Reacties voor: T-Mobile introduceert 1-jarige iPhone-abonnementen

T-Mobile introduceert nu ook 1-jarige iPhone-abonnementen, om tegemoet te komen aan de groep die niet lang aan een contract gebonden wil zijn.
Jean-Paul Horn | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 101 reacties

  1. Belachelijke prijzen. Nooit T-mobile voor mij 😛

  2. Yep, ik ben ook al benaderd door een hele vrolijke, vriendelijke jongen van T-Mobile… “U als trouwe klant van ons bent geselecteerd…blablabla”…
    Mooi niet!
    Netjes m’n contractje uitdienen (zomer 2010) en hopen dat er dan, ondanks alle beweringen van T-Mobile, toch een nieuwe generatie iPhone is verschenen..
    Wedden dat ze me dan ook graag willen houden en een goeie deal kunnen aanbieden..

  3. Super! Hopen dat dit ook zo blijft met een eventuele nieuwe iPhone 🙂

  4. Prijzig..

  5. Onconventioneel is nog zwak uitgedrukt. Ik heb duidelijk aangegeven niet in te willen gaan op het aanbod, de verkoper wilde nog wel de info met betrekking tot het aanbod via de mail opsturen, dat vond ik ok.

    2 dagen later kreeg ik een sms (1 dag daarna een e-mail) dat mijn bestelling klaar stond bij de vervoerder en of ik even kon bevestigen dat m’n gegevens klopte.

    Met t-mobile gebeld, bleek het dat meneer de tele-marketeer de order gewoon had door gedukt zonder daar mijn toestemming voor te hebben.

    Dat noem ik niet onconventioneel, dat noem ik gewoon asociaal :S

  6. Haha, wat toevallig dat dit nèt na de actie van T-Mobile komt waarbij ze alle iPhone 3G bezitters hebben geprobeerd te naaien benaderd voor een tweejarige verlenging i.c.m. een telefoon die waarschijnlijk over een paar maanden verouderd is.

    Driekwartjaar geleden had ik ‘t overwogen.

  7. Ze proberen me nu al een tijdje te bellen volgens mij..zal binnenkort eens opnemen..eikels! Als ik dit allemaal zo lees irriteren ze mij meer dan dat ik geneigd ben om er bij te blijven.

  8. vandaar dat ze iedereen zitten te stalken om vervroegd te verlengen! :s echt walgelijk hoe ze het wilde proberen. nu is het licht helder en weten we zelf gelukkig wel beter!

    meer informatie over de actie van tmobile:
    http://www.t-mobile.nl/iphone/persbericht.html
    Bedankt, linkje toegevoegd.

  9. Ik rijd wel weer naar Belgie zodra de nieuwe iPhone er is. Maak ik er gelijk weer een leuk dagje Antwerpen van. 🙂 Is me de laatste keer ook goed bevallen.

  10. En wanneer horen we meer over de nieuwe iPhones?
    Gezien het agressieve karakter van deze “actie”, lijkt het mij ermeer op dat T-mobile gewoon bezig is de voorraad op te maken.

    Blijft over mijn eerste vraag; Wanneer……….!?

  11. Leveren ze er dan ook dekking bij dit veel te dure abonnement?
    Blij dat ik mijn abo (vroegtijdig) beeindigd heb.
    (Met Tringg is het lekker bellen, aanrader!)

  12. @wesley:

    Het moet niet gekker worden,.. zo maakt t-Mobile zich niet bepaalt populair….

  13. Als je dit soort bel-acties van T-Mobile wilt dwarsbomen, kun je het volgende doen:
    1. Een lang gesprek voeren, veel doorvragen en lekker tijd rekken.
    2. Zeggen dat je er nog even over wilt denken en vragen of ze de volgende dag opnieuw contact willen opnemen –> kost opnieuw tijd en geld
    3. Misschien nog eens vragen om terug te bellen, je moet het nog even overleggen met je man/vrouw/vader/moeder, etc.
    4. Uiteindelijk natuurlijk nooit op het aanbod ingaan.

    De kosten voor het gesprek worden hierdoor hoog voor T-Mobile, waardoor het rendement van de actie daalt en ze dit in de toekomst minder snel opnieuw zullen doen.

    Ik vind de belactie van T-Mobile schandalig: je trouwe klanten een slecht aanbod proberen aan te smeren is zo fout! Je laat hiermee zien dat je je bestaande klanten absoluut niet respecteert en alleen uit bent op je eigen voordeel en gewin. Hoe fout kan een bedrijf zijn!

  14. Voor mij zeker een optie. 300 euro voor 16GB is toch best te overzien als je ieder jaar mag wisselen.

    Naar dat is mijn mening.

  15. Wat voel ik me genaaid zeg! Heb afgelopen december een 2-jarig i-300 abonnement afgesloten (was al wel klant bij T-Mobile), maar ik zat eens even te rekenen: ik ben bijna 300 euro meer kwijt met mijn 2 jaar dan bij een 1-jarig contract!!

  16. Overigens, ik heb gewoon GEEN behoefte aan een 3GS, ik zit mijn abonnement gewoon uit tot en met september 2010 met mijn huidige toestel, deze is nog prima, daarna kan ik elke maand mijn abo per maand opzeggen,… zodra de iPhone 4G komt, ‘neem ik weer een abo van 2 jaar in combinatie met een nieuwe iPhone’. Komt de 4G pas over een jaar… geen punt, ik heb geduld…. (oke, liever niet, maar je begrijpt wat ik bedoel.. toch?)

  17. Origineel geplaatst door PasQ
    Wat voel ik me genaaid zeg! Heb afgelopen december een 2-jarig i-300 abonnement afgesloten (was al wel klant bij T-Mobile), maar ik zat eens even te rekenen: ik ben bijna 300 euro meer kwijt met mijn 2 jaar dan bij een 1-jarig contract!!

    Je mag ook een jaar langer bellen (incl. minuten), dus dit gaat niet op.

    Lekker negatief sfeertje trouwens… Eerst lopen mensen te klagen dat er geen 1 jarige abo’s zijn en wanneer deze er wel zijn is er wel weer wat anders om te klagen.

    De belactie van T-Mobile was voor de meeste van ons niet aantrekkelijk. Maar als je een 3G hebt en je wil nu een 3GS is het toch een mooie optie.

  18. Duh, ze voelen de hete geruchten van andere telco’s die de iPhone gaan aanbieden in NL. En de voorraad, mwa, denk dat ze gewoon orders plaatsen en dat die geleverd worden vanuit een logistiek partner. Anders hadden ze niet altijd van die lange wachttijden.

    Maaruh, 1 jaar is inderdaad beter dan 2 jaar. Dat was voor mij het grootste bezwaar te tekenen voor dat abonnement. En mensen die ‘belachelijke prijzen’ roepen: na 2 a 3 maanden heb je dat geld dat je voor het toestel betaalt er al uit. Even verder kijken dan je neusje lang is.

    En daarna weer telco hoppen, want mooi niet dat ik na dit jaar (juli) nog bij T-Mobile blijf.

  19. Sinds wanneer bestaat er een 3G 8GB in het wit (volgens de tabel)?

  20. Voor deze groep komen we nu met aantrekkelijk 1-jarig abonnement speciaal voor de iPhone.

    Wat is er zo aantrekkelijk aan deze prijzen?

    Verder hebben ze mij ook afgelopen week gebeld. Kreeg een heel lul verhaal dat de 4G hier nog niet geschikt is vanwege snelheid van het netwerk en dat ze daarom niet zouden leveren :S en dat Apple te kennen heeft gegeven dat hier in NL sowieso geen nieuwe iPhone zou komen in 2010 blablablabla. Nee tuuuuurlijk niet! Dat ding is hier razend populair en zouden ze nu opeens weer een generatie “overslaan” :’)
    Ben onverwachts nog heel vriendelijk gebleven, en heb gezegd dat ik nog wel een half jaartje afwacht. 🙂

  21. En ik ga er lekker 1 met Vodafone kopen via de Phoneshop! (H)

  22. @#$%&*…net 2 week geleden een 2-jarig abonnement afgesloten, was liever voor een 1-jarig abonnement gegaan.

  23. @wesley:
    Wow, dat is super lelijk… Blijkbaar hebben ze er nogal haast mee, wat een slechte strategie..

    Ik hoop btw dat deze abonnementsvorm bij de iPhone 4G ook beschikbaar is. Dan kan ik ieder jaar een nieuwe iPhone nemen voor een schappelijke prijs. +ik zit niet twee jaar vast aan T-Mobile. Ik kan na een jaar ook kiezen voor een andere provider.

  24. Itt. de meesten van jullie vind ik het NIET duur (vaste kosten).
    Gezien de omstandigheden (enorme netwerkbelasting iPhones, inhaalslag dekking nodig) had ik zelfs een prijsverhoging verwacht.
    Het kan natuurlijk ook zijn dat de tweejarige abbo’s niet meer te slijten waren en ze verloop naar Voda zagen.

  25. eerst oude iphone gebruikers lastig vallen, daarna 1 jaar abbo’s verkopen, en maar ontkennen dat er geen nieuwe iphone komt. Yeah Right !!

  26. Ik ben ook gebeld vorige week, die vrouw die ik aan de lijn kreeg was super aardig alleen wist ze totaal niks van de iPhone af, Ze vertelde me dat er totaal nog geen plannen waren voor een geheel nieuwe iPhone en dat ik daar zeker ook niet op moest wachten omdat het nog aardig lang kon gaan duren.

    Ook mocht ik nog verbeteringen aangeven over het abonnement, toen maar gezegd dat ik mijn bel minuten graag voor altijd wil behouden inplaats van 2 tot 3 maanden. Maar op deze verbetering zij de dat het niet klopte wat ik zij en dat ik ze wel voor altijd mocht houden.

    Is dit dan ook zo of niet? ik dacht dat wij ze maar 2 tot 3 maanden mochten houden.

    Maarja ontopic misschien een beetje absurde prijzen?

  27. 1Jarige abbos kan ik alleen maar toe juichen.

    ik ben benieuwd waarom T-Mobile al ie moeite doet oom nu nog net even al die klanten te behouden/strikken/naaien… zou het dan toch???

    dit jaar ergens de Nieuwe iPhone officieel bij KPN Vodafone?

  28. Ik werd gisteren gebeld door een vriendelijke jongen en gewoon gezegd dat ik inmiddels al een ander toestel had aangeschaft. Het gesprek duurde nog geen minuut. Hij zag het zelf in dat een verlenging met gratis een 3GS geen zin had.

  29. Wat zie ik nu? Is de iPhone 3G 8Gb er nu ook in het wit? Volgens de tabel wel. Heb ik iets gemist?
    (dat zou trouwens zo maar kunnen hoor 😉 )

  30. Ik ga er vanuit dat dit alleen bij nieuwe klanten geldt? En niet bij verlengingen…

  31. Kortom, het komt er op neer dat T-Mobile zuigt, het bereik belabberd slecht is, ze klanten abonnementen proberen aan te smeren en teveel geld vragen!

    Voor mij geen T-Mobile meer, en bij een iPhone 4g direct over op vodafone of iets anders.

    Ik hoop dat ze het lezen want ik spreek voor 90% van de iPhone bezitters als ik het zo zie.

  32. Ook ik ben gebeld en mij werd toegezegd (maar dat heb ik natuurlijk NIET zwart op wit) dat ik ook gebruik kon maken van tethering, zonder extra kosten. Toen ik vertelde dat dat volgens mij niet mogelijk was, werd een collega ingeschakeld en NOGMAALS werd mij bevestigd dat het dus WEL kon. Ik denk nog steeds dat het niet zo is, en wil het eerst zien. Dus ik heb een bevestiging gevraagd, maar gisteren kreeg ik een SMS en een email dat de door mij bestelde 3GS kon geleverd worden. Ik wacht dus lekker morgen af (want dan krijg ik de 3GS) en als ik inderdaad niet gebruik van tethering kan maken (wat ik vermoed), dan heeft T-Mobile een probleem. Ik wil gewoon de knuppel in het hoenderhok gooien en kijken hoever ze willen/zullen gaan!

  33. Ws het niet bij wet verboden om na 23 februari 2010 abbos van 2 jaar af te sluiten.

    Nadeel is dat de prijzen van de iphone of de abbos flink omhoog gaan.

    Staat los van het feit dat er flinke overstock is en t_mobiel Evil is

  34. Diep in onze harten weten we dat we ons hebben laten naaien…. We laten ons elke keer weer lekker maken met onnodige luxe. Voor mijn part maken ze die iphone abbonnementen 1000 euro. Mij gaan ze er niet mee paaien. T-mobile verliest strax meer dan alleen een monopolie positie ze verliezen strax de doodgewone trouwe klanten… zoals jij en ik.

  35. Origineel geplaatst door 4saus
    Ws het niet bij wet verboden om na 23 februari 2010 abbos van 2 jaar af te sluiten.

    Ik werk bij KPN en daar is mij niks van bekend..

  36. Wit 3g 8gb ???? Dat is niet klopt

  37. Origineel geplaatst door sdfsdf
    Kortom, het komt er op neer dat T-Mobile zuigt, het bereik belabberd slecht is, ze klanten abonnementen proberen aan te smeren en teveel geld vragen! Voor mij geen T-Mobile meer, en bij een iPhone 4g direct over op vodafone of iets anders. Ik hoop dat ze het lezen want ik spreek voor 90% van de iPhone bezitters als ik het zo zie.

    Vergis je niet..is maar een heel klein deel natuurlijk wat jij hier leest..zijn ook verschrikkelijk veel mensen die hier niet op de site komen..die niet zo op de hoogte zijn van Apple of de Iphone

  38. @leon:
    Ze kunnen wel meer zeggen over de telefoon..als jij het straks niet hebt..wat dan? Hebben zij een probleem? Hoezo?
    Ze zeggen ook keihard dat de 4G niet komt..of dat hij al in Canada is..of dat hij pas volgende jaar in Europa komt etc. etc.
    Kortom, ze lullen en liegen maar om abbo’s te verkopen.

  39. Ik heb nooit last van slecht bereik, ben erg blij met de abonnementsvorm die T-Mobile aanbiedt (150 minuten bellen en 150 SMS + T-Mobile family).

  40. Ok, maar stel ik wil een iPhone 3Gs 16B. Dat zou betekenen (€300,- voor iPhone + 12 * 30,- abbo.) dan kom je uit op ongeveer €660,-

    In België kost de iPhone 3Gs 16GB €575,-
    Reken je er alléén internetverbinding er nog bij à 10,- p/m dan kom je al snel uit op €695,- en dan zit bellen/smsen er nog niet bijgerekend.

    Dan lijkt mij het contract van T-mobile toch goedkoper?

  41. @sdfsdf

    Als de 4G op de markt komt, mag Vodafone en KPN hem officieel niet aanbieden.

    Dit zal weer na een jaar pas via hun gaan.

  42. Origineel geplaatst door Dennis
    Ok, maar stel ik wil een iPhone 3Gs 16B. Dat zou betekenen (€300,- voor iPhone + 12 * 30,- abbo.) dan kom je uit op ongeveer €660,- In België kost de iPhone 3Gs 16GB €575,-
    Reken je er alléén internetverbinding er nog bij à 10,- p/m dan kom je al snel uit op €695,- en dan zit bellen/smsen er nog niet bijgerekend. Dan lijkt mij het contract van T-mobile toch goedkoper?

    Klopt. Echter sommige mensen willen om uiteenlopende redenen dat abonnement niet.

  43. Ze hebben gelijk dat er geen iPhone4G komt, ze zullen hem namelijk wel anders noemen 🙂

  44. Origineel geplaatst door leon
    Ook ik ben gebeld en mij werd toegezegd (maar dat heb ik natuurlijk NIET zwart op wit) dat ik ook gebruik kon maken van tethering, zonder extra kosten. Toen ik vertelde dat dat volgens mij niet mogelijk was, werd een collega ingeschakeld en NOGMAALS werd mij bevestigd dat het dus WEL kon. Ik denk nog steeds dat het niet zo is, en wil het eerst zien. Dus ik heb een bevestiging gevraagd, maar gisteren kreeg ik een SMS en een email dat de door mij bestelde 3GS kon geleverd worden. Ik wacht dus lekker morgen af (want dan krijg ik de 3GS) en als ik inderdaad niet gebruik van tethering kan maken (wat ik vermoed), dan heeft T-Mobile een probleem.

    En wat als het wel kan, maar na een maand blijkt dat het niet mag ?
    Dan kun je geen kant meer op.

  45. Bovendien, HOE LANG duurt het voor een bedrijf als T-Mobile hun netwerk klaar heeft voor 4G??? Ze hebben nu nog geen correcte 3G dekking!!!

  46. Origineel geplaatst door Faroekoe
    @sdfsdfAls de 4G op de markt komt, mag Vodafone en KPN hem officieel niet aanbieden.Dit zal weer na een jaar pas via hun gaan.

    Bron???

  47. Of t-mobile heft gelijk over de 4G, waarbij deze alleen de LTE Advanced cellular network standard ondersteunt (http://en.wikipedia.org/wiki/4G). Daar heeft AT&T net afspraken over gemaakt met LTE-A leveranciers. En die standaard gebruiken de Europese providers nog helemaal niet, en dus t-mobile ook niet. En als die iPhone 4G inderdaad het 4G netwerk gebruikt (en alleen het 4G netwerk), kan je er hier niet zo veel mee. Niet meer dan met een ipod touch dan.

  48. Die achterlijke belpraktijken om je met leugens en verkooppraatjes over te hallen om producten af te nemen terwijl je eigenlijk wil wachten tot de nieuwe iphone uitkomt doen mij afvragen of ik zowiezo wel via t-mobile een Iphone wil uiteindelijk, ik stel de Iphone al jaren uit, heb wel een Ipod Touch 1st gen, maar van die lamlullen die je opbellen en je lastigvallen met praatjes die moet ik niet.

    Ik denk, ik koop uiteindelijk een iphone en zoek ik zelf een abbo er bij. Het is duidelijk dat t-mobile NIET het beste met je voor heeft, (dat wisten we al natuurlijk) maar ze leggen het er wel heeeel dik op nu.

    Bah..

  49. T-Mobile is gewoon echt goed. Mensen lullen te veel, het is ook nooit goed voor jullie.

  50. Zeker een aanrader als je elk jaar een nieuw model wilt. Je betaalt nu bijvoorbeeld 200 euro voor de iPhone 3Gs 32GB met 2-jarig abonnement (i150).

    2-jarig i150: 200 + (24×29.95) = 918,80 EUR

    1-jarig i150: 389.95 + (12×29.95) = 749,35 EUR

    Je komt dus goedkoper uit als je elk jaar een nieuw model wilt. Je komt duurder uit als je een 1-jarig abonnement doet en er dan nog 1 jaar bij doet.

  51. Schandalig. Eerst de bel-actie, waar ze middels meerdere leugens je proberen voor 2 jaar te strikken, omdat vervolgens 1-jarige abonnementen aan te bieden. Je zou maar op die bel-actie zijn ingegaan, dan voel je je toch ook genaaid… Hoezo, klant is koning?? Erg korte termijn denken van T-Mobile.
    Hopelijk in juli de 4G met KPN of Vodafone, anders misschien simlockvrij uit België en dan een super sim only van Vodafone.

  52. Origineel geplaatst door Mitchell
    Ik ben ook gebeld vorige week, die vrouw die ik aan de lijn kreeg was super aardig alleen wist ze totaal niks van de iPhone af, Ze vertelde me dat er totaal nog geen plannen waren voor een geheel nieuwe iPhone en dat ik daar zeker ook niet op moest wachten omdat het nog aardig lang kon gaan duren.Ook mocht ik nog verbeteringen aangeven over het abonnement, toen maar gezegd dat ik mijn bel minuten graag voor altijd wil behouden inplaats van 2 tot 3 maanden. Maar op deze verbetering zij de dat het niet klopte wat ik zij en dat ik ze wel voor altijd mocht houden. Is dit dan ook zo of niet? ik dacht dat wij ze maar 2 tot 3 maanden mochten houden.Maarja ontopic misschien een beetje absurde prijzen?

    Da’s nu overal op TV. Voor zowat alle abonnementen van T-Mobile houd je je niet gebruikte belminuten… behalve voor iPhone abonnementen…

  53. Oh, hoe komen jullie (iPhoneclub) eigenlijk aan het feit dat het abonnement weer 29,95 EUR gaat kosten? In dat persbericht staat dat dat nog bekend gemaakt moet worden.

  54. @Peter: @Bas: Jullie zullen het niet graag horen( ik ook niet) maaar in België zijn ze bezig met een wet om koppel verkoop toe testaan en die zou normaal einde voorjaar klaar zijn

  55. Meh, die hele T Crap is wereldwijd een grote bron van ergernis. Ik woon in duitsland en zelfs de vaste lijnen zijn troep.

    Ik had voorheen een Orange Abbo en hoe vaak ze me telefonisch hebben geprobeerd in een T Flex om te zetten is niet meer bij te houden. Toen ik tegen de zoveelste telefoonpipo zei dat ik met m’n 1st gen iPhone lekker naar KPN ging kreeg ik de melding dat de 1st gen nooit in nederland had mogen zijn en dat die zonder illegale unlock nooit bij kpn op ‘t netwerk kon komen.

    T Crap heeft wat dat betreft de meest arrogante oetlullen ooit op de salesafdeling zitten…

  56. Dit is echt positief! Ik neem aan dat ze dit ook zullen invoeren voor de nieuwe iPhone die in juli zal komen, dan kun je voortaan elk jaar makkelijk een nieuwe iPhone aanschaffen. Prijzen zijn wel iets hoger, maar ik vind ze nog wel meevallen.

  57. Origineel geplaatst door Simon
    Zeker een aanrader als je elk jaar een nieuw model wilt. Je betaalt nu bijvoorbeeld 200 euro voor de iPhone 3Gs 32GB met 2-jarig abonnement (i150).2-jarig i150: 200 + (24×29.95) = 918,80 EUR1-jarig i150: 389.95 + (12×29.95) = 749,35 EURJe komt dus goedkoper uit als je elk jaar een nieuw model wilt. Je komt duurder uit als je een 1-jarig abonnement doet en er dan nog 1 jaar bij doet.

    Ja je kunt dan net zo goed gewoon 1x 2 jaar nemen. Hou je bijna €600,- over t.o.v 2x 1 jaar (749×2 – 918). En met die 600 euro kun misschien ook wel een nieuw model los kopen na een jaar.

  58. Origineel geplaatst door Ellen
    Als je dit soort bel-acties van T-Mobile wilt dwarsbomen, kun je het volgende doen:
    1. Een lang gesprek voeren, veel doorvragen en lekker tijd rekken.
    2. Zeggen dat je er nog even over wilt denken en vragen of ze de volgende dag opnieuw contact willen opnemen —> kost opnieuw tijd en geld
    3. Misschien nog eens vragen om terug te bellen, je moet het nog even overleggen met je man/vrouw/vader/moeder, etc.
    4. Uiteindelijk natuurlijk nooit op het aanbod ingaan. De kosten voor het gesprek worden hierdoor hoog voor T-Mobile, waardoor het rendement van de actie daalt en ze dit in de toekomst minder snel opnieuw zullen doen. Ik vind de belactie van T-Mobile schandalig: je trouwe klanten een slecht aanbod proberen aan te smeren is zo fout! Je laat hiermee zien dat je je bestaande klanten absoluut niet respecteert en alleen uit bent op je eigen voordeel en gewin. Hoe fout kan een bedrijf zijn!

    Sorry hoor mijn tijd is mij kostbaar. Zoveel kosten maakt T-mobile ook niet als ze je terugbellen. Hoogstens wat studenten die ingewerkt zijn en voor telefoonkosten hoef je het ook niet te doen.

  59. Ik kan het gewoon niet bevatten dat er zoveel mensen zijn die maar negatief ingesteld zijn tegenover alles. Ik word er letterlijk misselijk van als ik alle coments lees. Hoezo is 150+150+internet duur voor een bedrag van 30 euro???? Laat me a.u.b. een vergelijkbaar abonnement zien met een vergelijkbaar toestel ( als die bestaat ) tegen dezelfde voorwaarden???
    Hoezo voelen sommigen zich door T-mobile genaaid??? omdat zij jullie een contract aanbieden met een gratis 3gs? Hoeveel mensen nemen nu nog een iphone met een 2 jarig abonnement?? VEEL !! Jullie vinden ze welliswaar onbeschoft maar zij bieden je iets aan? Ben je verplicht om daarop in te gaan? Mensen hou toch op met die negatieviteit!!! en als je op de 4g wacht dan wacht je toch lekker !!!

  60. 3 weken voor de lancering van de 3GS kreeg ik het aanbod om van Orange over te stappen naar T-mobile met een leuk toestelletje vanwege de overname. Toen ik vroeg naar de 3GS: nee, absoluut niet waar, blabla, op zn vroegst volgend jaar, blabla, anders had ik het wel geweten, blabla. Vriendelijk uitgelegd dat het hele internet ontplofte van de geruchten en dat ik daar meer vertrouwen in had. 3wk later kon ik mn bestelling doen, 5 werkdagen later had ik de 3GS in de klauwen.

    Moraal: gewoon lekker zelf nadenken, zoals overal en altijd…

  61. Ik heb gemerkt dat alleen maar het noemen van de naam T-mobile in artikelen op iphoneclub.nl dit zorgt voor heel veel (negatieve) reacties!
    Zou Hendrik Kasteel van T-Mobile Ned. op de hoogte zijn van het bestaan van iphoneclub.nl? Wellicht moet iemand hem eens een e-mail sturen met een link zodat hij zelf eens “sfeer” kan proeven iedere keer als het bedrijf waarvoor hij werkt weer eens geschopt wordt.

    T-mobile krijgt er een heleboel concurrenten (toestelverkoop) bij op het moment dat de 4G iPhone in de verkoop gaat. Marktplaats.nl en eBay zullen overspoeld worden met 2de hands 3G & 3Gs iphones die allemaal (kosteloos) simlock vrij gemaakt zijn door T-mobile zelf. Het gaat volgens mij ook helemaal niet om de telefoonfunctie (en dus de ‘gratis’ bel/smsb bundels) van de iPhone want die is ver beneden elk peil van welk goedkoop mobieltje van de concurrent dan ook. Voor mobiel telefoneren gebruik ik de Nokia N96 op het Vodafone netwerk!

  62. 1 Jarige contracten vind ik top, hoop dat de eventuele andere providers die van de zomer hopelijk ook gewoon iphones kunnen leveren ook aan 1 jarige contracten doen.

    Ik stoor me overigens vreselijk aan het feit dat de tele verkopers van T-Mobile voordoen alsof zij enige kennis hebben van wat Apple in de pijplijn heeft voor het komende jaar, dat moeten wel mensen zijn die echt geen idee hebben wat Apple is en hoe die werken of gewoon gewetenloos via leugens proberen hun target te halen, misselijkmakend vind ik het, Niet dat ik debnk dat allen T-Mobile dat doet hoor.

  63. Origineel geplaatst door Simon
    Zeker een aanrader als je elk jaar een nieuw model wilt. Je betaalt nu bijvoorbeeld 200 euro voor de iPhone 3Gs 32GB met 2-jarig abonnement (i150).2-jarig i150: 200 + (24×29.95) = 918,80 EUR1-jarig i150: 389.95 + (12×29.95) = 749,35 EURJe komt dus goedkoper uit als je elk jaar een nieuw model wilt. Je komt duurder uit als je een 1-jarig abonnement doet en er dan nog 1 jaar bij doet.

    2 jarig relax 25 met W&W icm iphone 3GS 32GB. Ik betaal 12 x €21,90 + 12 x €28,90 + €119,95 = €729,95. Is wel 2 jaar. Maar ik geef niet om elk jaar een nieuwe iphone te kopen.

  64. Yes dit is zeer goed nieuws! Heb de aanschaf altijd afgehouden vanwege die 2-jarige abo’s bij tmobile. Deze acties zijn volgens mij wanhoopspogingen omdat ze het alleenrecht kwijt gaan raken…fingers crossed!

  65. werd gisteren voor de 2de keer gebeld ik vraag kan ik ook voor een jaar verlengen niet dat ik dat zou doen maar wou het even weten, zeggen ze ne dat kan niet en nu dit nog even en niemand wil meer bij t-mobile blijven

  66. Ik ben ook benaderd door T-mobile, mij werd verteld dat de nieuwe Iphone waarschijnlijk in Mei werd aangekondigd maar dat T-mobile verwacht ze pas in de zomer van 2011 kon aanbieden.. Ook ik heb de boot afgehouden en gezegt dat ik het wel ff afwacht..

    Just so u know 😉

  67. Wat ben ik toch blij met mijn simlockvrij 3G toestel i.c.m. Vodafone Bloxen 😀

  68. Ik ben gisteren ook gebeld of ik mijn iPhone abonnement wilde verlengen en dat ik dan een iPhone 3Gs gratis kreeg maar toen ik zei dat ik liever op het nieuwe model wachtte toen deed de verkoper juist heel begrijpend…

  69. Origineel geplaatst door pinokkia
    Origineel geplaatst door SimonZeker een aanrader als je elk jaar een nieuw model wilt. Je betaalt nu bijvoorbeeld 200 euro voor de iPhone 3Gs 32GB met 2-jarig abonnement (i150).2-jarig i150: 200 + (24×29.95) = 918,80 EUR1-jarig i150: 389.95 + (12×29.95) = 749,35 EURJe komt dus goedkoper uit als je elk jaar een nieuw model wilt. Je komt duurder uit als je een 1-jarig abonnement doet en er dan nog 1 jaar bij doet.2 jarig relax 25 met W&W icm iphone 3GS 32GB. Ik betaal 12 x €21,90 + 12 x €28,90 + €119,95 = €729,95. Is wel 2 jaar. Maar ik geef niet om elk jaar een nieuwe iphone te kopen.

    Het is ook alleen een voordeel als je elk jaar een nieuwe wilt zonder al het gedoe er om heen 😛

    (en oh, de Simon hier boven ben ik niet… de andere reactie’s was ik wel (a))

  70. Ik werd ook door T-Mobile benaderd een paar weken geleden. Als je niet weet dat Apple ieder jaar een nieuwe iPhone uitbrengt, is het behoorlijk misleidend door gebruikers een nieuw tweejarig abonnement aan te bieden met een 3GS die dan wellicht verouderd is.

    Ik ga overigens ook nooit op telefonische reclame in. Ik wil rustig over alles na kunnen denken en alle details kennen. Via de telefoon kun je veel te snel een ongewilde bevestiging doorgeven doordat je in een gesprek wordt verwikkeld of onbewust toezegt. Stuur mij liever een brief of e-mail.

    Wel enthousiast ben ik over eenjarige abonnementen. Tweejarige duren gewoon te lang, waardoor je aan alle voorwaarden van het contract vastzit. Gelukkig ben ik nog steeds hartstikke tevreden en heb ik er geen spijt van. Als mij de nieuwe iPhone overtuigt, overweeg ik een nieuw abonnement.

  71. Same here, ben dus niet de enige. Heb ook de bood af gehouden. Ik ben wel benieuwd in July.

    Wellicht komt er geen iPhone met 4G technologie, maar wel een nieuwe 4e generatie iPhone. Laten we daar op hopen. Wellicht dat T-Mobile zich hier (heel perongelijk) in vergist…

  72. @Simon: totaal ben je per abonnement goedkoper uit, maar die ongeveer 950 euro die je voorrekent is over twee jaar genomen he. Op jaarbasis is zo’n toestel dan wel ineens een stuk duurder (namelijk 475 t.o.v. 750)

  73. Origineel geplaatst door Tom
    T-Mobile is gewoon echt goed. Mensen lullen te veel, het is ook nooit goed voor jullie.

    ik weet niet waar jij woont, maar hier in het oosten is het redelijk ruk!
    In de randstad zal het inderdaad niet zo’n probleem zijn.

  74. En dan te bedenken dat KPN lekker onder deze prijzen gaat zitten. Heerlijk, straks eindelijk wat concurrentie en terechte prijzen.

    Yodelie!

  75. Welke opties heb je eigenlijk als je abo ten einde loopt en je wilt je huidige 3G gewoon behouden? Kun je overstappen op andere provider? Kun je bij T-Mobile blijven maar dan met sim-only abonnement?

  76. correctie: in de tabel staat een fout. de iPhone 3g 8gb kan namelijk niet wit zijn.

  77. Ik wil liever niet naar Tmobile maar verder zeker geen verkeerde actie.

    Een Maandbedrag (55,-) betaal ik nu bij vodafone ook dus dat streep ik ff weg. Je hebt dan elk jaar voor 299,- (minder als je met een oud model genoegen neemt) een nieuwe iPhone.

    De afgelopen drie generaties kosten me meer (1x vs 2x belgie)

    Ff bereik fixen en ze hebben er een klant bij.

  78. Origineel geplaatst door Chris
    Prijzig..

    Dude, op welke planeet leef jij?? Voor 75e ruwweg heb je een iPhone 3GS plus een abo voor een jaar!! Koop maar eens in Belgie een losse iPhone 3GS. Die kost dan 675.

  79. Ipv om inhoudelijk in te gaan op het feit dat T-Mobile 1-jaar abbo’s aanbied voor de iPhone gaat iedereen hier weer zeiken over alles wat niks met het onderwerp te maken heeft.
    Ik heb een 2 jarig contract maar zou happy zijn met 1 jaar. Helaas ik moet wachten. Btw, T-Mobile is net zoals de andere aanbieders een commercieel bedrijf. Maar als het jullie allemaal niet bevalt neem je toch gewoon een ander toestel bij een andere provider.

    Simpel: take it or leave it.

  80. Origineel geplaatst door slapstore
    En dan te bedenken dat KPN lekker onder deze prijzen gaat zitten. Heerlijk, straks eindelijk wat concurrentie en terechte prijzen.Yodelie!

    Wat is je bron?

    Kom op zeg. Denken jullie nou allemaal dat KPN en Vodafone de iPhone bij een éénjarig abonnement gratis gaan aanbieden? Voor een iPhone zijn het geen verkeerde prijzen van T-Mobile en voor veel mensen zal het een uitkomst zijn.

    En voor wat betreft de onzin die wordt beweerd door het telemarketingbureau dat bestaande klanten van T-Mobile benaderd voor contractsverlenging: dat is echt niet netjes, maar houd er wel rekening mee dat het niet T-Mobile zelf is die beweert dat er voorlopig geen nieuwe iPhone komt, maar de onafhankelijke telemarketeers. Nogmaals: niet netjes, maar enige nuance is bij de reacties op deze site wederom weer ver te zoeken.

  81. Origineel geplaatst door Leon
    Wat is er zo aantrekkelijk aan deze prijzen?Verder hebben ze mij ook afgelopen week gebeld. Kreeg een heel lul verhaal dat de 4G hier nog niet geschikt is vanwege snelheid van het netwerk en dat ze daarom niet zouden leveren :S en dat Apple te kennen heeft gegeven dat hier in NL sowieso geen nieuwe iPhone zou komen in 2010 blablablabla. Nee tuuuuurlijk niet! Dat ding is hier razend populair en zouden ze nu opeens weer een generatie “overslaan” :’)
    Ben onverwachts nog heel vriendelijk gebleven, en heb gezegd dat ik nog wel een half jaartje afwacht.

    Kan jij 16GB 3Gs’jes leveren voor €299 dan? Nee. Dus is dit razend aantrekkelijk voor de ongelovelijk groep gebruikers welke toch al een abonnement nodig hebben, er niet lang aan vast willen zitten en al helemaal geen gedoe willen met ‘grijze’ import uit Belgie..

    Daarnaast heeft T-mobile gelijk als ze je zeggen dat er in Nederland (nog) geen 4G-netwerk is. Of heb je liever dat ze echt tegen je gaan liegen zodat je er weer over kunt jammeren op het net?

    Anyway.. Voor sommige mensen is het nooit goed. Eerst jammeren dar T-mobile geen 1-jarige abonnementen aanbied, en als T-mobile er eenmaal aan begint, zitter jullie je klagen dat er nu 1-jarige abonnementen zijn omdat er (misschien) een nieuw model iPhone aan zit te komen en ze van een ‘oude’
    voorraad af moeten. Wat een fantasie zeg…

  82. Origineel geplaatst door Tom
    T-Mobile is gewoon echt goed. Mensen lullen te veel, het is ook nooit goed voor jullie.

    Hier ben ik het mee eens. Ik woon zelf tegen de grens aan en heb nog nooit problemen gehad met T-Mobile. Maar goed mensen moeten altijd wat te zeuren hebben.
    Verder is het echt zo dat de medewerkers tot vlak voor de introductie van een nieuwe iphone pas te horen krijgen dat T-mobile hem krijgt.
    Ook wordt er zo gezeurd over de belactie, nou als je geen iphone wilt zeg je dat toch gewoon. Volgens mij zijn er wel meer bedrijven die je telefonisch lastig vallen om hun producten te verkopen!!

  83. Wat een haters hier het is ook nooit goed vertellen jullie mij maar bij welke provider hetzelfde pakket met iPhone goedkoper krijgt. Hiermee doel ik op de maandlasten en wat je ervoor krijgt.

  84. Origineel geplaatst door Friedrich der Große
    houd er wel rekening mee dat het niet T-Mobile zelf is die beweert dat er voorlopig geen nieuwe iPhone komt, maar de onafhankelijke telemarketeers.

    Haha, “onafhankelijke” telemarketeers. Intelligent hoor. En door wie denk je dat die “onafhankelijke” telemarketeers zijn ingehuurd? En welke subjectieve briefing en doelstelling denk je dat ze van hun opdrachtgever hebben meegekregen?

  85. Heel simpel kpn is nederlands/spaans , vodafone is half nederlands/ engels en t-mobile is duits. Veel nederlanders zijn nogsteeds tegen duitsers , dus meer negative reacties , alleen jammer voor t-mobile is je netwerk slecht , t-mobile uk , usa heeft ook slechte netwerks dus het reden dat ze minder klanten heeft , t-mobile uk is nu onder orange uk en t-mobile usa is te koop , denk ook dit jaar t-mobile nl gaat weg , dus in 2011 geen zuur meer.

  86. Ik werd ook gebeld door T-mobile, de mevrouw aan de lijn bleef maar lullen, uiteindelijk zou ze het voordeel mailen en dan kan ik beslissen. Maar ik zei ook tegen haar dat ik wacht op de nieuwe iPhone. Zij zei dat als ze uitkomen meteen schaars zijn en dat ik dan pas volgende zomer 1 zou kunnen kopen.. Naja, we zien het wel 😛
    Wil sowieso naar KPN, was daar een stuk meer tevreden over. Bereik van T-mobile is wel beter geworden, maar alsnog om te huilen soms.

    @Thumper_uk: Volgens jouw theorie zouden Duitse auto’s ook niet verkocht worden hier.. Slaat nergens op, het ligt gewoon aan het slechte netwerk, niet aan het feit dat het een Duits bedrijf is.

  87. T-Mobile heeft deze actie precies 1 jaar te laat ingezet; zomer 2009 had ik graag mijn 2-jarige contract halverwege omgezet in een nieuw 2-jarig contract + iPhone 3GS. Dan had het zin gehad. Nu wacht ik rustig af wat er gaat gebeuren.

    Beetje domme en opportunistische strategie van T-Mobile. Wanneer houden die telecombedrijven eens op te denken dat hun klanten achterlijk zijn? Ordinaire kletspraatjes en halve leugens verkopen past niet binnen een goede relatie met de klant; dat is minachting voor de klant. Ik raad ze dringend aan om daar eens mee te kappen want ik voorzie dat telecombedrijven het meer en meer van hun service moeten gaan hebben, en niet van andere zaken.

  88. Duur.. ik zit bij Hi en daar heb ik met 1-jarig abbo een BlackBerry 9700 Bold besteld voor 29,95 (klantwaardekorting). Deze heb ik via Marktplaats geruild tegen een maand oude en fabriekssimlockvrije 3GS. Oke.. 1mbit minder snel internet maar wel overal bereik en 3g met het KPN netwerk. Dikke prima dus en heel wat goedkoper dan T-mobile. Volgendjaar gewoon weer hetzelfde truucje en zo heb je elk jaar bijna gratis een nieuwe telefoon.

  89. Waarom is iedereen zo negatief? Is weer typisch. Klagen dat T-Mobile alleen een 2 jarig abo heeft, bieden ze nu ook 1 jaar aan is het weer niet goed.
    Als je per sé een iPhone wilt die goedkoop is, dan weet je dat je een 2 jarig abo moet nemen. Wil je het niet, dan ga je voor een Jailbreakte iPhone die een stuk duurder is.
    Boeien of ik 1 of 2 jaar vast zit. Ik wil bellen en mailen en op internet, dit kan ik overal doen waar ik kom. In het buitenland heb ik WiFi. €30 voor een i-150 vind ik niet te duur. Ik kom van Hi af en ik moet zeggen dat ik nu een stuk blijer ben met mijn telefoonrekening, dus Hi (KPN) zijn wat mij betreft een stelletje laaielichters die je voor alles laten betalen. Just my 2 cents.

  90. Ik vraag me af wat de bron is voor de prijzen?
    T-Mobile geeft aan dat ze de prijzen op 23 februari bekend gaan maken. Dus ik neem aan dat deze prijzen gelekt zijn. Maar zoals iemand hier al zij: er is
    geen 8GB versie in het wit.

    Verder, ben ik echt blij om te horen dat er 1 jaar abo’s zijn aangekondigd. Echt super relaxt!

  91. Tmobile wist mij ook te vertellen dat er op de iphone 3GS Bluetooth zit. waarmee ik bestanden kon verzenden naar andere smartphone gebruikers.
    Inderdaad zou er dit jaar geen 4G toestel uitkomen, en een eenjarig abbonement is mij niet aangeboden.

    ik zit voorlopig sowieso nog vast aan mijn 2 jarige iphone 3G abbo, en tegen die tijd dat mijn abbo verlopen is, zal er al wel een 4G zijn.

  92. Origineel geplaatst door Bashb
    Tmobile wist mij ook te vertellen dat er op de iphone 3GS Bluetooth zit. waarmee ik bestanden kon verzenden naar andere smartphone gebruikers.

    Klopt, dat is ook zo, alleen moet je dan wel een JB doen.

  93. Wat goed van mij dat ik vroegtijdig heb doorgegeven : Na Mijn contract geen verlenening:P Na mijn contract mag ik mijn simkaart en nummer gratis als prepay behouden met een 5 euro gratis tegoed. Woehoee

    25-08-2010 Abo ofline, Hoop van harte dat er in die periode nieuwe iphone uit komt.

  94. Origineel geplaatst door SnijdeA
    Origineel geplaatst door BashbTmobile wist mij ook te vertellen dat er op de iphone 3GS Bluetooth zit. waarmee ik bestanden kon verzenden naar andere smartphone gebruikers.Klopt, dat is ook zo, alleen moet je dan wel een JB doen.

    Maar zo bedoelde T-Mobile het niet denk ik..die lullen maar wat terwijl ze er niks van weten..en uit de vele reacties te zien lullen ze over zoveel dingen.

  95. RLX!! Eindelijk na 5 jaar komen ze met DE ACTIE dit is toch gewoon te gruwelijk voor woorden? Nog 5 dagen wachten :D:D:D:

  96. Maand geleden ben ik door T-mobile gebeld. Nadat ik kenbaar maakte dat ik op de 4G wilde wachten, werd mij verteld dat het nieuwe toestel eerst in de USA geintroduceerd wordt en dat het daarna nog eens 1 1/2 tot twee jaar duurt voor deze in Nld is. Of ik dan toch niet liever de 3Gs wilde in de tussentijd. Als niemand weet wanneer en hoe, zijn dit nogal uitspraken. En dat werd dan aangeboden tegen een twee jarig abo op de zelfde voorwaarden als mijn huidige abo (een verouderd *ok ouder* toestel tegen de originele prijs èn terwijl er een 1-jarig abo werd geïntroduceerd). Dat je tot doel hebt abo’s te verlengen en je daar een bepaalde vraagprijs tegenoverzet ok: je kunt immers nee zeggen. Aan de andere kant: het gaat om (vooralsnog) trouwe klanten. Dan biedt je die toch ‘werkelijk’ iets aan dat interessant is. Bovendien, wanneer er nog niets bekend is en het verleden een bepaalde introductie-geschiedenis laat zien, hoe lukt het tele-sales dan toch nog om te beweren dat de 4G anderhalf tot twee jaar later uitkomt. Idd de verantwoordelijkheid nemen om altijd zelf na blijven denken. Relativeren doet ook een hoop, want werkelijk ti’s maar een iPhone die ik graag wil ‘hebben’ en niet over iets wezenlijks als een dak boven je hoofd of iets te eten… 😀

  97. een maat van me ghad laatst precies hetzelfde
    @wesley:

  98. en dan heb ik net een nieuwe abo gekocht-.-”

  99. Ik heb nergens last van. Ben wel tevreden over tmobile. Ik woon net over der grens in BELGIE dus zit altijd met grensoverschrijdend bellen enz. Ben nu overgezet op flex alles uit een bundel zelfs mijn BELGIE bellen. Mobiel bellen zou veel goedkoper kunnen zeker binnen Europa welke provider zet de eerste stap?

  100. t-mobile is een onbetrouwbaar, niet klantgericht of service gericht bedrijf. heb zelf door een hel moeten gaan 3 jaar lang. ze hebben soms goede deals maar hoe ze je kunnen behandelen zal ik nooit vergeten te ring aling bedrijf.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.