Telecomprovider Simyo past vanaf 14 mei de prijzen van bel-/sms-bundels voor nieuwe klanten aan. Dat heeft de provider bekendgemaakt op haar website. Bestaande klanten zijn hierover inmiddels per e-mail geïnformeerd. Bij de meeste bundels wordt de prijs per maand verlaagd, met uitzondering van de goedkoopste bundel. Daarvoor gaan klanten één euro per maand meer betalen. Voor bestaande klanten verandert er niets, tenzij zij vanaf 14 mei een hogere bundel kiezen. De wijziging geldt alleen voor jaarabonnementen; abonnementen die per maand opzegbaar zijn, behouden dezelfde prijs.
Lees ook: Sim Only voor iPhone
Wie tussen nu en 14 mei zijn bundel aanpast, betaalt nog het huidige bundeltarief. De wijziging gaat dan per 1 juni in. De prijzen van databundels blijven ongewijzigd. Ook de voorwaarden zijn vanwege de wijzigingen aangepast. Klanten die vanaf 14 mei de nieuwe XXL-bundel (1250 min/sms) kiezen, gaan er relatief gezien het meest op vooruit. Die wordt namelijk 7,50 euro goedkoper. De bundels van 200, 300 en 500 minuten/sms’jes zijn een euro goedkoper geworden. Het volledige overzicht ziet er als volgt uit:
Klanten die het niet eens zijn met de nieuwe voorwaarden biedt Simyo tot 29 mei de mogelijkheid om hun abonnement op te zeggen.
Meer informatie: Simyo FAQ
Simyo Prepaid-app voor iPhone in de maak
Daarnaast werkt Simyo aan een aparte app voor prepaid-klanten (zie afbeelding). De app wordt momenteel ontwikkeld en zal de komende weken worden getest door klanten. Begin april deed Simyo hiervoor een oproep via Twitter. Momenteel heeft de KPN-dochter al de Mijn Simyo-app voor abonnees, die laat zien hoeveel kosten je hebt gemaakt en hoeveel tegoed er nog over is van de belminuten, sms’jes en databundel. Ook kun je via de app facturen en historie bekijken. De losse prepaid-app zal op iPhone en Android verschijnen.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 4 reacties