Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 4 reacties
Dirk-Jan
Logisch dat ze gegroeit zijn, gemiddelde besteding per persoon valt me wel een beetje tegen, had het eerder rond de 28/29 euro geschat..
Vind nog altijd dat ze zich moeten schamen voor hun dekking (zeker als 1/3e van Nederland klant bij je is).
sneakerstyle
Origineel geplaatst door Dirk-Jan Logisch dat ze gegroeit zijn, gemiddelde besteding per persoon valt me wel een beetje tegen, had het eerder rond de 28/29 euro geschat..Vind nog altijd dat ze zich moeten schamen voor hun dekking (zeker als 1/3e van Nederland klant bij je is).
Je moet niet vergeten dat ze een onwijs goedkope sim-only hebben, dat trekt het gemiddelde behoorlijk naar beneden. Die actie loopt nu al bijna 1,5 jaar..
lijn
Tsja. Sinds de nummerportering van Orange naar T-mobile heeft die laatste er een zeer ontevreden klant bij. Een iPhone-150 leveren zonder internettoegang is natuurlijk al stom, maar valt bij mij onder de categorie ‘kan gebeuren’. Dat de helpdeskmedewerkers niet eens weten wat een apn is en je maar blijven doorverbinden met de iPhone helpdesk (“nee, het ligt niet aan m’n iPhone, in een Nokia doet internet het ook niet”) en dat het tot een week kan duren voor de technische dienst mij gaat bellen om ‘t op te lossen , maakt T-mobile in mijn ogen tot een zeer onprofessionele organisatie.
Maar ja. 1/3 van Nederland is klant, dus waarom zou je je best doen?
Logisch dat ze gegroeit zijn, gemiddelde besteding per persoon valt me wel een beetje tegen, had het eerder rond de 28/29 euro geschat..
Vind nog altijd dat ze zich moeten schamen voor hun dekking (zeker als 1/3e van Nederland klant bij je is).
Je moet niet vergeten dat ze een onwijs goedkope sim-only hebben, dat trekt het gemiddelde behoorlijk naar beneden. Die actie loopt nu al bijna 1,5 jaar..
Tsja. Sinds de nummerportering van Orange naar T-mobile heeft die laatste er een zeer ontevreden klant bij. Een iPhone-150 leveren zonder internettoegang is natuurlijk al stom, maar valt bij mij onder de categorie ‘kan gebeuren’. Dat de helpdeskmedewerkers niet eens weten wat een apn is en je maar blijven doorverbinden met de iPhone helpdesk (“nee, het ligt niet aan m’n iPhone, in een Nokia doet internet het ook niet”) en dat het tot een week kan duren voor de technische dienst mij gaat bellen om ‘t op te lossen , maakt T-mobile in mijn ogen tot een zeer onprofessionele organisatie.
Maar ja. 1/3 van Nederland is klant, dus waarom zou je je best doen?
Eigenlijk alle cijfers vallen me reuze mee. Had het wat hoger verwacht.