Reacties voor: T-Mobile belt vroege iPhone 3G-bezitters voor abonnementsverlenging

Early adopters kunnen een telefoontje van T-Mobile verwachten: de operator belt vroege kopers van de iPhone 3G dat ze kunnen upgraden naar de iPhone 3GS. Maar ze moeten dan wel voor twee jaar hun abonnement verlengen.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 226 reacties

  1. Als t-mob er nu een goed 3G netwerk bijleverd zullen er best wel mensen willen verlengen . . . . denk niet dat ik het zal doen.

  2. Ik zou er nooooooit op ingaan

  3. Ik ben nog niet gebeld. Maar wacht sowieso af op de iPhone 4G, misschien tot die tijd een sim-only abonnementje.

    Ik wacht nog even…

  4. Laat mij nog maar even gezellig de laatste 5 maanden met een 3G rondlopen.

  5. Ow? Niemand heeft mij benaderd al moet ik toegeven wel heel vroeg ingeschreven te hebben maar lang gewacht te hebben.

    Wat betreft T-mobile ben ik niet ontevreden, ik vermoed dat concurrenten niet een veel voordeliger aanbod zullen doen, maar ik heb al een 3Gs (3G is naar vrouw gegaan) en wil gewoon de opvolger.

  6. Waarom zou je niet verlengen dan de is bij elke provider toch wel iets?

  7. Ik zou ze alles uit laten leggen en dan zeggen dat ik naar een echte provider ga (vodafone, kpn)

  8. is de iPhone 3GS inmiddels al drie jaar op de markt.

    Ik neem aan dat jullie de 3G bedoelen en anders bedoelen dat de 3GS dan alweer 1 jaar op de markt is.

    Ik zou er iig niet op in gaan als ik een 3G zou hebben en mijn contract dit jaar afloopt, lekker wachten op de nieuwe generatie en misschien wel bij kpn of vodafone 🙂 .

  9. Vreemde actie, denk dat zij juist graag straks de nieuwe iPhone willen hebben..
    Of zou dit toch wat te maken hebben met het beëindigen van de exclusiviteit? Ik zou er sowieso niet op in gaan.

  10. Rond juni komt de volgende generatie iphone alweer uit dus mensen die hier intrappen zullen niet goed geïnformeerd zijn , plus dat de kans best aanwezig is dat je tegen die tijd kunt kiezen uit meer dan 1 aanbieder als provider.
    Ik zou zeggen mensen doe het niet en wacht gewoon even juni/juli af dan kun je alsnog je abo verlengen/vernieuwen als je dat wilt maar dan met het nwst apparaat in je bezit.

  11. Ik heb net de 3GS dus ik kan niet verlengen maar ik zou ook wachten op de nieuwe iPhone

  12. @Avdvee: Oh, dan zal het wel niet waar zijn als jij niet bent gebeld 😉

  13. apart ik ben nog niet gebeld, had hem de eerste dag als tweede in zaandam gekocht, dus zou wel zeggen dat ik een early adopter ben, maar blijkbaar toch niet.

  14. @Mark: Mark, over twee en een half jaar is de 3gs echt wel drie jaar op de markt hoor. Beetje logisch nadenken kan geen kwaad denk ik zo….

  15. Mmmm.,ben dus erg benieuwd of dit te maken heeft met het feit dat het alleenrecht van t-mobile mischien wel over is.
    We wachten weer af.

  16. Mij vertelde ze dat er nog ‘technische problemen’ waren toen ik vertelde dat ik liever wachtte op de nog aan te kondigen nieuwe iphone. Lijkt me sterk dat ze er nu al vanaf weten. Apple laat nooit wat los.

  17. Origineel geplaatst door fokke
    apart ik ben nog niet gebeld, had hem de eerste dag als tweede in zaandam gekocht, dus zou wel zeggen dat ik een early adopter ben, maar blijkbaar toch niet.

    Misschien bellen ze eerst de erg lucratieve klanten, of mensen die al heel lang klant zijn, ik noem maar wat. Ik weet natuurlijk niet wat jouw persoonlijke situatie is en welke criteria T-Mobile hanteert, maar het lijkt me niet dat ze in twee, drie dagen tienduizenden klanten kunnen bellen. Geldt trouwens ook voor de andere mensen, die nog niet gebeld zijn. Ook al ben je nog niet gebeld, T-Mobile weet vast dat je bestaat.

  18. Blijft een vreemde gang van zaken, zoals ik ook in mijn tip zei: de mevrouw die mij belde ontkende eerst dat er een nieuwe iPhone zou aankomen, en daarna zat ze deze nieuwe iphone af te kraken dat deze allemaal kinderziektes zal hebben e.d.

    edit: Nog even wat kenmerken; Ik heb een iPhone 3G wit 16 GB, gekocht op 7 Augustus 2008 indirect via iCentre. Ik heb het afgelopen jaar enkele keren contact gehad met t-mobile aftersales vanwege meerdere niet functionerende iPhones.

  19. Klopt. Ik ben inderdaad vanmiddag gebeld met deze vraag. Op het aanbod ben ik niet ingegaan omdat ik deze zomer een nieuwe iPhone verwacht. Toen ik dat zei, benadrukten ze dat het nog maar geruchten zijn omtrent een nieuwe generatie iPhones.

  20. Ik zal hier nu op dit moment nog niet op ingaan vooral niet nu de WWDC in mei is. Ik zou tot mei wachten met het verlengen.

    In mei kun je goed straks een aankondiging van de nieuwe iPhone krijgen en dan zit je opgescheept met een 3GS niet slim.

  21. Ben nog niet gebeld, heb hem ook vanaf dag1.
    Maar je bent toch gek als je hier op in gaat, ik wil natuurlijk straks de opvolger van de 3Gs of dat nou bij tmobile is of niet.

  22. @Bram:
    had je best even een paar maandjes kunnen wachten tot er een nieuwe word onthuld

  23. Klopt hoorde het al van een vriend die in een callcenter werkt. Hij krijgt binnenkort zo’n cursus van t-mobile. Naja ik loop met een 3G, ik upgrade wel wanneer de nieuwe uitkomt 🙂

  24. ik ben ook gebeld vandaag. morgen bellen ze terug, had even tijd nodig om na te denken 🙂

  25. @Justin: Wat klopt, Justin?

  26. Krijgt Philip dus 20 Euro korting. Ik moest 90 Euro betalen voor de 3GS 16GB. Ik zou er overigens niet op ingaan.

  27. “Een andere vraag is of je rond de zomer niet met een veel te duur abonnement zit opgescheept en nog anderhalf jaar vastzit aan een abonnement, met een verouderd apparaat.”

    Dat zal T-Mobile dus nooit doen en dat mag ook niet volgens de wet. Zo creëer ‘handelen met voorkennis’ en lijkt me niet verstandig.

    Ik ben trouwens nu ruim 11 jaar lid van die club en had mijn iPhone 3G op de eerste dag in mijn handen.

    Ben nog niet gebeld, hoeven ze niet te doen ook, ik wacht toch op een 4G.

  28. @Tommie: dat T-M je belt 😛 naja ga die callcenter gast gewoon alles laten uitleggen en als je klaar is zeg ik: nee dankjewel. Wacht wel op de nieuwe iPhone 😛

  29. Ze zullen er wel vanaf moeten = Nieuwe iphone

  30. Ben ook net gebeld.. Gewoon geweigerd! Wacht wel tot april!

  31. Blij dat ik weg ben bij t- mobile wat een k.t bedrijf en slechte klachtenservice ben blij met de iPhone maar ga nooit meer naar t- mobile ook het netwerk laat veel te wensen over! Nee heb nu de iPhone met KPN en 99,7 prc dekking koop wel los een iphone met een sim only.
    Hoop dat ze het alleenrecht heel snel kwijt zijn dacht dat ik een zeikerd was maar kenissen , familie en vrienden hebben ook zeer negatieve reacties en klachten over t-mobile

  32. Als ze een leuk aanbod hadden gedaan bij de release van de iPhone 3Gs was het wel interessant geweest. Nu dus echt niet meer zeg, veel te laat. Gemiste kans, maar dit bespaard ons weer geld ;).

  33. Ik ben vanavond ook gebeld. Vond het een zwaar bizar telefoontje. De beste man probeerde mij echt hem aan te smeren. Eerst vertelde hij niet eens dat ik een nieuw abonnement af moest sluiten. Bizar. Zwaar minpunt van T-Mobile!

  34. Ik moest mijn contract verlengen dus ben ik voor de 3GS gegaan en anders had ik nog moeten wachten tot juni/juli en dat was te lang omdat m’n contract afloopt en dus een nieuwe telefoon nodig had

    Origineel geplaatst door Robin
    @Bram:had je best even een paar maandjes kunnen wachten tot er een nieuwe word onthuld

  35. Origineel geplaatst door Bram
    Waarom zou je niet verlengen dan de is bij elke provider toch wel iets?

    Inderdaad, mensen die WEL goed bereik hebben (zijn er heel veel) die lees of hoor je hier niet zoals gewoonlijk.

    Ik heb vanaf dag 1 van de komst va de iPhone in Nederland een ab bij T mobile met 3G genomen en tot op heden NOOIT bereik problemen of andere problemen gehad bij T mobile.

    Sterker nog, krijg van de week een nieuw toestel, als ze mij zouden bellen, neem ik er 1 bij. Had er 3 waarvoor er 1 aankomende week voor terug komt.

  36. Inderdaad nog even klanten binden voor de andere operators ook de iPhone mogen verkopen en/of misschien ook wel de voorraad 3GS’sen proberen weg te werken voor aankomende zomer?

    Wie weet…

  37. Hier nog steeds geen 3g dekking van t-mobile (omgeving Enschede). Valt me tegen, dus wellicht overstappen? Zowieso geen 3gs voor mij, aangezien ik deze als een tussen-model beschouw in afwachting op de nieuwe ( die hopelijk wel een front camera bevat met led flitser en…..

  38. Origineel geplaatst door Niels
    Dat zal T-Mobile dus nooit doen en dat mag ook niet volgens de wet. Zo creëer ‘handelen met voorkennis’ en lijkt me niet verstandig.

    What the hack? Heb je hiervan een bron, want om eerlijk te zijn geloof ik hier helemaal niets van. “Handelen met voorkennis” speelt bij aandelen, niet bij het aanbieden van een product of dienst.

    Als het klopt wat je zegt zou het ook betekenen dat een willekeurig bedrijf geen kortingen mag geven omdat het bedrijf zelf al weet dat er een nieuwe release van het product eraan komt.

  39. weet je wat je moet zeggen als ze je vragen om te verlengen: Ehhmm toevallig dat je belt ik wil graag me contract alvast opzeggen kan je dat voor me doen?

  40. Ik heb hierover op het forum op 29-1 al een topic over gestart. Mocht je nog wat kwijt willen:
    Forum aanbod T-Mobile

  41. Als mijn abonnement is afgelopen ben ik weg bij T-Mobile of ze nou de nieuwe generatie iPhone aanbieden ja of nee. Ik ga er pas over nadenken als ze hun netwerk verbeterd hebben. ik heb met de regelmaat in Den Haag gewoon totaal geen bereik. Overigens vind ik deze actie behoorlijk gewaagd.. ze weten dat er een hoop mensen klagen over hun bereik en dat hun contract met apple in het geding is.. Ik denk dat als de nieuwe generatie iPhone bij een andere provider te verkrijgen is T-Mobile een hoop klanten kwijt raakt..

  42. Origineel geplaatst door Danny Bevers
    Ik zal hier nu op dit moment nog niet op ingaan vooral niet nu de WWDC in mei is. Ik zou tot mei wachten met het verlengen.In mei kun je goed straks een aankondiging van de nieuwe iPhone krijgen en dan zit je opgescheept met een 3GS niet slim.

    De kans dat de WWDC al in mei is, is heel gering hoor, dat hele spektakel duurt normaal gesproken een week, en dan zouden ze het nu in ene maanden eerder doen ( minder tijd voor hun eigen developers om hun werk te doen ) en ook voor het gemak maar even terug draaien van een week naar 2 dagen. Ik denk het niet.

    Een nwe iphone verwacht ik ook pas rond juni juli, dan heb je een nette jaarlijkse cyclus heel handig voor alle mensen met contracten die dan af lopen.

    Maar vooral denk ik nu eigenlijk dat TMo straks gewoon het alleen recht verlies en nu nog even snel probeert mensen voor nog eens 2 jaar te binden voordat iedereen straks de volgende generatie iPhones mag verkopen in Nederland.

  43. ik denk niet dat t-mobile mij nog durft te bellen, na veel gezeik met advocaten om een toestel zonder haarscheurtjes ^^

  44. Raar man dat. Ik heb zelf een Iphone en betaal 28,50€ per maand is mij Iphone is sim lock vrij ow ja ik heb ook nog eens 300 bel min en het snelste internet verbinding wat T-mobile aanbiedt daarbij heb ik niks betaald voor mijn Iphone dus als T-mobile dit nogmaals aanbiedt ga ik met ze in zee.

  45. ik loop al van dutchtone bij tmobile (tussendoor nog even orange) en ik was heel vroeg met de iphone kopen, dus verwacht dat ze me binnenkort wel zullen bellen, maar ik ga der echt niet op in hahah, ik wacht op de next gen

  46. Can also be that sales in the iphone have dropped and t-mobile do not want a huge stock when the 4g comes out as knowone will want a 3gs then , getting a 3gs now would be stupid as you would miss out on the 4g and have to wait until the 6th version before you can upgrade , best thing for everyone is to wait as we all know apple are angry about the nexus one so will try to knock it off the market with the next iphone,o2 uk lost thier rights on the 3rd model and if it goes the same way as the uk then it will happen here as well , think by late summer the 4g will be on all networks , which in a way would be better as finally we will have a choice and not have to run to belgium to get a new iphone , as the uk has 3 operators is the iphone also simlockfree which would also be the case here , best is to keep an eye here to see what happens , before your stuck with an out of date iphone for 2 years

  47. ik heb al een 3gs en als de 4g uitkomt rijd ik wel naar België en koop ik hem daar gewoon voor die paar mijers de 3gs geef ik wel aan me broertje is net 10 en straks al een iPhone 🙂

  48. Als ze mij bellen dan reserveer ik wel alvast de nieuwe iPhone voor de zomer. 😉

  49. Het lijkt me stug dat er T-mobile iphone klanten zijn die voor nogmaals 2 jaar bijtekenen voor die € 45 per maand terwijl er nu al maandabo’s zijn voor bijna de helft van die prijs bij de concurrent!

    En dit allemaal omdat T-mobile zo snel mogelijk van de nog op voorraad liggende (en snel verouderende) 3Gs af wil. Zodra de nieuwe 4G op de markt komt zullen veel gebruikers dit toestel verkiezen boven een verouderd model. Het schijnt dat KPN en Vodafone meer haast maken met het LTE 4G netwerk dan T-mobile dus dit zal nogal wat uitstroom van bestaande klanten tot gevolg hebben als dit waar is!?

    Ik zou even wachten wat de ontwikkelingen zijn m.b.t. wie de iPhone 4G mag verkopen in Nederland, welke provider als eerste een 4G abonnement aanbied en wat de eventuele concurrentiestrijd gaat opleveren voor de hoogte van de abonnementen. Ik ben niet geinteresseerd in zgn ‘gratis’ iphones bij bepaalde abonnementen. Die blijken vaak helemaal niet zo gratis te zijn als je wat cijfers narekent!

  50. Ik moet nog een tijdje. Maar hoop dat als ik weer mag kiezen dat KPN dan ook de iPhone levert, want dan ga ik met gierende banden naar KPN of Vodafone. Zit al zeker 5 jaar bij t-mobile; het gsm/gprs netwerk is prima, maar UMTS is een groot drama. Normaal UMTS niet zoveel gebruikt, maar sinds ik mijn iPhone heb merk ik pas hoe slecht het is. Reis veel, en behalve grote steden heb ik vaak geen UMTS dekking. Waardoor je weer op gprs moet. Zelfs in zuid-Afrika had ik in de middle of nowhere beter 3G bereik dan de meeste dorpen in Nederland. Triest is het eigenlijk. Tot ziens T-Mobile. Prutsers!

  51. @Ben:

    Front camera? Wat moet je daar mee? Ja, dat wordt tegenwoordig ook zóveel gebruikt.. not?! Er verschijnen al tijden geen telefoons meer met front-camera. Omdat het nooit is aangeslagen.

    Origineel geplaatst door Raar
    Raar man dat. Ik heb zelf een Iphone en betaal 28,50€ per maand is mij Iphone is sim lock vrij ow ja ik heb ook nog eens 300 bel min en het snelste internet verbinding wat T-mobile aanbiedt daarbij heb ik niks betaald voor mijn Iphone dus als T-mobile dit nogmaals aanbiedt ga ik met ze in zee.

    Geen wonder dat je dat doet. Leer punten zetten en normaal Nederlands schrijven.

  52. Klinkt als een weinig aantrekkelijk aanbod. Waarom zou iemand dit willen?

  53. Uiteraard wachten tot er meer bekend is over de 4G, maar als TMob hem ook weer gaat verkopen blijf ik toch echt bij Tmob, want die dekking is hier prima en het is gewoon een super aantrekkelijk abonnement mijns inziens.

  54. Nu snel even een 3GS aansmeren, met bijbetaling zelfs. Terwijl deze zomer weer een nieuwe iPhone uitkomt.

    Ik neem sowieso kosten wat kost geen T-Mobile meer. Bah, wat een ontzettend waardeloos netwerk.

  55. @Thomas11NL: Ja dat heeft veel nut, een helpdeskmedewerker zal er vast meteen mee naar de hoogste directeur van T-mobile gaan! Laat die mensen gewoon hun werk doen.. Je kan het aanbod ook gewoon vriendelijk afwijzen.

  56. Zou T-Mobile niet door hebben dat half nederland wacht op de nieuw iphone 4g in de zomer?

  57. Nog geen telefoontje gehad van T-Mobile . Maar ik ga toch niet verlengen. voor dat de nieuwe iphone uit is. Echt weer zo’n aktie waar je als klant niks mee op schiet..

  58. Kreeg gistermiddag ook zo’n telefoontje.
    Zelfde medegedeeld als de rest boven mij.

    €20,- korting op een abonnement van 2 jaar (in mijn geval: i-150 met 16GB iPhone 3G) kun je nauwelijks een aanbieding noemen.

    Ik heb gelukkig nog tot juli 🙂

  59. Off topic: ik vind het wel grappig hoeveel mensen klagen over 3G-ontvangst in Nederland. Ik kan mijn 3G gewoon niet de hele dag aan laten staan want dan is mijn batterij binnen de kortste keren leeg. En ik hoor dit verhaal ook van collega’s. Dus waarom druk maken over 3G-dekking van T-Mobile als de batterij van de iPhone het niet eens aankan om dit de hele dag te gebruiken?!? 😉

  60. Hahaha…

    Wat doorzichtig. Normaal houden ze zich muisstil als je contract afloopt. En hopen ze dat je absoluut niet opbelt met de vraag om een nieuw contract te beginnen of om je contract te beëindigen. En nu bellen ze zelf op om een soort van tussentijds snoepje aan te bieden en je vervolgens weer in een nieuw contract slepen. Ik ben T-Mobile wel zat. Ik heb ‘m ergens eind Augustus gekocht (2 jaar geleden) en zal eerst afwachten wat de ervaringen zijn met de andere providers KPN of Vodafone. Als die positief zijn dan kan ik ook weer een keuze maken.

    Grappenmakers!

  61. Ik ben ook gebeld!
    Toen ik zei dat ik liever wachtte op de nieuwe iPhone zeiden ze dat die dan eerst weer heel veel kinderziektes zou hebben net zo als de 3g het eerst jaar had, toen moest ik toch wel even lachen.
    Ik heb gezegd dat de enige kinderziekte waar ik last van had, het slechte netwerk van t-mobile was.
    Ik stond midden in school en kom hem nauwelijks verstaan terwijl de antennes op het dak staan..

  62. @M.: Zolang ze al deze klachten krijgen als feedback zullen ze hoop ik wel nadenken ;p Wel een mooie feedback erop gegeven. BTW hoe wil een nieuwe iPhone nu kinderziektes hebben .. 9/10 keer komt er een firmware op en dan heeft elke iPhone kinderziektes door de firmware :”)

    Ik kan opzich nog niet erg klagen over mijn 3G netwerk op het werk kan ik gewoon met mijn iPhone bijna heel de dag internet radio luisteren met het netwerk daarna moet hij wel op de lader ^^

  63. Voor de beeldvorming:

    Ik was de 3de in Nederland die de iPhone tijdens de midnight launch in Rotterdam kocht.

    Wel ben ik al sinds het Ben tijdperk abbonee bij T-mobile, maar altijd met de goedkopere 150minuten bundeltjes.

    Ik ben niet gebeld.
    Wel heb ik aangegeven niet op de hoogte gehouden te willen worden en heb ik een geheim nummer.

  64. Origineel geplaatst door Cancunlover
    Off topic: ik vind het wel grappig hoeveel mensen klagen over 3G-ontvangst in Nederland. Ik kan mijn 3G gewoon niet de hele dag aan laten staan want dan is mijn batterij binnen de kortste keren leeg. En ik hoor dit verhaal ook van collega’s. Dus waarom druk maken over 3G-dekking van T-Mobile als de batterij van de iPhone het niet eens aankan om dit de hele dag te gebruiken?!?

    Dat is 1 van de problemen, elke keer als de ontvangst van 3G weg valt en laag is, probeert je foon steeds weer verbinding te maken en dat kost je idd je batterij.

  65. Is die nieuwe wet ook niet al van kracht die het o.a telecomaanbieders verbied om contracten stilzwijgend te verlengen? Ik hoorde pas namelijk dat meer providers klanten verschillende aanbiedingen deden om ze zo toch maar te kunnen behouden. En t-mobile probeert nu een specifieke doelgroep te behouden door iPhone 3gs aan te bieden. Ik ben nog niet gebeld, heb hem ook vanaf de eerste dag, maar ga zeker niet verlengen. Wacht a. op de 4G en b. Zou graag overstappen naar een provider met wel goed 3g-bereik.

  66. Ik ben dik tevreden met het T-Mobile Netwerk. Het internet is supersnel en 3G bereik is thuis en op het werk prima. Ik denk overigens dat het meer aan de ontvangst van de Iphone op zich ligt dat de dekking niet al te goed is. Met een andere telefoon heb ik een sterker signaal van 3G.
    Zoiets neem je voor lief als je zo’n prachtig apparaat hebt.

    Geloof me, T-Mobile loopt niet achter op het gebied van internetsnelheid en netwerk updates. Was laatst in de shop en de mw liet me zien dat er nog volop antennes bijkomen.

  67. Wat een smeerlapperij weer.. Walgelijk!!Deze actie verbaasd me niets, echt
    Tmobile weer. Zal blij zijn als ik de nieuwe iPhone bij een andere provider kan halen. Eentje die wel een goede dekking heeft. En dan moeten ze ook nog verhaaltjes vertellen over zogenaamde kinderziektes van de nieuwe iPhone. Verder kun je van de zomer gewoon over 3g bellen en sms’en en zijn abbonementen van €45 verleden tijd. Ze proberen voor de laatste keer te cashen. TRAP ER NIET IN!!!!

  68. Mijn abo loopt ook 7 augustus af dit jaar. Als ze mij bellen voor een 3Gs zal ik zeker nee zeggen, alleen al om het feit dat ik zit te popelen voor de volgende generatie iPhone. Maar verder ben ik heel tevreden over T-mobile dus blijf ik toch wel bij ze 🙂

  69. Als je wordt gebeld is dat niet door T-Mobile zelf maar door een medewerker van een facilitair callcenter. Deze medewerkers worden kort gebrieft en daarna zo snel mogelijk aan de lijn gezet om zoveel mogelijk deals te sluiten. Dit omdat het callcenter door T-Mobile per deal word betaald.
    De medewerkers van het callcenter zijn geen kenners van het product maar (als het goed is) goede telefonisch verkopers. De iPhone bezitters op dit forum zijn over het algemeen “advanced” gebruikers maar er zijn natuurlijk voldoende iPhone bezitters die gewoon een tof, hip, nieuw telefoontje willen en zich niet bezighouden met zaken als de WWCD, keynote etc. en naar hun idee een goed aanbod krijgen.

    T-Mobile is en blijft een commercieel bedrijf, ze zouden gek zijn als ze niet op de valreep nog wat abonnementen proberen te verlengen.

    Alle partikulieren waar deze zomer het abo van afloopt worden de komende drie weken gebeld.

  70. zielig voor die callcenter medewerkers. Krijgen ze nu al die tmobile klachten over zich heen.
    Zijn niet slim bezig bij tmobile want als je een early adopter belt Ga je zeker nee als antwoord krijgen want de naam zegd het al early adopter. Die willen de nieuwste van het nieuwste en het liefst als eerst. Of zie ik het verkeerd.

  71. @P@t:
    je slaat de spijker op zijn kop, het lijkt wel alsof iedereen hier denkt dat iedereen die een iphone heeft zich bezig houd met oa iphoneclub.nl 😉

    Ik vind dat wel een groot gemis voor de mensen die het niet gebruiken… 🙂 Maar er zijn idd genoeg mensen die gewoon niet kunnen wachten voor ze een nieuwe iphone kunnen nemen, en veel mensen denken echt niet na over wanneer er een nieuwe komt.

    Wat de achterliggende reden is van t-mobile, buiten geld verdienen, zullen we over een aantal maanden of over een jaar wel weten 🙂

  72. @Adam:

    Ik kreeg voor het weekend ook dat zelfde telefoontje van t-mobile en bij mij probeerde ze deze ook echt aan te smeren! Ze hebben het niet gehad over het contract te verlengen maar dat ik een nieuwe iphone kon krijgen geheel kostenloos! Ik zou er een mail over krijgen met de bevestiging maar nog niks van gezien!
    Beetje jammer dit weer van T-mobile! als je een beetje iphone liefhebber bent en je abbonement loopt af in augustus dan wacht je lekker tot er weer een nieuwe aan komt!!!
    Wat hebben we met ze alle toch een SUPER provider!!!

  73. Haha.. Net 72 comments gelezen van jullie. Heerlijk! Kan nu niet wachten tot ik gebeld word. Kom maar op… Gniffel gniffel

  74. Mocht Apple deze zomer niet met een nieuwe iPhone komen, dan kun je je abbo verlengen en je 3G voor 300 euro (minimaal verkopen) betaal je eigenlijk maar 1 jaar abbo geld.Daarvoor heb je een nieuwe iPhone 3GS en twee jaar belminuten/sms en onbeperkt internet. Zo gek is het idee niet!!

  75. @Cancunlover:

    lekker bijdehand… Je kan inderdaad niet de hele dag 3G gebruiken. De meeste mensen hebben overdag ook iets anders te doen dan internetten op je mobiel. Je kan het makkelijk de hele dag aan laten staan, heb het zelf ALTIJD aan staan.
    Het gaat erom dat je het wil kunnen gebruiken als je er behoefte aan hebt. Dan is het toch prettig te weten dat je bv. 90% van de tijd 3G dekking hebt.

  76. Origineel geplaatst door Gonny van der Zwaag
    Origineel geplaatst door fokkeapart ik ben nog niet gebeld, had hem de eerste dag als tweede in zaandam gekocht, dus zou wel zeggen dat ik een early adopter ben, maar blijkbaar toch niet.Misschien bellen ze eerst de erg lucratieve klanten, of mensen die al heel lang klant zijn, ik noem maar wat. Ik weet natuurlijk niet wat jouw persoonlijke situatie is en welke criteria T-Mobile hanteert, maar het lijkt me niet dat ze in twee, drie dagen tienduizenden klanten kunnen bellen. Geldt trouwens ook voor de andere mensen, die nog niet gebeld zijn. Ook al ben je nog niet gebeld, T-Mobile weet vast dat je bestaat.

    Idd zolang elke maand je telefoon rekening komt weten ze je echt wel te vinden.. geduld is een schone zaak dus.

    ik vraag mezelf nog wel af of ik idd op z’n aanbod in moet gaan. In aug. verloopt mijn contract, wellicht word ik niet eens gebeld, dat zou de keuze voor een beslissing makelijker maken. Zo wel.. tja.. ik denk dat ik hem dan wel neem.

    Mijn vriendin krijgt dan me oude 3GS, en wanneer haar abo verloopt is de nieuwe versie van de iPhone wellicht een werkelijkheid.

    dan kan ik altijd nog over, gelukkig is mijn vriendin nog niet zo erg verslaafd als ik.

  77. Als ‘echte’ early adaptor: ik heb op de introductienacht van 21:00 tot 03:00 uur staan wachten op mijn telefoon en moest ook het volle pond € 160 betalen terwijl ik mijn abo verlengde en mijn vrouw 3 maanden later voor hetzelfde toestel en abo verlengen maar € 60, had ik wel een beter voorstel verwacht. Ik ben sowieso nog niet gebeld, maar ik wacht ook rustig af. Ik vind dat T-Mobile wel iets extra’s had mogen doen voor de 1e 500 iPhone adaptors!

  78. Ik hoor bij die groep, maar ik heb mijn 3G zelf al ingewisseld voor een 3GS.

  79. early adopters zijn diegene met een 1 gen iphone, hahaha voel me gepikeerd… lol

  80. Ik heb op 13 januari uit eigenbelang verlengt met relax 25 met WnW icm Iphone 3Gs 32GB. Ik hoefde maar €119,95 te betalen. Terwijl normaal iets van €200 moest bijbetalen bij dat abonnement.

  81. Toch logisch dat ze het proberen..interessant is wel de vraag waarom ze het proberen nu zo snel nog.
    Of omdat ze straks het alleenrecht in Nederland kwijt zijn (lijkt mij de meest logische) of omdat ze inderdaad met heel veel Iphone 3GS in het magazijn zitten..maar ik denk toch duidelijk het eerste.

    Maar inderdaad..alleen de mensen die hier veel komen houden alles in de gaten..ik ken genoeg mensen die iphoneclub niet bezoeken ofzo en zo’n aanbod misschien toch heel snel aannemen..maar ook ik zal het uiteraard weigeren.

  82. Origineel geplaatst door Don
    Haha….Kan nu niet wachten tot ik gebeld word. Kom maar op… Gniffel gniffel

    Hopelijk heb je dan (als een van de weinigen) wel bereik!!

  83. klopt, bij mij ook gebeurd. Ik kon mijn abonnement verlangen voor 2 jaar en daar bij een iphone 3GS voor 30 euro korting krijgen. Ik heb het niet gedaan want ik wil natuurlijk dalijk de nieuwste iphone 😀

  84. Origineel geplaatst door Nico
    @Avdvee: Oh, dan zal het wel niet waar zijn als jij niet bent gebeld

    Nee dat is niet mijn boodschap; het was wederom een constatering dat de communicatie van T-mobile (vooralsnog!) niet consequent is.

  85. Origineel geplaatst door benBEN
    Inderdaad, mensen die WEL goed bereik hebben (zijn er heel veel) die lees of hoor je hier niet zoals gewoonlijk.

    Alhoewel heel kritisch, de dekking is landelijk gezien echt niet goed genoeg en bij mij thuis kan ik vaak niet eens bellen, denk ik dat T-mobile qua ‘value for money’ een prima aanbod heeft. Ik zit iedere (werk)dag bijna een uur Journaal/ Uitzending gemist/ Youtube te kijken in de tram en verstook daarmee tientallen zo niet meer megabytes per dag. Werkt prima en volgens mij kost het bij de concurrent veel en veel meer.

  86. Dit is eigenlijk gewoon een bewijs dat er gepraat wordt over een nieuwe iPhone, ergens.

    Ze moeten gewoon nu al van de 3GS’en af. Voordat die kwam werd ik ook telkens gebeld of ik niet een verlenging wilde. En ik heb – met succes – de boot afgehouden en uiteindelijk een 3GS genomen.

    Ze proberen onoplettende klanten nu een 3GS aan te smeren, en die klagen straks weer dat ze een nieuwe hadden willen hebben. Dat is de (twee-)jaarlijkse rituele cyclus 😛

  87. Is er ooit bij iemand wel eens het kwartje gevallen dat je ook gewoon Nee kunt zeggen zonder weer 100 comments aan kritiek te moeten posten?

  88. Pcies! Gewoon Nee zeggen, ff wachten tot de 4G uit is. Dan zien we wel weer of T-mobile hem zal leveren, ach en anders stappen we gewoon over naar een ander 😉

  89. Dus er gaat nu een lawine aan tweedehands 3G’s op de markt komen? Prijzen komen sterk onder neerwaardse druk te staan. T-Mobile? Wat is dat?

  90. Origineel geplaatst door Jan sr
    Origineel geplaatst door DonHaha….Kan nu niet wachten tot ik gebeld word. Kom maar op… Gniffel gniffelHopelijk heb je dan (als een van de weinigen) wel bereik!!

    weinigen? Ik denk dat er meer mensen wel bereik hebben hoor 😉

  91. Er komt ieder jaar een nieuwe iPhone uit, dus de kans is 90 % dat er binnenkort weer een nieuwe wordt aangekondigd.
    Ik geloof nooit dat veel mensen op dit aanbod zullen ingaan.
    T-Mobile verliest in NL hun alleenrecht te verkopen en straks sluiten hordes mensen een abbo met de nieuwe iPhone af bij KPN of Vodafone. Thats what I think!!

  92. Ben benieuwd of er sprake is van ‘ positieve discriminatie ‘.
    Dus dat de I-150 abbo’s niet worden gebeld want die spenderen ‘ maar ‘ 30 euro pmnd.

  93. Inderdaad.. Wat een gezever over T-Mobile allemaal. Ik zit reeds 7 jaar bij T-Mobile (Dutchtone en Orange) en ik heb nooit problemen, word altijd keurig netjes geholpen bij de klantenservice.

    Over het 3G netwerk ook geen kwaad woord, heb nergens last van. Het is altijd makkelijk om met de rest mee te l*llen. Het zal ongetwijfeld kloppen dat T-Mobile geen 100% dekking heeft, maar dat hebben KPN en Vodafone ook niet.

    Let maar op: als T-Mobile het eventuele alleenrecht verliest, wat ik niet hoop, heb je straks KPN als provider.
    De mensen die nu op T-Mobile lopen te zeiken zijn straks erg stil, want KPN is ook niet alles.

    Zo… ff mijn hart gelucht…

  94. Origineel geplaatst door ScoeS
    Is er ooit bij iemand wel eens het kwartje gevallen dat je ook gewoon Nee kunt zeggen zonder weer 100 comments aan kritiek te moeten posten?

    “Zolang mensen zelf nee kunnen zeggen is het geen oplichting” Pfff

    Woekerpolis, icesave, DSB. Het is al vaak genoeg gebleken dat, al dan niet slecht geinformeerde, schapen geen nee kunnen zeggen. T-mobile heeft zelf ook een verantwoordelijkheid! Verder hou ik er zelf niet van dat een bedrijf waar ik diensten van afneem met zulk soort lage praktijken bezig is.

  95. Ben nog niet gebeld, maar was er wel zelf al over na aan het denken wat ik dit jaar zou doen. Volgens mij is er nog niks concreet bekend over een nieuwe iphone, toch? De keuze was dus sowieso wachten tot er meer bekend was en dan in juli kiezen.
    – Ik wil best mijn abbo verlengen voor een nieuw toestel dat deze zomer uit komt. Dan vind ik het, het geld wel waard. (onder voorbehoud van wat flinke verbeteringen).
    – Als er geen nieuw toestel komt stap ik niet over naar de 3G’s voor de volle mep per maand. Is het mij niet waard. Neem ik liever voor 1 jaar een sim only, en koop dan weer een nieuwe.

  96. Is t-mobile nu ook al zo bang voor tringg? Ik w8 tot mn abbo klaar is en dan stap ik ook lekker over: 30e p/m onbeperkt bellen. Das pas goed voor de concurrentie & dus consument!

  97. Origineel geplaatst door Jan sr
    Origineel geplaatst door DonHaha….Kan nu niet wachten tot ik gebeld word. Kom maar op… Gniffel gniffelHopelijk heb je dan (als een van de weinigen) wel bereik!!

    Als 1 van de weinigen? Denk dat zeer veel wel gewoon bereik hebben hoor..net als ik en al mijn kennissen.
    Kijk. je leest op internet natuurlijk alleen maar de klagers he..Niemand gaat steeds op internet roepen hoe goed hun verbinding wel niet is..Je hoort eigenlijk altijd alleen maar de klagers met dat soort dingen..
    Je leest ook genoeg klagers over Vodafone, KPN etc. op internet..
    Er zijn ook duizenden en duizenden die wel gewoon bereikt hebben.

  98. Behalve dat de overstap van de 3G naar 3GS niet echt heel spannend is wel een hele nette actie van T-Mobile!

  99. @Daejji:

    Laat ik het zo stellen: twee mensen met een iPhone 3g in dezelfde woonplaats, de een met Vodafone de ander met T-mobile. Drie keer raden bij wie steeds de verbinding crasht en bij wie de provider al heeft aangeboden het contract te ontbinden?

  100. Na afloop van mijn contract ben ik pleite bij T-Mobile. Het netwerk is echt drama, met name in de industriele gebieden (Europoort, Maasvlakte) en dat terwijl mijn zakelijke telefoon (KPN) gewoon vol bereik heeft.

  101. Origineel geplaatst door Zephyer
    Ben benieuwd of er sprake is van ‘ positieve discriminatie ‘.
    Dus dat de I-150 abbo’s niet worden gebeld want die spenderen ‘ maar ‘ 30 euro pmnd.

    Ik heb een i150 maar ben ook gebeld.

  102. Zojuist gebeld door ze. Kon me niet voostellen dat ik bij de eerste 500 zou zitten (zoals hij aangaf), aangezien m’n abo op 7 aug. 2008 in was gegaan. Anyway, ter kennsigeving aangenomen, aangegeven te wachten op de 4G en tussentijds voor simonly te gaan. Hij gaf het gerucht aan dat T-mobile de 4G pas in 2011 verwacht maar ook dat dit gerucht net zoveel waard was als dat de 4G deze zomer nog zou komen. Niets over kinderziektes.

  103. @ronald, dat zeiden ze destijds (over de 3GS) bij mij ook
    hij: “hij komt niet deze zomer, maar pas in december”
    ik: “Dat kunt u niet weten, en anders kon e mocht u mij dat niet vertellen.”

    en even later:
    hij:”in ieder geval heb ik niks gehoord over een nieuwe iPhone”
    ik: “Dat zeg ik net: u kunt dat helemaal niet weten, dus ik wacht rustig af”

  104. Simonly van Hi of KPN is veel goedkoper. Bij Vodafone moet je een basisabonnement nemen als je internet wilt dus die is te duur. T-Mobile heeft een waardeloze dekking. Is algemeen bekend.

  105. hahaha, inderdaad..die gasten proberen dan wel van alles zeg..
    Tuurlijk komt er een nieuwe Iphone deze zomer..wanneer etc. weten we niet precies..maar ze gaan echt niet een heel jaar overslaan hoor. Ze doen al maar 1 per jaar.. En stel in het allerslechtste scenario dat er niet een nieuwe komt (wat er dus wel komt) dan kan ik altijd nog de 3GS nemen..maar dan misschien wel bij een andere provider die goedkoper is ofzo..
    Hoe dan ook, ik wacht het ook allemaal ff rustig af.

  106. waar wonen jullie toch allemaal met het slechte bereik?
    ik woon in Zwolle, ga in Hengelo naar school, kom regelmatig in Amsterdam, heb vrienden wonen in Delfzijl, echt NOOIT problemen met het bereik….wonen jullie allemaal in een hutje op de hei ofzo??? djeeeeez

  107. Origineel geplaatst door Bas van der Ploeg
    Laat mij nog maar even gezellig de laatste 5 maanden met een 3G rondlopen.

    6 maanden wachten.. Maar ik weet niet of ik nog een t-mobile gebruiker wil zijn.

    Vind Internet niet zo als mijn verwachting en reclame, heb op straat veel vallende internet. Bellen gaat zo als mijn verachting. dus mischien een tip voor t-mobile

  108. Hmmm, ik werd gebeld en krijg de mededeling dat ik 1 van de 10 uitverkorenen was die van deze aanbeiding gebruik mochten maken. Deze mevrouw verkondigde nog poeplief dat ik het moest vergelijken met het winnen van de staatsloterij!!!

    Ik heb overigens ook vriendelijk bedankt, we gaan gewoon voor de 4G in de zomer….

  109. Ikben vorige week ook benaderd door een medewerkster van T-Mobile. Voor € 69,95 kon ik eigenaar worden van de 3GS.
    Toen ik aangaf dat ik liever op de nieuwe iPhone wilde wachten werd mij verteld dat deze allerlei kinderziektes zou hebben, deze had de 3GS niet meer.
    Als ik de 3GS niet zou nemen was het mijn verantwoording.
    Ik kreeg de indruk dat ik een 3GS moest nemen.
    Al met al kreeg ik een nare smaak en weigerde het aanbod.

    Deze agressieve manier van klantenbinding versterkt mijn idee om, als mijn abonnement in augustus afloopt over te stappen naar een andere provider. Ook omdat ik de dekking van T-mobile ronduit slecht vindt.

  110. @Zephyer: Ik heb een I-150 abbo en ben dus gebeld….

  111. hoef je dan niet meer voor die laatste paar maanden tot juni te betalen?

  112. Niemand hoeft nu te verlengen, en al dat gepraat over sim-only snap ik ook niet.
    Je hebt en houdt een iPhone abonnement, en je kan dat na de verplichte periode van twee jaar opzeggen per maand, en verlengen wanneer je wilt.

  113. Ben ook net gebeld, aanbod netjes afgewezen. Ik vertelde dat ik het hele verhaal al had gelezen bij de iPhoneclub.nl. Hij drong verder totaal niet aan. Hij moest nog wel even kwijt dat de iPhone 4g zeker dit jaar niet in Nederland verkrijgbaar zou zijn……..wat een voorkennis hebben ze bij T-Mobile he! 🙂

  114. Zojuist ben ik door T-Mobile benaderd door een zeer slecht geinstrueerde jongeman: onbeleefd en onkundig. Hij belde me tijdens het werk en vroeg niet of het schikte en begon gelijk met zijn “lovende” woorden. “U bent een van de gelukkige personen die we een unieke aanbieding mogen doen…” Ik vertelde dat ik het verhaaltje al kende en dat ik niet geinteresseerd was. En op de valreep voegde ik toe dat ik mijn abonnement ga stoppen na het aflopen van het contract. Hij vroeg me niet eens waarom (ik zou dat willen weten als T-Mobile) en zei: “Ach, als u toch niet geinteresseerd ben hoef ik u ook niet te overtuigen”! Nee, daar word je blij van als T-Mobile. Wat een slechte campagne zeg!

  115. Ben afgelopen vrijdag gebeld. Toen ik het aanbod vroegtijdig afkapte probeerde de dame in kwestie mij alsnog te overtuigen door te beweren dat de nieuwe iPhone vrijwel zeker flink duurder zou gaan worden. Rrright…
    Ik wacht wel op de nieuwe versie en, als het een meezit, bij een andere provider.

  116. Origineel geplaatst door Mazinho
    Hmmm, ik werd gebeld en krijg de mededeling dat ik 1 van de 10 uitverkorenen was die van deze aanbeiding gebruik mochten maken. Deze mevrouw verkondigde nog poeplief dat ik het moest vergelijken met het winnen van de staatsloterij!!!Ik heb overigens ook vriendelijk bedankt, we gaan gewoon voor de 4G in de zomer….

    Haha één van de tien uitverkorenen!!
    Nou volgens mij zitten we inmiddels al dik over de tien heen als het allemaal zo lees.

  117. lucky bastards !
    ik wou dat t-mobile mij belde
    als ik van mijn i300 naar i150 mag overstappen en de 3gs 32 gb kan krijgen doe ik het meteen !

  118. Ik ben nog niet gebeld. Terwijl ik 1 van de 500 eerste mensen was die een iPhone kreeg, in julli 2008.

    Ik wacht het rustig af 🙂

  119. Ben ook gebeld, erg opdringerig mannetje dat niet wilde begrijpen dat ik het niet zo’n goed aanbod vond. Meteen even uitgelegd dat ik en geen iPhone meer had en bij Tmob verdwijn in juni…

  120. Het begint mij een beetje te irriteren, wetende dat T-Mobile mij waarschijnlijk ook probeert te bereiken. Ik ben in totaal nu al 8 keer gebeld door een geblokkeerd nummer… gisteren om 13.13u, 13.43u en 15.17u; vandaag om 09.19u (bedankt voor het wakker bellen sukkels!), 11.04u, 12.37u, 14.26u en 15.53u. Elk normaal persoon die mij zo dringend moet bereiken spreekt de voicemail wel in, dus ik weet haast zeker dat dit om telefonische verkoop gaat. Ze doen hun best maar, maar mij krijgen ze niet om.

  121. Ik ben wel op het aanbod ingegaan (stom misschien), maar als de nieuwe iPhone er gaat komen over een aantal maanden ben ik benieuwd wat er straks allemaal beter aan gaat zijn.
    4G is leuk maar ik geloof nooit dat er dit jaar een provider is in nederland met een 4G netwerk.

  122. Ben gisteren ook gebeld door T-mobile. Heb het aanbod aangehoord en daarna aangegeven dat ik het niet echt aantrekkelijk vond. Ik stap liever aan het eind van mijn contract (zomer 2010) in, in de verwachting dat de nieuwe iPhone dan uit is. Toen ik dat meedeelde antwoordde de lieftallige medewerkster dat de nieuwe iPhone eerst in Korea uitkomt en het wel tot 2011 of 2012 kan duren voor dit toestel hier op de markt is (zei ze echt!) Daarna het gesprek maar kort gehouden….

  123. Origineel geplaatst door madboy1973
    Ik ben wel op het aanbod ingegaan (stom misschien), maar als de nieuwe iPhone er gaat komen over een aantal maanden ben ik benieuwd wat er straks allemaal beter aan gaat zijn.
    4G is leuk maar ik geloof nooit dat er dit jaar een provider is in nederland met een 4G netwerk.

    als je er spijt van hebt kan je er nog vanaf. Colportage wetgeving beschermt de consument. Even briefje naar TMobile om de koop ongedaan te maken.

    O ja. Ik ben ook gebeld en contract loopt pas half september af. Er lijkt wat paniek bij TMobile

  124. Nou sorry mensen. T-Mobile heeft mij ook gebeld, maar wat deze dame mij nu vertelde, spande denk ik toch wel de kroon wat betreft dramatische uitspraken.

    Het hele verhaal van “waanzinnige aanbieding voor u” dat hebben jullie natuurlijk ook gehad.

    Ik vertelde hierop de schattige callcenter-meid dat ik liever wachte op de iPhone 4G, die deze zomer uitkomt.

    Haar antwoord hierop was dit; “Het is nog maar de vraag of die iPhone 4G naar Nederland komt, het is namelijk nog een gerucht.”
    “De iPhone 4G is wel al in Canada uit, maar daar is hij heel duur.”
    “Hij is kost in Canada $4000!!!!” (dit zei ze gewoon serieus)

    Op dat moment had ik het natuurlijk niet meer en heb ik haar maar vriendelijk bedankt.

    Is dit nou het niveau van callcenter-medewerkers? Beetje dingetjes verzinnen om klanten te werven?

  125. Origineel geplaatst door ★BEAR★
    waar wonen jullie toch allemaal met het slechte bereik?
    ik woon in Zwolle, ga in Hengelo naar school, kom regelmatig in Amsterdam, heb vrienden wonen in Delfzijl, echt NOOIT problemen met het bereik….wonen jullie allemaal in een hutje op de hei ofzo??? djeeeeez

    Dan woon je in een andere wijk dan ik in Zwolle. Hier (Aa-Landen) is het 3G bereik knap beroerd. Ben nog niet gebeld overigens, i150.

  126. T-Mobile heeft mij gister ook gebeld. Ook zij hadden een aanbieding voor mij. 70 euro voor de nieuwe iPhone 3GS en mn abbonoment werd ‘kostenloos’ verlengd.

    Toen ik tegen de telefonist zei dat ik liever even wachtte op de nieuwe iPhone zei deze tegen mij dat Apple dit jaar geen nieuwe iPhone gaat introduceren. Toen ik vroeg hoe hij dit wist zei hij: “Omdat wij natuurlijk contact hebben met Apple voor de levering van de iPhone krijgen wij ook informatie over bijvoorbeeld een nieuwe iPhone, en Apple heeft aangegeven dat zij dit jaar geen nieuwe iPhone lanceren, omdat zij ook al de iPad gelanceerd hebben.” (of iets van zelfde woorden)

    Toen ik aan hem vertelde dat Apple hun producten nooit voortijdig aankondigen, geen inside informatie geven aan partners en dat het een traditie van Apple is om elk jaar een nieuwe iphone te lanceren is, wist hij daar niks op te zeggen, en vervolgde zijn ‘preek’ door te zeggen dat dit een eenmalige aanbieding was.

  127. T-mobile… 1x en NOOOOOIT MEER

    nog 2jaar tegaan -1maand:(

  128. Iphone is een geweldig apparaat, alleen i.c.m. T-mobile doet ie alles goed behalve bellen en snel internet. Graag een andere provider. Woon in de Randstad en heb (zelfs daar) vaak genoeg slecht tot geen bereik.

  129. t-mobile en clones, nooit meer .. 1 jaar te gaan.

    Slechte dekking, vreemd gedrag belstatus.
    Kaart zit nu in een Nokia 3330i om het beltegoed op te bellen.

  130. Nog niet gebeld, ben als tweede uit de winkel gelopen met een iPhone 3G in ‘s-Hertogenbosch. Lijkt me een very early adaptor.

  131. Ik heb inderdaad ook zo’n telefoontje gehad!
    Met de melding dat ik voor 70 euro een iphone 3gs kon kopen met een verlenging van het zelfde bedrag voor 2 jaar…
    Toen ik uitlegde dat ik de 3GS niet zoon ontzettende verbetering vind van de 3G.. Vertelde de medewerker dat er wel degelijk een groot verschil in zit namelijk het filmen… Toen heb ik deze aardige man maar even uitgelegd dat er ook zo iets is al een JAILBREAK! hahah

    En dat er genoeg reden voor mij is om er vanuit te gaan dat er deze zomer gewoon weer een nieuwe iphone uit is.. De medewerker reageerde daarop dat ze daar nog geen info over hebben gehad en daar dus niks van weten.. Maar dat is logies want apple houdt alles tot op het laatste geheim of niet??.. hahaha

    Maar dit is een eenmalig aanbod en krijg ik dus niet als ik een winkel binnen stap… BOEIEND!!

    Ik moet geen 3GS!

    Toen werdt ik doorverbonden naar een telefoon nummer van belmijnietmeer.nl of zo maar daar had ik niet zo’n trek in:P

    Vind het een vage actie en jammer dat ze me willen opschepen met een verouderd model… beetje jammer van ze!

  132. Ben ook benaderd door T-mob en mag ook € 70 gaan betalen voor de iPhone 3GS, welke ik dan binnen 3 dgn geleverd zou krijgen. Navraag bij klantenservice, want een bevestiging heb ik (nog) niet ontvangen, leerde mij dat de levertijd geen 3 dgn, maar 4 weken is en dat, terwijl ik regulier in april mijn abonnement kan gaan vernieuwen.
    Eigelijk geen goede deal dus. Wacht vandaag de bevestiging nog af en ga anders annuleren.

  133. Het is mij ook overkomen en omdat ik problemen had met mijn huidige iPhone ben ik akkoord gegaan. Toch voelde het niet lekker. 2 1/2 jaar met een telefoon die ws binnen korte tijd vervangen wordt door een nieuwere versie. Voelde me een soort van overdonderd, eenmalig aanbod en nu beslissen.

    Ik heb vanmorgen met de klantenservice gebeld. Daar wist de dame die ik sprak niet dat er een actie gaande was. Ze nam mijn annulering wel op in het systeem. Van collega’s hoorde ik inmiddels van anderen die gebeld waren en van het artikel op deze site. Hiermee gewapend, nogmaals gebeld en ja hoor de aktie bleek wel bekend te zijn en mijn verlenging was 18 minuten geleden in het systeem gezet. Het is linea recta gecanceled. De medewerker gaf aan dat je het pakketje ook kunt weigeren bij aflevering. Dan wordt het ook gecanceled. Overigens was de behandeling van de klantenservice zeer correct.

    Ik ga de gok nemen en wachten op de nieuwe iPhone, met wat voor abo dan ook. Bedankt voor het artikel!

  134. @Rudy Heidenis:

    Volgens mij had ik hetzelfde mannetje aan de telefoon! Ik ben er niet op ingegaan omdat ik, zoals iedereen, deze zomer de nieuwe iPhone verwacht…

  135. Mijn iPhone had ik op de eerste dag dat hij in Nederland werd verkocht. Vervolgens maakte t-Mobile mijn contract kwijt en had ik een werkend abonnement zonder dat ik er ooit een factuur voor kreeg. Ik heb dat uiteindelijk maar gemeld en mijn contract ingangsdatum is daarom later (ergens in augustus). Toch werd ik gebeld, een paar dagen geleden. Ik gaf aan dat ik het aanbod graag op schrift ontving, maar dat kon blijkbaar niet. Toch kijk ik liever wat langer naar de voor- en nadelen van een aanbod…

  136. Ik ben net ook gebeld door Tmobile met hun aanbod, heb ze nadrukkelijk gevraagd naar de iphone 4G. Volgens hun gaat die er in augustus komen in de USA maar het zal nog ruim een jaar duren eer deze in europo te krijgen is. Dit omdat europa nog geen 4G netwerk heeft.

  137. LOL
    ben net ook gebeld door T-mobile. Was erop voorbereid dankzij al jullie bijdragen op dit forum. Dank daarvoor!

    Die callcenter muts kwam mij vertellen dat ik met de nieuwe iPhone 3GS die ze aanbieden ook UMTS ontvangst zou kunnen hebben! Ha ha, heb haar verteld dat ze dan blijkbaar niet weet welk toestel ik nu heb (iPhone 3G..) en dat ik dus al snel internet zou moeten hebben. ZOU. Want, zo vertelde ik haar, thuis en op mijn werk heb ik helaas geen 3G ontvangst via T-mobile…. Of bedoelde ze dat misschien? Dat ik dan na 1,5 jaar voor het eerst 3G ontvangst zou hebben ;-).

    Heb haar aanbod helaas moeten afslaan….:-)

    Mijn contract heb ik trouwens afgesloten in augustus 2008.

  138. Ik ben de afgelopen 2 dagen 6 keer gebeld door een geblokeerd nummer. De 6e keer nam ik op en… Je raad het al ‘t-mobile’. Ze begon met het mooie verhaal dat ik een van de weinige geselecteerde personen ben die in aanmerking komt voor een flinke korting. €64,- zou de iPhone 3gs voor me gaan kosten. No thanks.

    Als er in april een nieuwe komt dan neem ik die. Het boeit me helemaal niets bij welke provider, ik stap gewoon over. en komt de nieuwe iPhone pas in december dan wacht ik daar netjes op.

    En als ik dan ineens €200,- moet betalen dan doe ik dat toch… Ik hoop wel dat het nieuwe model minder gevoelig is voor haarscheurtjes. Dit is namelijk al m’n 3e iPhone in 1,5 jaar.

  139. Gezien de vele reacties op dit forum lijkt het mij dat T-mobile het best wel in zijn (of haar?) broek doet over wat gaat komen. (nieuwe iPhone/afloop exclusief contract voor levering?)

    Reden te meer om dus niet te verlengen (behalve natuurlijk als je alleen op plaatsen komt waar 3G bereik goed is). Ontvangst is voor mij persoonlijk meestal kut (excusez le mot), dus geen verlenging. Verder overigens geen klachten over T-mobile.

  140. Origineel geplaatst door Mark
    Ik ben net ook gebeld door Tmobile met hun aanbod, heb ze nadrukkelijk gevraagd naar de iphone 4G. Volgens hun gaat die er in augustus komen in de USA maar het zal nog ruim een jaar duren eer deze in europo te krijgen is. Dit omdat europa nog geen 4G netwerk heeft.

    Leuk om te lezen, al die spookverhalen. In de VS zijn ze trouwens nog aan het uitrollen, net als in Europa. Wie zegt trouwens dat het de iPhone 4G wordt en dat er een 4G-verbinding op zit? Misschien wordt de vierde generatie iPhone wel de iPhone 3GS A+.

  141. Ik wil in het voren melden dat wie nog niet is gebeld er niet bij hoort Bij de uitverkorenen begrijp je wel.
    Jammer genoeg hoor ik daar dus ook niet bij mijn abo is 2 maanden eerder afgesloten dan mijn vrouw en wie bellen ze natuurlijk mijn vrouw.
    Ik zal als ze me bellen duidelijk maken dat ik een IPAD wil

  142. Origineel geplaatst door scheerschuim
    Ik wil in het voren melden dat wie nog niet is gebeld er niet bij hoort Bij de uitverkorenen begrijp je wel.Jammer genoeg hoor ik daar dus ook niet bij mijn abo is 2 maanden eerder afgesloten dan mijn vrouw en wie bellen ze natuurlijk mijn vrouw.Ik zal als ze me bellen duidelijk maken dat ik een IPAD wil

    Zodat ze je daarna niet meer kunnen bellen ?

  143. Ik ben nog nooit gebeld, maar zal nooit meer verlengen bij T-Mobile als het niet snel verbeterd.

    Ik betaal al meer dan een jaar voor 3G, maar in mijn woonplaats een ruime omtrek nooit een 3G netwerk te bekennen.. 🙁

    Ik hoop dan ook KPN of Vodafone ook de iPhone gaat voeren.

  144. Enook ik ben zojuist gebeld.
    Nogal opdringerige manier was dat zeg.
    Ik mocht dan gratis upgraden naar een 3GS 16GB. En dan mocht ik ook nog kiezen of ik hem in zwart of wit wilde hebben…
    Toen ik aangaf dat ik liever wacht op de nieuwe iPhone, werd mij verteld dat er wel degelijk een nieuwe iPhone zal aankomen (net zoals er telkens nieuwe computers en andere mobiele telefoons uitkomen), maar dat onbekend was wanneer. “Ze” hadden net een wereldwijde Apple presentatie gehad en daar was met geen woord gerept over een nieuwe iPhone, dus dat zou dan nog wel enige tijd kunnen duren.
    En dan zou ik met de 3GS veel beter af zijn…
    Maar ik moest wel nu beslissen, want het was maar een eenmalig aanbod. En andere klanten zouden er volop in geïnteresseerd zijn en er voor in de rij staan. Dus als ik nu het aanbod zou afwijzen, had ik echt pech. :-/
    Raad eens wie er “echt” pech heeft???

  145. Nog steeds NIET gebeld..terwijl ik ook 1 heb gehaald op de eerste dag..we wachten nog af..maar mijn antwoord weet ik al..hehehe

  146. @dries6951:

    OKE? Welke aanbieder heeft volgens jou wel een goed 3G netwerk dan? Ik woon in de Randstad en ik vind het best meevallen. Zeker met de beschikking over WiFi thuis en op kantoor.

  147. Ik had in eerste instantie ja gezegd, omdat ik van een i300 terug naar een i150 abonnement kon.
    Ik dacht dat die nieuwe bundel dan ook meteen in ging maar nu blijkt dat die pas ingaat na afloop van de lopende contractstermijn.
    het enige “voordeel” was dan nog een korting van 30 euro op de prijs van een nieuwe iPhone 3gs.

    Maar mijn “oude” 3g doet het nog prima. dus heb ik de bestelling weer geannuleerd. (gewoon even bellen naar klantenservice, is voor alle iPhone abonnement houders nu nog gratis)

    voor alle duidelijkheid:
    wanneer je vernieuwt gaat het nieuwe abo pas in na verstrijken van de lopende contractstermijn.
    Wanneer je veranderd van abonnement dan krijg je een nieuwe contracts-startdatum en val je automatisch onder de nieuwe algemene voorwaarden van Januarie 2010, wat o.a. betekent dat je dan wel moet gaan betalen wanneer je met de klantenservice belt.

    O ja,

    Je kunt ze blijkbaar ook mailen:
    info@t-mobile.nl

    Heb hier zelf nog geen ervaring mee maar mij is verzekerd dat zolang je in het onderwerp maar duidelijk vermeld waar het over gaat, het bij de juiste afdeling terecht komt.

    Dus alleen als je iPhone gejat is of stuk gegaan lijkt me dit aanbod zinvol!

  148. Half uur geleden ook gebeld door een arrogant call-center-knaapje.

    Ze hadden nog een paar 3GS weten binnen te halen en die mochten nu worden verspreid. Volgens deze knul zou er volgens de “mijnheer van de Apple” geen nieuwe iPhone worden geïntroduceerd in 2010…en ik moest inderdaad maar snel zijn….Toch maar gezegd dat ik voorlopig nog maar even wacht, mijn abo loopt pas in september af…en tegen die tijd zie ik wel……..

  149. Ik ben een uurtje geleden ook gebeld (wo 4-2-’10). Maar ik heb gevraagd of ik er over na mag denken. Tuurlijk mag dat. De dame belt dinsdag terug. Het lijkt interessant, maar ik geloof niet dat ik er op in ga. Mijn abb. loopt in september af, dus ik mag al verlengen in juni. Dan zal waarschijnlijk (als de geruchten kloppen) de nieuwe iPhone zo’n beetje beschikbaar zijn. En zo niet, dan kan ik altijd nog naar de 3GS gaan. En als T-mobile hem niet gaat verkopen zoek ik wel een provider die dat dan wél doet. Bovendien wordt ie me ook niet gratis aangeboden, ik mag € 69,- neer leggen. Wel interessant, maar ik ga er toch maar niet voor denk ik.

  150. Ik ben ook niet gebeld door de vrienden van T-mobile.
    Geweldig ik vind het bijna grappig, nee ik doe het niet ik wil wachten op de nieuwe Iphone…

    “ze begon al met de zin ik mag u GRATIS de Iphone 3G’S aanbieden bij een verlenging van…….blabla”

    nouja ik denk nu echt wel dan ze het alleen recht niet meer hebben.. waarom zouden ze dit anders doen?..

  151. Origineel geplaatst door Collin
    Ik ben ook niet gebeld door de vrienden van T-mobile.
    Geweldig ik vind het bijna grappig, nee ik doe het niet ik wil wachten op de nieuwe Iphone…“ze begon al met de zin ik mag u GRATIS de Iphone 3G’S aanbieden bij een verlenging van…….blabla” nouja ik denk nu echt wel dan ze het alleen recht niet meer hebben.. waarom zouden ze dit anders doen?..

    Huh ?
    “ze begon al met de zin ik mag u GRATIS de Iphone 3G’S aanbieden” … maar je bent niet gebeld ?

  152. ik werd zojuist ook gebeld

    fckn irritant.. ik zeg.. ik wil wat info per mail maar nu nog niet bevestigen omdat ik eerst het een en ander wil nalezen (zat nota bene in de auto!)

    ja ik moest nu beslissen…
    voor iphone 3gs (32gb) moest ik 90 euro bij betalen en de 16 gb was gratis bij verlenging..

    ik kreeg per mail dus toch info op gestuurd, maar het zou al bevestigd zijn ofzo… maar ik kon daar nog eens aangeven op ik het wilde of niet? irritante onduidelijke gast aan de lijn…

    naja ik zie wel… opzich wil ik wel een 32GB 3GS toestelletje hebben! 🙂

  153. En ik ben ook gebeld, ze heeft tot drie keer teruggebeld omdat het me niet uitkwam en ook zij drong erg aan en sprak van een eenmalige aanbieding en ik moest nu beslissen. Warrig verhaal trouwens, eerst was de nieuwe Iphone gratis en later bleek dat ik er €30,- korting op kreeg. Maar ik moest dus wel bijbetalen, ook bij een verandering van abbo van 150 naar 300. En de ingangsdatum was aan het einde van oude contract, ook bij verandering naar 300 min.
    Mijn opmerking over slecht bereik nam ze ter kennisgeving aan.

  154. Ik werd ook gebeld vanmorgen. Luister even luister even, wat is dit allemaal. Ten eerste hij belt me op een geblokeerde nummer, daar vond ik het al vaag. ten tweede hoe in de hemelsnaam weet hij mijn naam en dat ik ook de eerste was die de iPhone had. Alles wat hij zegt klopt. En dan zegt hij dat ik een gratis iphone 3Gs krijg, omdat ik de eerste was. Ik zei van dat is mooi. Ik zei ook van komt er een nieuwe iPhone dit jaar?. Hij zei van er komt een nieuwe iPhone in augustus uit, maar het word pas volgend jaar in nederland en hij gaat 1000 euro kosten. Ik zei: oh oke. Ik heb toen mijn emailadres gegegeven en hij zou de informatie naar me mailen. Hij zei ook dat ik door T-mobile word gebeld, om te zeggen op welke adres ik de iphone 3Gs wil laten bezorgen.

    Sorry…., maar dit klopt niet.

    1. Waarom belt hij met een geblokkerde nummer?
    2. Hoe weet hij mijn naam en achternaam?
    3. Hoe weet hij dat ik mijn iPhone vanaf 1 augustus had?
    4. Waarom zegt hij dat ik door t-mobile word gebeld om aan hun aan te geven op welke adres de iPhone 3Gs wil laten bezorgen?

    Dit is vaag, T-mobile weet waar ik woon. Ze hebben mijn adres.

    Nog iets: hij zei niks van ik moet mijn contract verlengen en ook niks van dat ik geld moet betalen. Hij zei dat ik de iPhone 3Gs gratis krijgt.

    Heb nog geen mail gekregen van hun.

    T-Mobile kunnen jullie hier op iPhoneClub doorgeven dat dit waar is of niet?

    Als dit niet waar is, dan is er iemand in jullie database geweest.

  155. Voor wie liever via het forum discussieert, ik heb een topic geopend.
    Reactie aangepast.

  156. @ DC3fanboy_NL

    Ik heb precies hetzelfde als jou..!! alleen niet dat ik door t-mobile zou worden gebeld..! Ik krijg een email, met daarin hoe lang het zou duren, totdat ik met 3gs zou krijgen.. Ik heb jah gezegd, want ik heb nog duidelijk gevraagd of ik mijn abbo moet verlengen en dat was niet het geval..!!!
    Ik krijg een nieuwe, omdat ik 1 vd eerste was.. najah ik had hem pas in december.. (volgens mij)

    Dit zou wel een heel leuk aanbod zijn als dit zo is

  157. Origineel geplaatst door Marco
    @ DC3fanboy_NL Ik heb precies hetzelfde als jou..!! alleen niet dat ik door t-mobile zou worden gebeld..! Ik krijg een email, met daarin hoe lang het zou duren, totdat ik met 3gs zou krijgen.. Ik heb jah gezegd, want ik heb nog duidelijk gevraagd of ik mijn abbo moet verlengen en dat was niet het geval..!!!
    Ik krijg een nieuwe, omdat ik 1 vd eerste was.. najah ik had hem pas in december.. (volgens mij)Dit zou wel een heel leuk aanbod zijn als dit zo is

    Oh, als je niet moest verlengen, dan is het bij mij ook zo, want ik vroeg niet om verlengen, hij zei alleen van dat ik een iPhone 3gs gratis krijg, dan is het zeker een heel leuk aanbod.

    Maarja ik wacht nog steeds op de mail. Laat maar komen zou ik zeggen.

  158. Origineel geplaatst door DC3fanboy_NL
    Ik werd ook gebeld vanmorgen. Luister even luister even, wat is dit allemaal. Ten eerste hij belt me op een geblokeerde nummer, daar vond ik het al vaag. ten tweede hoe in de hemelsnaam weet hij mijn naam en dat ik ook de eerste was die de iPhone had. Alles wat hij zegt klopt.

    Natuurlijk weten ze alles van je, in de titel staat immers “T-Mobile belt vroege iPhone 3G-bezitters voor abonnementsverlenging” en je hebt zelf al je gegevens aan T-Mobile gegeven.

  159. Als ze mij zouden bellen, ga ik wel erop in.
    Bereik en service zijn meer dan goed.
    Voor het geld heb je belminuten en echt zonder beperkingen snel internet overal.
    Welke provider bied dat nog meer?
    Wie zegt dat er een nieuwe iPhone al van de zomer komt.

    En komt die er wel.
    Had 2 ab dus dan zou ik in ergste geval weer 2 hebben.

  160. Omdat ik toch eerst een E-mail zou krijgen om te
    bevestigen heb ik die maar laten sturen.
    Het zal toch niet zo zijn dat ze me nu al vast pinnen op
    mijn telefonische bevestiging ????
    Zal ik toch eerst een handtekening of een bevestigings-mail gestuurd moeten hebben ????

  161. ik ben zojuist ook gebeld.
    Op het moment heb ik de 3g met een 500 abo en kon de 3gs 32 GB wit voor 0€ krijgen. Ook mag ik mijn abo wijzigen naar 300 minuten enige voorwaarden was 2 jaar verlengen maar wel vanaf vandaag en niet vanaf 1 september wanneer mijn abo afgelopen zou zijn.

  162. ben ook gebeld net….niet op ingegaan, zul je net zien: ontvang je een nieuwe 3GS, en hoor je een week later dat er een nieuwe Iphone gaat komen….gekke henkie haha ik wacht nog even….

  163. Ben net gebeld en ben er op in gegaan. Waarom niet? Ik hoef de nieuwste iPhone echt niet zo nodig. :p Zo veel geld heb ik niet als student. Ben blij met deze aanbieding.

    Heb nooit problemen gehad met T-mobile. Voor mij dus super!

    Ik ben wel 8 keer gebeld in 3 dagen! Werd er wel een beetje gestoord van.

  164. Ik ben ook gebeld en ben er op in gegaan. M’n 3G heb ik bij elkaar moeten tapen, dus het komt op zich wel goed uit. Of die 3GS het dan 2,5 jaar gaat redden, ik denk het niet. Maar dan verlengen we weer vervroegd.

    Werd overigens heel vriendelijk te woord gestaan zonder gekke verhalen over een opvolger zoals ik hier lees.

    Heb overigens die mail nog niet gehad.

  165. mijn broer is net gebeld en ze gaan vertellen dat de iphone net op de markt is (2010) en dat er geen nieuwe iphone komt omdat die is afgekeurd ofzo, toen me broer zei dat de 3gs al sinds augustus verkrijgbaar is en dat er waarschijnlijk een nieuwe komt hing die vrouw gewoon op het is echt belachelijk dat ze je op zo’n manier die iphone aansmeren.

  166. Ok check dit:
    ben begin van de week gebeld door een veel te enthousiaste call centre guy. Zijn verhaal aangehoord (zelfde bullshit als alle comments hierboven) en heb toen verteld dat ik nooot in ga op dit soort telefoontjes en dat ik het schriftelijk of per mail wil zien. Normaal gaan ze hier niet op in, maar die gast begreep natuurlijk dat ik er even over na wil denken en vroeg naar mijn email. Toen ik opging en er even over nagedacht had, wist ik eigenlijk al dat ik er niet op in zou gaan.

    Nou mensen die nog op een mail zitten te wachten: die komt er niet! In plaats daarvan krijg je een pakketje toegestuurd (raar raar wat zou daar nou inzitten). Ik kreeg namelijk net een sms en een email dat ik een afspraak moest maken met een of ander bezorgbedrijf voor het afleveren van een t-mobile pakketje.
    Ga ik zeker niet doen en ik ga morgen gelijk tmobile bellen. Ik ben zo F*cking pissed. Ik was al niet echt te spreken over tmobile maar dit gaat ze gewoon echt klanten kosten!!! En dat verdienen ze!!!

  167. altijd eerst kijken op http://buyersguide.macrumors.com/
    Het advies op deze site over iPhone: niet kopen, binnenkort komt er een nieuwe

  168. Nuja.. hier ook gebeld geworden begin van de week. En nu valt natuurlijk iedereen van zijn gat maar mij lijkt het wel wat.

    Tevreden over mijn 3G (8GB) en als het aanbod er niet was zou ik waarschijnlijk overgestapt zijn op een sim-only en verder met de 3G.

    Nu moet je weten dat ik niet netjes omga met mijn foon.. hij moet er geleefd uitzien dus de achterkant is niet meer zo shiny. Touchscreen is 99% in orde op een lichte kras bij de homeknop. Heeft al eens vaker de vloer geraakt dan je zou willen met je foon.

    Deze manier kan ik verder met mijn huidig abbo, ik krijg een 3GS (+8GB extra) en ik kan tegelijk mijn 3G verpatsen (heb al iemand die hem wil hebben). Voor mij dus een win-win situatie.

    Ik heb het niet zo op nieuwe dingen en de 4G is mij te schemerig om me daar op te gaan ‘spitzen’.

    Dus.. email opgegeven, die muts het nog eens laten spellen want 2 Ts dat is toch wel raar in een email adres maar ik heb nog niks gehoord.

    Dacht al dat t-Mobile mun email niet kon hebben want ik kreeg ook niet de SIM unlock mail.. maar die heb ik zojuist binnengekregen.

  169. Mijn ervaringen heb ik op het forum gezet. Het gaat nog wat verder dan één telefoontje vol verkoopleugens.

  170. Wel slim dat ze dit doen, per 15 feb vervalt namelijk hun exclusiviteits contract in NL, dus ze willen nog net op de valreep een groep klanten 2 jaar aan zich binden.

  171. Ben gisteraaf ook gebeld.
    Moet 20 euro betalen voor een 3gs met 32 gb.
    Ben nu de 16 gb voor 44,956 euro per maand.

    Mijn vriendin krijgt dan mijn 3g toestel en is iedereen blij:)

    Valt de 3gs eigenlijk te jailbreaken als je hem nu opgestuurd krijgt.
    Welke fw zal erop geleverd zijn?

  172. het wordt steeds goedkoper, ik moest er nog 30 euro voor bijbetalen en dan nam ik ook nog een duurder abbo van 300 ipv 150 min.
    Straks krijg je hem echt voor niks.
    Teruglezend valt het me op dat ieder weer een andere aanbieding krijgt met andere voorwaarden, toch apart.

  173. Nog een laatste reactie van mijn kant. Ik ben ook gebeld zoals in een eerdere post is te lezen. Ik ben niet ingegaan op het aanbod. Uit nieuwsgierigheid ben ik naar een T-Mobile shop gegaan en heb gevraagd of ze de actie kenden. Na aarzeling van de verkoper kwam het hoge woord eruit: ” Ja, deze actie loopt tot eind februari en ja, je kunt dit ook in de shop regelen”. Ik vroeg toen naar de condities (Ik heb nu een 3G 16GB met een 44,95 euro abbo). Ik zou voor een 3GS nog !!! 119 euro moeten bijbetalen. Dat is vreemd, via de telefoon hoefde ik namelijk niets bij te betalen! T-Mobile kent een gebruikerscategorisering: hoe meer je belt bovenop je bundel, hoe blijer ze met je zijn. Ik zit in de hoogste categorie de zgn. Diamond customer. In het eerste jaar van mijn 2 jarig abbo had ik al ruim de totale contractwaarde opgebeld (24×44,95=veel). Bij de introductie van de 3GS heb ik gevraagd of ik de rest van het contract met een 3GS mocht bellen: “Nee, we breken geen lopende contracten open!” Dus ook niet voor een zgn. diamond customer. Al met al ben ik wel klaar met deze club. Woensdag haal ik een 3GS 32GB uit Belgie, de 3G gaat naar mijn vrouw en in september trek ik de stekker uit T-Mobile (voor mezelf dan he).

  174. Ik werd net ook gebeld. Een korte samenvatting: de mevrouw van Tmobile beweerde dat de 3Gs net 1 maand op de markt was. Ik zei dat ik wilde wachten op de volgende Iphone. Ze moest lachen en beweerde dat het heel zeker was dat die er niet aan zat te komen, de 3Gs was immers net nieuw. Natuurlijk wees ik haar erop dat het toestel al een half jaar op de markt was en dat het aannemelijk is dat er in juli weer een nieuwe komt. ‘Maar wat kan er dan nog aan verbeteren mevrouw!?’ De 3Gs is al zoveel beter! De camera en video zijn nu echt heel erg goed en ook kunt u veel sneller internetten dan op uw 3G.’ Maar ik wilde nog sneller.
    Of ik wel wist dat dit toestel nog niet verkrijgbaar was met een abonnement, alleen de trouwe T-mobile klanten worden gebeld om dit toestel als eerste met abonnement te kunnen aanschaffen. Toen ik haar erop attendeerde dat enkele bekenden van mij al geruime tijd een 3Gs met Tmobile abo hebben, kon dat volgens haar niet of alleen als ze al een eerder Iphone abonnement gehad hadden met een oude 3G. Ik vertelde dat het toch echt hun eerste Iphone was. ‘Ik lieg niet hoor!’ Ik heb gezegd dat ze in dat geval verkeerd geïnformeerd is.

  175. Ook gebeld door T-mobile met hetzelfde voorstel, ben er niet op in gegaan me iPhone 3G ziet er nog goed uit en wie weet met al die geruchten komt er wel een nieuwe iPhone en loop ik met de oude 3GS! Mij niet gezien! En ik hoor ook geruchten over KPN die de iPhone rechten gaat krijgen dan wacht ik die prijzen strijd wel even af 🙂 KPN heeft nog altijd een beter netwerk dan TMobile!

  176. Ik ben ook gebeld. Die ik aan de telefoonbad verzekerde min dat er dit jaar geen nieuwe iPhone zou komen. Hij had twee weken geleden een bijeenkomst gehad en daar werd dat ook zo gebracht zei hij. Ik kreeg iPhone gratis, bij downgrading naar i300 nog gratis en naar 150 zou ik 59 euro bij moeren betalen. Moet er wel bij vertellen dat ik veel in buitenland ben en dus roamingkosten heb.

  177. ik ben ook gebeld contract loop september af kreeg 30 euro korting en binnnen een week de 3gs in huis en mij werd verzekerd dat er dit jaar geen nieuwe iphone uitkwam en ze noemde het de iphone 4g maar ik wacht wel tot de zomer die 30 euro is ook niks

  178. @michal: Velen schrijven dat ze wachten op de nieuwe iPhone… En dan te bedenken dat het helemaal niet zeker is of er deze zomer een nieuwe 4e generatie iPhone komt… Geruchten en wensdromen zijn helaas nog steeds geen feiten…

  179. Ik werd zojuist ook gebeld door T-mobile. Echter, je verlengt nu reeds je lopende abbonement en dat is dan misschien wel 6 maanden eerder maar je zit er wel nog 2,5 jaar aan vast (eerst nog je lopende contract 6 maanden en dan 2 jaar verlenging).

    Ze mogen me het aanbod toesturen en dan zal ik het nog eens rustig doorlezen.

  180. Mag toch aannemen dat dit echt het werk van een callcenter is, en niet van TMobile zelf. Als bedrijf kan je hier toch niet achter staan, heeft iemand al eens na het belletje contact opgenomen met TMobile?

  181. Origineel geplaatst door deepfunky
    @michal: Velen schrijven dat ze wachten op de nieuwe iPhone… En dan te bedenken dat het helemaal niet zeker is of er deze zomer een nieuwe 4e generatie iPhone komt… Geruchten en wensdromen zijn helaas nog steeds geen feiten…

    Nee nee, velen wachten af of er dit jaar een nieuwe Iphone komt..en het is voor 90 procent zeker dat er uiteraard een nieuwe Iphone uitkomt..
    En zoniet..dan kan men altijd nog overgaan op een 3GS, en waarschijnlijk dan zelfs bij een andere provider.
    Kortom, niet op ingaan..denken jullie nou echt dat ze dit doen omdat ze jullie zo lief vinden..er zit een reden achter dat ze nu als gekken bellen.
    Ze deden dit toch ook niet voordat de 3GS uitkwam..
    Fuck them..ik wacht af en beslis in de zomer wel.

  182. Ben zojuist gebeld door t-mobile met de vraag of ik mijn iPhone-abonnement wilde verlengen. De telefonische verkoper kwam met uitspraken als ‘u bent de eerste in Nederland wiens abonnement ik mag verlengen’ en ‘ik zie dat u een iPhone-abonnement heeft!’ – wat overigens niet klopt; ik had na een aantal maanden mijn iPhone-abonnement omgezet naar een Relax-abonnement omdat daarbij onbeperkt sms’en WEL mogelijk is! Zulk soort uitspraken maken het bij mij eerder dat ik geneigd ben om bij voorbaat al te besluiten dat wat de aanbieding ook mag zijn ik niet geïnteresseerd ben.

    Ik heb – mede vanwege de kritische noten in bovenstaand artikel – besloten om geen ‘nieuwe’ iPhone (3GS) te nemen. De verkoper was toen snel klaar met zijn praatje…

  183. Heb naar aanleiding van bovengenoemde berichten T-Mobile zakelijke abbo verlenging gebeld.
    Deze geven aan niets van deze actie af te weten.
    Levertijd voor een “normale abbo verlenging is minimaal 2 weken, itt de in het artikel genoemde 3 dagen levertijd. Verder gaat het contract weer in vanaf de datum waarop je normale contract verloopt (en niet zoals in het artikel wordt gesteld van het inlopen op je contract met 5 -6 maanden)
    Erg vreemd. Ik vraag me af of de actie wel door T-mobile wordt ondersteund (of dat er iemand van een paar gestolen pallets af wil :^)
    Heeft er al iemand (die op het aanbod is ingegaan) een iphone 3Gs na drie dagen ontvangen.

  184. Vandaag ook gebeld door T-Mobile.
    Natuurlijk was ik ook een goede klant die ze graag tevreden houden.
    Ik kreeg het al zo bekende speciale aanbod voor de nieuwe 3GS binnen 2 weken in huis. Hoe ik dit zou vinden… Ehm nou, ik ken het aanbod dus ik wacht wel even op de nieuwe iPhone.

    Natuurlijk had ze hierop ook een antwoord, dit krijgt ze vaker te horen. Haar baas weet dat er roddels zijn voor een nieuwe iPhone, maar Apple werkt nauw samen met T-mobile en daarom is dit speciale aanbod. Nadat ik zei dat ik zeker wist dat T-mobile ook niks over een nieuwe iPhone weet, omdat Apple dit geheim houd tot op het laatste moment, was ze niet zo vrolijk meer en wenste mij een prettige dag en hoopte dat ik geen verkeerde beslissing had genomen.

    Maar het kan nog erger. Gisteren is mijn vader gebeld door T-Mobile en dat vrouwtje zei zelfs dat de iPhone 4G pas eind 2011 of misschien 2012 pas komt. Dat heeft “APPEL” (Ja hoe je dat stukje fruit noemt) tegen T-Mobile gezegd en het staat zelfs op de appel-site.

    Hoe kan je een aanbod serieus nemen als die gene niet eens het merk kan uitspreken. Ik wilde nog beginnen over hun monopoly positie die ze (misschien) gaan kwijt raken, omdat straks ook andere providers het misschien mogen gaan aanbieden, maar dit ben ik helaas vergeten, had de reactie wel willen horen.

  185. Vorige week gebeld, eerst niet op ingegaan omdat ik die 2 jaar niet gunstig vond. Maar heb me wel terug laten bellen. En toen akkoord gegaan…Ik heb in de tussentijd nog naar dit verhaal gezocht maar kon er niets over vinden, dus dacht hmmm het zal wel goed zitten…

    Vandaag Tmobile gebeld en krijg het idee dat ze een beetje in hun maag zitten met deze campagne, er is nog geen standaard procedure voor het afkappen van de verlenging, er werd mij verteld dit aan de deur te weigeren….maar ik vertik om de afspraak met de bezorgers te maken, ik zie het vanzelf wel…anders morgen nog maar een belletje doen.

    Ik voel me lichtelijk naïef geweest, maar wat wil je als je op je verjaardag word gebeld, en je zit al een jaar met een dode iPhone….en toch ga ik die paar maanden maar weer uitzitten om toch op de nieuwe te wachten…..

  186. Gister ook gebeld en na aangegeven te hebben dat ik liever wacht op de nieuwe wist de medewerkster mij te melden dat die pas in 2011/2012 zou komen.

    Dit wisten zij omdat ze een exclusiviteitscontract hebben met Apple, yeah sure, hele wereld weet het niet maar T-mobile wel. Toen ik zei dat ik toch liever wachtte en als het echt zo lang zou gaan duren tegen die tijd dan over zou stappen op de 3GS gaf ze aan dat dat zeer onverstandig was en dat in augustus de 3GS waarschijnlijk op zou zijn en ik op een wachtlijst zou komen…. Iedereen ging namelijk in op het aanbod en de laatste 3GS modellen gingen er op dit moment uit, hahahaha ik denk eerder dat ze bang zijn met een oude voorraad te blijven zitten. Lekker bezig T-mobile 🙂

  187. Ga er maar van uit dat de mensen van de “klantenservice” die je bellen voor deze aanbieding gewoon van een simpel callcenter ergens in NL zijn. Veel intelligentie hoef je dan inderdaad niet te verwachten.

    lol: Appel.

  188. Ga er maar van uit dat de mensen van de “klantenservice” die je bellen voor deze aanbieding gewoon van een simpel callcenter ergens in NL zijn. Veel intelligentie hoef je dan inderdaad niet te verwachten.

    lol: Appel.

    @R.L.:
    Telefonisch akkoord is tegenwoordig ook rechtsgeldig he.

  189. Net reactie gehad van Tmobile_webcare (twitter) en die deelden mee dat de procedure aangepast gaat worden. Er is helemaal geen informatie bij T-mobile bekend over het verschijnen van een nieuwe iPhone.

    Ben je lekker mee, zo’n call center :p

  190. Werd ook een beetje overrompeld door het telefoontje,
    en heb toen maar mijn E-mail door gegeven voor details.
    Krijg een SMS en Mail voor een afspraak te maken met de koerier……
    Heb net met T-mobile gebeld, en heb aangegeven “not amused” te zijn met deze actie.
    Ze had er al meer over gehoord……………..
    Ik moest gewoon bij de koerier de melding annuleren zodat het pakketje weer retour T-mobile gaat.
    Als ze bij T-mobile het pakket terug hadden, konden ze
    de verlenging pas stop zetten.
    Ben benieuwd of dit voldoende is.

  191. 3Gs wordt morgen door koerier gebracht, wil hem wel graag, maar voel me met kontract verlengin tussen april en aug met een bijbetaling van € 69,95 toch een beetje gepakt. Weiger hem misschien toch wel aan de deur. Hoor immers weinig positiefs.

  192. Vergeet dan niet om bij retour een ontvangstbewijs te vragen aan de koerier, anders zeggen ze dat je de iPhone nooit terug gestuurd hebt.

  193. Origineel geplaatst door Jos
    Vergeet dan niet om bij retour een ontvangstbewijs te vragen aan de koerier, anders zeggen ze dat je de iPhone nooit terug gestuurd hebt.

    Er wordt hier gesproken over niet accepteren, dat heeft niets met retouren te maken, dus hoef je ook geen bewijs te hebben.

  194. Ik werd net gebeld, en zei, met mijn duffe (en grieperige :P) kop maar ja doe maar. En nu lees ik pas dit bericht hier. Ik heb die mail nog niet gehad dus, kan ik alsnog weigeren?

  195. Je kunt binnen 8 dagen weigeren volgens mij! Maar ik zou zeggen, bel ze direct even en schrijf een aangetekende brief om te zorgen dat het goed gaat!

  196. Vandaag ook gebelt: “meneer, de nieuwe iPhone komt pas 2011.” Hahaha, dat gelooft toch niemand! Van de zomer heb ik (wacht ik op) mijn nieuwe iPhone 😀

  197. Yay! Ik ben ook een trouwe klant!
    “De nieuwe iPhone heeft vertraging meneer, die komt pas over anderhalf jaar.”
    Je zou het toch bijna geloven, zo standvastig zijn ze…

  198. M’n vriendin is vandaag ook gebeld nadat T-Mobile al enige tijd heeft geprobeerd haar te bereiken. Haar “oude” iPhone is laatst gevallen en er zit een flinke barst in het scherm, dus op zich had ze best interesse, maar twee jaar zag ze zelf ook niet zitten. De jongeman wist haar te vertellen dat ze voor 69,00 een 3GS kon krijgen en dat haar contract gewoon nog zou aflopen in augustus… geen twee jaar erbij dus! Even wachten op de bevestiging want het lijkt mij bijzonder sterk, maar tussen deze praktijken en de absurd slechte service (hoe lang hebben we geen belstatus kunnen checken, veel weggevallen gesprekken) ben ik ook weg bij T-Mobile zodra mijn contract afloopt. Vooral dit soort marketing praktijken trek ik heel slecht.

  199. Ik ben vorige week ook gebeld. Ik vroeg toen een weekje bedenktijd. Nou ze hebben zojuist weer gebeld. En..? vroeg de juffrouw met vriendelijke stem. Ik zei Ik wacht nog even. Nou dat is heel onverstandig van mij. Als ik straks begin augustus nog m’n iphone wilde gebruiken moet ik € 100,00 verlengingskosten gaan betalen !!!!.
    Het is maar dat jullie het weten.
    En de juffrouw, nu toch iets minder vriendelijk: “En een nieuwe 4G, die komt pas over 2 jaar. Er zijn problemen in Amerika met straling en zo. En in Nederland is die 4G niet te gebruiken”.
    T-mobile de weg kwijt? of… zijn appletjes

  200. Net gebeld door T-Mobile, de man zijn gewoon in het gesprek dat de inderdaad het alleen recht gaan verliezen, maar dat ze wel de goedkoopste blijven in Nederland. Eerst zien en dan geloven !! en het netwerk zwaar verbeteren natuurlijk niet vergeten. Nee hoor wacht nog wel even…
    Leuk is wel dat ik de man naar deze site heb gestuurd, lijkt me leuk als hij dit straks leest 😀

  201. Ze hebben mij een aanbod gedaan. Echter zo nauw nemen ze het niet meer. 3 dagen zou het duren voordat ik een mail zou krijgen en dan kreeg ik de 3GS. Echter wacht ik al een week. Ik moest toch verlengen en heb een abonnement nodig dus een goede kans. Dacht ik. Het is dus wachten of het aanbod wel terecht komt

  202. Deze muts heeft ja gezegd. Ik ben namelijk wel blij met het abo (ja ze bestaan echt). Maar……. wij hebben nog een Tmobile abo dat binnenkort afloopt en tegen die tijd is hopelijk de 4G uit 😉

  203. Origineel geplaatst door Nemco
    M’n vriendin is vandaag ook gebeld nadat T-Mobile al enige tijd heeft geprobeerd haar te bereiken. Haar “oude” iPhone is laatst gevallen en er zit een flinke barst in het scherm, dus op zich had ze best interesse, maar twee jaar zag ze zelf ook niet zitten. De jongeman wist haar te vertellen dat ze voor 69,00 een 3GS kon krijgen en dat haar contract gewoon nog zou aflopen in augustus… geen twee jaar erbij dus! Even wachten op de bevestiging want het lijkt mij bijzonder sterk, maar tussen deze praktijken en de absurd slechte service (hoe lang hebben we geen belstatus kunnen checken, veel weggevallen gesprekken) ben ik ook weg bij T-Mobile zodra mijn contract afloopt. Vooral dit soort marketing praktijken trek ik heel slecht.

    Lijkt me sterk maar ben echt benieuwd of het haar lukt! Let us know 😛

  204. Ik ben vandaag dan eindelijk ook gebeld door T-mobile.
    Aangezien ik een van de eerste iPhone 3g bezitters van Nederland ben (wat niet waar is) had hij een fantastische aanbieding.
    Toen ik vertelde dat ik liever even de zomer wil afwachten of er een nieuwe iPhone op de markt komt was zijn reactie dat er geen nieuwe komt, maar mocht het toch zo zijn konden we dan altijd nog een dealtje maken. Wat dat dealtje dan in gaat houden wist hij natuurlijk ook niet.
    Gelukkig bellen ze me volgende week weer. Heb er nu alweer zin in.

  205. Vandaag ook gebeld door T-Mobile, het gesprek begon goed met vragen als.. Bevalt uw Iphone? Bevalt u abbo?

    Toen kwam de melding dat ze mij een 3GS kon aanbieden voor 70 euro met een 2 jarig abbo. Ik melde netjes dat ik nog even wou wachten op Apple mbt de nieuwe iphone gezien mijn abbo pas in augustus afloopt. De dame vertelde me dat ze van Apple gegevens hebben gekregen over de nieuwe iphone 4GS en dat deze niet veel verschilt van de 3GS. Yeah sure….. en ze melde dat er veel verschil tussen mijn 3g en de 3gs zou zitten.

    Ik vond het allemaal leuk en aardig maar heb het gesprek afgesloten met de melding dat ik liever nog even tot juni wacht.

  206. Uurtje geleden ook een belletje gekregen van T-Mobile, ik kon gratis overstappen naar een iPhone 3GS! Ik vertelde de vriendelijke T-Mobile mederwerker dat ik liever tot juni/juli wacht om te kijken met wat voor nieuws Apple komt aanzetten.
    Volgens de T-Mobile medewerker is de iPhone 4G al uit in Canada(lol?). Maar Nederland is nog niet ‘klaar’ voor de iPhone 4G volgens hem, en de iPhone 4G zal pas rond 2011/2012 in Nederland uitkomen en deze zal rond de.. jawel let op €3000.- gaan kosten!! Ik kreeg een dagje bedenk tijd en ik word morgen weer gebeld.
    Maar dat antwoord wordt toch echt een Nee! Ik wacht liever even op nieuws van Apple omtrent de nieuwe iPhone

  207. Nou, ik ben ook gebeld deze week. Nadat ik die kerel onderbrak met: Ik wacht tot juni/juli voor de nieuwste zei hij dit: ‘Meneer er komt geen nieuwe iPhone.’ Ik zei: apple maakt nooit iets ver van tevoren bekend en jullie weten dit nu al?.. Ik wacht tot juni/juli. ‘maar meneer, er komt geen nieuwe dat hebben wij te horen gekregen via apple.’ Ik zei: Ik ga in op dit aanbod, wanneer jullie op papier zetten dat er geen nieuwe komt dit jaar en zo wel dat ik mijn contract per direct kan opzeggen.. Als jullie er zo zeker van zijn dat deze nieuwe er niet komt, kunnen jullie dit ook wel op papier zetten.. Kunnen jullie dit niet, dan geen verlenging en wacht ik tot de zomer op de nieuwe. De beste man zei: Mocht de nieuwe iPhone er deze zomer zijn, dan hopen wij dat u bij ons het contract weer verlengt.. Goedenavond!

    Beetje rare verkooppraat 🙂

  208. Ik werd ook gebeld vandaag of ik de nieuwe iphone 3gs wilde hebben. Ik wil zoiezo eerst wachten tot juli augustus wanneer mijn abonnement afloopt. En dan kijken wat de opties zijn. Zij zegt natuurlijk dat ze contact hebben gehad met apple en dat de 4gs niet geschikt zal zijn in europa en pas over 1.5 jaar naar europa zal komen. Ik geloof hier natuurlijk niets van. Rare actie van T-mobile.

  209. ben net gebeld, heb ondertussen even een kopje koffie gehaald en het onzekere meisje haar verhaal laten doen. Net als iedereen heb ik ook gezegd dat ik liever de 4G afwacht (zei noemde hem zelf 4g, in de zin van 4g netwerk, niet de 4de generatie iphone). Ook vertelde ze dat de 4g alleen maar een betere camera heeft en sneller is door door over een 4G netwerk te bellen en te surfen. Heb ook nog even lekker kunnen klagen over dat belabberde netwerk, wat ze zelf bevestigde, dat het inderdaad niet zo best is :))) Afijn, hoop wel dat Apple in juni/juli met een nieuwe komt … anders flip ik wel.

  210. Ook hier her verlossende telefoontje gehad 😉
    De beste vriend gezegd dat ik wilde nadenken. Natuurlijk wist ik al dat ik het niet zou doen. Was voornamelijk nieuwsgierig of ik dan ook echt terug gebeld zou worden. En ja dus…weer draaiden ze mijn nummer om mij vast te pinnen op nog eens 24 maanden. Vriend vroeg wel naar reden van afwijzing. Heb gezegd dat hij terug mag bellen als ze meer “kado” doen dan een lausy 1 maand gratis abonnementsgeld 😉 hij zei dag ze misschien wel een scherper aanbod konden doen. Heb gezegd, je kanmij altijd bellen. Behalve als ik thuis ben 😉 bijna geen bereik hier 😉

  211. Zo we zijn weer een week verder, maar nog steeds zonder Iphone.
    2 keer(dinsdag en donderdag) al gbeld met T-Mobile.. maar daar zeiden ze dat maandag alles al verstuurd was..
    Vervolgens krijg ik vrijdagmiddag een smsje van AMP.
    ik kan mijn afleverbestelling maken op hun website.
    Vervolgens staat daar dat de eerst mogelijk aflevermoment pas over 3 maanden is.
    Ik heb verder niets aangeklikt en aangegevn dat ze me moeten bellen.
    2 uur later wordt ik gebeld en aanstaande dinsdag zou al geleverd kunnen worden.
    Meld die gozer er even doodleuk bij dat het 89.95 gaat kosten, terwijl die meid van het callcentre eerst 29,95 zegt.
    Heb aangegeven dat ie gelijk al retour mag en ik heb op deze manier echt niet wil. stelletje oplichters.

  212. Zojuist zelf gebeld, wat me wel opviel is ze dat geen enkele keer noemden dat ik een “Tmobile klant was” , en vervolgens toen ik zei dat al van deze aanbieding afwist was het snel over. Niet meer zo agressief als eerst. Uiteraard wel vertellen dat het nog lang kan duren voordat de 4G uitkomt, en eerst in Amerika natuurlijk.

  213. Ik ben wel 10 keer gebeld door een t-mobile computer, terwijl ik in het buitenland zat. Als je dan opneemt, geen gehoor omdat er dan geen verkoper beschikbaar is. Lekker is dat. Loopt lekker in de kosten dan.
    Daar moet een verbod op komen, dat men zo agressief benaderd wordt. Ik heb expliciet een filter op mijn nummer, dan zou t-mobile zo ook geen verkoop telefoontjes mogen plegen.
    Alleen daarom al heb ik nee gezegt en als de 4G er is is mijn abo verlopen en kan zonder problemen overstappen. Wat de dekking/ontvangst van T-mobile is zeer ondermaats in vergelijk met mijn vorige providers.

  214. …maar laten we met zijn allen blij zijn dat de kwaliteit en de overredingskracht van de t-mobile verkopertjes(scholieren?) niet echt veel resultaat opleverd.

    want voor de reden;”Dan kunt u nu al een half jaar langer over de 3GS beschikken!” doe ik het niet voor.
    Rekenen kon de baste knul niet toen ik zei dat mijn nieuwe 3GS dan 2,5 jaar mee zou moeten ipv 2 jaar.

  215. Wanneer ze verhaaltjes vertellen over kinderziektes, hij komt deze zomer niet uit, etc, etc. dan komt dan voornamelijk door de callcentre politiek die medewerkers betaald per afgesloten contract. Zitten allemaal pubers daar die t echt niks kan schelen wat ze je op de mouw spelden als ze hu bonus/target maar halen…

  216. Ik zat erover te denken deze week nog een 3Gs aan te schaffen. Als ik dit allemaal lees… krijg ik weer mijn twijfels.

  217. Ben ook deze week al herhalde keren gebeld door een T-mobile computer. Maar vandaag was het dan toch zo ver. Ze wilde mij een 3Gs aansmeren voor 69 euro. Ik zij dat mijn bereik erg slecht is en dat 3g neestal niet werkt. Dit was verleden tijd met de nieuwe 3Gs

    Zij dat ik wilde wachten op de nieuwe en die kwam er niet. Zij dat ik het zou doen mrt het nieuwe 1 jarige abo, maar daar ging hij niet op in. Kortom ik werdt vrij agresief benaderd door dit call center

    heb het ook niet gedaan.

  218. Ben net terug gebeld. Ging al een stuk vriendelijker dan het eerste gesprek. Toen ik vertelde dat hij van mij niet terug hoefde te bellen maar dat zijn onvriendelijke collega daar op aandrong had de beste callcenter medewerker wel door dat hij het gesprek kon beëindigen. En dus zonder enig aandringen was het gesprek ook weer voorbij.

  219. Ik ben gisteren ook gebeld over de 3Gs actie. 69,95 voor de 3gs en dan weer een contract van twee jaar.
    Er werd mij verteld dat het nieuwe contract zou ingaan op moment van levering van de 3Gs.
    Vandaag toch twijfel en maar eens gebeld met T-mob.
    Daar werd ik te woord gestaan door een aardige meneer die het verhaal direct herkende en zei dat er al dagen over werd gebeld.
    Hij stelde ook onmiddellijk voor om alles te cancellen.Mocht er contact worden opgenomen over de aflevering, gewoon weigeren en mocht er iemand voor de deur staan met het toestel, ook weigeren. Ik kreeg het idee dat ze behoorlijk in hun maag zaten met deze actie….

  220. Ben vorige week gebeld (abo sinds augustus ’08). Toen ik zei liever te wachten op een nieuwe iPhone werd de callcentrumdame tamelijk pinnig. Alsof ze dat wel vaker hoorde 😉
    De 3gs was immers ‘net nieuw’, in de VS was een nieuwer model inmiddels ‘afgekeurd’ en zou zeker niet voor eind 2011/begin 2012 op de Europese markt komen. Ik heb beleefd benadrukt dat ik toch nog maar liever even wilde wachten. Toen was het prettig gesprek snel over, natuurlijk.

  221. Gisteren belde ze en vroegen of ze stoorde, ik zei dat ik tijdens kantooruren niet lastig gevallen wil worden door callcenters, en ja vandaag ging tijdens kantoortijd weer me telefoon, stoor ik ja!! Ik heb hier geen tijd voor, ben aan het werk! Ohhh sorry en vervolgens denken dat hij als nog een verkooppraatje kan houden, schandalige manier om klanten vast proberen te houden. Verbinding verbroken, benieuwd of ze me morgen weer bellen. Waarom zou ik een nieuw contract afsluiten (oude juli)? Wacht op de 4G.
    En bereik van het 3G netwerk is sinds 1,5 jaar alleen maar slechter geworden!!! T mobile – waardeloos!

  222. Werd eind vorige week gebeld of ik wou upgraden, naar de 3Gs. Ik had dit bericht al gelezen dus was al voorbereid dat het zou komen.

    Heb simpelweg ‘nee!’ gezegd. Daar achteraan zei ik dat er een nieuw toestel aan zat te komen en dat ik daar voor zou kiezen. De medewerker zei daarop dat t-mobile tot eind 2011 geen nieuwe iPhone verwacht. Keiharde leugen natuurlijk! Dat heb ik hem ook verteld en daarna opgehangen, wat een onzin zeg!

  223. Wat ze je bieden als ze je bellen, kan goedkoper via GSMWEB.nl
    Zie:
    http://www.gsmweb.nl/gsmweb/gsmnieuwsbrief/2010/feb2.htm

  224. Nou idd wat een *** bedrijf ik ben ook heel blij als ze hun alleen recht kwijt raken lig al bijna een jaar overoop met ze ik ben ben speciaal overgestapt van vodafone naar t-mobile voor de Iphone hoop dan ook echt dat de andere providers de 4G gaan aanbieden.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.