Leuke update maar als ik nu wat probeer op te pakken crasht de app
Gewoon niet updaten dus
Whizz
Wat is dat item met de naam ‘Herman Brusselmans’ dan?
Marieke van Eechoud
Het idee is leuk, maar dat zij ook mijn direct messages kunnen benaderen, als ik de applicatie wil gebruiken via twitter, vind ik raar. En reden voor mij de app niet uit te proberen.
Peter
Het idee is inderdaad leuk.
Maar zakelijk gezien heeft het ook een nadeel.
Als je bijvoorbeeld een leuke actie hebt die iedereen mag oppikken, verdwijnt de repudo van de kaart bij de eerste die hem oppikt, terwijl ik juist graag wil dat iedereen hem op die plek kan oppikken en niet 1 persoon.
Op deze manier blijft het een gadget, een leuk speeltje. Maar commercieel op die manier niet inzetbaar.
Of zie ik iets over het hoofd?
Rene
Hoe verwijder ik de opgepikte messages weer van mijn iphone. En hoe verwijder ik door mij gedropte messages van de map?
Tsja… Ik snap het idee, maar ik heb sterke twijfels of de grondgedachte van repudo in de praktijk ook echt werkt.
De meerwaarde tov foursquare e.a. zou het uitwisselen van unieke objecten zijn. Meestal persoonlijk en voor een individu op die locatie ook nog eens relevant. Bij de introductieactie van t-mobile wordt Nederland virtueel vol geflyert. Dit valt niet onder de noemer uniek, persoonlijk of relevant. Ik vrees dat Repudo al snel vervalt in generiek virtueel couponboekje, waar locatie gebonden acties gepromoot worden. De gedachte van een persoonlijke noot verstopt onder een steen voor of door een vriend lijkt ineens erg ver.
Moet je bij T-mobile een abbo hebben??
@Rogier Colijn: Nee, dat hoeft niet.
Siliconenhoesje?
Leuke update maar als ik nu wat probeer op te pakken crasht de app
Gewoon niet updaten dus
Wat is dat item met de naam ‘Herman Brusselmans’ dan?
Het idee is leuk, maar dat zij ook mijn direct messages kunnen benaderen, als ik de applicatie wil gebruiken via twitter, vind ik raar. En reden voor mij de app niet uit te proberen.
Het idee is inderdaad leuk.
Maar zakelijk gezien heeft het ook een nadeel.
Als je bijvoorbeeld een leuke actie hebt die iedereen mag oppikken, verdwijnt de repudo van de kaart bij de eerste die hem oppikt, terwijl ik juist graag wil dat iedereen hem op die plek kan oppikken en niet 1 persoon.
Op deze manier blijft het een gadget, een leuk speeltje. Maar commercieel op die manier niet inzetbaar.
Of zie ik iets over het hoofd?
Hoe verwijder ik de opgepikte messages weer van mijn iphone. En hoe verwijder ik door mij gedropte messages van de map?
@Peter: hier ben ik inderdaad ook benieuwd naar!
Tsja… Ik snap het idee, maar ik heb sterke twijfels of de grondgedachte van repudo in de praktijk ook echt werkt.
De meerwaarde tov foursquare e.a. zou het uitwisselen van unieke objecten zijn. Meestal persoonlijk en voor een individu op die locatie ook nog eens relevant. Bij de introductieactie van t-mobile wordt Nederland virtueel vol geflyert. Dit valt niet onder de noemer uniek, persoonlijk of relevant. Ik vrees dat Repudo al snel vervalt in generiek virtueel couponboekje, waar locatie gebonden acties gepromoot worden. De gedachte van een persoonlijke noot verstopt onder een steen voor of door een vriend lijkt ineens erg ver.