T-Mobile en KPN strijden via krantenadvertenties om iPhone-klant
Sinds afgelopen maandag is de iPhone, na ruim twee jaar exclusiviteit van T-Mobile, verkrijgbaar bij alle Nederlandse operators. Vodafone maakte dinsdag bekend dat er in twee dagen tijd ruim 10.000 iPhones waren verkocht. KPN adverteert voor de iPhone 4 met de slogan “Zo’n iPhone verdient toch een topnetwerk?”, een steek onder water naar T-Mobile vanwege de problemen met het netwerk afgelopen zomer. KPN was overigens zelf deze week nog kort slachtoffer van een grote netwerkstoring.
Voor de KPN-campagne zijn niet alleen posters in abri’s te zien, maar verschenen ook paginagrote advertenties in landelijke dagbladen zoals De Spits en De Pers. T-Mobile publiceerde deze week een soortgelijke advertentie in een landelijke krant met de slogan “Zo’n iPhone verdient toch een abonnement met onbeperkt internet?”, een verwijzing naar KPN die alleen iPhone-abonnementen mét datalimiet aanbiedt.
Met dank aan de vele tipgevers
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 88 reacties