Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 3 reacties
Jeff
Ik vind de vorige versie beter uitzien. Bliep heeft dat gele/zwarte uitstraling. Dit verdwijnt met deze update.
iNick
*Bliep is een geweldig concept en bevalt mij prima. Je betaalt voor wat je gebruikt zonder dat een abonnement onnodig doorloopt. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je mobiele internet/-belgedrag is, maar zoals gezegd sluit het precies aan bij mijn behoeften. Voor €10/mnd kan ik ruim voldoende internetten en bellen per maand. Begrijp eigenlijk niet waarom *Bliep relatief onbekend is.
@Jeff: Hoi Jeff, ik kan begrijpen dat je de verandering nogal wat ingrijpend vindt, dus ik zal het even uitleggen. Bij *bliep staan jongeren voorop. Dit uitten we in het verleden al door de foto’s op de simkaarten, die gemaakt zijn door onze (jonge) fotografen.
Met het redesign wilden we de lijn voortzetten: eerst was *bliep geel/zwart, aandachttrekkend. Met The New *bliep op 15 november werd het zwart/geel. Wij wilden niet meer de schreeuwerige provider zijn die we waren. Met dit redesign wilde ik nog een stapje verder gaan – ik wilde de jongeren voorop zetten. Dit deed ik door middel van het gebruik van hun foto’s.
Nu snap ik dat deze foto ietwat saai is, maar we zijn van plan om meer foto’s te plaatsen met de volgende update. Een voorbeeld hiervan zie je hier.
Ik vind de vorige versie beter uitzien. Bliep heeft dat gele/zwarte uitstraling. Dit verdwijnt met deze update.
*Bliep is een geweldig concept en bevalt mij prima. Je betaalt voor wat je gebruikt zonder dat een abonnement onnodig doorloopt. Ligt er natuurlijk helemaal aan wat je mobiele internet/-belgedrag is, maar zoals gezegd sluit het precies aan bij mijn behoeften. Voor €10/mnd kan ik ruim voldoende internetten en bellen per maand. Begrijp eigenlijk niet waarom *Bliep relatief onbekend is.
@Jeff: Hoi Jeff, ik kan begrijpen dat je de verandering nogal wat ingrijpend vindt, dus ik zal het even uitleggen. Bij *bliep staan jongeren voorop. Dit uitten we in het verleden al door de foto’s op de simkaarten, die gemaakt zijn door onze (jonge) fotografen.
Met het redesign wilden we de lijn voortzetten: eerst was *bliep geel/zwart, aandachttrekkend. Met The New *bliep op 15 november werd het zwart/geel. Wij wilden niet meer de schreeuwerige provider zijn die we waren. Met dit redesign wilde ik nog een stapje verder gaan – ik wilde de jongeren voorop zetten. Dit deed ik door middel van het gebruik van hun foto’s.
Nu snap ik dat deze foto ietwat saai is, maar we zijn van plan om meer foto’s te plaatsen met de volgende update. Een voorbeeld hiervan zie je hier.