Reacties voor: T-Mobile introduceert nieuw i-1000 abonnement voor de iPhone

T-Mobile heeft vandaag het i-1000 abonnement officieel aangekondigd. Met dit iPhone-abonnement krijg je de beschikking over 1000 belminuten en 1000 sms-berichten.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 46 reacties

  1. Vrij zinloos, wel leuk dat je elke nieuwe uitvoering gratis krijgt.

  2. @Emiel Janson:

    Voor jou wellicht zinloos maar voor mij als zakelijke beller vrij Zinvol :-).

  3. Pfoeh, Pfoeh, 2600 euro voor een iPhone met een heleboel belminuten

  4. Nu nog bereik om te bellen/sms’en, (moest het ff zeggen).
    Maar goed, denk dat T-Mobile een slimme zet maakt met dit abonnement. Verdienen ze lekker aan.

  5. @MartinZ: dat bedoelde ik eigenlijk ook.

  6. Goh, voelen ze de hete adem van Vodafone’s SuperSIM in hun nek? 😉

  7. Belachelijke prijs!

    Dat ze eerst eens komen met een Onbeperkt SMS van 1000 ofzo, Daar pakken ze zo klanten mee.

    Zakelijk misschien handig.
    Maar daar heb ik niks aan 😛

  8. @Emiel Janson Ik denk niet dat ze bedoelen dat je – zodra er een nieuwe uitvoering uitkomt – je deze ook krijgt. Maar dat je nu elke iPhone uitvoering gratis krijgt bij een i-1000 abonnement.

  9. Dit is inderdaad voor de zakelijke klanten een goede reden om toch naar de iPhone over te stappen. Maar dan moet het netwerk ook verbeterd worden, want dat laat in mijn ogen te veel te wensen over. Hoe dan ook, T-Mobile, slim!

  10. Overigens, ik kan me – voor zakelijke bellers – wel wat voorstellen bij 1000 min bellen, maar 1000 SMS’jes in een maand versturen??? Of zijn er echt mensen die zoveel SMS’jes versturen?

  11. kijk hier hebben we wat aan

  12. Volgens mij is 1000 min, als je veel moet bellen voor je werk, niet eens zo heeeel veel. Dus een prima toevoeging!

  13. Origineel geplaatst door SossieNL
    Nu nog bereik om te bellen/sms’en, (moest het ff zeggen).
    Maar goed, denk dat T-Mobile een slimme zet maakt met dit abonnement. Verdienen ze lekker aan.

    Als ze met de opbrengst gaan investeren in bereik lijkt het me een goede zaak!

  14. Origineel geplaatst door Jack Ryan
    Overigens, ik kan me — voor zakelijke bellers — wel wat voorstellen bij 1000 min bellen, maar 1000 SMS’jes in een maand versturen??? Of zijn er echt mensen die zoveel SMS’jes versturen?

    De ‘onbeperkt’ sms-bundels die worden aangeboden door providers zijn vaak ook met een max van 1000, dus je kunt het ook ‘onbeperkt’ sms’en noemen…

  15. Waarom geen tussenstap.. i750 ?? Voor mij het perfecte bundel…

  16. Prima voorstel, ook voor mij als zakelijk gebruiker. de enorme berg sms krijg idd nooit op, zelfs 500 niet die ik nu heb. Maar wat prijs/minuut betreft dat is een prima deal!
    en mensen moeten eens ophouden met uitrekenen wat dan een toestel (lees iPhone) kost… denk je nou echt dat de zakelijke gebruiker daar ook maar een belminuut wakker van ligt…
    Nogmaals prima deal! maar wat ze beter kunnen doen.. is de i500 en i1000 als jaarcontract verkopen..

  17. Origineel geplaatst door Jack Ryan
    Overigens, ik kan me — voor zakelijke bellers — wel wat voorstellen bij 1000 min bellen, maar 1000 SMS’jes in een maand versturen??? Of zijn er echt mensen die zoveel SMS’jes versturen?

    Ik haal gemakkelijk elke maand 1000 sms’en hoor

  18. Was this not news last week ? I remember seeing the same story here , or does the site work for t-mobile , i hope not

  19. ik heb lieven 1000 smsjes en 300 belminuten…
    Waarom is er geen mogelijkheid om meer SMSjes af te nemen tegen een kleine meerprijs?

    dat kon bij good old vodafone wel.
    €5 permaand extra kon je onbeperkt SMSen

    gelukkig heeft iedereen nu ping in mijn vrienden groep dus dat scheelt al enorm.

  20. . . . . . en is bij uitstek geschikt voor zakelijke klanten. Als grootverbruikende consument . . . . .

    Er is toch geen enkele weldenkende zakelijke grootverbruiker die voor t-mobile kiest vanwege de ontbrekende danwel belabberde dekking van hun netwerk ? ?

  21. Hmmmm, geweldig hoor, ik heb eigenlijk liever een 0 minuten / 0 SMS abo. De ene maand haal ik wel 1000 minuten, de andere maand kom ik niet aan de 200 …

    Bijvoorbeeld:
    € 10,- voor internet
    € 5,- voor de lijn en administratieve kosten
    en daarna gewoon afrekenen naar gebruik tegen € 0,05 per minuut of SMS….

  22. Laat ze eerst maar eens voor een goede dekking zorgen, ik zou hier (gld) niet graag zakelijk afhankelijk zijn van mijn iphone, heb zeker 20 % vd tijd ‘geen service’ in beeld… welke planeet leven die lui toch.

  23. Origineel geplaatst door Jack Ryan
    maar 1000 SMS’jes in een maand versturen??? Of zijn er echt mensen die zoveel SMS’jes versturen?

    ja

  24. €109.95 p/m kwijt zijn aan je telefoonabonnement is wel erg veel, ook voor mensen die veel bellen denk ik dat ze niet 1000 minuten er door jagen?

  25. Zoveel smsjes zijn dat niet hoor, 1000. Een berichtje is veel sneller verstuurd dan een telefoontje gepleegd. Er is ook niks bijzonders aan, al sinds jaar en dag bieden de operators al sms bundels waarmee je 1000 smsjes kunt sturen voor 10 euro (1 cent per sms dus), puur omdat het goedkoop is en er vraag naar is.

  26. Ben een startende ondernemer en me nu aan het oriënteren voor telefonie maar T-Mobile komt hiervoor echt niet in aanmerking. Privé tevreden over m’n iPhone maar zakelijk ga ik denk ik toch voor een Blackberry in combinatie met een andere provider dan T-Mobile. Heb een betrouwbaar netwerk nodig. Daar kan een i1000 weinig aan veranderen.

  27. pff echt duur! vraag me af of mensen dit serieus gaan betalen

  28. Schofterig duur! Tijd voor Flatrate! http://www.metropcs.com/

  29. Origineel geplaatst door Bram
    €109.95 p/m kwijt zijn aan je telefoonabonnement is wel erg veel, ook voor mensen die veel bellen denk ik dat ze niet 1000 minuten er door jagen?

    Geloof me, er zijn zat mensen met rekeningen van €150,- tot €250,- elke maand. voor deze mensen is dit nieuwe tariefplan een uitkomst.

  30. En ik ben net om (onder andere) deze reden overgestapt op Vodafone.
    Overigens is dit niet de enige reden geweest voor mij om over te stappen. Zo vind ik het schofterig dat je met het duurste abonnement nog steeds 0,25 per minuut belt, zal hiermee wel weer niet anders zijn.
    Volgende stap voor T-mobile om wellicht wat klanten binnen te houden is transparantie. Ze hebben nogal wat addertjes onder het magentha grasmatje die echt niet nodig zijn en dus voor onnodige irritatie zorgen.

  31. Origineel geplaatst door TS
    Belachelijke prijs!Dat ze eerst eens komen met een Onbeperkt SMS van 1000 ofzo, Daar pakken ze zo klanten mee.Zakelijk misschien handig.Maar daar heb ik niks aan

    Is er al van t-mobile, € 10,00

  32. Bizar duur zeg… enne “Ben je van plan om i-1000 als tweejarig nieuw abonnement aan te schaffen, dan krijg je elke uitvoering van de iPhone 3G(S) er gratis bij.”

    Dus als volgend jaar de iPhone 4G komt dan heb je een probleem?
    Of krijg je nu de 16GB wit en zwart en de 32GB wit en zwart…?

  33. Als ze er nou internet tethering erbij activeren is het pas ECHT een volwaardig zakelijk abonnement. Het zou bijvoorbeeld een goed idee zijn om Web ‘N Walk op die manier in het serviceaanbod van de iPhone abo’s te verwerken. Als ze dit nu alleen voor de iPhone 1000 doen voor zakelijke klanten hebben ze een goed beheersbaar testplatform om te kijken wat de impact is op het gebruik van tethering bij zakelijke gebruikers. Ze zouden dit natuurlijk ook kunnen doen voor consumenten. Maar ja, consumenten consumeren…en afhankelijke van de interne bedrijfsservices zou dat wel eens een nadelige business case kunnen opleveren voor T-Mobile. En als ze willen weten wat ik daarmee precies bedoel moeten ze me maar bellen. Waardemanagement is mijn ding 😉

  34. @Jean-Paul Horn: i knew your site did not work for t-mobile or the site would be offline more than online , its a shame apple dont support sites like yours as microsoft does on windows mobile., back on the subject paying over 100 would be ok if they had a good coverage , first t-mobile need to improve thier image and network before offering a contract that will only work in a few places , and upping the utms speed would be better also

  35. Zeker wel een handige bundel. Ik werk zelf in telecom winkel en vrij regelmatig wordt een ander toestel gekocht ipv. iPhone door een klant, omdat ze de
    bundels niet gepast vinden.
    Dat is nu zeker wel verbeterd. met name ook voor zakelijke klanten aantrekkelijk!

  36. Hou toch eens op met zeiken jongens..
    Ik hoor iemand hierboven zeggen schofterig duur?
    Surf even naar de prijslijst van tmobile, en laat je kin op de grond valllen om het feit dat:

    1000 belminuten 92.50 kosten
    1000 smsjes 9.95 kosten
    ww standaard = 1/6 van de snelheid 9.95 kost
    onbeperkt hotspots 16.95 kost
    VVM niet los wordt aangeboden, maar ongeveer 2.50.

    Jazza, pak jij even de rekenmachine? Als je op of onder de 109.95 uitkomt moet je een nieuwe kopen.
    Mensen moeten niet zo zeiken over de prijs, dat is ZO 2006! Je weet van de voren PRECIES waar je aan toe bent. Dat iets niet kan betalen wil niet zeggen dat het duur is toch? Wat je belt, betaal je gewoon…

    Bah..

    PS: nog even over de dekking. Google even naar “tmobile iphone snelste internet”, en ga hoedjes vouwen ofzo 🙂

  37. T-Mobile en iPhone leveren snelste internet – 02-05-2009

    De Consumentenbond heeft onderzocht hoe het staat met de internetsnelheden die mobiele operators beloven. De uitkomsten zijn enigszins verrassend te noemen. Over het algemeen kan gezegd worden dat de beloofde snelheden niet gehaald worden.

    Debitel en Vodafone leveren de slechtste dienst als het om internetsnelheid gaat. Gemiddeld halen zij 15% van de beloofde maximumsnelheid. Telfort doet het daarentegen goed. Zij beloven een lagere snelheid, maar halen deze ook.

    Snelheid is één ding, de telefoon moet er ook goed mee om kunnen gaan. Ook dat heeft de Consumentenbond onderzocht. En zowaar, de iPhone komt daar als beste uit de bus in combinatie met een T-Mobile abonnement.

    Bron: onemorething.nl

  38. . . . . . Snelheid is één ding, de telefoon moet er ook goed mee om kunnen gaan. Ook dat heeft de Consumentenbond onderzocht. En zowaar, de iPhone komt daar als beste uit de bus in combinatie met een T-Mobile abonnement.
    Bron: onemorething.nl . . . . . . . . .

    VOOROPGESTELD DAT JE UBERHAUPT VERBINDING KRIJGT MET TMOB . . . .

  39. Ten alle tijden is de consumentenbond een betrouwbaar en integer medium waar ten alle
    tijden mee wordt gedreigd als een consument zich ook maar enigzins benadeelt voelt, maar als ze iets positiefs te melden hebben over een discutabel onderwerp, springt iedereen met zijn hakken in het zand.

    Jammer en wellicht hypocriet…?
    Heb je wel goed gelezen?

  40. Origineel geplaatst door dries6951
    VOOROPGESTELD DAT JE UBERHAUPT VERBINDING KRIJGT MET TMOB

    Tsjongejongejonge, stop nou eens met dat eeuwige afzeiken van T-Mobile. Je kunt geen artikel op deze site lezen of je krijgt dezelfde standaard reacties. Ik kan me echt wel voorstellen dat wanneer je buiten een dekkingsgebied woont dat erg vervelend is. En misschien komt dat bij T-Mobile buiten de randstad wel vaker voor dan bij de beide andere providers. Maar stop met steeds dezelfde reacties, van de 50 reacties op zo’n artikel zijn er hooguit 5 zinnig. Als je T-Mobile niets vindt, neem dan een abonnement bij een andere provider.

    Vergeet ook niet dat T-Mobile een aantal voordelen heeft op bijvoorbeeld Vodafone en KPN, zo mag je bij T-Mobile echt ONBEPERKT data verbruiken op je iPhone, i.t.t. bijvoorbeeld KPN, waar je binnen de kortste keren een waarschuwing krijgt omdat je teveel data hebt gebruikt.

    En voor degene die hierboven beweerde dat de nieuwe i-1000 bundel duur zou zijn: als je 1000 minuten, onbeperkt snel internet, 1000 smsjes, onbeperkt hotspotgebruik bij een willekeurige andere provider wilt afsluiten ben je echt veel meer geld kwijt. Dus zo’n abonnement is ideaal voor de veel bellende persoon die wel bijna overal bereik heeft waar hij wil bellen (met T-Mobile), zoals ondergetekende.

  41. Je zult maar een twee jarig tmob abo hebben afgesloten met de belofte dat je thuis 3G hebt en dat blijkt niet te kloppen . . . . dan ben je dus een zeikert ? ? ? tuurlijk.
    Zakelijk gebruik ik inderdaad Vodafone met een blueberry omdat ik een zeikert ben die altijd zakelijk bereikbaar moet zijn. Prive gebruik ik de iPhone omdat het een mooi toestel is, maar daar houd het ook mee op.

  42. Waar heb jij thuis 3G voor nodig als
    ik vragen mag, met wifi router en pc met 22 inch scherm?

    We hebben het hier over een mobiele dienst, vaste lijnen zijn er voor thuis.
    2G dekking (=bellen en dus zakelijke telefonie) zijn vrijwel
    over gewoon beschikbaar..

  43. Kan me geen zakelijke gebruiker voorstellen die een t-mobile i Abbo afsluit. Daar zijn bij tmobile toch ook andere oplossingen voor waar je een iPhone bij kan krijgen (als je dat wil en je bent zakelijk genoeg doen ze dat voor je)

  44. Zonder bereik heb ik nog steeds 0 cent per maand over voor dit abonnement.

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.