T-Mobile komt tegemoet aan mensen die veel willen bellen met hun iPhone: met i-1000 krijg je 1000 belminuten of sms-berichten per maand. i-1000 wordt een van de standaard iPhone-abonnementen die T-Mobile aanbiedt.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 57 reacties
Tim
Hmm doe mij maar KPN..
T-mobile met een coulance regeling van WEL 10 euro. Wat een service als de gebruiker er toch wel meer dan 10 euro over heen zit.
Benito
Niks voor mij.. 😉
Dennis de Groot
T-Mobile moet zoiets als onbeperkt SMS (1000SMS) als optie mogelijk maken. Ik heb niets aan 1000 bel minuten, SMSjes daar en tegen wel.
Je kan ook naar Flex overstappen, maar dan zit je weer met minder snel internet….. 1024 t.o.v. 2048 (correct me if i’m wrong)
zwanneman
Ik hoop dat de mensen die zo’n abonnement nodig hebben er blij mee zijn. Ik heb met m’n i150 meer dan genoeg. Krijg de beminuten niet op.
Berze
Jammer, Ik hoopte eigenlijk op het sim-lock vrij verkopen van iphones 🙂
Rutger
Geef mij maar een bundel onbeperkt sms-en inderdaad…
Marinus
Als ze nou extra sms’jes gingen aanbieden denk ik dat heel wat mensen dat bij hun abbo zouden nemen. Maar ja, tmobile hè 😉
dagmar
Ik heb hier in Italië een abo bij “3” (tre.it/H3G) met daarin voor 79,- p.mnd.:
*500 minuten per week binnen Italië en EU-zone 1 (vast&mobiel)
*150sms per week (nationaal)
*5GB data per week (tethering toegestaan)
niet slecht als ik dat zo afzet naast i-1000! 🙂
mijn iPhone 3GS 32GB kostte 199,- (SIMLOCK vrij zoals alle iPhones in Italië) icm dit abo!
iemke Kuijper
Ik zou graag een mogelijkheid hebben om mijn eigen bundel samen te stellen bij een aantal vast bedragen (30, 45 en 90 euro). Denk hierbij aan keuzes van:
1. aantal belminuten nationaal
2. aantal belminuten internationaal
3. aantal sms nationaal
4. aantal sms internationaal
5. onbeperkt data transfer
Iedere iphone gebruiker heeft zijn eigen specifieke behoeften. Dit zou klant vriendelijkheid zijn en tot lange termijn klantenbinding voor T-mobile leiden.
Iemke
Luc
Een veel gehoorde optie: een extra sms bundel zoals deze bij veel andere operators wordt aangeboden, kunnen ze nog winst op maken!
Douglas
Eindelijk, heb nils aan die 500 SMS, heb liever standaard 1000minuten en 150sms in de maand…
D
Laat ze liever goede service introduceren.
Rinus
Zoveel peoples, zoveel meningen. En het mooie, ze verschillen allemaal. 🙂
marcoooo
I-1000 pfff krijg mn i-150 niet weg ge smst. Heb ik nu te weinig vrienden?
Naar ik vermoed zijn we het allemaal wel eens over het feit dat het netwerk beter kan en moet. Alhoewel ik het qua ‘value for money’ geen verkeerde deal vind is het soms bijzonder irritant als je iets wil opzoeken zonder (snelle) verbinding.
Maargoed ontopic; fijn dat t-mobile een nieuwe doelgroep kan bedienen op deze manier. Ik snap niet dat ze sowieso de markt niet veel meer uitmelken:
– TV abonnement voor Iphone; wil ik graag 10 euro extra voor betalen per maand
– Meer snelheid; 3,6 of 7,2mbit ipv 2; wil ik graag 5 euro per maand voor betalen
– SMS; hierboven al genoemd (ik zou niet weten wat ik er mee moet)
– Tethering; volgens mij zouden sommigen hier graag (wat) extra voor willen betalen
– Exchange services/ Push mail. Eigenlijk zouden zij dit net zoals BB services prima kunnen aanbieden; vermoedelijk is daar markt voor (voor alleen een beetje Mobileme is 79 euro per jaar best duur; dat moet voor de helft kunnen)
Volgens mij allemaal diensten waarbij je zonder waanzinnige investeringen geld kunt verdienen (naar ik begrijp heeft T-mobile momenteel amber geld om te investeren).
Patrick
@Marcoooo
Ja je hebt idd te weinig vrienden. Meschien moet je op socialisatie sites gaan zoeken naar vrienden zoals Hyves.nl of Facebook daar staan vaak hele aardige mensen bij. Zo kom ik aan mijn 1000 smsjes per week;)
JV
Hebben jullie Priscilla meteen even gevraagd hoe het zit met een (officiële) tethering oplossing? Ik blijf vooralsnog vrolijk op OS <3.1, zoals velen die willen tetheren.
Richard
Ik stel voor dat ze eerst maar eens voor een goede dekking zorgen, vind dat momenteel echt een schande….al kreeg ik die 1000 minuten gratis, hier (postcode 69** en 68**) zou ik ze niet eens op kunnen maken, ‘geen service’ staat hier bij mij thuis standaard in linker bovenhoek…
Deddiekoel
Ik vind het irritant dat je een vast aantal minuten en SMS’jes krijgt. Als je hierboven een beetje leest heeft de een minuten over en de ander SMS’jes. Ikzelf heb bij een i-150 al teveel SMS’jes.
Het liefst zag ik voor 15 euro of zo een iPhone datapakket met alle datadiensten (zoals VV en internet) waar je zelf een flex of relax abo etc bij kunt nemen.
Dan kunnen ze ook meteen iPhone+ pakket doen dat bijv. sneller is en tethering bevat!
Bit of a rip off 94 euros for a network that has the worst signal , also be carefull if you upgrade , then remember you cant lower your contract until your contract is over. Anyway t.mobile is dead as a serious network ,seeing as orange seems to be helping the uk network out and also investing in the dutch network due to mega losses , wonder when dutchtone will return?
Julian
Vraag Priscilla inderdaad eens of ze Tethering aan kan zetten –> alvast bedankt hè!
Mike
Lieve T-Mobile,
overweeg ook eens een i-75 abonnement. Ik internet vooral, SMS-en en bellen doe ik heel weinig. Ik krijg mijn bunderl nooit op. Als deze optie er niet is bij het aflopen van mijn abo, dan ben ik weg naar een andere provider.
Tering dat is tog veel te veel!! ik krijg 150 niet eens op…
Rinus
Origineel geplaatst door avdvee Origineel geplaatst door RinusZoveel peoples, zoveel meningen. En het mooie, ze verschillen allemaal. Naar ik vermoed zijn we het allemaal wel eens over het feit dat het netwerk beter kan en moet. Alhoewel ik het qua ‘value for money’ geen verkeerde deal vind is het soms bijzonder irritant als je iets wil opzoeken zonder (snelle) verbinding.Maargoed ontopic; fijn dat t-mobile een
Jouw mening waardeer ik ook hoor. Geweldig al die verschillende meningen. Maar ik heb niet zo’ n heel slechte verbinding hoor. Maar goed dat verschilt per regio lijkt me.(net als meningen) Voordat je het vraagt, Dordrecht 😉
mrfred
Origineel geplaatst door Patrick @Marcoooo Ja je hebt idd te weinig vrienden. Meschien moet je op socialisatie sites gaan zoeken naar vrienden zoals Hyves.nl of Facebook daar staan vaak hele aardige mensen bij. Zo kom ik aan mijn 1000 smsjes per week;)
echte vrieden zijn echt op 1 hand te tellen dus 1000 vrienden is wel heel erg veel
mrfred
Origineel geplaatst door mrfred Origineel geplaatst door Patrick@Marcoooo Ja je hebt idd te weinig vrienden. Meschien moet je op socialisatie sites gaan zoeken naar vrienden zoals Hyves.nl of Facebook daar staan vaak hele aardige mensen bij. Zo kom ik aan mijn 1000 smsjes per week;)echte vriemden zijn echt op 1 hand te tellen dus 1000 vrienden is wel heel erg veel
pete
Ik hoef niks meer van T-mobile, walgelijke service!!!!
Dan
Voor de prijs hoef je het in ieder geval echt niet te laten ;)@Tarik:
Zullen de prijzen van de iPhone ook aangepast worden?
Vorig jaar was het in december zo dat de iPhone 3G prijzen naar beneden werden bijgesteld. Ben benieuwd.
thezahir
Check tringg.nl, onbeperkt bellen/sms’en en 3G-en voor 29,95 per maand… 🙂
1862
Iedereen die veel wil sms’en:
Er is een mogelijkheid voor sms,
T-Mobile Family, 6 mobiele nummers en een vaste lijn voor 10€, 1000 minuten 1000 sms voor iedereen in de “Family” naar elkaar..
fgeer
Doe mij maar een i-50 abbo.
Daaf
Eindelijk !!!!!
JoeBlack2k
Origineel geplaatst door dagmar Ik heb hier in Italië een abo bij “3″ (tre.it/H3G) met daarin voor 79,- p.mnd.:
*500 minuten per week binnen Italië en EU-zone 1 (vast&mobiel)
*150sms per week (nationaal)
*5GB data per week (tethering toegestaan)niet slecht als ik dat zo afzet naast i-1000!
mijn iPhone 3GS 32GB kostte 199,- (SIMLOCK vrij zoals alle iPhones in Italië) icm dit abo!
Lijkt mij toch aardig vevelend
hier is een 500 min 500 sms oneindig internet 56 euro ?
alsof t-mobile simlockvrije iphones gaat verkopen.
Patrick
Origineel geplaatst door avdvee Origineel geplaatst door RinusZoveel peoples, zoveel meningen. En het mooie, ze verschillen allemaal. Naar ik vermoed zijn we het allemaal wel eens over het feit dat het netwerk beter kan en moet. Alhoewel ik het qua ‘value for money’ geen verkeerde deal vind is het soms bijzonder irritant als je iets wil opzoeken zonder (snelle) verbinding.Maargoed ontopic; fijn dat t-mobile een nieuwe doelgroep kan bedienen op deze manier. Ik snap niet dat ze sowieso de markt niet veel meer uitmelken:- TV abonnement voor Iphone; wil ik graag 10 euro extra voor betalen per maand- Meer snelheid; 3,6 of 7,2mbit ipv 2; wil ik graag 5 euro per maand voor betalen- SMS; hierboven al genoemd (ik zou niet weten wat ik er mee moet)- Tethering; volgens mij zouden sommigen hier graag (wat) extra voor willen betalen- Exchange services/ Push mail. Eigenlijk zouden zij dit net zoals BB services prima kunnen aanbieden; vermoedelijk is daar markt voor (voor alleen een beetje Mobileme is 79 euro per jaar best duur; dat moet voor de helft kunnen)Volgens mij allemaal diensten waarbij je zonder waanzinnige investeringen geld kunt verdienen (naar ik begrijp heeft T-mobile momenteel amber geld om te investeren).
Je bent 1 van de weinige die ergens meer voor wilt betalen. Ook 1 van de weinige die ziet dat het helemaal zo duur nog niet is. De meeste mensen willen veeeel minder betalen en veel meer krijgen. Alles moet kunnen met de telefoon, maar mag niets meer kosten. Ik denk dat 60% van de kopers alleen maar kopen om ook maar een iPhone te hebben en er eigenlijk toch niets mee doen. Als je het niet eens bent met tarieven e.d. waarom neem je het dan?? Koop dan zelf een toestel los en bepaal je eigen bundel. Oh, nee dat kost (meer) geld. En dan toch maar kopen, met volle verstand een contract afsluiten en daarna huilen. En nee ben geen T-Mobile goeroe, ik hoor klanten van alle providers met dezelfde klachten en problemen. Het grootste probleem, dat zijn we zelf. Net kleine kinderen die ook zo reageren als ze hun zin niet krijgen. Gelukkig zijn er ook mensen hier die begrijpen dat we in Nederland gewoon verwend worden door de providers en daardoor maar naar een andere gaan als we onze zin weer eens niet krijgen. Niet onze zin=Slechte service. Ik moet er elke dag om lachen hoe mensen zichzelf weer eens iets aanpraten. Zinnen zoals bijvoorbeeld wat een k*t Hi ik ga weer naar KPN en andersom. En ook echt geloven dat het netwerk dan beter is, trouwens is hetzelfde netwerk ;). Of ik heb een contract genomen (bij dezelfde provider) en sindsdien heb ik beter bereik (zeker vergeten dat je bij het contract een nieuwe telefoon hebt gekregen??). Leuk om dit soort dingen te lezen. En gelukkig is er soms ook nog iemand die eerlijk is tegen zichzelf.
dries6951
Zakelijke veelbellers ? ? ? volgend jaar introduceren ???
Er is toch niemand meer te vinden die zakelijk een i-abo bij tm afsluit met deze zeer slechte dekking ??? ook niet volgend jaar dus !
Je zal naar mijn idee al een groot deel van je iphone klanten al tevreden stellen met het uitbreiden van je sms bundel, ik sms heel veel en heb nu i-300 maar ben niet van plan om nog 1 abbo hoger te gaan want meer minuten heb ik niet nodig. Ik ben van plan er een 2e nr bij te doen met een smsbundel, als gevolg: ik ga vaak (soms veel te veel) over mijn bundel heen wat winst is voor tmobile..dankzij gebrek aan keuze zullen zij niet meer dan €40,00 p/m ontvangen..(daar gaat 1 deel van je winst)
Hoe meer Tmobile klanten (vanwege iphone), hoe meer er ontevreden zullen zijn vanwege o.a. de dekking van het (internet) netwerk en de beperking van het abbonement.
Ik zie het over 1 a 2 jaar zeker gebeuren dat iedereen een andere weg zal proberen te vinden om een iphone te krijgen zonder abbo en er een sim only op zet, veel flexibeler met minuten/smsjes en veel goedkoper.
doe eens wat aan klanttevredenheid, laat op z’n minst zien dat er wat meer naar de wensen geluisterd wordt en dat er wat mee gedaan wordt.
Het lijkt er nu op dat jullie teveel met het succes van alleen al het verkoop van de iphone zelf mee varen en het daar bij laten!.
Jammer voor jullie naam, Tmobile, op dit moment zuigen jullie zwaar pik!
MrJvG
Origineel geplaatst door joey Ik zie het over 1 a 2 jaar zeker gebeuren dat iedereen een andere weg zal proberen te vinden om een iphone te krijgen zonder abbo en er een sim only op zet, veel flexibeler met minuten/smsjes en veel goedkoper.
Veel goedkopen? Reken het eerst even uit voordat je deze onzin verkondigd! Met T-Mobile in Nederland heb je een van de betere iPhone deals, tegenover de rest van de wereld! Reken het eens uit over een periode van 2 jaar:
Je betaald nu 44,95 x 24 = 1.078,80 euro.
Stel dat je een 16GB iPhone 3GS neemt dan zit je aan een totaalbedrag van 1.108,75 euro.
Koop je een iPhone in Belgie 16GB dan betaal je daarvoor 575 euro. Combineer je dit met een Ben Vaak (volgens mij wel een van de goedkoopste sim only aanbieders), dan heb je daar voor 14,95 euro 500 belminuten OF smsjes. Een tientje extra voor internet en je zit dan al aan 25 euro per maand, dit maal 24 = 600 euro!
Plus de 575 euro die je in Belgie betaald voor een 16GB iPhone, maakt dus een totaal na 2 jaar van 1.175 euro!
Een sim-only lijkt aantrekkelijk, maar de uitgave van een iPhone hakt er gewoon in. Als ik mijn iPhone contract heb uitgezongen neem ik misschien een sim-only of ik neem dan een nieuwe iPhone met verlenging.
Bovendien heeft het meer plus dan minpunten om een iPhone via een officieel kanaal in Nederland te kopen dan b.v. een geïmporteerde uit Belgie, Italie of waar dan ook vandaan (garantie etc.).
Ik vind dat T-Mobile op het moment een perfect aanbod heeft van i-abonnementen.
Natuurlijk kunnen ze niet aan ieder wens voldoen, maar ja de inkomsten komen niet alleen van de abonnementen binnen maar vooral van de extra kosten die je maakt. En T-Mobile is nou eenmaal een bedrijf. Als het puntje bij paaltje komt zijn natuurlijk alle telecom bedrijven bloed(geld)zuigers!
Voor mij niet interessant genoeg. Ja 29,95 is best interessant voor mensen met een simlockvrij toestel te kiezen voor 1250 punten (1 minuut bellen is 1 punt, 1 sms is ook een punt) en je krijgt max. 1000MB internetten. Overigens wel snel internetten (7,2Mbit) met KPN kwaliteit.
Maar er zijn ook nadelen! Het is NIET onbeperkt zoals ze beweren maar met een FUP. Tethering is verboden, Bellen IN- en NAAR het buitenland valt NIET in de bundel en moet je los bijbetalen en daar krijg je een losse (extra simkaart) voor, ondersteunt geen SMS diensten, 0900 nummers werken ook niet en saldo-opvragen kan niet.
Leuk initiatief maar niet voor mij.
Davy
Sorry, wat ik even kwijt moet is dat er zo veel mensen zeuren, zeiken, over de dekking van t-mobile en ober zakelijk of wat dan ook.
Maar waarom? A. De meeste hebben t-mobile. Als t slechte dekking is rot maar op dan maar geen iPhone.
B. Slechte service dan rot maar op dan maar geen iPhone.
C. Als je geen sim lock wil rijd je naar België ga je daar een iPhone halen maar kom niet bij t-mobile zeiken.
Ik vind het triest dat er zo veel gezaagd en gezeurt word over t-mobile terwijl het hier over een “i-1000” in plaats van dekking en simlocks gaat.
Sorry mensen maar please get a life
trouwens ik vind het super dat t-mobile met een hogere bundel komt. Zijn genoeg mensen die het nodig hebben. 😉 t-mobile good job
Peter Werfbach
Maar waarom? A. De meeste hebben t-mobile. Als t slechte dekking is rot maar op dan maar geen iPhone.
B. Slechte service dan rot maar op dan maar geen iPhone.
C. Als je geen sim lock wil rijd je naar België ga je daar een iPhone halen maar kom niet bij t-mobile zeiken.
Jij bent zeker de enige Nederlander die in een Lada rondrijdt omdat de motor van je eigen sportwagen het niet doet, de dealer het laat afweten en toch vrolijk de wegenbelasting daarvan betaalt.
Jens Kortmeijer
Even 1200 gebeld en gevraagd wanneer de dekking nu eens beter wordt. Ik krijg tehoren dat ze er konstant mee bezig zijn maar dat in het najaar ook de bonussen voor de Directie, de huur van de gebouwen en aflopende leasekontrakten betaald moeten worden.
“Wij zijn uiteindelijk een bedrijf net zoals alle anderen” en dat soort teksten.
Pffff…
In tegenstelling tot anderen hier ben ik juist redelijk tot goed tevreden over de service van TMobile.
Werd aan de helpdesktelefoon door verschillende medewerkers correct en snel – en met excuses – goed geholpen bij nummerportering-toestanden.
Mijn voornaamste bron van zorg is inderdaad de kwaliteit van de dekking. Deze is binnenshuis of buiten de bebouwde kom (100 meter het bos in!) al zeer, zeer slecht.
En laten we van 3G maar helemaal niet spreken.
Dan kunnen ze goochelen met i-50, i-75 of i-1000 voor mijn part, mijn bereikbaarheid en gesprekskwaliteit gaat er geen meter op vooruit.
Ik hoop dat TM snel kiest voor kwaliteit – of in elk geval de opbrengsten van het i-1000 abo gaat inzetten voor verbetering van het netwerk :-).
Mike borkus
En daarom heb ik dus m’n Hi abotje met oneindig sms en altijd online en 200 bel minuten. ik betaal nog 40 euro per maand voor een 1 jarig contract!
T-mobile moet ook gewoon met sms bundels gaan werken!
Dan
Volgens mij heef T-Mobile dat ook.
Je krijgt dan voor 10 euro 1000 smsjes.
Ik kreeg die gratis bij mijn verlenging namelijk.
Origineel geplaatst door Mike borkus En daarom heb ik dus m’n Hi abotje met oneindig sms en altijd online en 200 bel minuten. ik betaal nog 40 euro per maand voor een 1 jarig contract!T-mobile moet ook gewoon met sms bundels gaan werken!
dagmar
Origineel geplaatst door JoeBlack2k Origineel geplaatst door dagmarIk heb hier in Italië een abo bij “3″ (tre.it/H3G) met daarin voor 79,- p.mnd.:*500 minuten per week binnen Italië en EU-zone 1 (vast&mobiel)*150sms per week (nationaal)*5GB data per week (tethering toegestaan)niet slecht als ik dat zo afzet naast i-1000!mijn iPhone 3GS 32GB kostte 199,- (SIMLOCK vrij zoals alle iPhones in Italië) icm dit abo!Lijkt mij toch aardig vevelendhier is een 500 min 500 sms oneindig internet 56 euro ?
per week of per maand….???
T-Mobile hater / Apple Lover
Heb je nogal wat aan …NOT… ik heb 500 bel minuten maar ik krijg ze nooit op want ik heb toch nooit ontvangst die goed genoeg is voor een gesprek waar je niet na 1 minuut al zo de balen van hebt door de slechte verbinding.
Ik houd T-mobile dan ook verantwoordelijke voor de veslechterde relatie met familie en vrienden als gevolg van wegvallende gesprekken tot 10 keer toe… ja mensen en ik ook haken dan echt af.
Bagger provider (en ja ze hebben het ook toegegeven en ik mag mijn mijn abo stopzetten echter dat moet ik wel (zonder enige vorm van compensatie voor de 11 maanden dat ik nu al huurkoop voor het toestel betaal mijn iphone inleveren.
Dat ga ik dus mooi niet doen of Vodafoon moet een Iphone gaan verkopen dat kan tmobile voor mijn part lekker stikken in dat abonement van ze.
Ben was al waardeloos maar ik had wel verwacht dat T-mobile inmiddels na al die jaren beter zou zijn geworden.
Hmm doe mij maar KPN..
T-mobile met een coulance regeling van WEL 10 euro. Wat een service als de gebruiker er toch wel meer dan 10 euro over heen zit.
Niks voor mij.. 😉
T-Mobile moet zoiets als onbeperkt SMS (1000SMS) als optie mogelijk maken. Ik heb niets aan 1000 bel minuten, SMSjes daar en tegen wel.
Je kan ook naar Flex overstappen, maar dan zit je weer met minder snel internet….. 1024 t.o.v. 2048 (correct me if i’m wrong)
Ik hoop dat de mensen die zo’n abonnement nodig hebben er blij mee zijn. Ik heb met m’n i150 meer dan genoeg. Krijg de beminuten niet op.
Jammer, Ik hoopte eigenlijk op het sim-lock vrij verkopen van iphones 🙂
Geef mij maar een bundel onbeperkt sms-en inderdaad…
Als ze nou extra sms’jes gingen aanbieden denk ik dat heel wat mensen dat bij hun abbo zouden nemen. Maar ja, tmobile hè 😉
Ik heb hier in Italië een abo bij “3” (tre.it/H3G) met daarin voor 79,- p.mnd.:
*500 minuten per week binnen Italië en EU-zone 1 (vast&mobiel)
*150sms per week (nationaal)
*5GB data per week (tethering toegestaan)
niet slecht als ik dat zo afzet naast i-1000! 🙂
mijn iPhone 3GS 32GB kostte 199,- (SIMLOCK vrij zoals alle iPhones in Italië) icm dit abo!
Ik zou graag een mogelijkheid hebben om mijn eigen bundel samen te stellen bij een aantal vast bedragen (30, 45 en 90 euro). Denk hierbij aan keuzes van:
1. aantal belminuten nationaal
2. aantal belminuten internationaal
3. aantal sms nationaal
4. aantal sms internationaal
5. onbeperkt data transfer
Iedere iphone gebruiker heeft zijn eigen specifieke behoeften. Dit zou klant vriendelijkheid zijn en tot lange termijn klantenbinding voor T-mobile leiden.
Iemke
Een veel gehoorde optie: een extra sms bundel zoals deze bij veel andere operators wordt aangeboden, kunnen ze nog winst op maken!
Eindelijk, heb nils aan die 500 SMS, heb liever standaard 1000minuten en 150sms in de maand…
Laat ze liever goede service introduceren.
Zoveel peoples, zoveel meningen. En het mooie, ze verschillen allemaal. 🙂
I-1000 pfff krijg mn i-150 niet weg ge smst. Heb ik nu te weinig vrienden?
Naar ik vermoed zijn we het allemaal wel eens over het feit dat het netwerk beter kan en moet. Alhoewel ik het qua ‘value for money’ geen verkeerde deal vind is het soms bijzonder irritant als je iets wil opzoeken zonder (snelle) verbinding.
Maargoed ontopic; fijn dat t-mobile een nieuwe doelgroep kan bedienen op deze manier. Ik snap niet dat ze sowieso de markt niet veel meer uitmelken:
– TV abonnement voor Iphone; wil ik graag 10 euro extra voor betalen per maand
– Meer snelheid; 3,6 of 7,2mbit ipv 2; wil ik graag 5 euro per maand voor betalen
– SMS; hierboven al genoemd (ik zou niet weten wat ik er mee moet)
– Tethering; volgens mij zouden sommigen hier graag (wat) extra voor willen betalen
– Exchange services/ Push mail. Eigenlijk zouden zij dit net zoals BB services prima kunnen aanbieden; vermoedelijk is daar markt voor (voor alleen een beetje Mobileme is 79 euro per jaar best duur; dat moet voor de helft kunnen)
Volgens mij allemaal diensten waarbij je zonder waanzinnige investeringen geld kunt verdienen (naar ik begrijp heeft T-mobile momenteel amber geld om te investeren).
@Marcoooo
Ja je hebt idd te weinig vrienden. Meschien moet je op socialisatie sites gaan zoeken naar vrienden zoals Hyves.nl of Facebook daar staan vaak hele aardige mensen bij. Zo kom ik aan mijn 1000 smsjes per week;)
Hebben jullie Priscilla meteen even gevraagd hoe het zit met een (officiële) tethering oplossing? Ik blijf vooralsnog vrolijk op OS <3.1, zoals velen die willen tetheren.
Ik stel voor dat ze eerst maar eens voor een goede dekking zorgen, vind dat momenteel echt een schande….al kreeg ik die 1000 minuten gratis, hier (postcode 69** en 68**) zou ik ze niet eens op kunnen maken, ‘geen service’ staat hier bij mij thuis standaard in linker bovenhoek…
Ik vind het irritant dat je een vast aantal minuten en SMS’jes krijgt. Als je hierboven een beetje leest heeft de een minuten over en de ander SMS’jes. Ikzelf heb bij een i-150 al teveel SMS’jes.
Het liefst zag ik voor 15 euro of zo een iPhone datapakket met alle datadiensten (zoals VV en internet) waar je zelf een flex of relax abo etc bij kunt nemen.
Dan kunnen ze ook meteen iPhone+ pakket doen dat bijv. sneller is en tethering bevat!
@marcoooo:
sorry maar ja…
1000 is me te veel en te duur!
Bit of a rip off 94 euros for a network that has the worst signal , also be carefull if you upgrade , then remember you cant lower your contract until your contract is over. Anyway t.mobile is dead as a serious network ,seeing as orange seems to be helping the uk network out and also investing in the dutch network due to mega losses , wonder when dutchtone will return?
Vraag Priscilla inderdaad eens of ze Tethering aan kan zetten –> alvast bedankt hè!
Lieve T-Mobile,
overweeg ook eens een i-75 abonnement. Ik internet vooral, SMS-en en bellen doe ik heel weinig. Ik krijg mijn bunderl nooit op. Als deze optie er niet is bij het aflopen van mijn abo, dan ben ik weg naar een andere provider.
@Mike:
dat gaan ze nooit doen. Ze vinden de i150 al goedkoop genoeg.
Doe mij maar 20 SMSJes en 1000 belminuten voor 25euro/maand 😉
http://www.tringg.nl
Tering dat is tog veel te veel!! ik krijg 150 niet eens op…
Jouw mening waardeer ik ook hoor. Geweldig al die verschillende meningen. Maar ik heb niet zo’ n heel slechte verbinding hoor. Maar goed dat verschilt per regio lijkt me.(net als meningen) Voordat je het vraagt, Dordrecht 😉
echte vrieden zijn echt op 1 hand te tellen dus 1000 vrienden is wel heel erg veel
Ik hoef niks meer van T-mobile, walgelijke service!!!!
Voor de prijs hoef je het in ieder geval echt niet te laten ;)@Tarik:
@iemke Kuijper: Flex heet dat toch?
Zullen de prijzen van de iPhone ook aangepast worden?
Vorig jaar was het in december zo dat de iPhone 3G prijzen naar beneden werden bijgesteld. Ben benieuwd.
Check tringg.nl, onbeperkt bellen/sms’en en 3G-en voor 29,95 per maand… 🙂
Iedereen die veel wil sms’en:
Er is een mogelijkheid voor sms,
T-Mobile Family, 6 mobiele nummers en een vaste lijn voor 10€, 1000 minuten 1000 sms voor iedereen in de “Family” naar elkaar..
Doe mij maar een i-50 abbo.
Eindelijk !!!!!
Lijkt mij toch aardig vevelend
hier is een 500 min 500 sms oneindig internet 56 euro ?
alsof t-mobile simlockvrije iphones gaat verkopen.
Je bent 1 van de weinige die ergens meer voor wilt betalen. Ook 1 van de weinige die ziet dat het helemaal zo duur nog niet is. De meeste mensen willen veeeel minder betalen en veel meer krijgen. Alles moet kunnen met de telefoon, maar mag niets meer kosten. Ik denk dat 60% van de kopers alleen maar kopen om ook maar een iPhone te hebben en er eigenlijk toch niets mee doen. Als je het niet eens bent met tarieven e.d. waarom neem je het dan?? Koop dan zelf een toestel los en bepaal je eigen bundel. Oh, nee dat kost (meer) geld. En dan toch maar kopen, met volle verstand een contract afsluiten en daarna huilen. En nee ben geen T-Mobile goeroe, ik hoor klanten van alle providers met dezelfde klachten en problemen. Het grootste probleem, dat zijn we zelf. Net kleine kinderen die ook zo reageren als ze hun zin niet krijgen. Gelukkig zijn er ook mensen hier die begrijpen dat we in Nederland gewoon verwend worden door de providers en daardoor maar naar een andere gaan als we onze zin weer eens niet krijgen. Niet onze zin=Slechte service. Ik moet er elke dag om lachen hoe mensen zichzelf weer eens iets aanpraten. Zinnen zoals bijvoorbeeld wat een k*t Hi ik ga weer naar KPN en andersom. En ook echt geloven dat het netwerk dan beter is, trouwens is hetzelfde netwerk ;). Of ik heb een contract genomen (bij dezelfde provider) en sindsdien heb ik beter bereik (zeker vergeten dat je bij het contract een nieuwe telefoon hebt gekregen??). Leuk om dit soort dingen te lezen. En gelukkig is er soms ook nog iemand die eerlijk is tegen zichzelf.
Zakelijke veelbellers ? ? ? volgend jaar introduceren ???
Er is toch niemand meer te vinden die zakelijk een i-abo bij tm afsluit met deze zeer slechte dekking ??? ook niet volgend jaar dus !
Ik moet ook eerlijk zeggen dat Tmobile (zoals hier zéér te lezen is) de klanten best eens tegemoet mag komen.. De signalen laten toch echt weten dat een ieder veel meer plezier als klant zal hebben bij Tmobile als alles wat flexibeler wordt, ipv al die voorwaarden die er dan weer aan vast zitten als je voor een andere bundel kiest.
Je zal naar mijn idee al een groot deel van je iphone klanten al tevreden stellen met het uitbreiden van je sms bundel, ik sms heel veel en heb nu i-300 maar ben niet van plan om nog 1 abbo hoger te gaan want meer minuten heb ik niet nodig. Ik ben van plan er een 2e nr bij te doen met een smsbundel, als gevolg: ik ga vaak (soms veel te veel) over mijn bundel heen wat winst is voor tmobile..dankzij gebrek aan keuze zullen zij niet meer dan €40,00 p/m ontvangen..(daar gaat 1 deel van je winst)
Hoe meer Tmobile klanten (vanwege iphone), hoe meer er ontevreden zullen zijn vanwege o.a. de dekking van het (internet) netwerk en de beperking van het abbonement.
Ik zie het over 1 a 2 jaar zeker gebeuren dat iedereen een andere weg zal proberen te vinden om een iphone te krijgen zonder abbo en er een sim only op zet, veel flexibeler met minuten/smsjes en veel goedkoper.
doe eens wat aan klanttevredenheid, laat op z’n minst zien dat er wat meer naar de wensen geluisterd wordt en dat er wat mee gedaan wordt.
Het lijkt er nu op dat jullie teveel met het succes van alleen al het verkoop van de iphone zelf mee varen en het daar bij laten!.
Jammer voor jullie naam, Tmobile, op dit moment zuigen jullie zwaar pik!
Veel goedkopen? Reken het eerst even uit voordat je deze onzin verkondigd! Met T-Mobile in Nederland heb je een van de betere iPhone deals, tegenover de rest van de wereld! Reken het eens uit over een periode van 2 jaar:
Je betaald nu 44,95 x 24 = 1.078,80 euro.
Stel dat je een 16GB iPhone 3GS neemt dan zit je aan een totaalbedrag van 1.108,75 euro.
Koop je een iPhone in Belgie 16GB dan betaal je daarvoor 575 euro. Combineer je dit met een Ben Vaak (volgens mij wel een van de goedkoopste sim only aanbieders), dan heb je daar voor 14,95 euro 500 belminuten OF smsjes. Een tientje extra voor internet en je zit dan al aan 25 euro per maand, dit maal 24 = 600 euro!
Plus de 575 euro die je in Belgie betaald voor een 16GB iPhone, maakt dus een totaal na 2 jaar van 1.175 euro!
Een sim-only lijkt aantrekkelijk, maar de uitgave van een iPhone hakt er gewoon in. Als ik mijn iPhone contract heb uitgezongen neem ik misschien een sim-only of ik neem dan een nieuwe iPhone met verlenging.
Bovendien heeft het meer plus dan minpunten om een iPhone via een officieel kanaal in Nederland te kopen dan b.v. een geïmporteerde uit Belgie, Italie of waar dan ook vandaan (garantie etc.).
Ik vind dat T-Mobile op het moment een perfect aanbod heeft van i-abonnementen.
Natuurlijk kunnen ze niet aan ieder wens voldoen, maar ja de inkomsten komen niet alleen van de abonnementen binnen maar vooral van de extra kosten die je maakt. En T-Mobile is nou eenmaal een bedrijf. Als het puntje bij paaltje komt zijn natuurlijk alle telecom bedrijven bloed(geld)zuigers!
@JoeBlack2k:
daar per week, hier per maand? Zo vervelend lijkt me het dan niet….
@MrJvG:
Helemaal eens!
(Veel mensen kunnen gewoon niet rekenen)
Voor mij niet interessant genoeg. Ja 29,95 is best interessant voor mensen met een simlockvrij toestel te kiezen voor 1250 punten (1 minuut bellen is 1 punt, 1 sms is ook een punt) en je krijgt max. 1000MB internetten. Overigens wel snel internetten (7,2Mbit) met KPN kwaliteit.
Maar er zijn ook nadelen! Het is NIET onbeperkt zoals ze beweren maar met een FUP. Tethering is verboden, Bellen IN- en NAAR het buitenland valt NIET in de bundel en moet je los bijbetalen en daar krijg je een losse (extra simkaart) voor, ondersteunt geen SMS diensten, 0900 nummers werken ook niet en saldo-opvragen kan niet.
Leuk initiatief maar niet voor mij.
Sorry, wat ik even kwijt moet is dat er zo veel mensen zeuren, zeiken, over de dekking van t-mobile en ober zakelijk of wat dan ook.
Maar waarom? A. De meeste hebben t-mobile. Als t slechte dekking is rot maar op dan maar geen iPhone.
B. Slechte service dan rot maar op dan maar geen iPhone.
C. Als je geen sim lock wil rijd je naar België ga je daar een iPhone halen maar kom niet bij t-mobile zeiken.
Ik vind het triest dat er zo veel gezaagd en gezeurt word over t-mobile terwijl het hier over een “i-1000” in plaats van dekking en simlocks gaat.
Sorry mensen maar please get a life
trouwens ik vind het super dat t-mobile met een hogere bundel komt. Zijn genoeg mensen die het nodig hebben. 😉 t-mobile good job
Jij bent zeker de enige Nederlander die in een Lada rondrijdt omdat de motor van je eigen sportwagen het niet doet, de dealer het laat afweten en toch vrolijk de wegenbelasting daarvan betaalt.
Even 1200 gebeld en gevraagd wanneer de dekking nu eens beter wordt. Ik krijg tehoren dat ze er konstant mee bezig zijn maar dat in het najaar ook de bonussen voor de Directie, de huur van de gebouwen en aflopende leasekontrakten betaald moeten worden.
“Wij zijn uiteindelijk een bedrijf net zoals alle anderen” en dat soort teksten.
Pffff…
Dat bedoel ik ook. Die grote hoeveelheden smsjes zijn voor contactgestoorden. Men kan tegenwoordig niet meer normaal met elkaar praten. Ik heb het liefst één grote bundel waaruit de belminuten en smsjes gehaald worden. De ene keer sms ik wat meer als de andere keer, maar bellen is wat ik het meest doe.
In tegenstelling tot anderen hier ben ik juist redelijk tot goed tevreden over de service van TMobile.
Werd aan de helpdesktelefoon door verschillende medewerkers correct en snel – en met excuses – goed geholpen bij nummerportering-toestanden.
Mijn voornaamste bron van zorg is inderdaad de kwaliteit van de dekking. Deze is binnenshuis of buiten de bebouwde kom (100 meter het bos in!) al zeer, zeer slecht.
En laten we van 3G maar helemaal niet spreken.
Dan kunnen ze goochelen met i-50, i-75 of i-1000 voor mijn part, mijn bereikbaarheid en gesprekskwaliteit gaat er geen meter op vooruit.
Ik hoop dat TM snel kiest voor kwaliteit – of in elk geval de opbrengsten van het i-1000 abo gaat inzetten voor verbetering van het netwerk :-).
En daarom heb ik dus m’n Hi abotje met oneindig sms en altijd online en 200 bel minuten. ik betaal nog 40 euro per maand voor een 1 jarig contract!
T-mobile moet ook gewoon met sms bundels gaan werken!
Volgens mij heef T-Mobile dat ook.
Je krijgt dan voor 10 euro 1000 smsjes.
Ik kreeg die gratis bij mijn verlenging namelijk.
per week of per maand….???
Heb je nogal wat aan …NOT… ik heb 500 bel minuten maar ik krijg ze nooit op want ik heb toch nooit ontvangst die goed genoeg is voor een gesprek waar je niet na 1 minuut al zo de balen van hebt door de slechte verbinding.
Ik houd T-mobile dan ook verantwoordelijke voor de veslechterde relatie met familie en vrienden als gevolg van wegvallende gesprekken tot 10 keer toe… ja mensen en ik ook haken dan echt af.
Bagger provider (en ja ze hebben het ook toegegeven en ik mag mijn mijn abo stopzetten echter dat moet ik wel (zonder enige vorm van compensatie voor de 11 maanden dat ik nu al huurkoop voor het toestel betaal mijn iphone inleveren.
Dat ga ik dus mooi niet doen of Vodafoon moet een Iphone gaan verkopen dat kan tmobile voor mijn part lekker stikken in dat abonement van ze.
Ben was al waardeloos maar ik had wel verwacht dat T-mobile inmiddels na al die jaren beter zou zijn geworden.
Nou dat is dus niet zo.
Je moet http://profiles.ifoneguide.nl met je iPhone bezoeken!
Voor Tetheren