Reacties voor: T-Mobile laat nieuwe abonnees 2 uur bellen in EU vanuit belbundel

Een nieuw T-Mobile-abonnement laat abonnees 2 uur per maand bellen binnen de EU vanuit de Nederlandse belbundel. SMS'en wordt volledig gratis.
Bastiaan Vroegop -

Reacties: 27 reacties

  1. Ik ben sinds 2000 (toen nog BEN) abonnee. Ik kan me niet voorstellen dat T-Mobile dit niet uitrolt naar haar trouwe klanten. Dat zou strategisch een flop zijn.

  2. Jij bent al een trouwe klant 🙂
    Dus jou heeft tmobile niet meer nodig.
    Met dit moeten ze meer nieuwe klanten aantrekken.

  3. Origineel geplaatst door Flieps
    Ik ben sinds 2000 (toen nog BEN) abonnee. Ik kan me niet voorstellen dat T-Mobile dit niet uitrolt naar haar trouwe klanten. Dat zou strategisch een flop zijn.

    ‘Trouwe klanten’… Wil je een sticker? Je koopt gewoon tien jaar een dienst van hen en zij leveren die dienst aan jou. Je hebt helemaal niets verdiend. Je bent dus ook niet bijzonder. Jij bent een van de miljoenen met een abbo.

  4. @steen: Als iemand van T-Mobile dit ooit tegen mij zou zeggen ben ik gelijk weg.

  5. Fraai is dat!!! Enkel voor nieuwe abbonees

  6. jammer dat het alleen voor nieuwe klanten bestemd is en NIET voor bestaande klanten bij
    T-Mobile.?!

    Je kan je abo migreren dát zal zéker gebeuren naar een andere provider.!

  7. @Flieps: Dan ga je toch lekker weg? Het is sowieso een matig netwerk.

    Punt is dat jij je opstelt als een slachtoffer. Hetzelfde gezeur over telefoonmaatschappijen wat altijd op hetzelfde neerkomt: ‘ik wordt altijd benadeeld, ik betaal altijd teveel, ik wordt nooit goed geholpen, een ander heeft het altijd beter en ik moet beloond worden omdat ik mijn rekening betaal.’

  8. Beetje heeeel erg laat. Hoe goed bedoeld t ook is.
    En dan alleen voor bellen en sms’en is weer zoooo net niet

  9. @steen: Beetje beter amuseren bij standaard discussie als:
    “Maar ik ben al klant”
    “Jammer dan”
    “OK dan zeg ik op en kom gelijk terug”
    “Mmmhhh… We zullen even kijken of we speciaal voor u wat kunnen doen
    Maar dat mag verder niemand weten” ulk ulk …

  10. Afgelopen oktober kreeg ik een berichtje dat mijn abonnement over een half jaar afloopt en dat ik nu al rond kan kijken voor een nieuw abonnement. Ik heb gebeld met de klantenservice en kreeg de melding dat als ik mijn abonnement, wat ik nu per maand betaal, zou blijven doorzetten dat ik dan alles dubbel krijg, voor het zelfde geld.

    Ik vroeg me nog af of dat slim was om te doen, waarop ik antwoord kreeg: het zelfde betalen en alles dubbel krijgen, wie wil dat nu niet.

    Vertrouwen op de medewerker ga ik daar dus op in en heb mijn abonnement laten verlengen voor weer 2 jaar (ja, dat was toch weer goedkoper). Maar nu, mijn abonnement gaat op 25 februari in en wat krijg je nu: mooie abonnementen, nieuwe klanten met 2 uur bellen in het buitenland en ik?!?

    Ik als trouwe klant krijg dat weer eens niet. Ik kan weer eens fluiten naar de leuke dingen en de extra’s. Nee, ik ben toch al klant dus waarom zou je. Dat begint me toch een beetje aan mijn gevoel te knagen en denk dat ik over 2 jaar toch maar eens ga bedenken waar ik heen moet gaan. Want dit vind ik echt NIET kunnen.

    Jammer hoor… Hoop dat T-Mobile hier ook mee leest en gaat bedenken wat ze voor huidige klanten kunnen doen.

  11. @steen: Hoezo slachtoffer rol? De persoon heeft gelijk!! Als je een trouwe klant bent, dan ben je tevreden over het netwerk, anders blijf je niet. Daar mag T-Mobile, of welk telecom bedrijf, best eens rekening mee houden.

    Dan ben ik nu ook maar een slachtoffer, want ik klaag er ook over. Blijf graag bij T-Mobile, omdat ik het een goede provider vind en dat ik overal bereik heb en tevreden ben met mijn internet verbinding. Maar dat wil nog niet zeggen dat ze daar ook wel eens rekening mee kunnen houden. Door ons, trouwe klanten, blijft T-Mobile bestaan!!

    Echt onzin om dan maar gelijk te zeggen dat mensen zeuren. Ik ben het er totaal mee eens, zeker voor de mensen die al langere tijd er bij zitten. En mensen die al zo’n abonnement hebben, mogen ze dat best wel voor aanpassen.

  12. Als je ervoor betaalt, dan heb je natuurlijk ook het recht om erover te zeuren.
    Niet meer dan logisch.

  13. @steen: Ok, jij begrijpt volgens mij niet waar het om draait. Als bedrijf wil je (1) klanten krijgen en (2) klanten binden. Ik ben een klant en door mij te binden, wil ik klant blijven. Als je alleen maar voordeeltjes uit deelt aan nieuwe klanten, zullen veel klanten vertrekken naar een andere provider (want daar krijgen ze als nieuwe klant een voordeeltje…). Maar zal de volgende keer wel overwegen om niet bij T-Mobile te blijven.

    Ten slotte ga je mij ineens als een slachtoffer kwalificeren. Als je mij zou kennen zou je weten: 1: Ik betaal graag veel; 2: maar dan wil ik wel goede service 3: Ik kijk dan niet naar een ander 4: ik wil niet beloond worden, maar ook niet bestraft omdat ik zo’n trouwe hond ben. Ik kies dus nooit voor budgetoplossingen en mag dus wel degelijk klagen als ik wel budgetservice krijg.

  14. Tegenwoordig is het altijd handig om eerst even te kijken naar de concurrentie voordat je een abonnement verlengt. Ik zou mij om deze extras niet zozeer druk maken. Als het een beetje vlot, zullen providers al eerder dit soort diensten moeten aanbieden zodra roamingkosten worden afgeschaft. Voor providers is dit nu een moment om nog eens flink te cashen met iets wat straks mogelijk toch aangeboden moet worden.

  15. @Flieps: Haha bij T-mobile zitten en goeie service willen. Uw argument houdt geen stand. U heeft in het begin toch ook uw voordeeltjes gehad.

    En u kunt altijd een extra abonnement afsluiten. Niemand houdt u tegen.

  16. @marc: Kijk dit bedoel ik. Ik ben ook al jaaaaaaaren trouwe klant bij Albert Heijn, mag ik nu ook extra korting?

    Feit is dat als het op telecom aan komt iedereen begint te zeuren en roept dat hij benadeeld wordt. Hou toch op, jij koopt gewoon wat, niets bijzonders.

  17. Zover ik overal lees kunnen bestaande klanten ook hiernaar overstappen.

  18. @steen: Kreeg jij als nieuwe klant bij AH dan wel extra voordeeltjes?

  19. @steen: Nou, jij krijgt toch elke week korting als trouwe klant! AH heeft hamster weken voor iedereen, niet alleen maar voor mensen die vandaag voor het eerst de AH binnen komt. Lekker, appels met peren vergelijken!

  20. Gewoon lekker internetten en bellen uit je eigen bundel in heel Europa zonder extra kosten we zijn toch 1 Europa lekker ophouden met al die onzin

  21. @Barend: Dat is zeker een goed plan en zoals je zegt, we zijn 1 Europa 😉

    Kan jij niet gaan werken bij de EU 🙂

  22. Goed nieuws:
    De wijziging geldt vanaf 19 januari voor nieuwe klanten en klanten die hun abonnement verlengen. Mensen met een bestaand contract kunnen volgens Marco Kind, directeur van de consumententak van T-Mobile, migreren naar een ander abonnement.

    We wachten af 🙂
    Alvast bedankt voor het denken aan vaste klanten.

  23. Bij Choozze kun je je hele bundel in heel Europa gebruiken. En het is ook nog eens een zeer goedkope provider, waar ik al sinds hun oprichting een tevreden klant van ben. Heb ze een paar weken geleden ook al in de comments genoemd omdat ze niet in het simonly-overzicht stonden (terwijl ze wel de goedkoopsten zijn). iCulture, doe er eens wat mee 😉

  24. @Nienke: Hier ook een Choozze zero gebruiker ! Heb gratis 100 minuten 100 sms en 100 mb data. Ja gratis! Je moet dan wel uiteraard zo slim zijn daar niet over Heen te gaan . Dan komen de kosten. €€€€

  25. Al jaren vaste klant en tevreden, alleen maken zulke aanbiedingen mij ontevreden. Waarom ook niet voor vaste en trouwe klanten of worden wij niet gewaardeerd door t-mobile????

  26. @ferry: Gisteren zei T-Mobile dat deze regeling ook voor bestaande klanten zal zijn. Echter, dan gaan ze je contract open breken en zijn er kosten aan verbonden. Maar deze informatie kon nog niet gegeven worden, pas vanaf 19 januari en het is bij elk persoon weer een andere regeling/aanbieding. Nog even wachten dus!!

  27. Een vraag over dit abonnement: wat gaat het nu kosten? ik kan verlengen en wil sim only 90 min. bellen sms en een data van 1GB 4g kom ik op 15,50 euro voor een jaar
    wat kan ik beter doen ?
    of worden de abonnement kosten van het nieuwe abonnement als een turbo op gevoerd omdat het nu in de EU uit je NL bundel komt

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.