De onofficiële Schiphol-app is vernieuwd. De app heeft een nieuw design gekregen en geeft nu ook informatie over het tijdstip voor het instappen in het vliegtuig en het sluiten van de incheckbalie.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 7 reacties
Henk
http://Www.schiphol.nl en je weet alles real time. De app gebruikt ook date, zelfs mee ivm de adv en tegenwoordig heeft iedereen een stevig data pakketje via de info van ic.
Dick de wit
Wat is het voordeel ten opzichte van de officiële Schiphol app?
Edward
@Dick de wit: Ik ben de ontwikkelaar. We richten ons enkel en alleen op vluchtinformatie. We pushen informatie over een veel groter aantal gebeurtenissen zoals zelfs vliegtuigwijzigingen (als een andere kist wordt ingezet voor je vlucht) om maar iets te noemen.
M.i. doet Schiphol’s app 50 dingen vrij matig en doen wij 1 ding maar heel goed. De vorige app kreeg over 246 beoordelingen een gemiddelde van 4 sterren (zie)
Jan Bartelds
De app ziet er prima uit. Helaas lukt het me niet om in de nieuwe editie mijn recente aankoop voor het onbeperkt volgen van vluchten te herstellen. Krijg er in elk geval geen enkele melding van en in de app staat ondanks vele pogingen en herinstallatie niet, dat onbeperkt volgen is ingeschakeld.
Heb t inmiddels ook als feedback vanuit de app zelf gemeld.
Jeff
@Edward: Ik heb je app nog niet gebruikt, maar ben wel nieuwsgierig. Momenteel gebruik ik wekelijks de Schiphol app. Ik snap je commentaar hier op niet goed, want heb nooit problemen met de info die ze geven. Of is jouw app eerder met info?
Edward
@Jeff
Je moet het zelf maar eens uitproberen (dat kan dus gratis tot 2 vluchten). Maar o.a. wij geven meldingen over veel meer categorien (gates, landingsbanen, vliegtuigen etc). Het is niet voor niets dat de meerheid van de taxichauffeurs zweert bij onze app. Schiphol’s app is qua waardering ook nooit de 2,5 ster ontstegen waar ons gemiddelde 4+ is.
@Jan Bartelds
Je hebt als het goed is gister al een mail terug gekregen.
Jeff
@Edward: Helaas geen aankomsttijden als je vertrekt vanaf Schiphol. Dat is voor mij essentieel, aangezien dit juist iets is wat mist op een instapkaart van KLM. Sorry, de officiële Schiphol app werkt beter voor mij.
http://Www.schiphol.nl en je weet alles real time. De app gebruikt ook date, zelfs mee ivm de adv en tegenwoordig heeft iedereen een stevig data pakketje via de info van ic.
Wat is het voordeel ten opzichte van de officiële Schiphol app?
@Dick de wit: Ik ben de ontwikkelaar. We richten ons enkel en alleen op vluchtinformatie. We pushen informatie over een veel groter aantal gebeurtenissen zoals zelfs vliegtuigwijzigingen (als een andere kist wordt ingezet voor je vlucht) om maar iets te noemen.
M.i. doet Schiphol’s app 50 dingen vrij matig en doen wij 1 ding maar heel goed. De vorige app kreeg over 246 beoordelingen een gemiddelde van 4 sterren (zie)
De app ziet er prima uit. Helaas lukt het me niet om in de nieuwe editie mijn recente aankoop voor het onbeperkt volgen van vluchten te herstellen. Krijg er in elk geval geen enkele melding van en in de app staat ondanks vele pogingen en herinstallatie niet, dat onbeperkt volgen is ingeschakeld.
Heb t inmiddels ook als feedback vanuit de app zelf gemeld.
@Edward: Ik heb je app nog niet gebruikt, maar ben wel nieuwsgierig. Momenteel gebruik ik wekelijks de Schiphol app. Ik snap je commentaar hier op niet goed, want heb nooit problemen met de info die ze geven. Of is jouw app eerder met info?
@Jeff
Je moet het zelf maar eens uitproberen (dat kan dus gratis tot 2 vluchten). Maar o.a. wij geven meldingen over veel meer categorien (gates, landingsbanen, vliegtuigen etc). Het is niet voor niets dat de meerheid van de taxichauffeurs zweert bij onze app. Schiphol’s app is qua waardering ook nooit de 2,5 ster ontstegen waar ons gemiddelde 4+ is.
@Jan Bartelds
Je hebt als het goed is gister al een mail terug gekregen.
@Edward: Helaas geen aankomsttijden als je vertrekt vanaf Schiphol. Dat is voor mij essentieel, aangezien dit juist iets is wat mist op een instapkaart van KLM. Sorry, de officiële Schiphol app werkt beter voor mij.