Reacties voor: Rabo Bankieren 6.0: nu met betaalverzoeken en knoppenbalk voor snellere navigatie

De eerder aangekondigde update van de Rabobank-app is nu eindelijk beschikbaar. Met de nieuwste versie kun je sneller navigeren dankzij de knoppenbalk. Ook zijn de betaalverzoeken officieel en vind je deze in een handig overzicht.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 22 reacties

  1. Werken zulke betaalverzoeken ook bij mensen die geen Rabobank hebben?

  2. @Fp: tuurlijk. Het is gewoon een betaal link. Dus iemand met een bank welke ideal ondersteund klikt de link aan en betaald.

  3. En met de verschijning van iOS 11 dit najaar hopen we natuurlijk dat Rabobank NFC gaat ondersteunen!

  4. Origineel geplaatst door Bart
    En met de verschijning van iOS 11 dit najaar hopen we natuurlijk dat Rabobank NFC gaat ondersteunen!

    Is al zeker dat Apple dit voor financiรซle toepassingen toe gaat laten dan?
    Ik dacht dat er enkel beperkte leesrechten beschikbaar kwamen?

  5. Too little, too late! Ik ben al lang gillend we bij de rabo en hoop nooit bij ze terug te hoeven.

  6. Origineel geplaatst door Cloverfield
    Too little, too late! Ik ben al lang gillend we bij de rabo en hoop nooit bij ze terug te hoeven.

    Echt wel. Beste besluit ooit. ๐Ÿ‘

  7. Origineel geplaatst door Cloverfield
    Too little, too late! Ik ben al lang gillend we bij de rabo en hoop nooit bij ze terug te hoeven.

    Origineel geplaatst door Freaky
    Echt wel. Beste besluit ooit. ๐Ÿ‘

    Wat is dan jullie alternatief?

  8. Origineel geplaatst door Cloverfield
    Too little, too late! Ik ben al lang gillend we bij de rabo en hoop nooit bij ze terug te hoeven.

    Origineel geplaatst door Freaky
    Echt wel. Beste besluit ooit. ๐Ÿ‘

    Waarom, ben ik benieuwd. Wat was er zo vreselijk dat je er bent weggegaan en belangrijker nog: heb je het bij je nieuwe bank wel gevonden? Ik neem aan dat het niet alleen om een app gaat. Ik bankier zelf bij SNS en bij Rabo en gebruik beide apps. Ik vind er weinig verschil inzitten, moet ik bekennen. Ik heb geen ervaring met ING of ABN. Is het daar zoveel beter?

  9. Nu eindelijk ook inloggen en betalen met Touch ID als je meerdere profielen hebt, bijvoorbeeld privรฉ en zakelijk, super!

  10. Ik zit zelf bij de ing en Rabo, maar moet zeggen dat langzamerhand de Rabo dichterbij de goede functionaliteit van de ing komt. Alleen die domme scanapparaat waar je je pasje in moet steken moeten ze rap weg doen.

  11. Origineel geplaatst door Cloverfield
    Too little, too late! Ik ben al lang gillend we bij de rabo en hoop nooit bij ze terug te hoeven.

    Origineel geplaatst door Freaky
    Echt wel. Beste besluit ooit. ๐Ÿ‘

    Origineel geplaatst door Laurens
    Wat is dan jullie alternatief?

    KNAB ๐Ÿ‘ helemaal nu je elke ideal betaling via qr-code met je bankapp kunt regelen. Geen gedoe meer met pasjes en readers

  12. @Jochem: Jep ik ook knab.

    Het hele online gedeelte van de rabobank was gewoon een ramp en tegen commentaar konden ze niet. Er is zelfs tegen me gezegt dat ik anders maar weg moest gaan bij hun terwijl ik me nooit tegen hun tekeer ben gegaan of verlaagd heb. Werd zelfs gestalkt door die gasten meteen een telefoontje als ik iets online plaatsen op bv Twitter of hun forum.

    Nee heb er een paar jaar gezeten maar ga nooit meer bij ze terug als kreeg ik er geld bij. Hun App is een gedrocht de website slecht en kunt niet alles regelen. Dan die lijpe reader van hun zo’n dikke kast en niet te vergeten duur.

    En heb je problemen doen ze niets voor je. Nee asociaale bank is mijn ervaring. Altijd de geijkte antwoorden van ze. Tenen krommend.

  13. Ik heb nog steeds versie 4 van de app (het oude design zeg maar)

    Met versie 5 was er een vloed van commentaar dus heb die links laten liggen. Is het nu wel de moeite om up te daten?

  14. Nu de watch app nog, die werkt echt voor geen meter. Je kunt alleen je saldo opvragen als je telefoon niet gelockt is en de Rabobank app op de achtergrond draait. Precies haaks op de essentie van de watch dus. Echt heel slecht, maak dan geen watch app.

  15. @Dennis: versie 6 is vele malen beter dan 5, upgraden nu wel aan te raden

  16. @Flieps:

    Ja wel voornamelijk vanwegen de App. Die was simpelweg onwerkbaar. En dat was met mโ€™n zaak niet te doen dus had eigenlijk geen keuze. Maar na de houding van de rabobank is terugkeer geen optie.

    Ik doe alles via de App nu knab.

    Kom nooit op de site dus als die App niet werkt heb ik wel een probleem.

    Als je een vraag hebt bij de rabobank krijg je iemand aan de lijn of chat die niets weet niets kan vertellen maar alleen een standaard antwoorden lijst heeft. Net als in de appstore reviews, allemaal copy paste werk. Lijkt super goed en vriendelijke maar doen er verder niets mee.

    Dus nu onder elk bericht dat ik zie m’n onvrede geven en met elk device dat ik in m’n handen krijg een 1* review maken en lekker lastig vallen via Twitter. Heb ze de kans geboden om excuses te maken maar dat is te hoog gegrepen voor ze.

  17. @Dennis: Cool. Ik ook. Moet wel elke keer de registratie wegklikken, maar dat heb ik er wel voor over. En is het echt een verbetering nu? Ik zie in de afbeelding die de Rabo zelf plaatst op het openingsscherm wel drie hele rekeningen staan en het scherm is vol. Op de oude manier staan netjes alle 10 de rekeningen onder elkaar (spaar en ook van de kids). Ik kijk eerst wel even welke storm er nu weer oplaait.

  18. Origineel geplaatst door Kris
    @Dennis: versie 6 is vele malen beter dan 5, upgraden nu wel aan te raden

    Hoi Kris, wat is er dan beter? Ik lees een hoop oud zeer bij ex-klanten die het kennelijk nodig vinden toch negatief commentaar te geven, maar ik lees weinig positiefs van gebruikers. En in het artikel hierboven zit geen waarde oordeel, alleen een kille opsomming en een verwijt dat het een maand te laat is. Geen euforie “met deze versie is de rabo eindelijk weer op het niveau voordat ze zogenaamd aan het verbeteren waren”.

  19. App wordt steeds beter zo as ik dit zo lees ๐Ÿ™‚
    Die betaalverzoeken zijn hetzelfde als wat de “tikkie” app doet of niet? Behalve dat het enkel voor rabobank klanten is natuurlijk.
    Zo ja dan gebruik ik de tikkie app niet meer

  20. Vreemd, ik ben altijd vrij kritisch maar heb hem problemen met de App of de website!

  21. @Dennis: Ik vind persoonlijk van wel. Inmiddels is de performance echt wel prima en wordt er steeds meer nieuwe functionaliteit toegevoegd. Het tippingpoint is duidelijk bereikt!

  22. @Mook: Klopt is hetzelfde. Heb tikkie zelf nog wel maar die gooi ik er denk ik binnenkort vanaf nu het allemaal in 1 app kan.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.