Apple en Samsung zijn rivalen op de smartphonemarkt. Eerst streden ze om patenten en marktaandeel, nu vechten ze om de beste componenten, productiecapaciteit en materialen. Meer concurrentie hoeft niet gunstig voor Apple-kopers uit te pakken.
Sja, harde wereld. Dit is iets tussen hun. Zolang de media er lekker nieuws over schrijft en kleine kinderen er zich druk om blijven maken vinden hun het allemaal prima.
basvn
Ik geef Samsung wel gelijk.. De fabrikanten van apple, hebben veel capaciteit! Maar apple heeft maar 2x per jaar een onwijze voorraad nodig (iphone en IPad aanknoding) de rest v/d tijd hebben ze het iets minder druk
The Company sold a record 47.8 million iPhones in the quarter, compared to 37 million in the year-ago quarter. Apple also sold a record 22.9 million iPads during the quarter, compared to 15.4 million in the year-ago quarter.
Maar wel steeds ‘drukker’ dan het vorige jaar.
En gelijk geven? Waarin? Het is voor de verandering geen discussie 😛
Vroem
Samsung tonen nogmaals ze kopieerders zijn.
Heb 3 androids gehad waarvan 2 samsung smartphones: vond er nie veel aan ze. Plastiek achterkant bah, vondk nogal goedkoop aanvoelen.
Lars
Samsung is en blijft een vreselijke copycat, niet alleen de toestelen maar ook de skin die hun over android platsen 2 druppels water met IOS.
Eerst Apple inhalen met toestel zoals de S+ die net iphones zijn maar dan goedkoper en dan met dat kapitaal “eigen” toestel fabriceren, slim ga ik ook doen.
Mat078
Copycat of niet, feit blijft dat Samsung Apple aardig aan het inhalen is qua verkopen.
Dit is ergens ook wel logisch want Apple producten zijn nu eenmaal erg duur en Samsung maakt zeker net zulke mooie producten met soms nog betere specs ook. Mijn moeder heeft dan ook een Samsung Galaxy Tab 2 gekocht.
Een mooie tablet….
…Alleen het besturingssysteem hé…
Dat blijft gewoon gaar!
Haperende menu’s, een touchscreen wat vreemd reageert. Het is gewoon allemaal net wat minder vloeiend.
Ik hou het voorlopig dus lekker bij Apple producten, maar hou mijn ogen zeker ook open voor andere merken.
TheObserver
Vond het een heerlijk artikel om te lezen tot de laatste alinea begon. Doelgroep a la, maar zo’n interpretatie van concurrentie/marktwerkingstelsel doet zoveel af aan de objectiviteit van jullie berichtgeving
@TheObserver: Dat is duiding, uitleggen wat bepaalde ontwikkelingen als consequentie kunnen hebben voor jou, als lezer. Met een 1-op-1 weergave van een Reuters-bericht voegen we zelf niets toe.
Lijken net kleine kinderen zeg..
Sja, harde wereld. Dit is iets tussen hun. Zolang de media er lekker nieuws over schrijft en kleine kinderen er zich druk om blijven maken vinden hun het allemaal prima.
Ik geef Samsung wel gelijk.. De fabrikanten van apple, hebben veel capaciteit! Maar apple heeft maar 2x per jaar een onwijze voorraad nodig (iphone en IPad aanknoding) de rest v/d tijd hebben ze het iets minder druk
@basvn:
Maar wel steeds ‘drukker’ dan het vorige jaar.
En gelijk geven? Waarin? Het is voor de verandering geen discussie 😛
Samsung tonen nogmaals ze kopieerders zijn.
Heb 3 androids gehad waarvan 2 samsung smartphones: vond er nie veel aan ze. Plastiek achterkant bah, vondk nogal goedkoop aanvoelen.
Samsung is en blijft een vreselijke copycat, niet alleen de toestelen maar ook de skin die hun over android platsen 2 druppels water met IOS.
Eerst Apple inhalen met toestel zoals de S+ die net iphones zijn maar dan goedkoper en dan met dat kapitaal “eigen” toestel fabriceren, slim ga ik ook doen.
Copycat of niet, feit blijft dat Samsung Apple aardig aan het inhalen is qua verkopen.
Dit is ergens ook wel logisch want Apple producten zijn nu eenmaal erg duur en Samsung maakt zeker net zulke mooie producten met soms nog betere specs ook. Mijn moeder heeft dan ook een Samsung Galaxy Tab 2 gekocht.
Een mooie tablet….
…Alleen het besturingssysteem hé…
Dat blijft gewoon gaar!
Haperende menu’s, een touchscreen wat vreemd reageert. Het is gewoon allemaal net wat minder vloeiend.
Ik hou het voorlopig dus lekker bij Apple producten, maar hou mijn ogen zeker ook open voor andere merken.
Vond het een heerlijk artikel om te lezen tot de laatste alinea begon. Doelgroep a la, maar zo’n interpretatie van concurrentie/marktwerkingstelsel doet zoveel af aan de objectiviteit van jullie berichtgeving
@TheObserver: Dat is duiding, uitleggen wat bepaalde ontwikkelingen als consequentie kunnen hebben voor jou, als lezer. Met een 1-op-1 weergave van een Reuters-bericht voegen we zelf niets toe.