Storing bij Ziggo TV-app en andere Ziggo-diensten

Er is momenteel een storing bij de Ziggo TV-app, waardoor klanten tijdelijk geen tv kunnen kijken via hun iPhone en iPad. Ziggo zegt te werken aan een oplossing.

ziggo-tv-appZiggo heeft het er momenteel druk mee om de gemoederen in bedwang te houden: talloze mensen melden op Twitter dat er een storing is met de Ziggo TV-app. Al sinds gisteravond is het niet mogelijk om tv te kijken via de app. Het blijkt te gaan om een grotere storing, waardoor ook internet, webmail, analoge tv en andere diensten niet goed werken. Ziggo meldt via het Twitter-account @ZiggoWebcare dat de problemen met de app bekend zijn en dat er aan een oplossing wordt gewerkt. Datzelfde geldt voor alle andere diensten.


Onderstaand kaartje (via @allestoringen) laat zien waar de meeste storingsmeldingen vandaan komen:

allestoringen-melding-kaartje-ziggo

Boze Ziggo-klanten dreigen dat ze “al een heel dossier hebben opgebouwd” en zijn boos dat ze geconfronteerd worden met “wel 16 minuten wachttijd bij de helpdesk”. Ook zijn er mensen die op hun digitale tv alleen nog Nederland 1, 2 en 3 kunnen ontvangen.

ziggo storing tweets

Tv-kijken via het normale kabelsignaal lost voor klanten ook niet altijd het probleem op, want dan kun je onderstaand beeld te zien krijgen. Vandaag dus even niet voor de buis hangen, maar een andere bezigheid zoeken. Wat dacht je van: leuke gezinsuitjes met je iPhone en iPad?

tvbeeld-analoog

Openingsafbeeling via @Voetaloverig. Foto van tv-beeld met sneeuw via @The_madmax.

Reacties: 15 reacties

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.