In Amerika is het niet zozeer een strijd om de functionaliteit van de iPhone, maar vooral de kwaliteit van het netwerk een reden om de iPhone te laten liggen. Toch brengt AT&T twee nieuwe iPhone-reclames uit waarbij ze de focus op de mogelijkheden van de iPhone leggen. Apple heeft haar eerste iPhone-reclame voor China gemaakt om zo de iPhone-verkopen te stimuleren.
Recentelijk was er nog een tweestrijd tussen verschillende reclames van AT&T en Verizon (de twee grootste netwerken in de VS) over wie het beste netwerk had. Toch heeft AT&T nu twee nieuwe iPhone-reclames gemaakt waarbij ze de mogelijkheid om alles te kunnen blijven doen terwijl je belt, voorop stellen. Een andere wending die meer neigt naar de officiële reclames van Apple zelf. Zou AT&T denken dat de strijd gewonnen is? Hieronder de nieuwe iPhone-reclames van AT&T:
De verkoop van iPhones in China is erg tegengevallen: er zijn 5.000 toestellen verkocht in de eerste vier dagen. Deze verkoopcijfers kunnen een reden zijn waarom Apple geheel in dezelfde stijl als dat we van de eerdere iPhone-reclames gewend zijn, een nieuwe Chinese reclamespot gelanceerd heeft. Opmerkelijk is om te zien dat Apple de focus hierin erg legt op de totale diversiteit. Er is geen echte lijn in te ontdekken, zoals bij de recente iPhone-reclames Song en Gift. De applicaties die voorbij komen gaan bijvoorbeeld over de status van de batterij, aandelen, akkoorden voor de gitaar, vertalingen, vogelgeluiden, sterrenbeelden en nog tientallen anderen. Apple wil in China blijkbaar ook de App Store onder de aandacht brengen, net zoals ze dat al enige tijd doen in de rest van de wereld.
(deze reclame is niet op een iPhone te bekijken)
Bron: iClarified en iSpazio
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 19 reacties