Een aantal ontwikkelaars hebben een wachtlijst gemaakt, waarop je kunt aangeven dat je alsnog een kaartje voor WWDC wil. De kaartjes waren na twee uur al uitverkocht en mogen niet online worden doorverkocht.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
hoi
Het heeft geen zin om dan wel kaartjes door te geven want iedereen die nu heen wil en een kaartje heeft gaat ook heen. Als het wel mag gaan mensen kaartjes kopen om ze door te verkopen (voor een hogere prijs). Een betere oplossing is dat Apple de capaciteit vergroot.
Michael
Het is wel mogelijk om je kaartje aan een collega te geven, je moet het alleen aan Apple bewijzen dan veranderen ze gewoon de naam op het kaartje.
sterktuh
@hoi: En daarom wordt nu ook deze site opgericht, om Apple’s aandacht te krijgen voor de animo.
Maar fuck dat, doe gewoon een live stream en 5 mensen daar live en je bent klaar.
Twitter persoon.
Film persoon.
Audio persoon.
Liveblog persoon.
Netwerk persoon.
Dit is juist de kracht van Apple. Geen direct gehoor geven, maar hun eigen weg volgen. Als ze een mega grote zaal zouden afhuren, is hun event dan nog speciaal? Het gaat juist om die exclusiviteit die Apple bij al haar producten bewaakt.
Het heeft geen zin om dan wel kaartjes door te geven want iedereen die nu heen wil en een kaartje heeft gaat ook heen. Als het wel mag gaan mensen kaartjes kopen om ze door te verkopen (voor een hogere prijs). Een betere oplossing is dat Apple de capaciteit vergroot.
Het is wel mogelijk om je kaartje aan een collega te geven, je moet het alleen aan Apple bewijzen dan veranderen ze gewoon de naam op het kaartje.
@hoi: En daarom wordt nu ook deze site opgericht, om Apple’s aandacht te krijgen voor de animo.
Maar fuck dat, doe gewoon een live stream en 5 mensen daar live en je bent klaar.
Twitter persoon.
Film persoon.
Audio persoon.
Liveblog persoon.
Netwerk persoon.
Iedereen blij.
Dit is juist de kracht van Apple. Geen direct gehoor geven, maar hun eigen weg volgen. Als ze een mega grote zaal zouden afhuren, is hun event dan nog speciaal? Het gaat juist om die exclusiviteit die Apple bij al haar producten bewaakt.