Sonos Arc Ultra

Reacties voor: Zo wil Sonos er weer bovenop krabbelen: 1 jaar extra garantie, beter testen

Sonos CEO Patrick Spence heeft een plan bedacht om weer uit de misere te komen. Dat bestaat uit twee delen: begrijpen van de fouten die zijn gemaakt en het terugwinnen van klantvertrouwen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 3 reacties

  1. Voor mij is SONOS al afgeschreven. Veel geïnvesteerd in verschillende boxen en na een half jaar al teleurgesteld toen de toenmalige update al zorgde voor “out of date” producten.

    Daarna alleen maar slechter geworden. De app was en de huidige app is traag en omslachtig.
    Voor mij de laatste keer dat ik zoveel investeer in een systeem dat volledig afhankelijk is van een app en men volledig afhankelijk is van de programmeer kwaliteit van het merk.

    Reageer op Victor

  2. Dit artikel zegt niet zoveel. Beter testen, lijkt me vanzelfsprekend en extra garantie geven geldt dus niet voor alles. Het zou interessant zijn als iculture eens aandacht geeft aan andere merken. Er is zoveel meer. Het lijkt soms wel of er alleen Sonos is.

    Reageer op Jasper

  3. (Red.) Verlengde garantie aangevuld, het is nu 3 jaar voor EU-klanten.

    Reageer op Redactie iCulture.nl

Plaats een reactie

Off-topic reacties worden verwijderd. Linken naar illegale bronnen is niet toegestaan. Respecteer onze algemene gedragsregels. Gebruik voor eventuele spelfouten of andere opmerkingen met betrekking tot het artikel s.v.p. onze artikelrapportage. Voor opmerkingen over ons moderatiebeleid kun je ons contactformulier gebruiken. Reacties met betrekking hierover worden als off-topic beschouwd.
Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactiegegevens worden verwerkt.