T-Mobile gaat van start met T-Mobile Family, een bundel bovenop het normale mobiele abonnement waarmee je met maximaal 6 mobiele nummers gratis onderling kunt bellen en sms'en.
Mee eens. Laat ze eerst maar een beter netwerk regelen. Ik woon midden in het centrum van een toch vrij grote stad (Groningen) en ik heb binnen niet eens 3G! En dan vinden ze t gek als ze eht slechtste netwerk van NL genoemd worden.
Persoonlijk heb ik ondertussen zelfs zo de schurft aan T-mobile dat ik zwaar de regels van m’n contract aan het breken ben. Ik tether voor ongeveer een GB per maand aan mobiel internet en er is niks dat ze kunnen doen ;).
Hoera voor de piraten van deze wereld.
Buurtje
@Henk Poley: Ik zit zelf ook bij T-Mobile.
Maar zoals je zelf al zegt: “een groot deel”. Dat betekent dus dat er ook een groep mensen bij Vodafone zit bijvoorbeeld.
Gaan we daar dan ook alle ‘vernieuwende’ abbonementsvormen in artikelvorm hier op iPhoneclub.nl krijgen?
Dat zou ik jammer vinden.
m-anu-el
@ikkieman
lol…go get ém tiger!
Maar wel vervelend dat je dan niet met 3G kan tetheren…doe je een lange tijd over het laden van een paginaatje…
Waarschijnlijk omdat de meesten hier aan T-Mobile vast zitten en het dus mogelijk mooie aanvullende info is !??
EDIT : (inmiddels zie ik meer vergelijkbare reacties. sorry voor de doublure dan)
Collin
Kom op mensen, denk een beetje na, waarom komt hier het nieuws van T-mobile… hmmm wat is dat moeilijk.. k zou haast denken dat het iets te maken heeft dat T-mobile de “officieele” leverancier is in NL voor de Iphone dus zo ontzettend gek is het toch niet?
Jezus ik denk dat er wel diep nagedacht wordt over gewoon een iPhone provider die iets interessants heeft voor mensen met een iPhone.
Als Vodafone zoiets zou introduceren zou het misschien minder snel op de site komen, maar met T-Mobile als officiele leverancier lijkt me dit een gewoon normaal artikel. Niks mis mee.
Regelrechte reclame, volgens mij is 80% van alle artikelen regelrechte reclame. De achtergrondgedachte van gezinnen met telefoons is een prima reden om aandacht te besteden aan T-Mobile Family als je het mij vraagt.
Update: T-Mobile heeft een fout in het persbericht gemaakt. De dienst begint vandaag, de reclamecampagne op 17 augustus. Ik heb dit aangepast in het artikel.
Ik heb de aantijgingen dat dit reclame van T-Mobile is, weggehaald.
T-Mobile is de officiële aanbieder van de iPhone in Nederland. Je kunt dus verwachten dat er op iPhoneclub bovengemiddeld meer mensen rondhangen, die een T-Mobile-abonnement hebben. Het wordt vandaag aangekondigd via een persbericht en wat mij betreft is het gewoon nieuws. Ik sta daar neutraal tegenover. Het lijkt wel alsof jullie alleen maar negatief nieuws over T-Mobile willen lezen. Nu er iets positiefs (of eigenlijk iets neutraals) te melden valt, wordt het meteen gezien als reclame.
Het gekke is, dat er niet werd geklaagd, toen we hebben geschreven over de verlaging van roamingtarieven, terwijl dat ook niet direct iets met de iPhone te maken heeft. Hetzelfde geldt voor de hele discussie over abonnementen opzeggen bij Vodafone.
hayron
nou ik vindt deze artikel toch best wel handig.
rekensommetje
ik heb en i-150 abo maar ik kom meestal over heen aangezien ik veel sms en bel met mijn vriendin/ broer die ook bij t-mobiel zitten.
ik kan 65euro betalen voor en i-500 abo of ik betaal 10 euro extra voor 1000 sms’jes , 1000 bel minuten!
tel uit je winst! 29,95+10=39,95
dat is 25 euro winst!
@Bob: waar GAAT dit over. Ook al had jij het geschreven. Dan nog zou ik er hetzelfde over denken, Bob.
Terugkerend ritueel zeg je? Volgens mij zou je het op 1 hand kunnen tellen op 10000 artikelen. Lijkt mij best wel meevallen. Maar geeft niet, het is iets dat jou blijkbaar opvalt. Ik zal er proberen te letten.
Maar ik hoop Bob, dat jij ook gewoon iets concreets hebt te zeggen over deze zaak. Iets waar iemand iets aan heeft. Dan ga ik verder met meer nieuws schrijven voor jou, Bob en heel iPhoneclub. Afgesproken?
yellowsnow
Jongens, hou op met zeuren ajb!
Dit is nieuws (nieuws, ja) van T-Mobile, de provider van het grootste deel van de iPhone gebruikers in NL. Als je het niet interessant vind, klik je toch niet op Lees Verder ??
En tuurlijk, het is ook reclame van T-Mobile, net als alle Apps-reviews en Accessoires…
Maar ik denk dat het van waarde is voor in ieder geval een deel van de lezers! (bv. @hayron)
Als er niet fatsoenlijk gediscussieerd kan worden, lijkt het me verstandiger om eens een voorbeeld aan Tweakers te nemen en de reacties gewoon te sluiten.
Ja, ik ben een dictator. Ik probeer de nieuwsitems én de reacties op deze site een beetje op niveau te houden.
Ik hou rekening met kritiekpunten die mensen hebben, maar alleen als ze die op een fatsoenlijke manier uiten. Geschreeuw en beschuldigingen die zomaar uit de lucht komen vallen, daar kan ik niets mee.
mooi systeem, keurig overgenomen van Orange!
Mee eens. Laat ze eerst maar een beter netwerk regelen. Ik woon midden in het centrum van een toch vrij grote stad (Groningen) en ik heb binnen niet eens 3G! En dan vinden ze t gek als ze eht slechtste netwerk van NL genoemd worden.
Persoonlijk heb ik ondertussen zelfs zo de schurft aan T-mobile dat ik zwaar de regels van m’n contract aan het breken ben. Ik tether voor ongeveer een GB per maand aan mobiel internet en er is niks dat ze kunnen doen ;).
Hoera voor de piraten van deze wereld.
@Henk Poley: Ik zit zelf ook bij T-Mobile.
Maar zoals je zelf al zegt: “een groot deel”. Dat betekent dus dat er ook een groep mensen bij Vodafone zit bijvoorbeeld.
Gaan we daar dan ook alle ‘vernieuwende’ abbonementsvormen in artikelvorm hier op iPhoneclub.nl krijgen?
Dat zou ik jammer vinden.
@ikkieman
lol…go get ém tiger!
Maar wel vervelend dat je dan niet met 3G kan tetheren…doe je een lange tijd over het laden van een paginaatje…
Waarschijnlijk omdat de meesten hier aan T-Mobile vast zitten en het dus mogelijk mooie aanvullende info is !??
EDIT : (inmiddels zie ik meer vergelijkbare reacties. sorry voor de doublure dan)
Kom op mensen, denk een beetje na, waarom komt hier het nieuws van T-mobile… hmmm wat is dat moeilijk.. k zou haast denken dat het iets te maken heeft dat T-mobile de “officieele” leverancier is in NL voor de Iphone dus zo ontzettend gek is het toch niet?
Volgens mij heeft Vodafone dit ook al maanden:
Vodafone Onder Ons:
http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_new_search=1&p_search_text=onder+ons
Jezus ik denk dat er wel diep nagedacht wordt over gewoon een iPhone provider die iets interessants heeft voor mensen met een iPhone.
Als Vodafone zoiets zou introduceren zou het misschien minder snel op de site komen, maar met T-Mobile als officiele leverancier lijkt me dit een gewoon normaal artikel. Niks mis mee.
Regelrechte reclame, volgens mij is 80% van alle artikelen regelrechte reclame. De achtergrondgedachte van gezinnen met telefoons is een prima reden om aandacht te besteden aan T-Mobile Family als je het mij vraagt.
Update: T-Mobile heeft een fout in het persbericht gemaakt. De dienst begint vandaag, de reclamecampagne op 17 augustus. Ik heb dit aangepast in het artikel.
Ik heb de aantijgingen dat dit reclame van T-Mobile is, weggehaald.
T-Mobile is de officiële aanbieder van de iPhone in Nederland. Je kunt dus verwachten dat er op iPhoneclub bovengemiddeld meer mensen rondhangen, die een T-Mobile-abonnement hebben. Het wordt vandaag aangekondigd via een persbericht en wat mij betreft is het gewoon nieuws. Ik sta daar neutraal tegenover. Het lijkt wel alsof jullie alleen maar negatief nieuws over T-Mobile willen lezen. Nu er iets positiefs (of eigenlijk iets neutraals) te melden valt, wordt het meteen gezien als reclame.
Het gekke is, dat er niet werd geklaagd, toen we hebben geschreven over de verlaging van roamingtarieven, terwijl dat ook niet direct iets met de iPhone te maken heeft. Hetzelfde geldt voor de hele discussie over abonnementen opzeggen bij Vodafone.
nou ik vindt deze artikel toch best wel handig.
rekensommetje
ik heb en i-150 abo maar ik kom meestal over heen aangezien ik veel sms en bel met mijn vriendin/ broer die ook bij t-mobiel zitten.
ik kan 65euro betalen voor en i-500 abo of ik betaal 10 euro extra voor 1000 sms’jes , 1000 bel minuten!
tel uit je winst! 29,95+10=39,95
dat is 25 euro winst!
@Bob: waar GAAT dit over. Ook al had jij het geschreven. Dan nog zou ik er hetzelfde over denken, Bob.
Terugkerend ritueel zeg je? Volgens mij zou je het op 1 hand kunnen tellen op 10000 artikelen. Lijkt mij best wel meevallen. Maar geeft niet, het is iets dat jou blijkbaar opvalt. Ik zal er proberen te letten.
Maar ik hoop Bob, dat jij ook gewoon iets concreets hebt te zeggen over deze zaak. Iets waar iemand iets aan heeft. Dan ga ik verder met meer nieuws schrijven voor jou, Bob en heel iPhoneclub. Afgesproken?
Jongens, hou op met zeuren ajb!
Dit is nieuws (nieuws, ja) van T-Mobile, de provider van het grootste deel van de iPhone gebruikers in NL. Als je het niet interessant vind, klik je toch niet op Lees Verder ??
En tuurlijk, het is ook reclame van T-Mobile, net als alle Apps-reviews en Accessoires…
Maar ik denk dat het van waarde is voor in ieder geval een deel van de lezers! (bv. @hayron)
Als er niet fatsoenlijk gediscussieerd kan worden, lijkt het me verstandiger om eens een voorbeeld aan Tweakers te nemen en de reacties gewoon te sluiten.
Ja, ik ben een dictator. Ik probeer de nieuwsitems én de reacties op deze site een beetje op niveau te houden.
Ik hou rekening met kritiekpunten die mensen hebben, maar alleen als ze die op een fatsoenlijke manier uiten. Geschreeuw en beschuldigingen die zomaar uit de lucht komen vallen, daar kan ik niets mee.