Ziggo heeft het er momenteel druk mee om de gemoederen in bedwang te houden: talloze mensen melden op Twitter dat er een storing is met de Ziggo TV-app. Al sinds gisteravond is het niet mogelijk om tv te kijken via de app. Het blijkt te gaan om een grotere storing, waardoor ook internet, webmail, analoge tv en andere diensten niet goed werken. Ziggo meldt via het Twitter-account @ZiggoWebcare dat de problemen met de app bekend zijn en dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Datzelfde geldt voor alle andere diensten.
Onderstaand kaartje (via @allestoringen) laat zien waar de meeste storingsmeldingen vandaan komen:
Boze Ziggo-klanten dreigen dat ze “al een heel dossier hebben opgebouwd” en zijn boos dat ze geconfronteerd worden met “wel 16 minuten wachttijd bij de helpdesk”. Ook zijn er mensen die op hun digitale tv alleen nog Nederland 1, 2 en 3 kunnen ontvangen.
Tv-kijken via het normale kabelsignaal lost voor klanten ook niet altijd het probleem op, want dan kun je onderstaand beeld te zien krijgen. Vandaag dus even niet voor de buis hangen, maar een andere bezigheid zoeken. Wat dacht je van: leuke gezinsuitjes met je iPhone en iPad?
Openingsafbeeling via @Voetaloverig. Foto van tv-beeld met sneeuw via @The_madmax.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 15 reacties