Reacties voor: Recente iPhone-kopers krijgen geld terug

Mensen die de afgelopen 14 dagen een iPhone hebben gekocht, kunnen na de prijsverlaging van gisteren geld terugkrijgen, zo blijkt uit de verkoopvoorwaarden van de Apple Store.
Lees het complete artikel → Recente iPhone-kopers krijgen geld terug
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 16 reacties

  1. Iedereen weet dat als je een van de éerste wilt zijn, je altijd de hoofdprijs betaald.
    Da’s overal zo.
    Toch zou Apple wel eens iets mogen doen voor hun echte hard core fans,
    de mensen die echt meteen de éérste dag hun nieuwe laptop bestellen, of in de rij
    gaan staan voor een iPhone.
    Gek genoeg doet Apple voor DIE groep nooit iets.

  2. Weetje wat Apple voor die groep doet? Mooie producten uitbrengen waarvoor je de hoofdprijs mag betalen, en dan mag je weer apple aanbidden voor je o zo mooie product.

  3. mijn IPhone is nog onderweg (de douane speelt er momenteel mee), vorige week gekocht door een vriend in de US in de Apple store, en ik krijg ,denk ik, niet een bedrag terug, maar dat kan me niet schelen, ik weet van apple dat dit kan gebeuren.
    elk product wordt goedkoper zodra je de winkel uit loopt !, maar er zijn er weinig die zulke prijsverlagingen doorvoeren als Apple, en iedereen zal niet moeten zeiken maar blij moeten zijn !!.
    ik ben een early adapter en ik ber me er van bewust dat ik maanden later het goedkoper kan krijgen, dat is met alles zo !

  4. @ Xeno; Het was zeker mijn bedoeling niet om te zeiken.
    Toch denk ik dat je vriend wel geld terug kan krijgen voor je.
    Hij heeft ’em immers gekocht bij de Apple Store.

  5. Inderdaad, als je binnen de 14 dagen zit kan je geld terug krijgen, zou ik zeker doen, krijg je 200 dollar terug, betaal je even 100 dollar extra of om een iPod Touch of een iPhone 4GB te kopen voor 300 dollar kan je die mooi verpatsen hier voor 500 a 600 euro! heb je de iPhone van je zelf gratis 😉

  6. Toch lullig voor als je er 15 dagen geleden een gekocht hebt 🙂

  7. Ach ja, 750 euro betaald voor mijn iPhone heb em nu 3 weken denk ik, het is nu september, en denk dat de iPhone pas in Januari / Februari hier in Nederland is… dus dan heb ik een half jaartje lang kunnen genieten dan de rest!!!!! yes..

  8. ok, ik zit dus nu in de us en heb jullie hulp nodig….
    moet ik nou wel of niet een (nu goedkopere) iphone kopen???
    en gaat dat ding werken als ik hem in nl (op mijn orange pre-paid kaartje) wil gebruiken???
    als het ff kan wil ik graag snel reacties want die 4gig iphones voor $299 vliegen natuurlijk de winkel uit nu 😛
    alvast bedankt!

  9. Wel kopen, maar gaat niet werken met Orange prepaid (tenzij je kiest voor Turbosim (lastig) of hardware-unlock (moeilijk). Je kunt natuurlijk ook overstappen naar T-Mobile met de supersim-hack.

  10. Net gebeld met de Apple store op fifth avenue. Ik kon inderdaad 200 USD terug krijgen maar dan moest ik wel even met mijn receipt langskomen. Ik heb duidelijk aangegeven dat ik uit europa kwam maar over de telefoon kon het helaas niet. Iemand anders een manier om die 200 USD terug te krijgen? Alvast bedankt,

    Marko

  11. @sjowol: Ja, meteen kopen (de 8GB!) en een paar dagen wachten op de softwareunlockmethode, daarna kun je met je Orangekaartje bellen. Enne.. wel de BTW voldoen aan de Nederlandse douane hè! 😉

  12. ik heb intussen ook zo’n licentie gekocht voor wanneer mn iPhone arriveert, maar deze wordt steeds opnieuw uitgesteld waardoor ik meer en meer begin te geloven dat het om een hoax gaat…Toch hoop ik dat deze er snel komt

  13. Heb jij je licensie ook bij die Australische Angus gekocht Peter? Ik geloof dat het geen hoax is. Deze jongens van Iphonesimfree zijn jongens die met deze unlock goud in handen hebben. Ze willen nu cashen, geef ze eens ongelijk. Stel dat de software op ondoordachte wijze (door te snel handelen) in notime gekopieerd zou worden, dan hebben ze geen handel meer. Het lijkt erop dat ze gewoon zoveel mogelijk orders afwachten en dan pas hun handelswaar prijsgeven. Wel baal ik ook verschrikkelijk van de slechte communicatie, gelukkig dat onze Australische vriend Angus er alles aan doet om ons goed op de hoogte te houden. Ik wacht nog een weekje af, lukt het niet met de software dan ga ik alsnog voor de hardwareunlock.

  14. ja idd bij aussieunlock

  15. @Marko
    Er bestaat nog steeds post per brief.
    Ik zou de aankoop nota kopieren en het origineel naar Apple sturen.
    Kan me voorstellen dat Apple de nota in handen wil hebben, voor ze de kassa open doen.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.