T-Mobile komt vandaag met een nieuwe dienst: je kunt na afloop van je contract je iPhone teruggeven aan de provider en krijgt daar dan een vergoeding voor. De provider gaat het toestel vervolgens duurzaam recyclen of hergebruiken.
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 10 reacties
Cihan
Waardeloze korting. Dan verkoop ik liever mijn toestel. Brengt veel meer op.
Arnold
(Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Frank
Kansloos! Of ik verkoop mijn toestel na 2 jaar, levert meer op of sluit na 2 jaar een sim only af en gebruik mijn toestel langer omdat deze nog prima werkt en kan deze daarna ook nog verkopen.
DD
Voor een iPhone gebruiker is het minder interessant maar voor bijv een Huawei gebruiker kan het wel mooi wezen. En voor veel mensen zal het gemak ook wel mee spelen en je weet dat het goed word gerecycled en je telefoon goed word gecleand.
deef
Wat ze willen is oude toestellen zoveel mogelijk uit de markt te halen = meer verkoop nieuw
Ivo
Maar mijn iPhone 3gs wilde ze niet eens aannemen toen ik mijn X ging halen… laat staan korting geven.
Altijd een beetje hypocriet dit soort acties. Terugnemen zijn ze sowieso al verplicht, en 114€ is natuurlijk een aanfluiting voor een iPhone 8. Dat betaal je nog voor een 5s of iets dergelijks.
Andy
Afgelopen week mijn twee jaar flink gebruikte iPhone 7 128gb verkocht voor €450 ivm aanschaf iPhone X. €144 is natuurlijk totaal onzinnig bedrag. Veel beter om toestel zelf te verkopen.
Victor
Super interessant voor mensen die:
– niet kunnen rekenen
– geen rekenmachine kunnen bedienen
– niet kunnen nadenken
– niet houden van een goeie deal
Tony
Volgens mij heeft KPN hiermee ook al mee geëxperimenteerd en heeft het ze een hoop klanten en geld gekost , dit is niet interessant genoeg omdat dit alleen voordelen biedt voor T-Mobile en de klant betaald.
Jeroen
Laat T-Mobile maar eens wat doen aan het nog steeds lopende probleem met vooral iPhone 8plus modellen die continu problemen hebben met slechte internet maar vooral ook weg vallende telefoongesprekken en dan ook totaal geen bereik meer hebben.
Enigste wat ze dan zeggen stuur maar op om na te kijken voor reparatie.
Terwijl bij geen enkele provider speelt dit probleem alleen bij T-Mobile.
@iculture duik daar nog maar eens in hun forum staat er nog steeds vol van.
Waardeloze korting. Dan verkoop ik liever mijn toestel. Brengt veel meer op.
(Red.) Deze reactie is door een moderator verwijderd omdat deze niet aan onze reactierichtlijnen voldoet. Antwoorden op deze reactie zijn mogelijk ook verwijderd.
Kansloos! Of ik verkoop mijn toestel na 2 jaar, levert meer op of sluit na 2 jaar een sim only af en gebruik mijn toestel langer omdat deze nog prima werkt en kan deze daarna ook nog verkopen.
Voor een iPhone gebruiker is het minder interessant maar voor bijv een Huawei gebruiker kan het wel mooi wezen. En voor veel mensen zal het gemak ook wel mee spelen en je weet dat het goed word gerecycled en je telefoon goed word gecleand.
Wat ze willen is oude toestellen zoveel mogelijk uit de markt te halen = meer verkoop nieuw
Maar mijn iPhone 3gs wilde ze niet eens aannemen toen ik mijn X ging halen… laat staan korting geven.
Altijd een beetje hypocriet dit soort acties. Terugnemen zijn ze sowieso al verplicht, en 114€ is natuurlijk een aanfluiting voor een iPhone 8. Dat betaal je nog voor een 5s of iets dergelijks.
Afgelopen week mijn twee jaar flink gebruikte iPhone 7 128gb verkocht voor €450 ivm aanschaf iPhone X. €144 is natuurlijk totaal onzinnig bedrag. Veel beter om toestel zelf te verkopen.
Super interessant voor mensen die:
– niet kunnen rekenen
– geen rekenmachine kunnen bedienen
– niet kunnen nadenken
– niet houden van een goeie deal
Volgens mij heeft KPN hiermee ook al mee geëxperimenteerd en heeft het ze een hoop klanten en geld gekost , dit is niet interessant genoeg omdat dit alleen voordelen biedt voor T-Mobile en de klant betaald.
Laat T-Mobile maar eens wat doen aan het nog steeds lopende probleem met vooral iPhone 8plus modellen die continu problemen hebben met slechte internet maar vooral ook weg vallende telefoongesprekken en dan ook totaal geen bereik meer hebben.
Enigste wat ze dan zeggen stuur maar op om na te kijken voor reparatie.
Terwijl bij geen enkele provider speelt dit probleem alleen bij T-Mobile.
@iculture duik daar nog maar eens in hun forum staat er nog steeds vol van.