Reacties voor: T-Mobile laat je nu iOS-apps en meer afrekenen via je factuur

T-Mobile biedt nu, net als een aantal andere Nederlandse providers, ondersteuning voor carrier billing. Dat betekent dat je apps en meer kan afrekenen via je maandelijkse factuur, waardoor je dus geen creditcard of PayPal nodig hebt.
Benjamin Kuijten | iCulture.nl -

Reacties: 5 reacties

  1. ik vind dit soort dingen gevaarlijk want dan is de verleiding zo groot met app in aankopen van spellen waar je verslaafd aan bent ben je zo je controle kwijt van je financiële gebeuren en voor je het weet heb je weer schulden.

  2. Nog erger is dat via slinkse wijzen bedrijven proberen maandelijkse aankopen te activeren. Nu zal dit bij iOS misschien minder makkelijk gaan, alleen dit is recent wel gebeurt bij mijn oma. Android. Ze heeft het niet doorgehad dat ze ergens voor moest betalen. Toch 5 maanden lang, 5 euro per week kosten gehad van Mr Potato Gameplaneet..

  3. Instellingen > Schermtijd > Beperkingen > iTunes Store en App Store > In-App aankopen zet je uit.

    Voor alle klagers.

    Ik heb ook mijn Paypal account eraan gekoppeld. Zelf heb ik nooit last ervan ondervonden om meer uit te geven dan nodig is. Sinds Paypal als betaaloptie er was betaal ik 0.99 cent voor 50GB opslag i.p.v. 5GB.

  4. Volgens mij moet je eerst actief een betaal manier invoeren, heb ik nooit gedaan ik werk 100% met gratis apps, accepteer wel wat reclame en kan een app niet is er vaak wel een gratis alternatief

  5. Mja, carrier billing is makkelijk, en verkleint de “noodzaak” van een credit card (en dus ook van gedonder met die kaart).

    Maar voor mijzelf is het juist onhandig. Ik gebruik één betaalrekening voor alle periodieke betalingen, en een andere voor de rest. Carrier billing zou mijn overzicht bemoeilijken.

    Minstens mijn credit card en wellicht PayPal geven aankoopgarantie. Ik zou willen weten hoe dat bij carrier billing geregeld is, voordat ik die zou gebruiken.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.