Het is alweer een halfjaar geleden dat Apple een Self Service Repair-programma aankondigde. De uitrol duurt zo lang dat Samsung het idee inmiddels heeft gekaapt en iets soortgelijks gaat doen, samen met iFixit.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Sjakie
Waarom stellen we die vraag pas als Samsung er mee komt eigenlijk ? Apple had dit toch ook zelf kunnen bedenken ? Blijkbaar zijn er redenen om het niet te doen, de vraag is welke ?
Jaap Couro
Simpel toch? Apple beschermt ons tegen 3e partijen die onze gegevens en ons geld willen stelen. Ik ben blij dat Apple alles dicht zet, over mij en mijn Apple apparatuur waakt. Wie daar andres over denkt bouwt zelf maar een OS of gaat naar Android . Keuze genoeg.
Wie ironie vindt, mag deze houden 🙂
Leo
@Jaap Couro: wat een onzin. Recht op zelf Repareren heeft niks te maken met veiligheid, en is Apple ook al lang van plan om aan te bieden, kennelijk ergens vertraagd.
Dick de wit
Origineel geplaatst door Jaap Couro Simpel toch? Apple beschermt ons tegen 3e partijen die onze gegevens en ons geld willen stelen. Ik ben blij dat Apple alles dicht zet, over mij en mijn Apple apparatuur waakt. Wie daar andres over denkt bouwt zelf maar een OS of gaat naar Android . Keuze genoeg.
Wie ironie vindt, mag deze houden 🙂
Apple beschermt jouw tegen een te zware portemonnee. 😉
Waarom stellen we die vraag pas als Samsung er mee komt eigenlijk ? Apple had dit toch ook zelf kunnen bedenken ? Blijkbaar zijn er redenen om het niet te doen, de vraag is welke ?
Simpel toch? Apple beschermt ons tegen 3e partijen die onze gegevens en ons geld willen stelen. Ik ben blij dat Apple alles dicht zet, over mij en mijn Apple apparatuur waakt. Wie daar andres over denkt bouwt zelf maar een OS of gaat naar Android . Keuze genoeg.
Wie ironie vindt, mag deze houden 🙂
@Jaap Couro: wat een onzin. Recht op zelf Repareren heeft niks te maken met veiligheid, en is Apple ook al lang van plan om aan te bieden, kennelijk ergens vertraagd.
Apple beschermt jouw tegen een te zware portemonnee. 😉