Er is momenteel een storing bij de Ziggo TV-app, waardoor klanten tijdelijk geen tv kunnen kijken via hun iPhone en iPad. Ziggo zegt te werken aan een oplossing.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 15 reacties
Marvin
Klopt als goed is zijn er werkzaamheden
Iedereen heeft een mailtje hierover gehad !
Roel
Geen mail en werkt al sinds eergisteren niet meer
André
Vreselijk irritant dit…kan al ruim 1,5 week geen TV kijken via de app van Ziggo. Bij het inloggen krijg ik continu een foutmelding. Dat er af en toe een kortdurende storing is oké maar dit is echt jammer. Ook pro-actief informeren over het hoe en wat gebeurt niet.
treppak
In 030 geen enkel probleem. Net getest. En de werkzaamheden zijn op 18aug. En uiteraard geen JB hier.
Marvin
Ik ondervind ook geen problemen
Ziggo app werkt
Internet werkt
Modem werkt
Tv werkt
Peter12
Origineel geplaatst door treppak In 030 geen enkel probleem. Net getest. En de werkzaamheden zijn op 18aug. En uiteraard geen JB hier.
Alsof het logisch is dat ziggo zich met jouw jailbreak bemoeit
@Peter12: In het verleden hebben kabelaanbieders toestellen met een jailbreak wel eens geblokkeerd.
Henk
038 alles werkt zoals het hoort.
Mail
App
Internet
TV
Geen enkele last van storing, ook gisteren niet!
masterbas
ik heb nergens last van en volgens de afbeeldingen zit ik onder een rode stip?!
Alle diensten werken bij mij naar behoren al de gehele ochtend en ook gisteravond.
Wel vervelend voor de rest die er wel last van hebben.
Ro
Die app heeft bij nog nooit gewerkt
iemand
Weinig verrassend dat kaartje. Laten dat nu net de dichtstbevolkte gebieden van NL zijn.
Ik heb gister een mail gehad waarin vermeld word dat er 18 op 19 augustus werkzaamheden zijn, dat is komende week pas. De app word hier trouwens nauwelijks gebruikt, maar de behoefte ligt bij ons ook niet bij televisie.
Joppe Jan
Ik ben bij Ziggo al zo ontzettend blij en opgelucht als elke 20.00 uur een min of meer herkenbare nieuwslezer verschijnt, dat ik niet meer aan verdere behoeften durf te denken.
bennie
Leuk hoor ziggo, ben blij dat ik daar niet bij zit. Verder heb ik nog nooit problemen gehad met tv en internet hier. 1 keer een defecte decoder en had de volgende dag een nieuwe.
Hoor heel veel klachten over ziggo (upc)
Ze mogen dan een leuke downloadsnelheid hebben maar hun upload is waardeloos. Dat werkt bij glas toch veel mooier.
LoLWuT
Werk zelf bij Ziggo helpdesk. Momenteel is er nog geen oplossing hiervoor. Althans, als ik mijn collega’s van de technische dienst mag geloven. Die 16 minuten wachten kan goed kloppen, want bij de Technische Helpdesk is het vreselijk druk.
– Dit is op persoonlijke titel
mommers
internet en telefoon doen het maar tv al van gisteren avond niet erg vervelend 043
Klopt als goed is zijn er werkzaamheden
Iedereen heeft een mailtje hierover gehad !
Geen mail en werkt al sinds eergisteren niet meer
Vreselijk irritant dit…kan al ruim 1,5 week geen TV kijken via de app van Ziggo. Bij het inloggen krijg ik continu een foutmelding. Dat er af en toe een kortdurende storing is oké maar dit is echt jammer. Ook pro-actief informeren over het hoe en wat gebeurt niet.
In 030 geen enkel probleem. Net getest. En de werkzaamheden zijn op 18aug. En uiteraard geen JB hier.
Ik ondervind ook geen problemen
Ziggo app werkt
Internet werkt
Modem werkt
Tv werkt
Alsof het logisch is dat ziggo zich met jouw jailbreak bemoeit
@Peter12: In het verleden hebben kabelaanbieders toestellen met een jailbreak wel eens geblokkeerd.
038 alles werkt zoals het hoort.
Mail
App
Internet
TV
Geen enkele last van storing, ook gisteren niet!
ik heb nergens last van en volgens de afbeeldingen zit ik onder een rode stip?!
Alle diensten werken bij mij naar behoren al de gehele ochtend en ook gisteravond.
Wel vervelend voor de rest die er wel last van hebben.
Die app heeft bij nog nooit gewerkt
Weinig verrassend dat kaartje. Laten dat nu net de dichtstbevolkte gebieden van NL zijn.
Ik heb gister een mail gehad waarin vermeld word dat er 18 op 19 augustus werkzaamheden zijn, dat is komende week pas. De app word hier trouwens nauwelijks gebruikt, maar de behoefte ligt bij ons ook niet bij televisie.
Ik ben bij Ziggo al zo ontzettend blij en opgelucht als elke 20.00 uur een min of meer herkenbare nieuwslezer verschijnt, dat ik niet meer aan verdere behoeften durf te denken.
Leuk hoor ziggo, ben blij dat ik daar niet bij zit. Verder heb ik nog nooit problemen gehad met tv en internet hier. 1 keer een defecte decoder en had de volgende dag een nieuwe.
Hoor heel veel klachten over ziggo (upc)
Ze mogen dan een leuke downloadsnelheid hebben maar hun upload is waardeloos. Dat werkt bij glas toch veel mooier.
Werk zelf bij Ziggo helpdesk. Momenteel is er nog geen oplossing hiervoor. Althans, als ik mijn collega’s van de technische dienst mag geloven. Die 16 minuten wachten kan goed kloppen, want bij de Technische Helpdesk is het vreselijk druk.
– Dit is op persoonlijke titel
internet en telefoon doen het maar tv al van gisteren avond niet erg vervelend 043