Reacties voor: Sonos zegt sorry en draait uitfasering deels terug

Sonos gaat de aangekondigde uitfasering van 'legacy' producten terugdraaien na kritiek van gebruikers. In een brief zegt de Sonos CEO sorry.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 13 reacties

  1. Krokodillentranen.
    Een bedrijf dat zo omgaat met de investering van hun klanten, een bedrijf dat zo over milieu en sustainability denkt, een bedrijf dat intern blijkbaar geen correctie kent, daar wil ik niet mee geassocieerd worden. De situatie had nooit mogen ontstaan en deze brief verandert niets aan de kennelijke cultuur binnen Sonos. Mijn systeem blijft bestaan maar er komt nooit meer een uitbreiding op. Vertrouwen kan je maar 1x schaden.

  2. Dat je een product naar 10 jaar niet meer wil ondersteunen prima, maar laat in ieder geval de lokale muziek functies werken.
    Dat die geen AirPlay etc kan krijgen betekent niet dat ding gelijk niet meer werkt, je kan prima via huidige netwerk als nog muziekje vanaf je telefoon of Nas afspelen via de functies.

    De basis functies van spul hoort gewoon te blijven werken.

  3. Het systeem zoals het nu werkt is voor mij goed genoeg, laat het gewoon werken, uitbreidingen heb ik niet nodig.

  4. Beetje dom en een trucje van Sonos om de consument nieuwe apparatuur te laten kopen. Gelukkig is de klant van het eerste uur niet gek en pikt dit niet. Bedrijf is mede groot geworden dankzij de ‘oude’ producten. Dat ze hun boodschap nu hebben aangepast is heel verstandig.

  5. Ja lap heb mijn play 5 nu al opgestuurd!!!

  6. En zoals in elk normaal bedrijf moet hieruit 1 conclusie worden getrokken en dat is het ontslag van de CEO.

  7. Zoals al eerder gezegd heb ik spijt dat ik ooit zoveel heb geinversteerd in mijn playbar / one’s
    Belachelijk hoe Sonos hiermee omgaat, maar hoe de denkwijze daar is was al wel te merken aan het “inruilprogramma”
    Een goed werkende speaker KAPOT MOETEN MAKEN voor een lullige 30% korting.
    Dat is geen trots op je product, dat is gewoon puur dozen willen schuiven.

  8. @Dennis: ja idd , wat is het volgende je koelkast krijgt geen updates meer en koelt ook niet meer?

  9. Origineel geplaatst door Rob
    Zoals al eerder gezegd heb ik spijt dat ik ooit zoveel heb geinversteerd in mijn playbar / one’s

    Belachelijk hoe Sonos hiermee omgaat, maar hoe de denkwijze daar is was al wel te merken aan het “inruilprogramma”

    Een goed werkende speaker KAPOT MOETEN MAKEN voor een lullige 30% korting.

    Dat is geen trots op je product, dat is gewoon puur dozen willen schuiven.

    dat kapot moeten maken is echt schandalig. En dan met een paar flut smoesjes die kromme regeling recht te praten. Sonos geeft niet zoveel om moeder aarde en recycling.
    Los van sonos, ik heb een prima reciever die het nog wel even blijft doen.

  10. Volgens mij is t zo dat als een product op de markt is, dus ook nu nog te koop, de fabrikant 10 jaar het product moet ondersteunen. Niet met nieuwe functies maar wel met onderdelen bij reparatie of software-updates

  11. Blijft een slap verhaal van Sonos. Het was gewoon een marketing-truc om de sales te pushen, zonder enig oog voor milieu, duurzaamheid én de eigen klantenbase. Snel geld willen verdienen over de rug van wie je groot hebben gemaakt…

    Overigens vind ik jullie interpretatie van de brief van de CEO een stuk rooskleuriger dan hoe ik de brief lees. De “oplossing” is 2 gescheiden systemen in huis. Maar het hele idee om Sonos aan te schaffen is juist één systeem.

  12. @Arie: het is ook nooit goed hè?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.