Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 15 reacties
Patrick
Leuke toevoeging voor Shazam, maar wat een ongelofelijk DOM reclamebureau om een reclame van HTC te verwerken met rechtsonderin de website van HTC op een iPhone…
Nico van der linden
@Patrick: Dat valt toch wel mee? Waarom zou je met een iphone geen HTC reclame kunnen (of willen) opvragen? Misschien juist een goeie reclame voor HTC.
Patryk
Nu je het zo zegt, inderdaad 😉
Onno
Augmented Audio dus.
Precies wat Layar met beeld doet.
Beiden schreeuwen om een Google Glass implementatie.
peter
Ik had liever gezien dat de app weer eens wat meer liedjes zou kunnen herkennen. ‘Vroeger’ herkende die app ongeveer alles, zelfs in zeer beroerde luister omstandigheden. Laatste keren dat ik nog eens testte, konden zowel Shazam als Soundhound maar 1 liedje herkennen, uit ongeveer 10 pogingen (verschillende programma’s op tv)
Patryk
Naar mijn ervaringen werkt SoundHoud stukken beter dan Shazam tegenwoordig, vandaar dat ik die eerste gebruik.
ButcherJF
App-ontwikkelaars, hier ligt een gat! Shazam herkent de reclame, werkt samen met de remote-app van mijn tv, die dimt het geluid en toont zolang wat foto’s uit mijn collectie.
Leslie
Zeker hetzelfde wat ze hier in NZ op commercials hebben?
@Onno: Zeker niet wat Layer met beeld doet. Geen Augmented Audio. Er komt geen bestaande laag audio op de werkelijkheid. Dit gaat over herkennen van de audio.
Patrick
Origineel geplaatst door Nico van der linden @Patrick: Dat valt toch wel mee? Waarom zou je met een iphone geen HTC reclame kunnen (of willen) opvragen? Misschien juist een goeie reclame voor HTC.
Zou in theorie kunnen, maar dan nog… In dit geval is het volgens mij ook nog eens de reclame voor de HTC One X, gericht op de filmkwaliteit van de HTC…gewoon dom dus 😉
Ow ja… altijd al willen weten 😡 (NOT)
Lang leven HD recorders, alles wat leuk is opnemen en bij reclames doorspoelen, heb volgens mij in eeuwen geen reclame gezien, wil het graag zo houden ook..
Maarten
Alleen jammer dat die reclame al voorbij is tegen die tijd dat ik shazam heb opgestart.
@Brian: Inderdaad. Hoewel ik me laatst realiseerde dat er weliswaar heel veel geld wordt uitgegeven aan reclame, maar dat het maar de vraag is wat er van aankomt. Ik check zelf tijdens zo’n reclameblok vaak even mijn Twitter, mail of facebook, of zap domweg naar een andere zender. Als ik daar blijf hangen is de eerdere zender me ook nog kwijt….
Brian
Origineel geplaatst door ButcherJF Inderdaad. Hoewel ik me laatst realiseerde dat er weliswaar heel veel geld wordt uitgegeven aan reclame, maar dat het maar de vraag is wat er van aankomt. Ik check zelf tijdens zo’n reclameblok vaak even mijn Twitter, mail of facebook, of zap domweg naar een andere zender. Als ik daar blijf hangen is de eerdere zender me ook nog kwijt….
Ik doe precies hetzelfde. Het probleem met advertenties op tv is denk ik dat er een hoop reclame tussen zit die jou of mij als kijker niet interesseren omdat we niet tot de doelgroep behoren.
Gepersonaliseerde advertenties zoals op internet, zijn daar eigenlijk een goede oplossing voor omdat die ervoor zorgen dat je alleen kortingen en nieuwe producten te zien krijgt die jij interessant vind. Aan de andere kant vergaren die bedrijven die de advertenties leveren veel informatie van ons, wat we eigenlijk ook weer niet fijn vinden en zijn de reclames vaak opdringerig en irritant zodat we ook op internet een ad-blocker installeren.
Blijft toch een lastig onderwerp.
Rob
Ik zie door de bomen het bos niet meer…
shazam 6.1 vernieuwd, in app aankoop
Shazam encore.. was al betaald…
Sahazam RED is betaald voor het goede doel..
Leuke toevoeging voor Shazam, maar wat een ongelofelijk DOM reclamebureau om een reclame van HTC te verwerken met rechtsonderin de website van HTC op een iPhone…
@Patrick: Dat valt toch wel mee? Waarom zou je met een iphone geen HTC reclame kunnen (of willen) opvragen? Misschien juist een goeie reclame voor HTC.
Nu je het zo zegt, inderdaad 😉
Augmented Audio dus.
Precies wat Layar met beeld doet.
Beiden schreeuwen om een Google Glass implementatie.
Ik had liever gezien dat de app weer eens wat meer liedjes zou kunnen herkennen. ‘Vroeger’ herkende die app ongeveer alles, zelfs in zeer beroerde luister omstandigheden. Laatste keren dat ik nog eens testte, konden zowel Shazam als Soundhound maar 1 liedje herkennen, uit ongeveer 10 pogingen (verschillende programma’s op tv)
Naar mijn ervaringen werkt SoundHoud stukken beter dan Shazam tegenwoordig, vandaar dat ik die eerste gebruik.
App-ontwikkelaars, hier ligt een gat! Shazam herkent de reclame, werkt samen met de remote-app van mijn tv, die dimt het geluid en toont zolang wat foto’s uit mijn collectie.
Zeker hetzelfde wat ze hier in NZ op commercials hebben?
@Onno: Zeker niet wat Layer met beeld doet. Geen Augmented Audio. Er komt geen bestaande laag audio op de werkelijkheid. Dit gaat over herkennen van de audio.
Zou in theorie kunnen, maar dan nog… In dit geval is het volgens mij ook nog eens de reclame voor de HTC One X, gericht op de filmkwaliteit van de HTC…gewoon dom dus 😉
Ow ja… altijd al willen weten 😡 (NOT)
Lang leven HD recorders, alles wat leuk is opnemen en bij reclames doorspoelen, heb volgens mij in eeuwen geen reclame gezien, wil het graag zo houden ook..
Alleen jammer dat die reclame al voorbij is tegen die tijd dat ik shazam heb opgestart.
@ButcherJF: Nice! Een Ad-Blocker voor op tv 🙂
@Brian: Inderdaad. Hoewel ik me laatst realiseerde dat er weliswaar heel veel geld wordt uitgegeven aan reclame, maar dat het maar de vraag is wat er van aankomt. Ik check zelf tijdens zo’n reclameblok vaak even mijn Twitter, mail of facebook, of zap domweg naar een andere zender. Als ik daar blijf hangen is de eerdere zender me ook nog kwijt….
Ik doe precies hetzelfde. Het probleem met advertenties op tv is denk ik dat er een hoop reclame tussen zit die jou of mij als kijker niet interesseren omdat we niet tot de doelgroep behoren.
Gepersonaliseerde advertenties zoals op internet, zijn daar eigenlijk een goede oplossing voor omdat die ervoor zorgen dat je alleen kortingen en nieuwe producten te zien krijgt die jij interessant vind. Aan de andere kant vergaren die bedrijven die de advertenties leveren veel informatie van ons, wat we eigenlijk ook weer niet fijn vinden en zijn de reclames vaak opdringerig en irritant zodat we ook op internet een ad-blocker installeren.
Blijft toch een lastig onderwerp.
Ik zie door de bomen het bos niet meer…
shazam 6.1 vernieuwd, in app aankoop
Shazam encore.. was al betaald…
Sahazam RED is betaald voor het goede doel..
ik weet het niet meer….