Iemand bij AT&T kan naar een andere baan uitzien: er is namelijk een intern Q&A-document gelekt waarin een paar nog openstaande iPhone-vragen worden beantwoord. Zoals: de iPhone komt nog steeds in juni 2007, de 4GB-versie kost $499 en de 8GB-versie kost $599. Er worden op dit moment geen kortingen gegeven, de iPhone is alleen verkrijgbaar via de AT&T-retailwinkels, via postorder, via de Apple Stores en de online Apple Store. De tarieven voor abonnementen worden vlak voor de lancering bekendgemaakt.
Weinig nieuws dus, want wat zou het ons verder interesseren of de iPhone in de huidige muziek/video-strategie van Apple past en of de Customer Care-processen al zijn gedefinieerd. Maar voor de Amerikanen staat er nog wel wat nuttige info tussen:
Vraag: Als ik bestaande klant ben, kan ik upgraden en een upgradebonus/subsidie opstrijken?
Antwoord: Bestaande klanten kunnen de iPhone voor dezelfde prijs kopen als een nieuwe klant. Er worden geen subsidies gegeven op dit moment.
Vraag: Als ik als klant aan het eind van mijn contractperiode zit en wil upgraden, wat moet ik doen?
Antwoord: Als een klant aan het eind van de contractperiode zit of helemaal geen contract heeft en wil upgraden naar de iPhone, dan staan we dat toe.
… en daarna volgt er iets over QA-scores, die niet zullen worden gereduceerd als de klant het contract wil verlengen volgens dit scenario. Wat simpelweg inhoudt dat klanten nu alvast een 1- of 2-jarig contract kunnen afsluiten om straks in aanmerking te komen voor de iPhone. Engadget heeft het hele document weten te bemachtigen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties