T-Mobile: slechte dekking melden op T-Mobile-formulier Dekkingsvragen
Last van slechte dekking bij T-Mobile? En je wil je verhaal wel eens kwijt? Op de website van T-Mobile is een formulier te vinden, waarop je problemen met slechte dekking kunt aangeven. T-Mobile heeft het formulier (nog) niet officieel wereldkundig gemaakt, maar verwijst klanten er sinds gisteren wel naar vanaf het Twitter-account T-Mobile Webcare. Op het formulier Dekkingsvragen moet je allereerst aangeven of je toestel over de nieuwste software beschikt.
Ook moet je een kruistest uitvoeren: je moet controleren of het probleem zich alleen op jouw toestel voordoet, of ook op andere toestellen op dezelfde locatie. Daarna kun je voor jouw locatie drie tijdstippen invullen waarop je problemen ondervond met de dekking. T-Mobile neemt dan binnen 4 werkdagen contact met je op. T-Mobile meldt verder dat er extra mankracht is ingezet om alle klachten te behandelen.
Je vindt het formulier hier: T-Mobile Dekkingsvragen
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Reacties: 79 reacties