Oefen je de vragen voor het theorie-examen liever op je iPhone dan vanuit een boek? Met de nieuwe Rijbewijs Trainer app kun je oefenexamens maken voor auto, scooter en motor.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 13 reacties
Ronnie Brasco
Bedankt voor het willen delen…
Paul538
Denk leuk ding om kennis op te frissen. Maar wil niet laden…
Olivier - RijbewijsTrainer
@Paul538: Hoi Paul! Het laden van een examen kan op WiFi / 4G enkele seconden duren, op slechtere verbindingen duurt het iets langer! Wij hebben onlangs de capaciteit van onze server verhoogd. Je kan nu dus gewoon verder met oefenen (en dat zal ook zo blijven;)) !
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
Paul538
@Olivier – RijbewijsTrainer:
Ha Olivier, na installatie is hij in de app zelf al uren aan het laden in WiFi, ook na herinstallatie.
Betreft een iPhone 6 op 8.4, misschien ligt het daar aan…
Olivier - RijbewijsTrainer
@Paul538: Hi Paul! Bedankt voor de melding! Aan de versie van iOS zou het niet moeten liggen, aangezien we iOS ondersteunen vanaf versie 8.0. Op onze testapparaten werkt alles tevens normaal. Wij gaan dit dus verder onderzoeken. Als je ons een privéberichtje stuurt via onze Facebook-pagina of mail (deze mag ik hier denk ik niet plaatsen, maar is te vinden via de App Store) kunnen we je direct helpen!
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
De vragen van het CBR zijn helaas beschermd door copyrights en kunnen dus door niemand worden gebruikt. In de app wordt echter wel gebruik gemaakt van vragen die op dezelfde manier zijn opgesteld. Onze vragen zijn daarnaast aangevuld met duidelijke uitleg, zodat je de verkeersregels die bij de vragen horen direct kan leren.
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
Dan
Ik kom ook niet verder als laden ………
Ed
Bij mij doet ie het prima. iPhone 6 iOS 9.3.2. Ook leuk om als rijbewijs bezitter de theorie op te halen. Dat mensen die slecht te been zijn voorrang hebben wist ik bijvoorbeeld niet.
Hans van den Akker
@Dan: Beste Dan, We hebben kunnen constateren dat telefoons met 8.4 in jailbreak toestand dit probleem ervaren. Kan jij bevestigen? Eventueel per email naar team@bizboard.nl
Olivier van Rijbewijs Trainer
We hebben het probleem inmiddels weten te achterhalen. Door beveiligingsmaatregelen werkt de app inderdaad niet als het toestel “gejailbreakt” is. Indien u de app wilt gebruiken dient u uw besturingssysteem dus te updaten, of een ander toestel te gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
Paul538
Origineel geplaatst door Olivier van Rijbewijs Trainer We hebben het probleem inmiddels weten te achterhalen. Door beveiligingsmaatregelen werkt de app inderdaad niet als het toestel “gejailbreakt” is. Indien u de app wilt gebruiken dient u uw besturingssysteem dus te updaten, of een ander toestel te gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
Dit is waarschijnlijk een deel van het verhaal. Mijn toestel heeft geen jailbreak en nooit gehad. Het grijze opstartplaatje staat en blijft staan, zonder keuzemogelijkheid voor BE, Scooter etc…. Nergens viel op te klikken.
Olivier van Rijbewijs Trainer
@Paul538: Hi Paul, Ik leid uit jouw review in de app store af dat je ons een mail hebt gestuurd via onze website. Wij hebben helaas geconstateerd dat deze niet is aangekomen. Zou je ons via team@bizboard.nl de eerder gevraagde informatie willen sturen? Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen! De bug die je omschrijft is niet bij ons bekent en zal dus bovenaan onze prioriteitenlijst komen te staan.
Bedankt voor het willen delen…
Denk leuk ding om kennis op te frissen. Maar wil niet laden…
@Paul538: Hoi Paul! Het laden van een examen kan op WiFi / 4G enkele seconden duren, op slechtere verbindingen duurt het iets langer! Wij hebben onlangs de capaciteit van onze server verhoogd. Je kan nu dus gewoon verder met oefenen (en dat zal ook zo blijven;)) !
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
@Olivier – RijbewijsTrainer:
Ha Olivier, na installatie is hij in de app zelf al uren aan het laden in WiFi, ook na herinstallatie.
Betreft een iPhone 6 op 8.4, misschien ligt het daar aan…
@Paul538: Hi Paul! Bedankt voor de melding! Aan de versie van iOS zou het niet moeten liggen, aangezien we iOS ondersteunen vanaf versie 8.0. Op onze testapparaten werkt alles tevens normaal. Wij gaan dit dus verder onderzoeken. Als je ons een privéberichtje stuurt via onze Facebook-pagina of mail (deze mag ik hier denk ik niet plaatsen, maar is te vinden via de App Store) kunnen we je direct helpen!
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
@Olivier – RijbewijsTrainer: zijn de meeste vragen ook wat je bij CBR krijgt?
@Tim: Hoi Tim!
De vragen van het CBR zijn helaas beschermd door copyrights en kunnen dus door niemand worden gebruikt. In de app wordt echter wel gebruik gemaakt van vragen die op dezelfde manier zijn opgesteld. Onze vragen zijn daarnaast aangevuld met duidelijke uitleg, zodat je de verkeersregels die bij de vragen horen direct kan leren.
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
Ik kom ook niet verder als laden ………
Bij mij doet ie het prima. iPhone 6 iOS 9.3.2. Ook leuk om als rijbewijs bezitter de theorie op te halen. Dat mensen die slecht te been zijn voorrang hebben wist ik bijvoorbeeld niet.
@Dan: Beste Dan, We hebben kunnen constateren dat telefoons met 8.4 in jailbreak toestand dit probleem ervaren. Kan jij bevestigen? Eventueel per email naar team@bizboard.nl
We hebben het probleem inmiddels weten te achterhalen. Door beveiligingsmaatregelen werkt de app inderdaad niet als het toestel “gejailbreakt” is. Indien u de app wilt gebruiken dient u uw besturingssysteem dus te updaten, of een ander toestel te gebruiken.
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer
Dit is waarschijnlijk een deel van het verhaal. Mijn toestel heeft geen jailbreak en nooit gehad. Het grijze opstartplaatje staat en blijft staan, zonder keuzemogelijkheid voor BE, Scooter etc…. Nergens viel op te klikken.
@Paul538: Hi Paul, Ik leid uit jouw review in de app store af dat je ons een mail hebt gestuurd via onze website. Wij hebben helaas geconstateerd dat deze niet is aangekomen. Zou je ons via team@bizboard.nl de eerder gevraagde informatie willen sturen? Wij proberen je dan zo snel mogelijk te helpen! De bug die je omschrijft is niet bij ons bekent en zal dus bovenaan onze prioriteitenlijst komen te staan.
Met vriendelijke groet,
Olivier van Rijbewijs Trainer