T-Mobile verstuurde vandaag een bericht dat ze vandaag ‘Toestelhulp‘ hebben gelanceerd, een online hulpmiddel om klanten te helpen met hun toestelinstellingen. Nu lijkt dat allemaal best handig en nieuw, maar eigenlijk is het niets anders dan de ‘picture based selfcare‘ die het Nederlandse bedrijf Qelp al heel lang voor alle operators verzorgt. Voor iPhone-bezitters was er vandaag iets anders opmerkelijks op de website van T-Mobile te zien: de iPhone 4 is van de homepage verdwenen.
De detailpagina over de iPhone 4 is nog wel te vinden, maar de prijstabel is nu weer weggehaald en leidt naar een foutmelding “The specified request cannot be executed from current Application Pool”.
Niets bijzonders eigenlijk, want we wisten al dat T-Mobile achter de schermen bezig was met voorbereidingen voor de iPhone. Toch waren Tom, Brons, Koelkastlampje, Sjoerd, Arno, Oliver, Rob, Niels én Daejji zo alert om de wijziging op de website meteen op te merken en een nieuwstip erover te sturen (waarvoor dank!). De homepage van T-Mobile wordt nu in beslag genomen door een reclame voor de Sony Ericsson Xperia X10. Ook een mooi toestel, maar ‘t is geen iPhone.
Wie met de toestelhulp aan de slag wil, je vindt het via: http://toestelhulp.t-mobile.nl/
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 57 reacties