Nooit meer last van een geblokkeerd scherm tijdens het spelen van een iOS-game: een Apple-patentaanvraag beschrijft hoe sensoren achterop de iPad gebruikt kunnen worden om spelletjes te bedienen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 2 reacties
steven
Verbaast me niets. Toen de iPhone 4 uitkwam, met een glazen achterzijde, heb ik even verondersteld dat dit paneel ook touch-sensitive zou zijn. Zo zou je met één hand, door middel van je wijsvinger op de achterzijde, precies hetzelfde kunnen doen als op de voorzijde… Zou toch gewoon erg handig zijn? Moeilijk kan het ook niet zijn.
Benieuwd wat er van komt.
Peter
Een van de 20 duizend defensieve patenten die wsch. nooit gebruikt worden
Apple is qua hardware een trendvolger geworden. Xiaomi streeft ze dit jaar voorbij
Verbaast me niets. Toen de iPhone 4 uitkwam, met een glazen achterzijde, heb ik even verondersteld dat dit paneel ook touch-sensitive zou zijn. Zo zou je met één hand, door middel van je wijsvinger op de achterzijde, precies hetzelfde kunnen doen als op de voorzijde… Zou toch gewoon erg handig zijn? Moeilijk kan het ook niet zijn.
Benieuwd wat er van komt.
Een van de 20 duizend defensieve patenten die wsch. nooit gebruikt worden
Apple is qua hardware een trendvolger geworden. Xiaomi streeft ze dit jaar voorbij