Dat is zodat Apple zijn neus in al je transacties kan steken. Door dit binnen de app te houden, houdt NS zelf de controle en kunnen ze het op elk platform op dezelfde manier oplossen.
Bubbly
De app biedt niet dezelfde planfunctie als de website, het is dus maar interessant voor een deel van de klanten van NS International. Dat tickets nog niet zichtbaar zijn in de app van de NS is overigens uiterst merkwaardig te noemen anno 2015. Dan doel ik niet eens op het vervangen van papieren tickets, wat ook al geen nieuw concept is. Desondanks is het goed dat de NS haar app gereed wilt maken voor 2012.
Bert
Voordeel van Passbook is dat de mogelijkheid bestaat om een ticket te tonen zonder je telefoon te moeten ontgrendelen.
evad1st
Pfff mogen ze het wel beter maken dan de site, ik probeerde vorig jaar kaartjes te boeken, komt er na een laatste bevestigingsklik in één keer een bedrag bij, na diverse pogingen maar gebeld en: “oh ja meneer dat is een foutje op onze site” ……… WTF ze weten het nota bene ….) dus maar bij de DB geboekt ….
Dennis
Donderag een retourticket Brugge gekocht. Een mobile ticket. Deze was zowel in de NL als de BE treinen niet te scannen! In België kregen we zelfs een boete. Te treurig voor woorden. NS is nog niet klaar met mij.
Waar hadden we dat Passbook ook al weer voor?
Dat is zodat Apple zijn neus in al je transacties kan steken. Door dit binnen de app te houden, houdt NS zelf de controle en kunnen ze het op elk platform op dezelfde manier oplossen.
De app biedt niet dezelfde planfunctie als de website, het is dus maar interessant voor een deel van de klanten van NS International. Dat tickets nog niet zichtbaar zijn in de app van de NS is overigens uiterst merkwaardig te noemen anno 2015. Dan doel ik niet eens op het vervangen van papieren tickets, wat ook al geen nieuw concept is. Desondanks is het goed dat de NS haar app gereed wilt maken voor 2012.
Voordeel van Passbook is dat de mogelijkheid bestaat om een ticket te tonen zonder je telefoon te moeten ontgrendelen.
Pfff mogen ze het wel beter maken dan de site, ik probeerde vorig jaar kaartjes te boeken, komt er na een laatste bevestigingsklik in één keer een bedrag bij, na diverse pogingen maar gebeld en: “oh ja meneer dat is een foutje op onze site” ……… WTF ze weten het nota bene ….) dus maar bij de DB geboekt ….
Donderag een retourticket Brugge gekocht. Een mobile ticket. Deze was zowel in de NL als de BE treinen niet te scannen! In België kregen we zelfs een boete. Te treurig voor woorden. NS is nog niet klaar met mij.