Reacties voor: ACM: ‘Fabrikanten slimme producten moeten vooraf informeren over updates’

De Autoriteit Consument & Markt vindt dat consumenten bij aankoop van producten vooraf alle relevante informatie moeten krijgen. Het gaat dan niet alleen om functies en wat het apparaat kost, maar ook of je nog wel (beveiligings)updates krijgt.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 7 reacties

  1. Precies hetzelfde bij Somfy. Duur home automatiserings systeem gekocht. Na 3 jaar, wordt niet meer ondersteund, krijg ik een aanbieding van €400 voor €300 een nieuwe te kopen?? De bridge bij Hue was iets beter geregeld, €52 met een gratis kleurenlamp erbij.
    Maar het gaat te snel, en na een paar jaar zijn veel systemen onbruikbaar, of krijg je geen veiligheidsupdates meer.

  2. Goede zaak! Fitbit de voornaamste reden dat ik niks in mij huis mbt domotica

  3. Goede ontwikkeling, een update van Garmin 4-500 MB groot. Totaal geen changelog en elke keer dezelfde info vwb de versiegeschiedenis..
    Zelfde verhaal met YouTube… we hebben wat bugs geplet en het gras gemaaid…(1 keer is leuk niet 25 keer..)

  4. Goeie zaak gebeurt eindelijk eens wat

  5. Gewoon opstaan en zelf op de schakelaar drukken. Daar is geen software voor nodig.

  6. @Karst: Volgens mij heeft iCulture zelfs een keer een artikel gewijd aan het feit dat apps zoals YouTube, maar dus ook andere apps vaak onnodige en vage omschrijvingen neerzetten in het update-gedeelte! Snap inderdaad wat je bedoelt, want die opmerkingen slaan soms helemaal nergens op!😂

  7. Origineel geplaatst door Karst
    Goede ontwikkeling, een update van Garmin 4-500 MB groot. Totaal geen changelog en elke keer dezelfde info vwb de versiegeschiedenis..

    Zelfde verhaal met YouTube… we hebben wat bugs geplet en het gras gemaaid…(1 keer is leuk niet 25 keer..)

    Heel irritant inderdaad. Vertel gewoon wat er anders is. Ik weiger dat soort apps bij te werken…

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.