Reacties voor: Nieuwe reclamecampagne voor iPad benadrukt 300.000 apps

De nieuwste reclamecampagne van Apple voor de iPad benadrukt dat er 300.000 apps zijn, waarmee je alles kunt doen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl -

Reacties: 5 reacties

  1. Je moet toch wat als Apple zijnde.
    Echte vernieuwingen zien we al jaren niet meer als je naar de iphone / ipad kijkt

  2. Ligt het aan mij of worden er even een partij gekleurde conclusies getrokken? Wordt verteld over de iPad mini dat deze even krachtig als ipad is (hardware) en dat samsung het heeft over met stylus op plaatjes tekenen (gebruik). Vervolgens een conclusie die haaks op deze feiten staat en toch Apple in het zonnetje zetten.

  3. Wat maakt het aantal apps nou uit? Ik heb android en ios in huis en kom bij beiden niets tekort.

  4. Als je niet beter gewend bent en geen extra wensen hebt, dan is voor jouw de Android tablet wellicht (?!) een goede keuze.
    Veel iOS gebruikers hebben liever veel eerder, 100 X zoveel, en kwalitatief veel betere apps.
    Ik heb wel een grotere Android smartphone overwogen, maar moet er niet aan denken om een Android tablet te kopen. De achterstand is NU in ieder geval op ALLE fronten veel te groot. @Alex:

  5. @Iemand: De punten die je noemt zijn feiten, geen gekleurde conclusies:
    FEIT: Apple maakte een reclamespot met duet van iPad en iPad mini, om daarmee duidelijk te maken dat ze functioneel hetzelfde kunnen (d.w.z. niet jouw interpretatie dat ze even krachtig zijn).
    FEIT: Samsung benadrukt in reclamespotjes het gemak van hun stylus. Bewijs is te vinden door naar de Nederlandse tv te kijken, de spotjes komen regelmatig voorbij.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.