Mediasynced gaat zorgen dat tv-reclames zijn afgestemd op iPad-reclames. Terwijl je een iPad-app gebruikt krijg je dezelfde reclames te zien als op tv.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 7 reacties
Tsjaap
Ik wou dat iTunes Match ook een optie had om alle reclame te blocken. Ik heb daar geld voor over. Niet dat ik reclame hinderlijk vind, maar ik vind specifieke commercials hinderlijk (bv Mediamarkt) en reclames die altijd maar terug komen.
Gelukkig kijk ik bijna alleen netflix en betaalde apps
Tsjaap
@:
Sorry, ter verduidelijking: iTunes Radio (in de US) is gratis maar zit vol met advertenties. Als je iTunes Match hebt (€25) krijg je Radio zonder advertenties. Ik wil best €25 betalen om op iOS en OSX reclamevrij te zijn.
Kobayagi
Yay, nog meer irritante reclames.
rowanna
OMG
Willie Wartaal en zijn dode konijn op alle schermen tegelijk…
Muxje
Hm, dus als ik afgeleid word door een advertentie die ik niet wil zien, krijg ik… diezelfde advertentie te zien. En ik maar denken dat al dat data mining en al die technologische vooruitgang bedoeld waren om de advertenties juist op mij af te stemmen om mij beter van dienst te zijn.
De volgende stap van dit tuig (sorry, heb er geen ander woord voor): Streaming TV die alleen werkt met de camera aan, en die de advertenties stopt zodra je wegloopt of je ogen dicht doet. Liefst met een keiharde fluittoon die je tot kijken maant. Zie ook het onvolprezen Black Mirror van Charlie Brooker.
Ik wou dat iTunes Match ook een optie had om alle reclame te blocken. Ik heb daar geld voor over. Niet dat ik reclame hinderlijk vind, maar ik vind specifieke commercials hinderlijk (bv Mediamarkt) en reclames die altijd maar terug komen.
@Tsjaap:
Reclame en iTunes Match? uuhm….
Gelukkig kijk ik bijna alleen netflix en betaalde apps
@:
Sorry, ter verduidelijking: iTunes Radio (in de US) is gratis maar zit vol met advertenties. Als je iTunes Match hebt (€25) krijg je Radio zonder advertenties. Ik wil best €25 betalen om op iOS en OSX reclamevrij te zijn.
Yay, nog meer irritante reclames.
OMG
Willie Wartaal en zijn dode konijn op alle schermen tegelijk…
Hm, dus als ik afgeleid word door een advertentie die ik niet wil zien, krijg ik… diezelfde advertentie te zien. En ik maar denken dat al dat data mining en al die technologische vooruitgang bedoeld waren om de advertenties juist op mij af te stemmen om mij beter van dienst te zijn.
De volgende stap van dit tuig (sorry, heb er geen ander woord voor): Streaming TV die alleen werkt met de camera aan, en die de advertenties stopt zodra je wegloopt of je ogen dicht doet. Liefst met een keiharde fluittoon die je tot kijken maant. Zie ook het onvolprezen Black Mirror van Charlie Brooker.