Reacties voor: T-Mobile belooft dat netwerk op tijd klaar is voor iPhone 4

T-Mobile belooft dat de uitbreiding van het 3G-netwerk voor volgende maand klaar is, dus voor de lancering van de iPhone 4.
Michel Lusthof -

Reacties: 95 reacties

  1. Ik ga toch niet naar T-Mobile na deze blunder …

  2. 2 maanden lang gratis internet? Dat is toch sowieso al inbegrepen in de iphone-abo’s?
    Mij lijkt 50% korting zolang het probleem zich voordoet een eerlijkere vergoeding.

  3. Bye Bye T-mobile voor mij als ik deze iphone neem

  4. Opzeggen laatste jaar Abbo van me 3GS en dan iPhone verkopen Ebay, en daarna nieuwe iPhone 4 kopen 🙂

  5. Nooit meer T-Mobile!

  6. Ja probleem is dat ze wel meer dingen zeggen bij T-mobile…
    Ik denk niet dat ik daar ooit nog een keer een abonnement afsluit.

  7. Als ik zonder gezeik, zonder Nee-verkoop, mag overstappen op een iPhone 4 met een bijbetaling, hebben we het nergens meer over T-Mob. Zand erover en beste vrienden.

    Dat zou nog eens een geweldige compensatie zijn van T-Mobile.

  8. Ik ben best bereid T-Mobile nog een kans te geven maar dan wil ik wel een aantal zaken zwart op wit hebben. Nu mis ik veel gesprekken en sms’jes en 3G heb ik al helemaal niet binnen. Als T-Mobile alles op orde heeft na ongeveer 3-4 maanden (lijkt me realistischer dan eind juli) dan wil ik best blijven. Zo niet dan wil ik kosteloos kunnen ontbinden, mijn iPhone inleveren en het aankoopbedrag terug. Lijkt me een eerlijke deal.

  9. T-Mobile heeft het verpest. Heb mijn abbo vorige week op gezegd, nu maar hopen dat vodafone hem ook gaat aan bieden.
    Hopelijk komt iphoneclub snel met het goede nieuws 😀

  10. @AlexT: Jaja en zo zeker elk jaar een nieuwe iPhone halen. Daar gaan ze niet intrappen.

  11. Goed om te horen dat er zoveel mensen weg willen bij T-mobile. Dat scheelt met de rij als ze de iPhone 4 gaan verkopen.
    Beste T-mobile! Mag ik alvast een witte iPhone 4 reserveren!?!

  12. Ik heb nu al een tijdje geen iphone meer (gejat), maar met mijn nokia E71, en oude T-mobile simkaart, heb ik nergens last van?

    Overal 3G en geen sprek of sms verloren?

    Woont iedereen hier in niemandsland ofzo?

  13. Origineel geplaatst door WvB22
    @AlexT: Jaja en zo zeker elk jaar een nieuwe iPhone halen. Daar gaan ze niet intrappen.

    Waarom niet? Ik ben klant, ik betaal graag, maar wil mijn spullen via officiële wegen en het kunnen verzekeren.

    Ik vind het al bizar dat het gewoon niet mogelijk is om via de officiële weg, gewoon elk jaar een nieuwe iPhone te kunnen kopen.

    Ik betaal er graag een paar honderd euro voor. Als ik mij maar kan beroepen op garantie en verzekering.

    Zeker nu T-Mobile wat goed te maken heeft, zou dit een gouden kans voor hen zijn. Klanten nog langer binden, klanten tevreden maken én gewoon break-even spelen met aanschafprijs die zij vragen voor de iPhone 4. Alleen voor klanten die al langer dan een jaar een iPhone abbo hebben.

    Gouden move.

  14. Ik wil gewoon m’n abonnement kosteloos kunnen ontbinden en vervolgens bij Vodafone de iPhone 4 halen 🙂

  15. T-Mobile belooft dat netwerk op tijd klaar is voor iPhone 4

    Meer info op: http://www.nogmeersterkeverhalen.nl

  16. Denk maar niet dat de zogenaamde ‘killer feature: videochat van de iPhone 4 mogelijk zal zijn met dit netwerk. Het feit dat Jobs het over Wifi moest doen zei eigenlijk al genoeg.

  17. Origineel geplaatst door Flugeltje: Ik heb nu al een tijdje geen iphone meer (gejat), maar met mijn nokia E71, en oude T-mobile simkaart, heb ik nergens last van?

    Overal 3G en geen sprek of sms verloren?

    Woont iedereen hier in niemandsland ofzo?

    Het is juist in en rondom Rotterdam. Dat is niet bepaald niemandsland. Het komt juist door te veel smartphones in de regio.

  18. Dus alleen T-Mobile heeft problemen?

    Volgens mij had vodafone enorme problemen een aantal maanden geleden, die mensen (ik en vele andere) konden nog geen eens bellen en KPN had het ook.

    Wat ik eigelijk wil zeggen is: ik denk dat elke provider wel eens wat overkomt ik ben nu al een aantal jaar klant bij T-Mobile en Vodafone. En kan niet klagen bij T-Mobile naast dit voorval.

    Moet ik dan ook direct weg gaan bij Vodafone als ik niet kan bellen?

  19. @Sink: Hahaha! Precies wat ik ook dacht!

  20. Ja t-mobile. Dat zal wel.

  21. Ok, stel ik ben T-Mobile (manager), dan zou ik willen weten in welke postcodegebieden veel iPhones verkocht zijn en gebruikt worden. Aan de netwerkbeheerder zou ik vragen waar de meeste belasting c.q. verstopping plaatsvind. Deze info zou ik vergelijken met de klachten van gebruikers. Ik zou mijn marketeers vragen om een prognose op te stellen voor de nog te verwachten verkoop van iPhones. Volgens mij is daarmee de basis gelegd om te bepalen waar ik dan extra netwerkcapaciteit moet laten plaatsen.

    Deze exercitie had ik al minstens een jaar geleden uit moeten voeren want anders ben ik niet goed voor mijn salaris. Enfin, het kan zijn dat ik dat wel heb gedaan, maar het geld niet beschikbaar was / niet beschikbaar werd gesteld, het kan ook zijn dat ik met een te klein piepstemmetje heb gepraat terwijl ik met mijn vuist op tafel de aandeelhouders waker had moeten schudden. Of was ik bang voor die aandeelhouders? In dat geval moeten die zich eens afvragen of hun bedrijfscultuur wel goed in elkaar zit.

  22. Gezien de grote hoeveelheid van Iphone bezitters die weglopen van T-mobile en naar Vodafone/KPN gaan, ben ik dus heel er benieuwd wat de gevolgen zullen zijn voor Vodafone?

    In het artikel van dePers vanochtend, wordt ook aangegeven dat het netwerk van Vodafone bij lange na ook niet solide is. De vraag is dus hoe erg zal dit worden als er binnen korte tijd veel simlockvrije iphones met een vodafone simkaart erbij zullen komen. Laat staaaaaan als Vodafone de iphone zelf op de markt brengt

  23. Nooit…meer…T-Mobile… Not-Mobile!!!

  24. Nooit problemen met T-Mobile gehad, dus wie hem ook krijgt, ik volg de iPhone.

    T-Mobile here I come……

  25. Ik ben eigenlijk ook bereid om weer mijn abonnement af te sluiten bij T-Mobile, wel wil ik daarvoor de garantie dat zij ECHT klaar zijn voor de iPhone 4.

  26. Prommises prommises, ik ben te lang (twee jaar) door t-mob aan het lijntje gehouden met allerlei drogredenen terwijl de ware reden sinds een maand eindelijk is toegegeven: het t-mob netwerk sucks ! ! En juist nu -lancering iPhone4G – zal het netwerk voldoen aan de eisen ? hahahaha

  27. Origineel geplaatst door Flugeltje
    Ik heb nu al een tijdje geen iphone meer (gejat), maar met mijn nokia E71, en oude T-mobile simkaart, heb ik nergens last van?Overal 3G en geen sprek of sms verloren?Woont iedereen hier in niemandsland ofzo?

    Wat een domme opmerking, sorry hoor. Als T-Mobile zelf heeft toegegeven dat in GROTE steden als Rotterdam en Amsterdam er problemen waren, wie heeft het dan over niemandsland?

    In ieder geval ga ik zometeen opzeggen. Het is echt bagger. Momenteel gebruik ik een prepaid kaart van Vodafone met Internet Blox a 4, 75 (tot eind juli) per maand. En het werkt gewoon, veel bereik, constant kan ik m’n muziek streamen via Spotify, geen gedoe.

    Los toestel halen en doei T-Mobile. Ik denk overigens dat zij zich geen zorgen maken: dat nieuwe toestel zal weer voor veel nieuwe aanwas zorgen.

  28. Als er zoveel mensen weggaan bij T-mobile dan wordt de overbelasting van het systeem vanzelf verholpen 😀 en maar zeggen dat ze er hard aan werken, het enige wat ze hoeven te doen is wachten 😛 haha

  29. Kort na de aankondiging van de iPhone 4, maakte T-Mobile via de eigen website bekend dat ook het nieuwe toestel bij de provider geleverd zal worden.

    Waar staat die aankondiging van T-Mobile over iPhone 4?? Ik kan ‘m op de website daar niet vinden..

  30. Als Vodafone hem ook gaat leveren ga ik zeker bij vodafone, maar anders zal ik toch maar bij T-Mobile moeten en geeft ik ze een kans.

  31. @Marty:

    de aankondiging heeft gister avond laat tot ongeveer vanmiddag op de site gestaan. Mij was inderdaad ook al opgevallen dat deze momenteel weer verwijderd is.

  32. Ik snap echt niet al die over T-Mobile. Ik heb tot nu toe echt geen problemen gehad. Ik geeft toe dat ik als ik in de trein van Rotterdam naar Amsterdam zit, dan kan de verbinding wel een wegvallen. Maar ja, die paar seconden overleef ik ook wel. In welk gat wonen al die mensen die zo zitten te klagen. Ik snap er echt te ballen van…

    Ik denk dat het bij de andere providers niet veel beter zal zijn. De ontwikkelingen met dataverkeer op smartphones (en de iPhone in het bijzonder) is in twee jaar zo gegroeid, dat had geen enkele waarzegger met haar glazen bol kunnen voorspellen. Was er maar geen iPhone, dan hadden we dit probleem ook noooit gehad.

    Als de nieuwe weer uitkomt bij T-Mobile verleng ik met plezier m’n abonnement, na dit twee jaar contract krijg ik de 32gig verzie waarschijnlijk voor een prikkie. hehehehe

  33. @Marty: de aankondiging is weg. Gisteren, na de WWDC stond hij er wel. Kan hem nu ook niet meer vinden.

  34. Ik hoop het maar want ik ben het inmiddels wel érg zat, het bereik in Rotterdam is op drukke plekken ronduit *****.

  35. Ik blijf gewoon lekker bij t-mobile.. kan mn contract verlengen eind augustus aangezien ik mijn 3g eind november kreeg.. dus dan hoop ik dat de hype een beetje over is en ze gewoon makkelijk te krijgen zijn.

    Hopelijk is de antenne een stuk beter want in een nokia heeft t-mobile merkbaar beter bereik en kwa file heb ik in dit niemandsland geen last..

  36. Is er ook bekend gemaakt of de gps chip in de nieuwe iphone 4 verbeterd is?

  37. Origineel geplaatst door Flugeltje
    Ik heb nu al een tijdje geen iphone meer (gejat), maar met mijn nokia E71, en oude T-mobile simkaart, heb ik nergens last van?Overal 3G en geen sprek of sms verloren?Woont iedereen hier in niemandsland ofzo?

    Had thuis geen tot weinig bereik. Nooit 3G en vaak ‘geen service’.
    Mijn iPhone 3gs ligt bij pro-assist en heb nu een Nokia n73. Overal vol 3G-bereik. Krijg vrijdag mijn iPhone terug….ben benieuwd of het dan weer net zo beroerd is…? Ligt volgens mij in ieder geval ook voor flink deel aan iPhone!

  38. Oh, het zou ideal zijn als Vodafone ook iPhone 4 zou aanbieden. Super! Mijn abo van 2 jaar met iPhone 3G is bijna afgelopen en ik mag die wel in juli al verlengen… met super leuke iPhone 4! 🙂

    Met Vodafone heb zo wat altijd 3G en nooit problemen; snelle internet, goede bereik. Ben zeer tevreden klant. Ga nooooooit naar T-Mobile!

    Als het exclusief bij T-Mobile blijft… oh, of hopen op webwinkels (net als met mijn huidige abo) of naar België uitwijken. 🙁

  39. Nooit meer T-Mobile voor mij. Ik heb GSM dekkingsproblemen, wat ik op zich veel vervelender vind dan een overbelast 3G netwerk. Maar nee, T-Mobile is niet op de hoogte van slechte dekking van het GSM netwerk… Man, GSM dekking in de binnenstad van Groningen is om te huilen. En dat weten ze zelf ook wel.

  40. Origineel geplaatst door Flugeltje
    Ik heb nu al een tijdje geen iphone meer (gejat), maar met mijn nokia E71, en oude T-mobile simkaart, heb ik nergens last van?Overal 3G en geen sprek of sms verloren?Woont iedereen hier in niemandsland ofzo?

    Het probleem gaat juist op voor mensen die niet in niemandsland wonen.

  41. Ik hoop met alle vezels van m’n lijf dat hij bij een andere provider komt. Ik mag dit abonnement met 3GS namelijk ontbinden. Heeft iemand hier ervaring met het ontbinden? Krijg ik bijvoorbeeld de €100 die ik voor het toestel zelf betaald heb terug?

  42. @Michiel Prins: Inderdaad, ook ik heb hier ontzetter veel last van in Groningen. Nergens 3g in de binnenstad en gsm netwerk is ook maar afwachten

  43. mooi zo, ik heb nooit klachten bij T-Mobile dus voor mij graag een zwarte 32gb op 1 juli!

  44. Zonder T-mobile te willen verdedigen: waarom zou Vodafone geen vergelijkbare problemen krijgen als er in korte tijd tienduizenden (of honderdduizenden) smartphones bijkomen?

  45. Mijn abo loopt in september af (opzegging al verzonden) en eerlijk gezegd sta ik niet te springen om me weer voor 2 jaar te binden.

    Om eerlijk te zijn, daarvoor is de iPhone 4 (voor mij althans) nu ook weer niet aanlokkelijk genoeg.

    Mijn oude 3G bevalt nog prima en ik gebruik toch steeds meer de iPad. Dan probeer ik denk ik eerder een gunstig 3GS toestel van b.v. MP te vissen.

    (maar zeg nooit nooit, wat als T-Mobile een heel goed aanbod doet…… 😉

  46. Ik woon in Almere en ik krijg vaak geen sms-jes binnen terwijl degene die ‘m stuurt naast me staat, 3G bereik valt weg (”geen verbinding-error” terwijl er 5 streepjes staan? :S Gprs is slechter dan ooit tevoren. Ik ga niet bij T-mobile verlengen MITS ze een goede compensatie kunnen leveren!

  47. @<a href

    Origineel geplaatst door Joost
    Ik hoop met alle vezels van m’n lijf dat hij bij een andere provider komt. Ik mag dit abonnement met 3GS namelijk ontbinden. Heeft iemand hier ervaring met het ontbinden? Krijg ik bijvoorbeeld de €100 die ik voor het toestel zelf betaald heb terug?

    Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Weet zeker dat meerdere mensen hier zijn/haar abonnement ontbinden

  48. Nooit meer Tmobile! Daar sluit ik mij dus geheel bij aan! Die oplichters hebben heel wat terug te betalen!
    @ Jan Weijfers:

    Daar krijg je voor 8 euro per maand al een 3,6 mb abbo!

  49. Ik ga er niet op wachten, ben naar Vodafone overgestapt. Koop toch een los toestel. Ben het slechte netwerk zat en het feit dat ze geen speciale acties hebben voor sim only abbo’s is de druppel. Vodafone is nog goedkoper en sneller ook.

  50. Ik heb nog niet zo veel problemen soms geen bereik maar niet extreem ofzo.
    Ik wacht dus nog ff lekker af. Stel dat hij nou naar een andere provider gaat dan misschien wel maar die kans word klein dus ik ga hem toch maar dan lekker bij Tmobile halen. Ik heb hoop op tmobile heb namelijk nooit problemen echt gehad.
    Dit jaar ook mijn iphonezat een scheur in en ze zeiden dat het waterschade was. 1 klachtenbrief en meteen kon ik een nieuwe krijgen. Dus ik ben “nog” zeer content
    hopelijk komen ze met iets heeeeel moois
    afwachten dus.
    Is er al iets van een datum bekend of prijzen of iets? bij tmobile? wann maken ze dit bekend? kan nl niet wachten.

  51. Origineel geplaatst door Stijg
    Ik woon in Almere en ik krijg vaak geen sms-jes binnen terwijl degene die ‘m stuurt naast me staat, 3G bereik valt weg (”geen verbinding-error” terwijl er 5 streepjes staan? :S Gprs is slechter dan ooit tevoren. Ik ga niet bij T-mobile verlengen MITS ze een goede compensatie kunnen leveren!

    dat heb ik dus ook… bereik staat vol en 3g logo staat er ook gewoon, maar er komt geen data binnen en ik kan ook niet bellen. Ik heb mijn 3g netwerk op het moment uitgeschakeld staan, dan werkt het wel (maar langzaam natuurlijk)

  52. ik heb nog nooit problemen gehad met t-mobile, en ik hoop van harte dat de i-phone 4 heel snel mijn nieuwe telefoon mag zijn

  53. @Joost: Ontbinden in de zin van dat je contract afloopt? Dan krijg je niks terug natuurlijk. Je koopt de telefoon namelijk deels op afbetaling. Dit bedrag betaal je per maand terug waar je ook je belminuten/sms/internet van betaalt. Als je dus 100 euro hebt betaald is dit meegenomen in je totaalbedrag van je toestel.
    Als je je contract kunt ontbinden door andere reden, dan heb je als ik heel logisch nadenk juist een schuld en zul je je toestel in moeten leveren/afkopen omdat je deze nog niet hebt afbetaald.

  54. @Artistik: ja ik heb vlak nadat ik de 3GS kocht geklaagd over het slechte bereik. Zelfs in de stad was het slecht. En toen kreeg ik 2 opties, of 6 maanden 50% korting en niet meer klagen. Of ontbinden en 3GS terug. Dus ik heb met die keuze tot nu gewacht. Ik wacht nog ff af of ie bij andere providers komt. En dan gaat deze 3GS mooi terug. Hij is toch al niet heel veel meer waard. Barst in de achterkant en stof onder het scherm

  55. @Poitrrr: Ja klopt. Ik heb ze net ff gebeld. Maarja je kon het altijd proberen. Maarja blij als ik van tmobile af ben.

  56. Hmmm de iphone 4 en de levering van de iPad 3G beide vanaf juli 2010…..ik zeg nog meer congestie!!!

    Weet iemand welke mobiele provider het meest stabiele 3G netwerk heeft in nederland? Het gaat mij niet om de hoogste snelheid want dat zou Vodafone moeten zijn.

  57. @Diego: Ha ha ha. Groot gelijk, laat die zeurpieten maar lekker klagen en weggaan 🙂

  58. @Joost: Contract ontbinden kan alleen binnen een bepaalde periode nadat je het contract afgesloten hebt voor zover ik weet..

  59. Ik heb met T-mobile regelmatig geen bereik, of een heel trage internetverbinding. KPN heeft i.i.g. een betere dekking, hoe het met hun snelheid zit weet ik niet. Ook heeft T-Mobile visual voicemail, hebben de andere providers dat straks ook in geval T-mobile hun exclusiviteitscontract met Apple verliest?

  60. Origineel geplaatst door Joost: Ik hoop met alle vezels van m’n lijf dat hij bij een andere provider komt. Ik mag dit abonnement met 3GS namelijk ontbinden. Heeft iemand hier ervaring met het ontbinden? Krijg ik bijvoorbeeld de €100 die ik voor het toestel zelf betaald heb terug?

    Je krijgt alles terug maar gaat maanden overheen vor held terug hebt en zelfs abbo geld blijven ze maandelijks afschrijven
    Het heeft me bijna 5 maanden ellende gekost en tig telefoontjes
    Het is makkelijker een abbo te nemen dan te ontbinden

  61. Ha, T-mobile zegt klaar te zijn voor Iphone 4. Ze zeggen toch dat ze binnen 2a3 weken hun netwerk op orde hebben!!?! ( dit zeiden ze vorige week). Dus niet tot eind juli waneer de Iphone 4 naar nederland komt?!

  62. Als T-Mobile hetzelfde doet als AT&T, dan oogsten ze bij mij weer credits: ik mag pas begin januari verlengen. Als ze dat met een half jaar naar voren halen – net als AT&T – zodat ik deze zomer nog met een iPhone 4 loop, dan vergeet ik alle connectie problemen.

  63. Het feit dat iedereen T-mobile de grond in stampt, is omdat zij het zwaarst belaste netwerk van iedereen hebben.

    Logisch dat ‘andere’ netwerken dan beter en sneller lijken, totdat alle iphones op dat netwerk gaan zitten, wedden dat een ander netwerk dan ook bezwijkt?

    Ik denk dat T-mobile het behoorlijk goed doet, met al het dataverkeer.

  64. Valt me nog mee dat ik verder nergens iemand hoor over het feit dat een paar maanden geleden T-Mobile iedereen aan het bellen was om je iPhone-abonnement te verlengen en een 3gs te ontvangen. Als je begon over een nieuwe iPhone deze zomer zeiden ze “dat je niet op de geruchten in moet gaan” en “er alleen een iPad komt”.
    Gelukkig zijn er niet veel mensen ingestonken, zeg! Wat een verwerpelijke manier van klantenwerving! Bah! En dan ook nog eens een k*tnetwerk waar ze zogenaamd “geschrokken” zijn van de hoeveelheid 3g aanvragen. DAAAAG T-Mobile!!! Pathetische leugenaars!!

  65. mensen laat je niks wijs maken.
    Ik woon in een stadje iets buiten rotterdam in een flat.
    Ik kreeg pas geleden een briefpakket thuis met het verzoek of ik goedkeuring wou geven voor een T-Mobile antenne op mn dak ivm dat T-Mobile bezig was zn netwerk uit tebreiden voor ontvangst etc..etc…
    De buurt bij ons heeft actief een actie op poten gezet om hier allemaal TEGEN!!! te stemmen ivm de vele onbekende haken en ogen aan zo een mega antenne op je dak voor de volksgezondheid er werd ook duidelijk verklaard dat het niet zonder risico’s is en dat er een hoop onbekend over is. Dus ik heb ook tegen gestemd
    laat ze ze maar lekker in een weiland zetten ver van mij vandaan. Verder werd er gezegd dat als 60% tegen is ze pas over 5 jaar een nieuwe poging mogen wagen.

    Dus snel alles opgelost i dont think so. 🙂

  66. @Flugeltje:

    Het T-mobile netwerk doet het niet behoorlijk goed als er al een aantal weken problemen zijn, en die problemen na verwachting pas ergens in juli zijn opgelost? Dat is gewoon SLECHT, en is NIET goed te praten.

    Apple doet er goed aan een andere provider in Nederland ook de iPhone te geven.

  67. @ikke: je kunt zo’n antenne maar beter OP je dak hebben dan een dak verderop: de uitstraling van zo’n antenne is verticaal nihiel. Ga maar eens onder een watertoren met antenne staan met je gsm: je ontvangst is erg beroerd. Ga je 100 m verderop staan, is de ontvangst perfect.

    Overigens zijn acties zoals die van jou de exacte reden waarom het bereik van onder meer T-Mobile niet perfect op orde is. Ik ben zelf voor veel meer antennes: hoe meer antennes er staan, hoe lager het vermogen is dat nodig is voor een goed bereik.

    Ik neem daarom ook aan dat jij, om niet voor hypocriet uitgemaakt te hoeven worden, om genoemde redenen geen GMS toestel hebt.

  68. Dát zou nog is mooi zijn. Mijn 3GS 16GB 2 jarig contract opzeggen, vervolgens een nieuw abbonement aanvragen met de iPhone 4. Scheelt een jaar, nu moet ik tot 2011 wachten 🙂

  69. Omgeving Den Bosch is het filevorming op het 3G netwerk al wat verbeterd. Vandaag nauwelijks last van gehad! Ben benieuwd hoe het straks thuis is. Wijk staat er al 4 jaar volgens dekkingskaart 3G dekking maar nog nooit gehad.

  70. En dan moet iemand die NAAST je staat een sms-je sturen?? Gewoon praten is er niet bij? Vind je het dan gek dat het netwerk overbelast is door die onzin?

    Origineel geplaatst door Stijg
    Ik woon in Almere en ik krijg vaak geen sms-jes binnen terwijl degene die ‘m stuurt naast me staat, 3G bereik valt weg (”geen verbinding-error” terwijl er 5 streepjes staan? :S Gprs is slechter dan ooit tevoren. Ik ga niet bij T-mobile verlengen MITS ze een goede compensatie kunnen leveren!

  71. Weinig problemen momenteel. Wel een tijdje wat minder 3G bereik maar geen uitval.
    Prima als iedereen overstapt naar een andere provider. Dat ontlast het netwerk en heb ik altijd bereik. Dan komt de zooi bij de andere, die hebben ook de capaciteit niet.

    @ikke: tja, als je graag mobiel wil bellen maar geen mast bij je in de buurt en de uitbreiding gaat vertragen met een rechtzaak, moet je ook niet mopperen dat je geen bereik hebt.
    Als iedereen mobiel online wilt zijn en audio/video streamen in de toekomst zal je toch aan die masten moeten geloven.

  72. Wat kan mij die nieuwe iPhone schelen? Laat T-Mobile eerst maar es zorgen voor een goeie dekking voor alle smartphones.

  73. Zelfs zonder smartphone is het altijd gezeik met t-mobile, paar maanden geleden klacht ingediend over dekking… Kreeg ik antwoord dat ik verschillende telefoons moest testen. Maar het helpt niks, nu zeggen ze doodleuk dat ik een wijk woon waar ze niks gaan verbeteren, en dat in de buurt van schiphol! Stelletje vieze oplichters

  74. T-Mobile probeert de laatste weken wel erg hard hun imago op te poetsen met kreten dat het allemaal in orde komt met hun netwerk.. Zou het dan toch? Verlies van exclusiviteit!!!:-D Ik wacht in spanning af.

  75. Ik hoop dan eindelijk van 3G te kunnen genieten hier. . Anders kunnen ze me uitzwaaien. De huidige dekkingskaart klopt iig niet.

  76. @Jeroen:
    Dat doet T-mobile alleen met abonnees van wie het abonnement over 6 maanden afloopt. Dan wordt je gebeld met de vraag of je het misschien nu al wilt verlengen (voor nog eens 1 of 2 jaar) voor een nieuwe telefoon. Is dus geen sluwheid van T-mobile om bijna overjarige modellen te slijten, maar standaard werkwijze. Zo krijg ik vast in december dit jaar zo’n telefoontje met het aanbod voor een 4G.

  77. Ben helemaal klaar met T-Mobile, inmiddels 4 klachten gestuurd en nog ggeen enkele reactie van ze gehad. Woon midden in Rotterdam centrum en ik kan niet eens meer bellen. Mijn contract loopt tot december en ik hoop dat ze me nu al verlening aanbieden zodat ik snel over kan op de iPhone 4. Alleen dan ben ik tevreden. Als dit niet kan, scoor ik er wel 1 in Belgie en vertrek ik na 12 (!) jaar naar een andere provider.

  78. Origineel geplaatst door ikke
    mensen laat je niks wijs maken.
    Ik woon in een stadje iets buiten rotterdam in een flat.
    Ik kreeg pas geleden een briefpakket thuis met het verzoek of ik goedkeuring wou geven voor een T-Mobile antenne op mn dak ivm dat T-Mobile bezig was zn netwerk uit tebreiden voor ontvangst etc..etc…
    De buurt bij ons heeft actief een actie op poten gezet om hier allemaal TEGEN!!! te stemmen ivm de vele onbekende haken en ogen aan zo een mega antenne op je dak voor de volksgezondheid er werd ook duidelijk verklaard dat het niet zonder risico’s is en dat er een hoop onbekend over is. Dus ik heb ook tegen gestemd
    laat ze ze maar lekker in een weiland zetten ver van mij vandaan. Verder werd er gezegd dat als 60% tegen is ze pas over 5 jaar een nieuwe poging mogen wagen.Dus snel alles opgelost i dont think so.

    En toch willen we er eentje bij jou op het dak!

  79. @Suck-mobile:

    Nee, andere netwerken voldoen nu prima, omdat daar bijna geen gebruik van wordt gemaakt.

    Als iedereen met een smartphone, alleen belt en smst, doet het netwerk het goed.
    Nee, iedereen gaat op internet (daar is hij voor), dan wordt het netwerk veel zwaarder belast.

    Dus vrij logisch dat T-mobile er moeite mee heeft en de andere netwerken niet. (daar wordt amper gebruik gemaakt van het netwerk)

  80. Origineel geplaatst door AlexT
    Als ik zonder gezeik, zonder Nee-verkoop, mag overstappen op een iPhone 4 met een bijbetaling, hebben we het nergens meer over T-Mob. Zand erover en beste vrienden.Dat zou nog eens een geweldige compensatie zijn van T-Mobile.

    Ik zeg ja !!!!

  81. In Utrecht is het een drama, met name in het centrum. De afgelopen 2 jaar heb ik nog nooit 3G in het centrum gehad (binnen de singels), maar altijd GPRS.

    Twee weken geleden was er 10 dagen lang een festival op de Neude en die hele periode kon niemand met een iPhone bellen, noch smsjes versturen, noch internetten. Ook in en rondom het CS kom je nauwelijks op het 3G netwerk, etc etc…

  82. Origineel geplaatst door hjs
    Vandaag in de Pershttp://www.depers.nl/economie/485293/De-file-van-data-duurt-nog-n-paar-jaar.html

    en dan vooral dit deel van het stuk laat aan duidelijkheid niets te wensen over: “T-Mobile houdt vol dat de smart-phonegroei als een verrassing kwam. Terwijl de telecomaanbieder begin dit jaar bijvoorbeeld nog onderzoeken liet zien waarin stond dat de komende jaren gebruikers van mobieltjes spectaculair veel meer gaan internetten, aldus technologiesite Tweakers.

    En ruim een jaar geleden zeiden experts in deze krant al dat een aantal operators, waaronder bijvoorbeeld T-Mobile, hun netwerk flink moesten ‘updaten’, om de snel toenemende populariteit van mobiel internet aan te kunnen”

    Kortom, met de nieuwe iPhone krijgen we over een half jaar weer hetzelfde liedje als 1 jaar geleden en nu.

  83. Ook ik ben erg ontevreden met de bereikbaarheid, maar volgens mij ligt dit niet alleen bij t-mobile.
    Ik heb de indruk dat het ontangst van de huidge 3g allesbehalve top is. Is er iets bekend hoe dit is met de iPhone 4?

  84. Wanneer de Iphone alleen met T-mobile samen kan, Is dat een goede reden om geen Iphone te nemen. Als er iemand een waardeloos netwerk heeft is het T-mobile wel.

  85. Origineel geplaatst door ikke
    mensen laat je niks wijs maken.Ik woon in een stadje iets buiten rotterdam in een flat.Ik kreeg pas geleden een briefpakket thuis met het verzoek of ik goedkeuring wou geven voor een T-Mobile antenne op mn dak ivm dat T-Mobile bezig was zn netwerk uit tebreiden voor ontvangst etc..etc…De buurt bij ons heeft actief een actie op poten gezet om hier allemaal TEGEN!!! te stemmen ivm de vele onbekende haken en ogen aan zo een mega antenne op je dak voor de volksgezondheid er werd ook duidelijk verklaard dat het niet zonder risico’s is en dat er een hoop onbekend over is. Dus ik heb ook tegen gestemdlaat ze ze maar lekker in een weiland zetten ver van mij vandaan. Verder werd er gezegd dat als 60% tegen is ze pas over 5 jaar een nieuwe poging mogen wagen.Dus snel alles opgelost i dont think so.

    Het is dus precies door mensen zoals jij dat we geen vooruitgang boeken:

    -Ik wil een beter bereik voor mijn telefoon, maar natuurlijk geen antenne op mijn dak
    -Ik wil meer gevangenissen voor de boeven, alleen die gevangenis moet niet vlakbij mijn wijk zijn
    -Kernenergie lijkt me een goede oplossing voor de energiebehoefte, ik wil alleen geen centrale in mijn achtertuin
    -Ik vind dat er in Nederland flink bezuinigt moet worden, alleen ikzelf moet er dan natuurlijk niet op achteruit gaan
    -Bij ons bedrijf moeten er absoluut mensen uit vind ik, alleen ikzelf niet natuurlijk

    En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan.. Echt beter gaat het zo niet worden natuurlijk! Wel de lusten, niet de lasten heet dat..

    Edit: nog bedankt trouwens ‘ikke’!

  86. Wat ben ik blij dat mijn iphone abo op 24-08-2010 afgelopen is, Ik heb best vaak internet problemen bellen smsen gaat prima.

    Mijn iphone geeft vaak aan geen netwerk aanwezig terwijl mijn 3g actief is en dit gebeurd wel eens vaak elke week. en pagina’s gaan erg traag.

    Ik hoop dat anderen bedrijven de iphone gaat verkopen, hoef verder geen vergoeding van t-mobile.

  87. Haha. Vandaag was de verbinding in Eindhoven op 3G nul komma nul , niets nada en in dan zeggen dat ze het oplossen doeiiiiii

  88. Fouten, inschattingsfouten kunnen gemaakt worden. Of dat hier werkelijk de zaak is, zal ik in het midden laten, ook al heeft T-Mobile hier de schijn tegen, want ze gaven inderdaad via verschillende media steeds het succes en de groei van smartphones aan. De vraag is echter dan ook hoe T-Mobile zijn klanten wil compenseren, want daaruit blijkt of en in hoeverre zij de klanten serieus nemen en of zij hun klanten willen behouden of een overstap van vele klanten voor lief nemen (via welk businessmodel wordt hier gewerkt?!).

    Na de vele klachten nu uiteindelijk erkenning dus. En dan nog word ik verwezen naar het webformulier, terwijl zij tig logs moeten hebben van alle klachten, die ik de bijna afgelopen twee jaar steeds gemeld heb.

    Ik ben verder tevreden over T-Mobile, waarover eigenlijk nog. Hoe dan ook, ik hoop dat T-Mobile haar klanten op een propere manier gaat compenseren, want de huidige compensatieregeling is imo nog slechter dan het netwerk zelf!

    Nog een overig probleem, waar T-Mobile natuurlijk ook niets aan gaat doen: Ik gebruik voor het parkeren van mijn auto de Park-Line-service. Aanmelden en afmelden voor het parkeren geschiedt via sms of telefoon (VRS). Vanavond heb ik al zes uur me niet kunnen afmelden voor het parkeren en dus betaal ik zes uur door (toptarief, want parkeren in het centrum van Rotterdam is duur).

    Een overstap naar een andere provider lonkt…

    Ik woon midden in het centrum van Rotterdam, werk daar ook, en heb sinds ik de iPhone in mijn bezit heb, sedert augustus 2008, vaak storingen. De storingen zijn de laatste maanden extreem: geen of een dag later sms-berichten kunnen verzenden of ontvangen, niet kunnen bellen of gebeld worden en 3gs is altijd een probleem geweest.

    Keer op keer bellen en e-mailen met de klantenservice, workarounds uitvoeren; kruistesten toepassen, iPhone resetten, erna vervolgens weer je persoonlijke instellingen moeten doorvoeren. Vermoeiend dit!

  89. Goed! als iedereen naar vodafone en kpn gaat dan ga ik bij t-mobile dan is het netwerk minder druk dan vodafone en kpn. ik heb een simlock vrije iphone 3gs 32gb met een vodafone sim! amahoela! ik betaal bij voor het downloaden en snelheid is heel erg langzaam. en de service is bach! nu t-mobile….

  90. beste iphone lief hebbers ik adviseer jullie om niet alles te geloven op deze website, er zijn heel veel concurenten die andere afkraken. ik zeg vraag je buurman of buurvrouw of als het nodig is koop een prepaid kaart van t-mobile en testen maar!

    succes!

  91. makkelijke beloften, want met alle negatieve berichten over de Iphone 4, gaat Tmobile verkondigen dat het probleem is opgelost en dat het aan de antenne ligt van de nieuwe Iphone 4g. WEDDEN

  92. En die antenne stoort ook alle andere telefoons dan zeker..

  93. Vanwege een slecht netwerk, en nog slechter klantenservice ga ik nooit, nooit, maar dan ook nooit meer terug naar t-mobile!
    Alexander Hamel (directeur klantenservice) !!! JE BENT EEN PRUTSER !!!

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.