T-Mobile heeft eindelijk de belstatus voor de iPhone-abonnementen weer op orde. Bij het inloggen op My T-Mobile wordt het juiste resterende aantal belminuten nu goed getoond.
Eindelijk! Alleen die ‘overige kosten’ zijn voor mij nog een raadsel.
Hoe log je trouwens via je iPhone in op My T-Mobile? Dat is mij nog niet gelukt…
Randy
@Jo: Kan dat dan?
Ironis
Hmm,
Ik had zo’n 10 euro overige kosten, zijn nu weg.. En geen nieuwe factuur ..
Ben benieuwd..
Marcel
@JO
Mij is het wel gelukt om met de iPhone op my tmobile in te loggen. Als jeje usernamen en wachtwoord hebt ingevoerd moet je niet bevestigen via je toetsenbord maar door op ‘log in’ te klikken op de scherm zelf. Let me know
dani
alleen de extra kosten lijken nog niet te kloppen.. maar de rest wel.. ben benieuwd of die overige kosten op mijn factuur komen.. aangezien ik 100% weet dat ik geen extra kosten heb gemaakt 😉
Appie
Mmmmm, kan niet meer sms’en. Vaag, bij 4/5 deel van het versturen stop de statusbalk en roept dat hij een fout heeft bij het vesturen van bericht????, zit nu niet op 3G netwerk.
bij mij ineens exra kosten (53 cent) bijgekomen, heel raar
Jo
Marcel bedankt!
Pieter
Nou mijn overzicht is nog niet bijgewerkt en T-mobile extra punten ook niet. Hoewel ik de factuur al een week geleden betaald heb!
Jordy
Zoals meerdere hier had ik in de vorige periode ook iets van 1 euro extra kosten, terwijl ik nog genoeg in m’n bundel had, en ik geen servicenummers heb gebeld ofzo.
Remko
Misschien al te ” vroeg” aan het bellen/smsen geslagen. Ik had een paar smsjes verstuurd op de dag dat ik m’n telefoon kreeg terwijl m’n contract een dag later in ging. Die stonden ook als extra kosten onder uit de vorige periode vermeld.
Maar ondanks de goede berichten nog steeds geen belstatus die te zien is op my-TM.
[v]iper
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij t-mobile maar mijn belstatus is bijgewerkt tot 13-8-2008.
Aernoud
Ik heb ontzettend de behoefte om eens een groot compliment te maken aan T-mobile. In deze tijd van snelle ontwikkelingen hebben zij het toch maar aangedurft om in woord en daad te investereren in het hele 3G en iPhone verhaal.
Ik weet (uit de praktijk) hoe ongelooflijk complex ICT, netwerk en consumer processen zijn. Dit kan NOOIT zonder problemen en ‘learning by doing’. Maar het is wel zo dat als ik mijn factuur wil, heb ik deze zo online, als ik mijn password vergeten ben heb ik in een halve seconde de gegevens als (gratis) SMS op mijn iPhone, ze doen regelmatig ‘upgrades’ op het netwerk, nemen risico (in tegenstelling tot onze ‘nationale trots’ KPN), bieden allerlei (gratis) services zoals genoemde ‘hotspots’ etc. etc.
Ik lees heel veel ‘gezeik’ richting T-Mobile. Dat is makkelijk langs de zijlijn, maar ik zeg:
Chapeau T-Mobile… Keep Up the Good Work!
Aernoud
Jo
Kuch…
Frits
2 dingen:
1 Is het de “plicht” van T-mobile (TM) om mij te informeren over mijn telefoongedrag? Ik vind het een buitengewoon goede service van TM maar is het eigenlijk niet meer de verantwoordelijkheid van de consument zelf?? Hiermee lijkt TM bijna medeverantwoordelijkheid op zich te nemen voor belgedrag van de consument.
2 Eigenlijk is de volgende stap een (web)App waar je direct op je gebruiksminuten/smsjes komt. Altijd weten, online, wat je hebt verbruikt. Iemand die zo handig is?
Jonathan Hogervorst
@Frits: Ik kan dat prima maken, als je wilt kijk ik er de komende dagen even naar, oké?
Frits
@ Jonathan
Ik denk dat je je daar populair mee kunt maken!
Dus als het aan mij ligt graag.
Bacillus
Fijn, mijn extra kosten zijn 144 Euro.
GodKnowsWhy.
iPhoneclub (Jonathan)
@Frits: Oké, ik zal m’n best doen! Het probleem is dat ik een abonnement gebaseerd heb op euro’s, en niet op belminuten, dus ik moet even de broncode van een aantal pagina’s hebben van iemand die wel een abonnement heeft gebaseerd op minuten. Eventueel, als je me vertrouwd, kan je je inloggegevens naar me mailen, ik denk alleen niet dat iemand me vertrouwd 😛
Ik had het idee om de volgende functies te implementeren:
– Je maakt in mijn systeem een account aan, en je geeft je My T-Mobile-inloggegevens op die gecodeerd worden opgeslagen.
– Door in te loggen in mijn systeem zie je direct hoeveel belminuten of euro’s je nog over hebt voor die maand.
– Je kan instellen dat elk uur, elke dag of whatever er een e-mailtje naar je verstuurd wordt met je resterende minuten of euro’s, eventueel ook zo’n systeem via SMS.
Mocht iemand tips of opmerkingen hebben, zeg dat dan even. Eventueel mail je, info@jonathanhogervorst.com, of MSN, zelfde adres.
Marc
Nou T-Mobile heeft hun administratie niet echt op orde. Ik werd vandaag gebeld door hun met de mededeling dat mijn abo over 4 maanden verloopt en of ik interesse had in een verlenging. Ten eerste was is tot voor kort contractloos, had nog een zeer oud abo uit de Ben tijd. Ten tweede heb ik vanaf 31 juli een iPhone abo en dus de komende twee jaar voorzien.
Mijn beltegoed overzicht op de site is niet bijgewerkt. De spaarpunten lijken wel te kloppen.
Netwerk is idd wel beter geworden. Al voor de firmware 2.02 update merkte ik, in de omgeving Den Bosch, een verbetering in de dataverbinding.
Zit zelf bij KPN, en heb smsje gestuurd naar 9434, en kreeg gewoon een username + password terug. Zouden hier extra kosten aan verbonden zijn?
@joostoN: Ja.
@ iphoneclub:
De foto werkt niet als je er op klikt 🙂
@Vincent: hier wel 😉
nou ik ben erg blij dat my t-mobile weer werkt. kan ik weer kijken of ik niet buiten de bundel bel of sms.
@Vincent: Fixed, thanks.
Eindelijk! Alleen die ‘overige kosten’ zijn voor mij nog een raadsel.
Hoe log je trouwens via je iPhone in op My T-Mobile? Dat is mij nog niet gelukt…
@Jo: Kan dat dan?
Hmm,
Ik had zo’n 10 euro overige kosten, zijn nu weg.. En geen nieuwe factuur ..
Ben benieuwd..
@JO
Mij is het wel gelukt om met de iPhone op my tmobile in te loggen. Als jeje usernamen en wachtwoord hebt ingevoerd moet je niet bevestigen via je toetsenbord maar door op ‘log in’ te klikken op de scherm zelf. Let me know
alleen de extra kosten lijken nog niet te kloppen.. maar de rest wel.. ben benieuwd of die overige kosten op mijn factuur komen.. aangezien ik 100% weet dat ik geen extra kosten heb gemaakt 😉
Mmmmm, kan niet meer sms’en. Vaag, bij 4/5 deel van het versturen stop de statusbalk en roept dat hij een fout heeft bij het vesturen van bericht????, zit nu niet op 3G netwerk.
dat viel mij ook op!
bij mij ineens exra kosten (53 cent) bijgekomen, heel raar
Marcel bedankt!
Nou mijn overzicht is nog niet bijgewerkt en T-mobile extra punten ook niet. Hoewel ik de factuur al een week geleden betaald heb!
Zoals meerdere hier had ik in de vorige periode ook iets van 1 euro extra kosten, terwijl ik nog genoeg in m’n bundel had, en ik geen servicenummers heb gebeld ofzo.
Misschien al te ” vroeg” aan het bellen/smsen geslagen. Ik had een paar smsjes verstuurd op de dag dat ik m’n telefoon kreeg terwijl m’n contract een dag later in ging. Die stonden ook als extra kosten onder uit de vorige periode vermeld.
Maar ondanks de goede berichten nog steeds geen belstatus die te zien is op my-TM.
Ik weet niet wat ze aan het doen zijn bij t-mobile maar mijn belstatus is bijgewerkt tot 13-8-2008.
Ik heb ontzettend de behoefte om eens een groot compliment te maken aan T-mobile. In deze tijd van snelle ontwikkelingen hebben zij het toch maar aangedurft om in woord en daad te investereren in het hele 3G en iPhone verhaal.
Ik weet (uit de praktijk) hoe ongelooflijk complex ICT, netwerk en consumer processen zijn. Dit kan NOOIT zonder problemen en ‘learning by doing’. Maar het is wel zo dat als ik mijn factuur wil, heb ik deze zo online, als ik mijn password vergeten ben heb ik in een halve seconde de gegevens als (gratis) SMS op mijn iPhone, ze doen regelmatig ‘upgrades’ op het netwerk, nemen risico (in tegenstelling tot onze ‘nationale trots’ KPN), bieden allerlei (gratis) services zoals genoemde ‘hotspots’ etc. etc.
Ik lees heel veel ‘gezeik’ richting T-Mobile. Dat is makkelijk langs de zijlijn, maar ik zeg:
Chapeau T-Mobile… Keep Up the Good Work!
Aernoud
Kuch…
2 dingen:
1 Is het de “plicht” van T-mobile (TM) om mij te informeren over mijn telefoongedrag? Ik vind het een buitengewoon goede service van TM maar is het eigenlijk niet meer de verantwoordelijkheid van de consument zelf?? Hiermee lijkt TM bijna medeverantwoordelijkheid op zich te nemen voor belgedrag van de consument.
2 Eigenlijk is de volgende stap een (web)App waar je direct op je gebruiksminuten/smsjes komt. Altijd weten, online, wat je hebt verbruikt. Iemand die zo handig is?
@Frits: Ik kan dat prima maken, als je wilt kijk ik er de komende dagen even naar, oké?
@ Jonathan
Ik denk dat je je daar populair mee kunt maken!
Dus als het aan mij ligt graag.
Fijn, mijn extra kosten zijn 144 Euro.
GodKnowsWhy.
@Frits: Oké, ik zal m’n best doen! Het probleem is dat ik een abonnement gebaseerd heb op euro’s, en niet op belminuten, dus ik moet even de broncode van een aantal pagina’s hebben van iemand die wel een abonnement heeft gebaseerd op minuten. Eventueel, als je me vertrouwd, kan je je inloggegevens naar me mailen, ik denk alleen niet dat iemand me vertrouwd 😛
Ik had het idee om de volgende functies te implementeren:
– Je maakt in mijn systeem een account aan, en je geeft je My T-Mobile-inloggegevens op die gecodeerd worden opgeslagen.
– Door in te loggen in mijn systeem zie je direct hoeveel belminuten of euro’s je nog over hebt voor die maand.
– Je kan instellen dat elk uur, elke dag of whatever er een e-mailtje naar je verstuurd wordt met je resterende minuten of euro’s, eventueel ook zo’n systeem via SMS.
Mocht iemand tips of opmerkingen hebben, zeg dat dan even. Eventueel mail je, info@jonathanhogervorst.com, of MSN, zelfde adres.
Nou T-Mobile heeft hun administratie niet echt op orde. Ik werd vandaag gebeld door hun met de mededeling dat mijn abo over 4 maanden verloopt en of ik interesse had in een verlenging. Ten eerste was is tot voor kort contractloos, had nog een zeer oud abo uit de Ben tijd. Ten tweede heb ik vanaf 31 juli een iPhone abo en dus de komende twee jaar voorzien.
Mijn beltegoed overzicht op de site is niet bijgewerkt. De spaarpunten lijken wel te kloppen.
Netwerk is idd wel beter geworden. Al voor de firmware 2.02 update merkte ik, in de omgeving Den Bosch, een verbetering in de dataverbinding.