Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 24 reacties
icook
800kbps is wel erg langzaam denk ik
pommetje
Dit soort struikroverij zou verboden moeten worden!
U zult transperant moeten zijn in uw aangeboden bundels!
Punt uit!
Bas Steelooper
Ik heb van Robin onderstaande email gehad. Dus als klant ga ik er niet op achteruit, maar op vooruit. Alleen nieuwe klanten dus niet.
Beste Bas,
Robin Mobile introduceert vandaag drie nieuwe ÉCHT onbeperkt SIM-only producten, waar jij als trouwe klant direct van gaat profiteren. Je wordt namelijk automatisch overgezet naar ons snelste abonnement, Robin Mobile Super Snel. Je krijgt daardoor een nóg hogere downloadsnelheid, zonder dat er iets veranderd aan het bedrag dat je betaalt. Jouw voordeel: supersnel downloaden tot maximaal 8.2 Mbps, voor hetzelfde vaste bedrag van € 39,95 per maand (in plaats van € 49,95 per maand). Wij wensen je nog meer ÉCHT onbeperkt plezier met Robin Mobile Super Snel!
Met vriendelijke groet,
Robin Mobile
René
Hoe snel die abonnementen zijn staat gewoon op hun site. Dus niet geheimInnig 🙂
Michel
Voor nieuwe klanten dus nog minder interessant.
Excessief gebruik is wel een vage term. Is dat 3gb of 10gb of misschien wel 100gb. (Als ze t over tv streamen hebben)
Joey
Het is eigenlijk best goedkoop, 1 mb/s , onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en onbeperkt internetten. Muziek streamen via radio is iets rond de 400 kbps als ik me dat goed herinner en dat voor 29.95 per maand
Patryk
Bij de goedkoopste kom he toch vaak uit op Edge snelheid denk ik, verschilt hoe goed je bereik is.
In dat geval liever een 2gb bundel van t-mobile met 90 belminuten, en pas buiten mijn bundel een snelheid verlaging.
Anders een andere provider, Robin mobile biedt nu geen meerwaarde, voor dat super snel abo kan ik bij de meeste providers gewoon 5 GB data erbij pakken, en bij t-mobile nu voor iets meer zelfs 10gb met 4g.
Zelfs bij KPN heb je een nette bundel voor 50 euro, met zeer goede 4g bereik en snelheid verlaging buiten de bundel.
Robin
@Jean-Paul Horn: Misschien handig deze zin dan ook nog even aan te passen: “Hóe snel die abonnementen zijn, maakt de provider niet duidelijk” Want vervolgens zetten jullie wel welke snelheid er gehaald worden.
Bas Steelooper
@Jean-Paul Horn: Ik ben het niet met je eens dat ze hier vaag over blijven. Als je op producten klikt staat de snelheid er gewoon bij. Alleen op de homepage niet. Maar als je op info en bestel klikt staat het netjes in de bovenste balk.
@Bas Steelooper: Op het moment dat het persbericht uitkwam en ik naar de website ging (dus vlak voordat het artikel verscheen) stonden de snelheden niet op die pagina. Ik heb ze uiteindelijk achterhaald via de FAQ.
Eerder vandaag stond op de productenpagina alleen een weergave met blokjes, niet de exacte snelheden.
Bas Steelooper
@Gonny van der Zwaag: Ik kreeg de email iets voor 12 uur binnen en keek toen op de website, en zag het al staan. Het lijkt ook in de plaatjes verwerkt te zitten, dus zou het raar vinden als ze dat er even snel tussendoor gedaan hebben.
Ik keek ernaar aangezien mogelijk de laagste iets voor mij zou zijn.. maar de snelheid is te laag.. en geen voordeel van de middelste dus…
mhmobiel
Robin mobile was in ieder geval heel vaag. Ik heb toevallig een paar dagen geleden hun aanbod bekeken( dat was toen nog 1 bundel van 39,95) en ben toen afgeknapt op het feit dat nergens op de site duidelijk werd gemaakt hoe snel die bundel dan was (ook niet in de faq).
Frits
@mhmobiel: Klopt, ik heb vorige week precies hetzelfde gedaan.
Niets over snelheden te vinden. Dan maar naar een transparante provider.
Zaandammer
Je moet wel gek zijn als je nu nog een abonnement neemt bij deze provider.
Karel Aalbers
Toevallig was ik aan het zoeken naar nwe aanbieder maar dit gaat het op deze wijze niet worden.
Ze verliezen het zo terwijl ze een duidelijk onderscheid moeten maken met de grote jongens.
No Robin Mobile.
Frits
Was ook te verwachten. Bekendheid gescoord met de zogenaamde “kennismakingsactie” en nu geld gaan verdienen door normale tarieven te gaan vragen.
applebite
Wat is jammer vind is dat er alleen wordt gesproken over lage dataoverdracht maar laten we niet vergeten dat dit de enige provider is waar je voor dit bedrag onbeperkt kunt bellen en sms’en!!!!
Maar goed ik heb geen ervaring maar zoals iphoneclub zegt is de snelheid wel erg laag. 2014 zijn de snelheden van andere veel hoger richting de 50mb en in 2020 tot wel 300mb.
Bas Steelooper
@bodylove: Nee ik werk niet bij Robin Mobile. Ik heb er een abonnement, en ben er erg tevreden over.
Wat moet je met 50 Mb internet op je Telefoon? Of 300Mb internet??
Ik gebruik mijn telefoon geregeld als hotspot om een VPN op te bouwen vanaf mijn laptop en servers te beheren. Dat doe je dan met Remote Desktop of Citrix bijvoorbeeld. Dit gaat perfect over de 7,2 Mb/s die ik had, het ging zelfs goed met mijn *Bliep kaart op 384 Kbp/s. Met bliep een filmpje kijken was er niet bij, tenzij ik meer betaalde voor die dag. Echter zit ik met het probleem dat T-Mobile en Vodafone bij ons in de buurt hele slechte dekking hebben.
Vodafone heeft zelfs mijn abbo beëindigd omdat zij de dekking niet konden leveren. Ik zat dus vast aan het KPN netwerk en heb daarin gezocht wat prijstechnisch het beste was voor mij..
Ik verstook per maand tussen de 5 en 12 Gb aan data (2 dagen in de week via Personal Hotspot) en dat voor 39,95 zonder dat mijn snelheid omlaag gaat. Daarnaast bel ik nog heel erg veel dus dit was het beste abonnement voor mij.
Door mijn hoge datagebruik, en de slechte kwaliteit van T-Mobile en Vodafone is RobinMobile voor mij de goedkoopste en beste keuze..
faried
Ik ben het met bas eens. Robin mobile is een goeie provider ik zit daar ook en de bereik en internet snelheid is dikke voldoende. Nooit klachten gehad.
Robbedoes
Hier ook iemand met een abo uit het begin. Zogenaamd overgezet naar 8,2mbps.. Mooi niet, mag in me handjes klappen als ik boven de 2,0mbps uitkom. In mijn omgeving meerdere met Robin M. en het positieve is er ondertussen wel af.
Gebruik rond de 3500 tot 4000mb per maand… Maar met het trage van de laatste tijd ga ik dat niet meer halen.
800kbps is wel erg langzaam denk ik
Dit soort struikroverij zou verboden moeten worden!
U zult transperant moeten zijn in uw aangeboden bundels!
Punt uit!
Ik heb van Robin onderstaande email gehad. Dus als klant ga ik er niet op achteruit, maar op vooruit. Alleen nieuwe klanten dus niet.
Hoe snel die abonnementen zijn staat gewoon op hun site. Dus niet geheimInnig 🙂
Voor nieuwe klanten dus nog minder interessant.
Excessief gebruik is wel een vage term. Is dat 3gb of 10gb of misschien wel 100gb. (Als ze t over tv streamen hebben)
Het is eigenlijk best goedkoop, 1 mb/s , onbeperkt bellen, onbeperkt smsen en onbeperkt internetten. Muziek streamen via radio is iets rond de 400 kbps als ik me dat goed herinner en dat voor 29.95 per maand
Bij de goedkoopste kom he toch vaak uit op Edge snelheid denk ik, verschilt hoe goed je bereik is.
In dat geval liever een 2gb bundel van t-mobile met 90 belminuten, en pas buiten mijn bundel een snelheid verlaging.
Anders een andere provider, Robin mobile biedt nu geen meerwaarde, voor dat super snel abo kan ik bij de meeste providers gewoon 5 GB data erbij pakken, en bij t-mobile nu voor iets meer zelfs 10gb met 4g.
Zelfs bij KPN heb je een nette bundel voor 50 euro, met zeer goede 4g bereik en snelheid verlaging buiten de bundel.
@Jean-Paul Horn: Misschien handig deze zin dan ook nog even aan te passen: “Hóe snel die abonnementen zijn, maakt de provider niet duidelijk” Want vervolgens zetten jullie wel welke snelheid er gehaald worden.
@Jean-Paul Horn: Ik ben het niet met je eens dat ze hier vaag over blijven. Als je op producten klikt staat de snelheid er gewoon bij. Alleen op de homepage niet. Maar als je op info en bestel klikt staat het netjes in de bovenste balk.
Verder graag gedaan…
@Bas Steelooper: Op het moment dat het persbericht uitkwam en ik naar de website ging (dus vlak voordat het artikel verscheen) stonden de snelheden niet op die pagina. Ik heb ze uiteindelijk achterhaald via de FAQ.
Eerder vandaag stond op de productenpagina alleen een weergave met blokjes, niet de exacte snelheden.
@Gonny van der Zwaag: Ik kreeg de email iets voor 12 uur binnen en keek toen op de website, en zag het al staan. Het lijkt ook in de plaatjes verwerkt te zitten, dus zou het raar vinden als ze dat er even snel tussendoor gedaan hebben.
Ik keek ernaar aangezien mogelijk de laagste iets voor mij zou zijn.. maar de snelheid is te laag.. en geen voordeel van de middelste dus…
Robin mobile was in ieder geval heel vaag. Ik heb toevallig een paar dagen geleden hun aanbod bekeken( dat was toen nog 1 bundel van 39,95) en ben toen afgeknapt op het feit dat nergens op de site duidelijk werd gemaakt hoe snel die bundel dan was (ook niet in de faq).
@mhmobiel: Klopt, ik heb vorige week precies hetzelfde gedaan.
Niets over snelheden te vinden. Dan maar naar een transparante provider.
Je moet wel gek zijn als je nu nog een abonnement neemt bij deze provider.
Toevallig was ik aan het zoeken naar nwe aanbieder maar dit gaat het op deze wijze niet worden.
Ze verliezen het zo terwijl ze een duidelijk onderscheid moeten maken met de grote jongens.
No Robin Mobile.
Was ook te verwachten. Bekendheid gescoord met de zogenaamde “kennismakingsactie” en nu geld gaan verdienen door normale tarieven te gaan vragen.
Wat is jammer vind is dat er alleen wordt gesproken over lage dataoverdracht maar laten we niet vergeten dat dit de enige provider is waar je voor dit bedrag onbeperkt kunt bellen en sms’en!!!!
Volgens mij werkt bas bij robinmobile.
Maar goed ik heb geen ervaring maar zoals iphoneclub zegt is de snelheid wel erg laag. 2014 zijn de snelheden van andere veel hoger richting de 50mb en in 2020 tot wel 300mb.
@bodylove: Nee ik werk niet bij Robin Mobile. Ik heb er een abonnement, en ben er erg tevreden over.
Wat moet je met 50 Mb internet op je Telefoon? Of 300Mb internet??
Ik gebruik mijn telefoon geregeld als hotspot om een VPN op te bouwen vanaf mijn laptop en servers te beheren. Dat doe je dan met Remote Desktop of Citrix bijvoorbeeld. Dit gaat perfect over de 7,2 Mb/s die ik had, het ging zelfs goed met mijn *Bliep kaart op 384 Kbp/s. Met bliep een filmpje kijken was er niet bij, tenzij ik meer betaalde voor die dag. Echter zit ik met het probleem dat T-Mobile en Vodafone bij ons in de buurt hele slechte dekking hebben.
Vodafone heeft zelfs mijn abbo beëindigd omdat zij de dekking niet konden leveren. Ik zat dus vast aan het KPN netwerk en heb daarin gezocht wat prijstechnisch het beste was voor mij..
Ik verstook per maand tussen de 5 en 12 Gb aan data (2 dagen in de week via Personal Hotspot) en dat voor 39,95 zonder dat mijn snelheid omlaag gaat. Daarnaast bel ik nog heel erg veel dus dit was het beste abonnement voor mij.
Door mijn hoge datagebruik, en de slechte kwaliteit van T-Mobile en Vodafone is RobinMobile voor mij de goedkoopste en beste keuze..
Ik ben het met bas eens. Robin mobile is een goeie provider ik zit daar ook en de bereik en internet snelheid is dikke voldoende. Nooit klachten gehad.
Hier ook iemand met een abo uit het begin. Zogenaamd overgezet naar 8,2mbps.. Mooi niet, mag in me handjes klappen als ik boven de 2,0mbps uitkom. In mijn omgeving meerdere met Robin M. en het positieve is er ondertussen wel af.
Gebruik rond de 3500 tot 4000mb per maand… Maar met het trage van de laatste tijd ga ik dat niet meer halen.
@Robbedoes: heb je wel goed bereik? Anders even contact opnemen denk ik
Bij is de snelheid goed: http://www.speedtest.net/my-result/i/694632028
@Bas Steelooper: Dank voor je toevoeging. We verwerken het in het artikel.
@Robin: Nee, het gaat er om dat de provider zelf nogal vaag blijft.