De NS Reisplanner Xtra, die al twee iCulture Awards won, is verbeterd. De app heeft nu onder andere NS-Business Card producten aan het hoofdmenu toegevoegd.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 9 reacties
Ferryman
Hm, ‘nu’ is een klein beetje overdreven. Er is vandaag wel een nieuwe versie uitgekomen (3.4), maar de uitgebreide stationsinfo is in de vorige versie (3.3.4) al toegevoegd. Volgens de updategeschiedenis stamt die al van 5 januari :-O
Maar eerlijk is eerlijk, toch goed om erover te schrijven. Ik blijk het dus weliswaar al een tijdje op m’n iPhone te hebben, maar het was mij ook nog niet eerder opgevallen dat die info zo was uitgebreid 🙂
Jaap
Als ze er nou eens voor gaan zorgen dat de meldingen voor ingestelde trajecten ook werkelijk binnen komen ipv nutteloze toevoegingen.
KALLT
Je merkt wel dat de NS zo langzaam de concurrentie de nek omdraait met al deze toevoegingen.
Mark
Ik vind dit een van de meest complete apps die ik op mijn telefoon heb staan. Ziet er ook nog eens goed uit en kan altijd even spieken om zeker te weten of ik wel ben ingecheckt. Geeft altijd een gerust gevoel als je gehaast de trein in bent gestapt.
Mark S
Doen de push meldingen het nu wel? Dit werkt bij mij al erg lang niet meer, voor push meldingen gebruik ik nu de NS international app.
thomaz
Bij mij doet hij niks meer na de update op iphone 6 en ios 8.2
Guus
De grote vraag die nu bij opkomt is: zou de NS ook succesvol kunnen inspelen op een Apple watch app?
Met zo’n app zie ik de toegevoegde waarde van een watch erg stijgen bij fervente treinreizigers!!
Wouter
Als de NS eens vaart gaat maken om gebruik te gaan maken van de NFC functionaliteiten van de iPhone. Dan kunnen we eindelijk die chipkaart langzaam eruit gooien. De kans is groot dat andere operators in het openbaar vervoer zullen volgen!
KALLT
Origineel geplaatst door Wouter
Als de NS eens vaart gaat maken om gebruik te gaan maken van de NFC functionaliteiten van de iPhone. Dan kunnen we eindelijk die chipkaart langzaam eruit gooien. De kans is groot dat andere operators in het openbaar vervoer zullen volgen!
Helaas, NFC is off-limits voor ontwikkelaars. ApplePay-only.
Hm, ‘nu’ is een klein beetje overdreven. Er is vandaag wel een nieuwe versie uitgekomen (3.4), maar de uitgebreide stationsinfo is in de vorige versie (3.3.4) al toegevoegd. Volgens de updategeschiedenis stamt die al van 5 januari :-O
Maar eerlijk is eerlijk, toch goed om erover te schrijven. Ik blijk het dus weliswaar al een tijdje op m’n iPhone te hebben, maar het was mij ook nog niet eerder opgevallen dat die info zo was uitgebreid 🙂
Als ze er nou eens voor gaan zorgen dat de meldingen voor ingestelde trajecten ook werkelijk binnen komen ipv nutteloze toevoegingen.
Je merkt wel dat de NS zo langzaam de concurrentie de nek omdraait met al deze toevoegingen.
Ik vind dit een van de meest complete apps die ik op mijn telefoon heb staan. Ziet er ook nog eens goed uit en kan altijd even spieken om zeker te weten of ik wel ben ingecheckt. Geeft altijd een gerust gevoel als je gehaast de trein in bent gestapt.
Doen de push meldingen het nu wel? Dit werkt bij mij al erg lang niet meer, voor push meldingen gebruik ik nu de NS international app.
Bij mij doet hij niks meer na de update op iphone 6 en ios 8.2
De grote vraag die nu bij opkomt is: zou de NS ook succesvol kunnen inspelen op een Apple watch app?
Met zo’n app zie ik de toegevoegde waarde van een watch erg stijgen bij fervente treinreizigers!!
Als de NS eens vaart gaat maken om gebruik te gaan maken van de NFC functionaliteiten van de iPhone. Dan kunnen we eindelijk die chipkaart langzaam eruit gooien. De kans is groot dat andere operators in het openbaar vervoer zullen volgen!
Helaas, NFC is off-limits voor ontwikkelaars. ApplePay-only.