
iPhone ook in Canada niet meer exclusief
Ook in Canada raakt een operator het exclusieve contract voor de iPhone kwijt. Operator Rogers krijgt concurrentie van Bell Canada en Telus Corp.
Ook in Canada raakt een operator het exclusieve contract voor de iPhone kwijt. Operator Rogers krijgt concurrentie van Bell Canada en Telus Corp.
T-Mobile heeft vandaag het i-1000 abonnement officieel aangekondigd. Met dit iPhone-abonnement krijg je de beschikking over 1000 belminuten en 1000 sms-berichten.
Mobistar heeft klanten op de hoogte gesteld dat ze vanaf 1 november geld gaan vragen voor hun dienst Mobile TV. Er geldt dan ook een beperking van 1 uur per dag. Tot die tijd kun je gratis kijken.
Vodafone UK heeft ook het recht gekregen om de iPhone te verkopen in het Verenigd Koninkrijk en Ierland. Orange maakte gisteren al bekend dat ze de iPhone gaan verkopen en ook Virgin Mobile blijkt interesse te hebben.
T-Mobile komt tegemoet aan mensen die veel willen bellen met hun iPhone: met i-1000 krijg je 1000 belminuten of sms-berichten per maand. i-1000 wordt een van de standaard iPhone-abonnementen die T-Mobile aanbiedt.
Belstatus van T-Mobile is na maanden weer in de lucht. Klanten die zich hadden geabonneerd op de alertdienst kregen een waarschuwing.
Orange UK gaat later dit jaar de iPhone 3GS en iPhone 3G aanbieden. Er komt daarmee een einde aan het exclusieve contract van O2.
Vodafone gaat een iPhone-applicatie ontwikkelen voor Vodafone People, het centrale onderdeel van de nieuwe dienst Vodafone 360. De dienst komt vanaf december beschikbaar en Nederland is één van de landen waar het als eerste wordt uitgerold.
De Belgische operator Mobistar lanceert vandaag voor het eerst mobiele tv in hd-kwaliteit op de iPhone. Het is de eerste Belgische operator die dit aanbiedt. Klanten krijgen toegang tot 24 zenders voor 49 eurocent per dag.
AT&T is volgens verschillende bronnen begonnen met het activeren van de MMS-functionaliteit van iPhone-gebruikers.
De aangepaste buitenlandtarieven van T-Mobile maken de "Grenzeloos"-optie voor veel gebruikers minder aantrekkelijk, en kunnen zelfs tot hogere kosten leiden.
Na veel problemen omtrent de internettool Belstatus van T-Mobile heeft Radar veel klachten hierover gehad. Na contact te hebben gezocht met T-Mobile hebben zij laten weten een coulance regeling te hebben getroffen.