Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Bernard
Wauw. Dit is impressive! Ben heel erg benieuwd hoe de consument hier vruchten van gaat plukken!
macaanzee
Ik wist niet dat Apple hoog op Schindler’s list staat 🙂 (ja het is inderdaad dezelfde liftenfabrikant Schindler!)
Ook Deutsche Bank heeft volgens mij veel Apple in z’n kantoren.
De combinatie Apple – IBM met de werkwijze zoals hier in het artikel wordt beschreven gaat volgens mij een gouden toekomst tegemoet. IBM heeft als vanouds prima contacten met bedrijfsleven en overheid. Voeg daarbij de kwaliteit, het gebruikersgemak en de langzame afschrijving van Apple producten (en het weinige onderhoud dat eraan gedaan hoeft te worden vergeleken met Windows producten) en je hebt een succesformule waarmee Apple op termijn nog wel eens meer zou kunnen gaan verdienen dan met consumenten producten. Als ze zorgvuldig te werk gaan en promotie en reclame niet beperken tot Amerika.
Randy
Er staat een plaatje van een Mac bij het artikel, terwijl dat juist net buiten de overeenkomst valt.
Overigens vind ik dat laatste raar: mijn inziens heeft Apple met iOS al de markt op zakelijk gebied in handen en is het juist OSX dat een steun in de rug kan gebruiken op de zakelijke markt.
Als ze slim zijn dan voegen ze dus OSX toe aan de overeenkomst, en dan zullen we zien dat het OSX marktaandeel omhoog zal schieten, met alle positieve gevolgen (meer aandacht van ontwikkelaars, omzet voor Apple, als werknemer ook op het werk verlost zijn van Windows) voor Apple en huidige OSX gebruikers.
AppleLion
Hmm… En dan blijf ik me toch afvragen of dit ook zou zijn gebeurd als Steve er nog was… Want we weten allemaal hoe hij over IBM dacht! Hahaha
Wauw. Dit is impressive! Ben heel erg benieuwd hoe de consument hier vruchten van gaat plukken!
Ik wist niet dat Apple hoog op Schindler’s list staat 🙂 (ja het is inderdaad dezelfde liftenfabrikant Schindler!)
Ook Deutsche Bank heeft volgens mij veel Apple in z’n kantoren.
De combinatie Apple – IBM met de werkwijze zoals hier in het artikel wordt beschreven gaat volgens mij een gouden toekomst tegemoet. IBM heeft als vanouds prima contacten met bedrijfsleven en overheid. Voeg daarbij de kwaliteit, het gebruikersgemak en de langzame afschrijving van Apple producten (en het weinige onderhoud dat eraan gedaan hoeft te worden vergeleken met Windows producten) en je hebt een succesformule waarmee Apple op termijn nog wel eens meer zou kunnen gaan verdienen dan met consumenten producten. Als ze zorgvuldig te werk gaan en promotie en reclame niet beperken tot Amerika.
Er staat een plaatje van een Mac bij het artikel, terwijl dat juist net buiten de overeenkomst valt.
Overigens vind ik dat laatste raar: mijn inziens heeft Apple met iOS al de markt op zakelijk gebied in handen en is het juist OSX dat een steun in de rug kan gebruiken op de zakelijke markt.
Als ze slim zijn dan voegen ze dus OSX toe aan de overeenkomst, en dan zullen we zien dat het OSX marktaandeel omhoog zal schieten, met alle positieve gevolgen (meer aandacht van ontwikkelaars, omzet voor Apple, als werknemer ook op het werk verlost zijn van Windows) voor Apple en huidige OSX gebruikers.
Hmm… En dan blijf ik me toch afvragen of dit ook zou zijn gebeurd als Steve er nog was… Want we weten allemaal hoe hij over IBM dacht! Hahaha