SwebApps is een nieuwe aanbieder, waarmee je goedkoop een iPhone-applicatie kunt laten ontwikkelen op basis van een template. Iedereen met een applicatie-idee kan voor een paar honderd dollar z'n eigen iPhone-applicatie in de App Store zetten.
“In 1995, if you had a website, you were cutting-edge. By 2005, if you didn’t have one, there was something wrong. Apps are now where sites were a decade ago.”
klinkt intresant
gserban
dit lijkt me wel wat ff neuzen daar
WvB22
Weet nou niet of dit echt een positieve ontwikkeling te noemen is. Als dit zi doorgaat wordt de AppStore overspoeld met nog meer apps. Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.
shorty007
komt weer een hollander om de hoek kijken…
“Vin t een beetje duur” 😛
Misschien niet duur tov wat een ontwikkelaar ofso kost maar t blijft een hoop geld 😛
Die je misschien, als je het goed aanpaskt zo terug heb verdient mja….
Als je nou voor een paar dagen een trial kon krijgen had ik ff verder gekeken maar ga t niet nu aanschaffen en dan erachter komen dat het niks voor mij is 🙂
Nico
Op wiens naam komt die App dan, SwebApp’s?
Als het bedrijf ‘binnen’ is en de stekker er uit trekt, wat dan?
JD
Origineel geplaatst door WvB22 Weet nou niet of dit echt een positieve ontwikkeling te noemen is. Als dit zi doorgaat wordt de AppStore overspoeld met nog meer apps. Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.
Ken je het oud-hollandsch gezegde: “Veel is goed en meer is beter”. Volgens geldt dat hoe meer er is hoe beter het is. Wat dan verbeterd moet worden is volgens mij de manier van aanbieden (Appstore) en de doorzoekbaarheid ervan. Je moet niet 7 miljard creatieve aardbewoners beperken omdat daarmee te veel aanbod ontstaat. Meer aanbod betekent hogere kwaliteit, lagere prijzen en meer keuze. Het vindbaar maken van de apps is uitdaging voor Apple!
rob
Ik neem aan dat ze nog eerst door de ballotage commissie moeten van Apple.
Bart
“waardoor het ontwikkelen van een iPhone-applicatie al snel tussen de $10.000 en $20.000 kosten”
Geloof me, iPhone ontwikkelaars zijn zeker niet zo duur.
Met 500-1000 euro heb je al een mooie applicatie (ik spreek dan niet voor games).
Gert
“In 1995, if you had a website, you were cutting-edge. By 2005, if you didn’t have one, there was something wrong. Apps are now where sites were a decade ago.â€
Misschien, maar dan hebben we het wel over open source apps of misschien web apps.
Maar zeker niet App Store apps die alleen maar op een iPhone draaien.
Want zelfs al wordt de iPhone zo alomtegenwoordig als de iPod (wat ik sterk betwijfel), dan is dat nog steeds niet zo alomtegenwoordig als het world wide web is.
“Groot is goed en veel is lekker” – maar iPhone apps kun je niet eten.
JMO
Origineel geplaatst door Bart “waardoor het ontwikkelen van een iPhone-applicatie al snel tussen de $10.000 en $20.000 kostenâ€Geloof me, iPhone ontwikkelaars zijn zeker niet zo duur.Met 500-1000 euro heb je al een mooie applicatie (ik spreek dan niet voor games).
Dank. Ik maak nu een business plan voor mijn opleiding en ik zat me al af te vragen hoeveel dat zou gaan kosten. Heb je nog contacten waar ik kan checken?
Appleflap
@Bart
Met 500-1000 euro heb je al een mooie applicatie…
Misschien een student op een zolderkamertje, maar een professionele Iphone programmeur die bijvoorbeeld een maand met een beperkte applicatie bezig is ben je rond de 12 tot 15 duizend Euries ex kwijt. Hou er overigens rekening mee, dat veel applicaties door een team zijn gemaakt. Dan ben je zo een tonnetje verder. Maar dan heb je ook wat 😉
Glenn
Als die quote inderdaad de huidige staat van informatie aanbieden inhoud, dan zitten we natuurlijk allemaal op de bubble te wachten? 😉
Geen idee wat een programmeur op iPhone gebied kost, maar in de automatisering is een beetje programmeur toch al gauw 35 euro of meer waard. Althans, toen het nog geen crisis was..
Maar de ene programmeur is de ander niet. De een bouwt die app in een week, de ander heeft er een maand voor nodig.
Blijft het wel een feit dat een hoop apps die nu in de app store staan, kwa programmeer werk echt niet meer dan een paar tientjes heeft gekost.
phoenix
Origineel geplaatst door JD Origineel geplaatst door WvB22″Veel is goed en meer is beterâ€. Volgens geldt dat hoe meer er is hoe beter het is. Wat dan verbeterd moet worden is volgens mij de manier van aanbieden (Appstore) en de doorzoekbaarheid ervan. Je moet niet 7 miljard creatieve aardbewoners beperken omdat daarmee te veel aanbod ontstaat. Meer aanbod betekent hogere kwaliteit, lagere prijzen en meer keuze. Het vindbaar maken van de apps is uitdaging voor Apple!
leten we proberen hier even een kleine balans terug te brengen…
Er zijn voor de ‘computer’ duizenden applicaties ontwikkeld, met daar tussen een hoop bagger, en gelukkig ook mooie spulletjes – maar wees blij dat je niet een winkel in hoeft om daar >>>GRATIS<<< een doos op te halen om vervolgens bagger gepresenteerd te krijgen… voor dat soort doeleinden hebben we het web, ga lekker knoeien met je eigen home-page
ik hoop van ganze harte dat Apple elke stomme applicatie tegenhoudt die niets meer is dan een info-button, die mijns inzien veeeel beter gewoon een goed geschreven iPhone-herkende web-pagina had moeten zijn. Flauwekul apps moeten er gewoon uit – dat is de juiste oplossing… kom op zeg, een app is toch meer dan een veredlede web-pagina of het tonen van een pdf-je — tip voor Apple: "maak een nieuwe categorie als deze trend door zet… bagger-info"
Dat vind jij, en een ander misschien niet. De juiste oplossing is dat die veredelde webpagina of PDF’je niet de apps in de weg staat die jij weer wilt.
Als iedereen alle apps die hij of zij crap vindt uit de app store mocht halen, waren er geen apps meer in de store.
“In 1995, if you had a website, you were cutting-edge. By 2005, if you didn’t have one, there was something wrong. Apps are now where sites were a decade ago.”
klinkt intresant
dit lijkt me wel wat ff neuzen daar
Weet nou niet of dit echt een positieve ontwikkeling te noemen is. Als dit zi doorgaat wordt de AppStore overspoeld met nog meer apps. Ik zie nu al door de bomen het bos niet meer.
komt weer een hollander om de hoek kijken…
“Vin t een beetje duur” 😛
Misschien niet duur tov wat een ontwikkelaar ofso kost maar t blijft een hoop geld 😛
Die je misschien, als je het goed aanpaskt zo terug heb verdient mja….
Als je nou voor een paar dagen een trial kon krijgen had ik ff verder gekeken maar ga t niet nu aanschaffen en dan erachter komen dat het niks voor mij is 🙂
Op wiens naam komt die App dan, SwebApp’s?
Als het bedrijf ‘binnen’ is en de stekker er uit trekt, wat dan?
Ken je het oud-hollandsch gezegde: “Veel is goed en meer is beter”. Volgens geldt dat hoe meer er is hoe beter het is. Wat dan verbeterd moet worden is volgens mij de manier van aanbieden (Appstore) en de doorzoekbaarheid ervan. Je moet niet 7 miljard creatieve aardbewoners beperken omdat daarmee te veel aanbod ontstaat. Meer aanbod betekent hogere kwaliteit, lagere prijzen en meer keuze. Het vindbaar maken van de apps is uitdaging voor Apple!
Ik neem aan dat ze nog eerst door de ballotage commissie moeten van Apple.
“waardoor het ontwikkelen van een iPhone-applicatie al snel tussen de $10.000 en $20.000 kosten”
Geloof me, iPhone ontwikkelaars zijn zeker niet zo duur.
Met 500-1000 euro heb je al een mooie applicatie (ik spreek dan niet voor games).
“In 1995, if you had a website, you were cutting-edge. By 2005, if you didn’t have one, there was something wrong. Apps are now where sites were a decade ago.â€
Misschien, maar dan hebben we het wel over open source apps of misschien web apps.
Maar zeker niet App Store apps die alleen maar op een iPhone draaien.
Want zelfs al wordt de iPhone zo alomtegenwoordig als de iPod (wat ik sterk betwijfel), dan is dat nog steeds niet zo alomtegenwoordig als het world wide web is.
“Groot is goed en veel is lekker” – maar iPhone apps kun je niet eten.
@Bart:
Dank. Ik maak nu een business plan voor mijn opleiding en ik zat me al af te vragen hoeveel dat zou gaan kosten. Heb je nog contacten waar ik kan checken?
@Bart
Misschien een student op een zolderkamertje, maar een professionele Iphone programmeur die bijvoorbeeld een maand met een beperkte applicatie bezig is ben je rond de 12 tot 15 duizend Euries ex kwijt. Hou er overigens rekening mee, dat veel applicaties door een team zijn gemaakt. Dan ben je zo een tonnetje verder. Maar dan heb je ook wat 😉
Als die quote inderdaad de huidige staat van informatie aanbieden inhoud, dan zitten we natuurlijk allemaal op de bubble te wachten? 😉
@Appleflap: Dank…
Geen idee wat een programmeur op iPhone gebied kost, maar in de automatisering is een beetje programmeur toch al gauw 35 euro of meer waard. Althans, toen het nog geen crisis was..
Maar de ene programmeur is de ander niet. De een bouwt die app in een week, de ander heeft er een maand voor nodig.
Blijft het wel een feit dat een hoop apps die nu in de app store staan, kwa programmeer werk echt niet meer dan een paar tientjes heeft gekost.
leten we proberen hier even een kleine balans terug te brengen…
Er zijn voor de ‘computer’ duizenden applicaties ontwikkeld, met daar tussen een hoop bagger, en gelukkig ook mooie spulletjes – maar wees blij dat je niet een winkel in hoeft om daar >>>GRATIS<<< een doos op te halen om vervolgens bagger gepresenteerd te krijgen… voor dat soort doeleinden hebben we het web, ga lekker knoeien met je eigen home-page
ik hoop van ganze harte dat Apple elke stomme applicatie tegenhoudt die niets meer is dan een info-button, die mijns inzien veeeel beter gewoon een goed geschreven iPhone-herkende web-pagina had moeten zijn. Flauwekul apps moeten er gewoon uit – dat is de juiste oplossing… kom op zeg, een app is toch meer dan een veredlede web-pagina of het tonen van een pdf-je — tip voor Apple: "maak een nieuwe categorie als deze trend door zet… bagger-info"
Dat vind jij, en een ander misschien niet. De juiste oplossing is dat die veredelde webpagina of PDF’je niet de apps in de weg staat die jij weer wilt.
Als iedereen alle apps die hij of zij crap vindt uit de app store mocht halen, waren er geen apps meer in de store.