Readers Digest, het sufferdje in de lectuurmand, heeft een restyling ondergaan waarbij ze goed naar de eveneens gerestylde cover van Bright van twee maanden geleden lijken te hebben gekeken. Alleen heeft de iPhone op de cover van Readers Digest twee duivelse hoorntjes en daarmee houdt ok meteen elke overeenkomst tussen Bright en Readers Digest op, want de inhoud van RD blijk nog net zo waardeloos als voorheen. Mocht je van plan zijn om vanwege de cover dit blad te kopen – bespaar je de $2,99 want Macenstein bladerde naar het 6 pagina’s tellende hoofdartikel met de titel ‘Get a Grip’ en ontdekte dat de iPhone en zelfs de iPod nergens worden genoemd.
Het artikel gaat niet over de duivelse invloed van de iPhone, maar over de mate waarin technologie in ons leven doordringt (als je dat wilt weten, kun je toch echt beter Bright gaan lezen). Er werd 5x gesproken over de BlackBerry, 1x over de Sidekick en 1x over de Xbox. De iPhone wordt dus alleen gebruikt als een goedkope manier om nieuwsgierige kopers te trekken. En het coveritem over Tom Hanks is dan bedoeld voor mensen die denken dat Tom Hanks echt Robert Langdon uit de Da Vinci Code is en intussen achter nog meer geheime afspraken van ondergrondse genootschapen is gekomen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 0 reacties