Nieuwjaarsdag 1 januari 2017 was de drukste dag in de App Store ooit, maakte Apple-topman Phil Schiller bekend. Ook werd in december 2016 weer een record geboekt.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Cloverfield
Ik vind de abonnementen een slechte zet. Veel apps die ik gebruik hebben nu een abonnement voor pro-features. Sommige hebben zelfs de eerder gekochte pro-features afgenomen zodat ik er weer voor kan betalen.
Ik rate die apps maar op 1 ster en vervang ze.
Als je al die abonnementen moet afsluiten ben je nogal wat geld elke maand kwijt én ben je de functionaliteit kwijt als je stopt met betalen…
Henk van der Veen
@Cloverfield: Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat het bestaansrecht van een app is als je er maar een keer een luttel bedrag voor betaald. Voor serieuze apps moet je dan of bij aanschaf een reeel bedrag voor betalen, of een periodieke vergoeding, maar dan wel met recht op gratis updates. Je verwacht toch ook een serieuze ontwikkeling van een app. En liever wat meer geld, dan steeds de privacy policy uit te moeten spitten om er achter te komen dat ze weer allerlei zaken van mij breed mogen benutten
Le0
Origineel geplaatst door Henk van der Veen @Cloverfield: Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat het bestaansrecht van een app is als je er maar een keer een luttel bedrag voor betaald. Voor serieuze apps moet je dan of bij aanschaf een reeel bedrag voor betalen, of een periodieke vergoeding, maar dan wel met recht op gratis updates. Je verwacht toch ook een serieuze ontwikkeling van een app. En liever wat meer geld, dan steeds de privacy policy uit te moeten spitten om er achter te komen dat ze weer allerlei zaken van mij breed mogen benutten
Je verhaal slaat echt als een l*l op een drumstel. Ik lees gekke dingen soms, maar jij slaat de plank der planken behoorlijk mis. En das knap.
Cloverfield heeft een heel goed punt. Als jij bijvoorbeeld als early bird een app koopt zodat de maker kan doorontwikkelen, dan is het gewoon asociaal om daarna over te gaan op abonnementen.
En al helemaal niet bij mensen die je app hebben geholpen tot wat het nu is. Makers zien geld, worden geldwolven.
En die policy veranderen ze, al heb je 200 abonnementen en betaal je 18 miljoen per maand. Ook jou naaien ze als het ze uitkomt.
Kevin
Mooie cijfers, de AppStore is toch wel een beetje de kracht van apple
Ik vind de abonnementen een slechte zet. Veel apps die ik gebruik hebben nu een abonnement voor pro-features. Sommige hebben zelfs de eerder gekochte pro-features afgenomen zodat ik er weer voor kan betalen.
Ik rate die apps maar op 1 ster en vervang ze.
Als je al die abonnementen moet afsluiten ben je nogal wat geld elke maand kwijt én ben je de functionaliteit kwijt als je stopt met betalen…
@Cloverfield: Eerlijk gezegd begrijp ik niet wat het bestaansrecht van een app is als je er maar een keer een luttel bedrag voor betaald. Voor serieuze apps moet je dan of bij aanschaf een reeel bedrag voor betalen, of een periodieke vergoeding, maar dan wel met recht op gratis updates. Je verwacht toch ook een serieuze ontwikkeling van een app. En liever wat meer geld, dan steeds de privacy policy uit te moeten spitten om er achter te komen dat ze weer allerlei zaken van mij breed mogen benutten
Je verhaal slaat echt als een l*l op een drumstel. Ik lees gekke dingen soms, maar jij slaat de plank der planken behoorlijk mis. En das knap.
Cloverfield heeft een heel goed punt. Als jij bijvoorbeeld als early bird een app koopt zodat de maker kan doorontwikkelen, dan is het gewoon asociaal om daarna over te gaan op abonnementen.
En al helemaal niet bij mensen die je app hebben geholpen tot wat het nu is. Makers zien geld, worden geldwolven.
En die policy veranderen ze, al heb je 200 abonnementen en betaal je 18 miljoen per maand. Ook jou naaien ze als het ze uitkomt.
Mooie cijfers, de AppStore is toch wel een beetje de kracht van apple