Reacties voor: [CES2023] Met deze Philips Hue-app voor Samsung heb je geen Ambilight-tv meer nodig
Dit zijn de Philips Hue-aankondigingen van CES
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Hopelijk komt die app naar meerdere tv’s, waaronder LG!
Het enige aantrekkelijke (voor mij) is natuurlijk weer die flood lampen welke alleen in de US verkocht wordt. Bedankt, Nederlandse ondernemer 🙄
2 Belangrijke vragen:
– Is het ook beschikbaar voor de 2022 Frame?
– Werkt het ook met gewone TV content of alleen met apps van de streamers?
Overal gezocht naar het antwoord, maar heb het niet kunnen vinden; alleen dat het voor Q60 en hoger is. Frame heeft alleen andere typenummers… Dank…
Hoge prijzen zijn we hier wel gewend🙃
Ik vraag me 2 dingen af m.b.t. dat app. Kost de app 130€ of koop je een licentie op een account?
Ik zou het raar vinden als de app 130€ kost en dat over 3 jaar de support wordt opgeheven.
@Dinesh: Wat ik begrepen heb is dat het (gek genoeg) TV gebonden is… Wellicht dat ze daar nog wat aan gaan doen… Ik weet inmiddels ook dat TV signaal ook de kleuren doorgeeft, moet alleen nog weten of de 2022 Frame het ook ondersteunt!!
@Dinesh: 3 jaar support van Samsung? Maak daar gerust maar 1 jaar van.
@Jeroen: Hij werkt op de Frame 2022. Zojuist geïnstalleerd. Je betaalt 130,- voor minimaal 5 jaar ondersteuning. In de voorwaarden staat dat dit verlengd kan worden.
@Dinesh: Je betaalt voor een licentie op de tv waarop je app installeert. Niet overdraagbaar. Ze geven aan in iedergeval 5 jaar ondersteuning te geven en wellicht meer daarna. 130,- verspreid over 5 jaar vindt ik prima. 3 jaar zou wel kort zijn. Voor meer info zie ook deze Youtube video.
Gewoon een Philips TV kopen. Prachtig beeld, geluid en … Ambilight.
@Bruno: Nooit meer een Philips TV hier.
Afgelopen jaar zoveel problemen mee gehad. Nu eindelijk het geld volledig terug gekregen.
@Bruno: mijn laatste phillips aan de wilgen gehangen, enige wat leuk was was ambilight de rest is ruk
Goedemiddag, Heeft er al iemand ervaring met die Hue Sync App? Ik heb hem zelf gekocht en het werkt prima Play Bars reageren als ik de TV aanzet echter zodra ik de TV uitschakel blijven de lampen licht ‘wit’ branden. In de Hue App op mijn smartphone staat dan aangeven…”Synchronisatie in werking druk op stop om de synchronisatie te stoppen”. Ik moet dus elke keer de Play Bars apart uitzetten terwijl ze volgens de gebruiksaanwijzing uit moeten gaan als ik de TV uitschakel??? Ben al een week bezig met de klantenservice van Sygnify ik krijg elke keer een telefoontje van een andere medewerker die mij telkens verteld wat ik al gedaan heb en dus weet. Heb alles ook meerdere keren helemaal opnieuw ingesteld maar het werkt niet. De Hue App van de bridge blijkt niet te kunnen zien wanneer ik mijn TV heb uitgeschakeld?