Reacties voor: Omzet Vodafone stijgt, ondanks lagere bel- en SMS-omzet

Vodafone heeft vandaag zijn halfjaarcijfers bekend gemaakt. Hieruit blijkt dat de omzet bij de provider steeg, ondanks dalende omzet van bellen en sms'en. Dit zou te danken zijn aan meer verdiensten van mobiel internet.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 12 reacties

  1. En maar huilen dat Whatsapp, Ping etc. ze kapot maken! Hoeveel meer omzet wil je nog maken?

  2. Die omzet zal weer gaan dalen in ieder geval want mensen met een 4s i.c.m. een microsim van Vodafone kunnen niet bellen, smsen of mobiel internetten.

  3. ik denk dat de oude geldwolfjes de providers achter de feiten aanlopen. Ik vind mobiel internet nu belangrijk op mijn telefoon en een beetje bellen. sms doe ik niks meer mee.

    als ze het roer niet omgooien, komt er straks heus wel iets anders. een buitenlandse aanbieder of eentje die focust op mobiel internet voor normale prijzen.
    \Of mensen halen iets anderes ebij, zoal de draom .

  4. de omzet stijgt, het bereik daalt…

  5. Eigenlijk moet je wel een *** zijn om baas van Vodafone te zijn… Heel hard roepen dat je omzet door mobiel internet vernaggeld wordt en ondertussen het zo spelen dat ze meer omzet generen, dat alles voor hen zelf over de rug van de klanten

  6. Als blijkt dat alle 3 de grote jongens meer winst draaien desondanks dat gekwijl over data die paar maanden geleden ga ik me toch keihard genaaid voelen met mn nieuwe uitgeklede abbo voor mijn 4S….

  7. Niet zo moeilijk als je dingen in rekening brengt die je niet gebruikt hebt:(
    Ik raad ook een ieder aan, zijn rekening te controleren want dit bedrijf (lees libertel) hanteert deze fraude al heel lang, vindt het een godswonder dat ze er mee wegkomen!

  8. bel 1200 gratis word je verwezen naar 121dat kost:45 eurocent per min jaja de jongens moeten beschermd worden het loopt nu al de spuigaten uit!!!!!

  9. De afronding in minuten speelt ook heel erg mee (eigen ervaring)

  10. Daarom heb ik nu een wirelesscircle.nl abbo met fair use

  11. Ja en we slikken weer verder. Eerst hebben ze ons verslaafd gemaakt en nu weer lekker kassa. Haha wat nou recessie.

  12. After waiting 4 weeks for a 64GB iPhone 4S, today I received a personal E-mail from the CEO of Vodafone Nederland. Vodafone did nothing to financially compensate me for the 4 week delay and in the end I cancelled my order. Please note the E-mail address and Mobile number of the Vodafone CEO should you need to contact him.
    ————————————————————
    Thanks for raising your issue.
    I can very much understand your frustration.

    Following your mail to me, I have analysed the situation and can confirm the following:
    1. There is a very limited supply of iPhone 4S 64G in black. We are on significant back-order with Apple who have been unable to meet the market demand.
    2. All available devices we received went out on a strictly first order in, first device out basis.
    3. You have been kept updated on developments at all stages by our distribution partner and my service colleagues.
    We have offered you the option to cancel or receive a sign of goodwill despite the fact that you are not even a customer on our network.
    I am personally championing customer service in this company but I am afraid I am at a loss on how we would have been able to treat you differently.
    I wish you good luck with your attempt to contact Apple directly. We will certainly use any additional volumes immediately to accommodate you.

    Best regards

    Jens Schulte-Bockum
    CEO
    Vodafone Libertel BV

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.