T-Mobile brengt nieuwe aanbiederinstellingen *bliep uit

Klanten van *bliep kregen vandaag op de iPhone nieuwe aanbiederinstellingen. Het is nog onduidelijk wat er nieuw is in de instellingen.
Bastiaan Vroegop - · Laatst bijgewerkt:

AanbiederinstellingeniPhone-bezitters met een simkaart van virtuele provider *bliep hebben nieuwe aanbiederinstellingen ontvangen. Wat deze nieuwe instellingen exact behelzen, is nog niet duidelijk: *bliep zegt geen invloed op de update te hebben en stelt dat deze update afkomstig is van T-Mobile, de provider op wiens netwerk *bliep zich bevindt. T-Mobile stelt op zijn beurt dat het gaat om “wijzigingen voor de systemen in de achtergrond van je iPhone”, maar wil geen specifiekere informatie geven. Het zou kunnen gaan om verbeterde beveiliging voor iCloud, maar met zekerheid kan T-Mobile dit niet zeggen.


T-Mobile stelt op Twitter geen inzicht te hebben in nieuwe aanbiederinstellingen. Wij hebben contact opgenomen met de persafdeling van T-Mobile met de vraag wat de update precies wijzigt voor *bliep-abonnees.

Aanbiederinstellingen kunnen meerdere effecten hebben op de iPhone. Zo kunnen ze de Persoonlijke Hotspot-functie (de)activeren, verbindingen met de telecommasten verbeteren of bepaalde bugs oplossen. Eind december zorgden nieuwe aanbiederinstellingen van T-Mobile ervoor dat verbindingsproblemen werden opgelost.

https://twitter.com/tmobile_webcare/status/303827402549772288

Meer informatie: *bliep

Informatie

Laatst bijgewerkt
19 maart 2013 om 14:41
Onderwerp
Categorie
Providers

Reacties: 14 reacties

  1. NU NIET button zou mijn keuze zijn !
    Het is van de ratten dat je een instelling op jouw smartphone ‘moet’ installeren zonder dat je weet waarvoor die verandering goed – dan wel niet goed – is. typisch T-Mob zeg ik vanuit mijn ervaring met deze provider, doe maar wat in het eigen voordeel en negeer de gebruiker.

  2. Zou leuk zijn als ik eindelijk iMessage met mijn telefoonnummer kan activeren, aangezien Bliep de activeringsms naar Engeland niet kan sturen.

  3. Van de zotte. Instellingen wijzigen zonder de gebruiker vantevoren in kennis te stellen. Het lijkt Apple wel!

  4. Wat een netwerk zeg, T-Mobile. Al krijg ik het gratis dan nog zou ik het nooit nemen NOOIT!!!

  5. Ik heb deze update een paar weken geleden al gehad en zie niet iets nieuws.

  6. Hilarische reacties weer

  7. Ik heb niks gehad hoor? En heb toch echt een bliep sim!

    @Bart Schouten: Inderdaad zeg. Wat een ellende 🙁

  8. @jowz: Ik heb ook bliep maar ook geen update gehad dus

  9. Origineel geplaatst door Mirrreke (Mireille)
    Waardeloos is T-Mobile.

    Waarom dan wel?

    Origineel geplaatst door Peterfrans
    Van de zotte. Instellingen wijzigen zonder de gebruiker vantevoren in kennis te stellen. Het lijkt Apple wel!

    Ben jij een bliep klant?

  10. Ik heb nu sindskort ook bliep een prima netwerk, maar hij wil mijn FaceTime niet activeren en ook niet de iMessage, na past uur staat er activeren mislukt en dan ben ik alleen bereikbaar via mijn email adres wat eerder niet zo was. Wat kan het probleem zijn?

  11. @marc FaceTime werkt nog niet maar woon je in de buurt van België of Duitsland dan kun je hem daar wel aan zetten.
    Dan moet je wel even via bliep.nl buitenland gebruik aan zetten.

  12. Origineel geplaatst door dennis
    @marc FaceTime werkt nog niet maar woon je in de buurt van België of Duitsland dan kun je hem daar wel aan zetten. Dan moet je wel even via bliep.nl buitenland gebruik aan zetten.

    @dennis: als je roamt kun je wel activeren bedoel je?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.