Reacties voor: T-Mobile: slechte dekking melden op T-Mobile-formulier Dekkingsvragen

T-Mobile heeft een formulier geopend waar je problemen met dekking kunt melden. Je kunt voor een bepaalde locatie drie data en tijdstippen opgeven, als je toestel is voorzien van de nieuwste firmware.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 79 reacties

  1. Kruistest??!! Zal eerder een derdegraads kruisverhoor worden. Ontvangst sucks, 3G idem. Stap over zodra het kan.

  2. Goed dat ze zo’n formulier beschikbaar stellen. Heb een keer T-mobile gehad maar dat was een drama. Nu Vodafone en dat is super, lekker snel en goede dekking. Hoop dat T-mobile echt iets met deze formulieren gaat doen!

  3. Wat ik mij nu af vraag is het volgende: Zou Vodafone of KPN hier ook zo’n last van hebben gehad, als de iPhone naar één van die twee zou zijn gegaan?

  4. Ook al rap naar Vodafone overgestapt drama die dekking bij T-mobile!

  5. Ok, ik schaf nog ff twee andere toestellen aan om t-mobile te testen. En t-mobile straks beweren dat er nauwelijks mensen het formulier hebben ingevuld.

  6. Origineel geplaatst door Ruben Marissen
    Wat ik mij nu af vraag is het volgende: Zou Vodafone of KPN hier ook zo’n last van hebben gehad, als de iPhone naar één van die twee zou zijn gegaan?

    Moeilijk te zeggen, maar ik denk van wel.

  7. Er schijnen vooral veel vrouwen te klagen over slechte dekking.

  8. Eigenlijk is het gewoon Apple’s schuld doordat ze de iPhone naar 1 provider deden!

  9. Ingevuld, In de achterhoek barslechte verbinding..

  10. @Ruben Marissen: Nee, het is de schuld van de andere providers omdat die kennelijk niet bereid of in staat waren om hun techniek in lijn te brengen met die van Apple; ofwel “te hoog in de boom zaten”. Dat die nu spijt hebben als haren op hun hoofd kan ik mij indenken.

    Verder moet T-Mobile gewoon stevig door gaan met uitbreiden want die is eerst verantwoordelijke.

  11. Origineel geplaatst door Wessel Meijer
    Er schijnen vooral veel vrouwen te klagen over slechte dekking.

    +1

  12. ik heb vooral last van slechte dekking als er veel mensen bij elkaar staan, denk aan; in een stadion, bevrijdingsfeest, koninginnenach/dag. zodra er eigenlijk meer dan 100 mensen relatief dicht bij elkaar zijn is me bereik ****, en kan ik haast niet meer internetten/bellen

  13. Ook ik werd vandaag door de klantenservice gewezen op dit formulier. Echter gaf deze medewerker aan dat het inderdaad het streven van tmobile is om binnen 4 dagen te antwoorden en dat hij de kans erg klein acht dat dit werkelijk gaat lukken ivm het grote aantal klachten wat ze op dit moment krijgen.
    Op dit moment mogen de medewerkers niets toezeggen over eventuele vergoedingen of iets dergelijks. Ze verwachten dat er binnen een week duidelijkheid komt voor de medewerkers wat zei mogen en kunnen zeggen/aanbieden voor het ongemak. Tevens zei hij tegen mij dat het moeilijk gaat worden om onder je contract uit te komen,” het is net de maffia” waren zijn woorden. Opvallend was ook dat ze pas vanaf gisteren mogen toegeven dat er problemen zijn met het netwerk ookal was dit eerder bij hun bekend. Kunnen we niet ergen onze krachten bundelen zodat wij een passende vergoeding/ oplossing krijgen?

    @ ruben, helaas heb ik vernomen dat KPN niet akkoord gaat met de voorwaarden die Apple stelt aan het verkopen van de iPhone!

  14. Dat halelujah-geløl over dat Vodafone en KPN… Ik heb heb naast T-Mob ook zakelijk Vodafone (en daarvoor ook Telfort en KPN gehad…) het is ALLEMAAL niet 100%. Bij de één is de helpdesk betaald en/óf belachelijk slecht en bij de ander is wordt/werd het internet afgeknepen en bij nog een ander zitten er weer allemaal konijnen uit de hoge hoed op je factuur.

    Dus, ja: Thee-Møbel is slecht maar Vf en Kpn kunnen er net zo goed wat van.

  15. Ben nooit aan t-mobile begonnen om deze reden.. wel betalen en niets krijgen.. never.. KPN i love your dekking.. (bijna) nooit problemen.. (alleen de afsluitdijk, maar dat is niet gek)… TOP KPN!

  16. Heb een simlockvrije iPhone met KPN: super!

  17. hmm tmobile wees mij een week of 3 geleden al op dat formulier op hun forum. ingevuld naar nooit een reactie gehad, wel een bevestiging

    verder heeft het ook weinig nut, ik heb later na wat aandringencontact gehad met de technische dienst van tmobile. toen ik aangaf overal problemen te ondervindeet mijn internetverbinding (getest in Eindhoven, Maastricht en Almere) gaf de medewerker aan dat dat formulier dan geen zin heeft. het is puur en alleen bedoeld voor 1 specifieke locatie.

  18. En nogmaals de vraag waarom er geen app is waarmee we dit eenvoudig kunnen tracken. Lijkt me toch wat eenvoudiger. AT&T heeft het in de USA gebruikt. Jammer alleen dat ze de uitkomsten nooit openbaar hebben gemaakt. Misschien een idee voor een app ontwikkelaar: Zie ook hier: http://bit.ly/8XOyn5

  19. Heb deze al eens ingevuld lang voordat dit bekend is gemaakt. Was over slechte dekking in onze recreatiewoning. T-Mobile reageert er wel op alleen het antwoord is dat ze er niks aan doen aangezien ze alleen de dekking goed verzorgen op je factuuradres…..
    Beetje loos, want daarvoor heb ik geen mobiele telefoon. Die heb ik niet om 3G dekking thuis te hebben, want daar heb ik mijn breedband verbinding en vaste telefoonlijn. Ik heb hem om een goede dekking te hebben als ik buiten de deur ben.

  20. Hmm, ik ben juist bij KPN weggegaan vanwege de dekking. Ik heb twee jaar lang een eerste generatie iPhone, op een KPN abonnement gehad. In mijn huis in Hoofddorp had ik vrijwel nooit ontvangst, het ging redelijk als ik in de achtertuin stond of mijn gezicht tegen het voorraam drukte.

    T-Mobile geeft ook een lage ontvangstwaarde, maar die doet het in elk geval wel

  21. Wat een zoethoudertje zo’n formulier. T-mobile weet toch zelf allang dat het bagger is.

  22. Heb al zo vaak zo’n formulier ingevuld, nooit iets op gehoord.

  23. In mijn vorige huis moest ik in een woonwijk naar buiten een een meter of 30 van mijn huis gaan staan om met KPN ontvangst te krijgen. T-mobile werkte daar wel gewoon.

    Ik vind de 3G ontvangst echt onder de maat maar zit bijna altijd op plekken waar wifi aanwezig is.

  24. Ook ik heb al verschillende keren het formulier ingevuld en op hun reactie iedere keer een reply gestuurd, resultaat is dat ik 4 maanden lang 50% korting krijg op mijn i-150 abonnement….Tja ik heb er nog steeds geen goede dekking mee, maar het is beter dan niets…Ik zit helaas nog 15 maanden vast aan een contract, maar als dit niet verbeterd ben ik pleite!!

  25. Ik heb na aanhoudende klachten over ontbrekende 3G verbinding in en om mijn woning, een half jaar lang 50% korting op mijn abo gekregen. Sindsdien heb ik af en toe 3G en af en toe helemaal geen verbinding . . . . t-mob raakt mij echt als klant kwijt als mij abo afloopt over 4 maanden.

  26. Voor de telecom leken nogmaals vod en kpn maken gebruik van de frequentie 900 mhz en t mobile 1800 mhz. Betekend in praktijk dat het bereik van de zendmasten verder komen maar t mobile heeft er ook veel minder dan kpn/ vod. Kpn en vod hebben dus veel meer masten en daardoor een betere verbinding. En ik denk dat t mobile niet wil/ kan investeren in een 100% landelijke dekking 3g zeker niet binnenshuis! Want steen en beton beinvloeden de sterkte van het signaal. En hoe dichter de mast hoe beter je binnen 3g kan gebruiken, klinkt als een goed verhaal zou je denken.

    Samengevat: minder zendmasten, maar wel per zendmast meer bereik. ( alleen signaalsterkte beperkt door obstakels)
    kpn en vod veel meer, dus veel beter bereik binnenshuis.

    Ps vergeet niet dat kpn ooit ptt was en dat was voor een grootdeel een bv van de overheid, dus jij en ik hebben aan die masten betaald.

    Tmobile wordt nooit vod/ kpn

  27. Ik heb net het formulier geprobeerd. Ik heb vele meldingen van dropped calls op de A12. Wat denk je ? Moet je een postcode invullen waar het probleem zich voordoet. De knulligheid straalt er van af…. de dekking niet….Wegwezen naar Vodafone/KPN

  28. Ik moet eerlijk zeggen dat ik weinig te klagen heb over t-mobile. Goede ontvangst (ook 3g!) binnenshuis. Mijn vrouw heeft m’n oude 3G met Vodafone. Ook helemaal geen problemen. Ben ik dan de enige die helemaal tevreden is??????

  29. Ik ben zeer tevreden maar woon ook in de randstad, waar de meeste klanten zitten dus meer geinvesteerd. Lol als je in de achterhoek woont ( niets mis mee) wordt er door tmobile minder geinvesteerd dus mindere dekking. Logisch toch. Dat noemen ze een goede bedrijfsvoering, niet meer investeren dan wat je er minimaal uit krijgt

  30. @Eduard: ik heb exact hetzelfde, last van dropped calls en vele gaten in 3g dekking over gehele a12. 1 troost ik ben blijkbaar niet de enige!

  31. Dropped calls is een probleem met schakelen tussen zendmasten. Aanmelden op nieuwe zendmast verloopt dan niet snel
    genoeg. Heb er ook wel eens last van

  32. De laatste tijd heb ik erg veel last van dropped calls, geen internet verbinding, veel meer dan een paar maanden geleden!

  33. Beter komen ze gewoon met een vergoeding.. ze weten zelf ook wel hoe bagger hun netwerk is. Dan kan dat best komen door alle smart phones op het netwerk, maar daar zijn ze toch met hun volle verstand zelf aan begonnen?! Moeten ze niet achteraf komen janken dat het allemaal niet goed gaat.

    + dat ze hun klanten voorliegen dat hun dekking zo goed is met hun nep dekkings kaart. ‘k heb hier in huis NOG NOOIT 3G dekking gehad terwijl volgens hun kaartje de dekking prima zou moeten zijn.. Als ze hun klanten tevreden willen houden komen ze beter met een korting tot ze hun zaakjes geregeld hebben.

  34. Ik heb niet voor niets een iPhone gekocht: ik was toe aan iets nieuws. Hoe verwachten ze dat je een kruistest kunt uitvoeren? Het blijft een rotbedrijf.

  35. Dekking van tmobile is niet zo slecht hoor, afgezien van enkele afgelegen dorpen. Tmobile heeft ook 900mhz sinds ze orange hebben opgekocht. Waar het mis gaat is hoe ze hun apparatuur programmeren. Ze schakelen veel te laat over naar 2g. Iphone is redelijk ongevoelig en geeft dan al snel ‘geen service’. Dit komt doordat het toestel van de zendpalen pas bij lagere sterkte naar 2g mag switchen. Probeer het maar eens uit als je eerst 3g had en dan plots geen service. Je ziet dan als je handmatig naar 2g schakeld dan je opeens weer volle bak bereik hebt. En ja dat is wel een blunder van tmobile. In dit geval ben je dus niet bereikbaar. Ik zeg dan liever wat meer 2g en goed bereikbaar dan 3g en niks. Nu het zomer is zijn de problemen nog eens veel groter door alle bomen die dichtgegroeid zijn. Kortom, ze moeten een beginnen met het netwerk goed te configuren.

  36. Sinds iedereen er last van heeft is het hier echt beter geworden 😀 . Volgens mij zijn ze hier begonnen met de netwerk verbeteringen 😀 .

  37. wat een drollen daar bij drol-mobile

  38. Mensen je kan je contract gewoon laten afsluiten ivm met slechte dekking heb ik ook gedaan een tijd terug. Dan krijg je aansluitkosten etc terug! LET OP dit vervalt wanneer je akkoord gaat met de 50% korting dat is gewoon een soort naai trukje

  39. Ja, nog nooit 3g gehad in de Noordkop waar de kaart anders aangeeft. Gaat allemaal op de grote hoop…

  40. Leuk dat je je verhaal kwijt kan maar als je als T-Mobile er toch niks mee gaat doen. … vul de rest maar zelf in…

  41. @Sjaak:

    Het gaat er hierbij toch niet om of de helpdesk goed of slecht is. Ik bedoel, die bel ik niet iedere dag….

  42. Alsof T-Mobile kan controleren of je daadwerkelijk zo’n kruistest uitgevoerd hebt. Als jij invult dat je vriend/vriendin/opa/oma/cavia ook slecht bereik heeft dan zullen ze je toch op je woord moeten geloven.

    Of dit wat oplevert is de vraag, maar het is een begin…

  43. @david007

    Hoe werkt dat dan met het laten vervallen van je contract? Ik moet nog 1,5 jaar, maar heb wel een 3gs..

    Gaat die 3Gs dan terug naar Tmobile? Of mag ik die houden en moet ik dan hier het volledige deel voor betalen?

  44. Origineel geplaatst door gydo
    Tmobile heeft ook 900mhz sinds ze orange hebben opgekocht.

    Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar Dutchtone is van de tweede lichting en had ook een 1800MHz-netwerk, net als Ben en Telfort.

    Dit formulier komt op mij ook over als een zoethouder, ik ga niet eens de moeite nemen om het in te vullen. Voor mijn iPad ga ik voorlopig naar Vodafone en met mijn iPhone ga ik maar hopen op het beste voor het resterende jaar…

  45. Wat mij betreft gooien ze alle providers op een hoop: de Nederlandse provider… Geen gezijk meer, iedereen evenveel berijk met alle masten die door heel nl staan, probleem opgelost

  46. Origineel geplaatst door Amsterdam
    Ik ben zeer tevreden maar woon ook in de randstad, waar de meeste klanten zitten dus meer geinvesteerd. Lol als je in de achterhoek woont ( niets mis mee) wordt er door tmobile minder geinvesteerd dus mindere dekking. Logisch toch. Dat noemen ze een goede bedrijfsvoering, niet meer investeren dan wat je er minimaal uit krijgt

    Zal je verbazen dat we hier in Amsterdam minder ontvangst bhebben dan in bijv. Zutphen.

  47. In amsterdam altijd top ontvangst! Je kan je contract opzeggen bij t mobile door slechte dekking, alleen moet dat binnen de eerste twee weken van het contract. Dus als je nog 1.5 jr moet ben je te laat.

  48. Leg even uit???
    klinkt intressant 🙂

    Origineel geplaatst door David007
    Mensen je kan je contract gewoon laten afsluiten ivm met slechte dekking heb ik ook gedaan een tijd terug. Dan krijg je aansluitkosten etc terug! LET OP dit vervalt wanneer je akkoord gaat met de 50% korting dat is gewoon een soort naai trukje

  49. En dan gooit dat ene bedrijf de prijs omhoog je betaald je blauw……. nederland is al 1 van de duurdere landen….

    Origineel geplaatst door ScMoGc0
    Wat mij betreft gooien ze alle providers op een hoop: de Nederlandse provider… Geen gezijk meer, iedereen evenveel berijk met alle masten die door heel nl staan, probleem opgelost

  50. Die heb ik een maand terug al ingevuld. Kreeg een reactie van dat er idd een slechte dekking kon zijn omdat ze wat probleempjes hadden. Verder zeiden ze dat er bij mij een prima dekking is. Hoezo bepalen zij dat, ik geef toch aan dat ik GSM met 1 streepje die veel te vaak opnieuw moet connecten een ****dekking vind?

    Conclusie: ze doen er niks mee.

  51. Tja. Je kan ook gewoon een simlock vrije iPhone kopen en zelf een provider uitzoeken.

  52. Belachelijke actie van T-mobile…
    Er is inmiddels algemeen bekend dat het netwerk van T-mobile een probleem heeft, ze geven het zelf ook toe. Maar als je een klacht erover hebt moet je een formulier invullen waarbij allerlei onduidelijke en praktisch onmogelijke tests moeten worden gedaan.
    Kom op zeg; een kruistest?!?! Waarmee moet ik dat vergelijken? Dezelfde merk telefoon op het netwerk van T-mobile. of dezelfde telefoon op het netwerk van een andere provider? Welke tijden, postcodes etc. Moet ik dan al die keren dezelfde ‘kuistesten’ uitvoeren??
    Het is 1 grote onzin waarmee ze naar mijn gevoel alleen maar tijd rekken…
    Gelukkig loopt mijn abbo bijna af en de kans is erg groot dat ik weer gezellig terug ga naar mijn oude provider Vodafone…

  53. Origineel geplaatst door Ice: Ok, ik schaf nog ff twee andere toestellen aan om t-mobile te testen. En t-mobile straks beweren dat er nauwelijks mensen het formulier hebben ingevuld.

    Ha ha! Dat ze vergelijkingsmateriaal willen hebben, is begrijpelijk. Maar dit is idd geen oplossing. Hoe kom ik aan 3 telefoons met 3GS-functionaliteit?

  54. Origineel geplaatst door Zerk
    Origineel geplaatst door gydo Tmobile heeft ook 900mhz sinds ze orange hebben opgekocht.Ik weet niet waar je dit vandaan haalt, maar Dutchtone is van de tweede lichting en had ook een 1800MHz-netwerk, net als Ben en Telfort.Dit formulier komt op mij ook over als een zoethouder, ik ga niet eens de moeite nemen om het in te vullen. Voor mijn iPad ga ik voorlopig naar Vodafone en met mijn iPhone ga ik maar hopen op het beste voor het resterende jaar…

    T-mobile heeft de (nog betere) E-GSM frequenties. Die zitten ook rond de 900Mhz, maar het is niet de GSM900 standaard als je dat bedoeld. De volgende frequenties worden voor deze standaarden gebruikt:

    E-GSM:
    880 – 890
    925 – 935

    GSM900:
    890 – 915
    935 – 960

    Echter voor datadekking hebben ze hier (nog) niet veel aan.
    Het zaak dat de banden technologie neutraal worden. Dan kunnen op al deze ver-dragende frequenties in de toekomst ook moderne data overdracht technieken gebruikt worden, zoals het toekomstige LTE. Maar ik blijf er bij dat ze hun zenders beter moeten configureren op de eerste plaats. Mensen hebben op het moment met 3G toestellen onnodig geen netwerk. KPN en Vodafone hebben ook bij lange na geen landelijke 3G dekking. Een vergelijk van 2G en 3G beiden op 1800Mhz kan betekenen dat je volle bak signaal hebt op 2G en 3G al niet meer mogelijk is. Dit om even het verschil te benadrukken bij de dekking tussen 2G en 3G. Ik blijf iedereen die de “geen service” problemen ervaart aanraden handmatig op 2G te schakelen, totdat t-mobile hun parameters in de zenders heeft aangepast. Zoals ik al eerder zei schakelen ze te laat, hetgeen met name bij de ongevoelige iphone zorgt voor de dekkingsproblemen. De zendmast denkt dat de iphone nog “luistert”, echter de iphone is de mast dan al kwijt en geeft “geen service”. Denk maar niet dat t-mobile nu als een gek masten uit de grond aan het stampen is als de problemen dadelijk opeens grotendeels opgelost lijken. Daar hebben ze veel tijd voor nodig, en kan nooit een kortetermijn oplossing zijn. Ze gaan hun bestaande apparatuur correct configureren. Het feit dat er een gat zit tussen 2G en 3G betekend dat t-mobile geforceerd heeft geprobeerd om 3G dekking te vergoten, zonder succes. Ze wijken af van de standaard geadviseerde parameters en daar komen ze nu op terug.

  55. Vanmorgen vroeg op en neer moeten rijden naar Antwerpen, en het hele stuk van Rotterdam tot aan de grens prima dekking, en via de iPhone en BT naar de radio kunnen luisteren in de auto.

  56. @gydo: Daar komt bij dat 3G nu helemaal vol loopt, terwijl er veel capaciteit over blijft op 2G. Dit zorgt ook voor problemen. Ze zijn wel degelijk bezig met het uitbreiden van het aantal 3G zenders en dat is hoognodig. Even nog een correctie op mezelf, 3G zit op 2100, niet 1800. 1800 is voor spraak, evenals gsm900 en e-gsm. Daarom is het ook belangrijk dat deze frequenties technologie neutraal worden. Dan kan moderne data overdracht ook via de verdragende frequenties.

  57. Origineel geplaatst door TJay
    Origineel geplaatst door Ruben MarissenWat ik mij nu af vraag is het volgende: Zou Vodafone of KPN hier ook zo’n last van hebben gehad, als de iPhone naar één van die twee zou zijn gegaan?Moeilijk te zeggen, maar ik denk van wel.

    KPN test vaak langdurig zijn netwerken voor het belast mag worden. Dat doen ze ook met GSM’s die nieuw op de markt komen. Daarom zijn ze vaak erg traag met nieuwe toestellen tenopzichte van de andere aanbieders.
    Mijn ervaring is dat het 3G netwerk van KPN niet zulke schandalige gaten vertoont als dat van T-Mobile. Maar daar betaal je dan ook iets meer voor.
    Ik hoop dan ook dat KPN snel met de iPhone verkoop gaat beginnen.
    Het melden van gaten bij T-Mobile bestaat al vrij lang. Eerder al problemen gemeld en geen reactie gehad. Nu probeer ik iedereen in mijn omgeving te mobiliseren om bij T-Mobile te klagen over de dekking (gsm en 3G).

  58. Ik ben dol op de iPhone, maar als ik weer terug zou kunnen naar KPN zou ik dat direct doen. Dekking T-mobile is echt waardeloos.
    Ook in de trein, waar ik met mijn KPN dongel prima kan internetten, heb ik soms hele stukken “geen service”.

    Apple, graag de volgende generaties, niet meer bij één provider, in ieder geval niet bij T-Mobile.

  59. Kunnen ze niet beter een formulier maken waarop je aangeeft wel goede dekking te hebbe?

  60. Hufters zijn het bij T-Mobile. De afgelopen twee jaar heb ik al diverse malen geklaagd over de slechte dekking. Tot nu toe niet 1 fatsoenlijke reactie gehad! Mijn iPhone was volgens hen het probleem. Nu steken ze eindelijk de hand in eigen boezem. Waar kan ik mijn abonnementsgeld van de afgelopen twee jaar terugkrijgen?????

  61. Origineel geplaatst door Nigel
    ik heb vooral last van slechte dekking als er veel mensen bij elkaar staan, denk aan; in een stadion, bevrijdingsfeest, koninginnenach/dag. zodra er eigenlijk meer dan 100 mensen relatief dicht bij elkaar zijn is me bereik ****, en kan ik haast niet meer internetten/bellen

    Sorry hoor, maar dat is natuurlijk VOLKOMEN logisch. Zucht.

  62. Gek wordt ik van die slechte dekking. Betaal toch veel in de maand en moet je toch wel wat voor terug krijgen lijkt me. Wat ook een groot probleem is dat m, n iPhone steeds zo hard op zoek moet naar netwerk dat de de toch slechte batterij van de iPhone steeds sneller leeg is, vaak doe ik er nog geen 12 uur mee. Kan toch niet de bedoeling zijn voor zoveel geld??

  63. In vleuterweide / maarssen is het 3g verhaal naar mijn mening aan het spelen. 3g valt om de tijd weg terwijl ik op 1 en dezelfde plek blijf.

    Update: zelfs terwijl ik dit bericht aanmaak en wil verzenden is de verbinding inmiddels pleite.

  64. Slechte verbinding of zelfs geen verbinding.

  65. In doetinchem is het ook slecht tijdens bellen valt zelfs de verbinding weg laat staan 3g, formulier ook ingevuld wachten op goednieuws en wie weet verleng ik mijn abb in september dan voor een 4e g iphone

  66. Wat een onzin over t-mobile.. alsof alle andere telefoon maatschappijen zo heilig zijn. Zeker vodafone, ik heb het 1 maand gehad en ik was er al scheit ziek van.

    Hier in huis had ik met vodafone net zoveel.. of nouja.. weinig.. bereik als met t-mobile. De hele vakantie met vodafone geen 3g bereik gehad (was wel in limburg maar toch..)

    Nee doe mij toch maar lekker t-mobile.. het standaard netwerk doet het prima en ze zijn bezig met 3g.. Binnenkort gaan toch een heleboel mensen van netwerk switchen omdat dan hun contract afloopt dus zal het wel een bak sneller gaan..

  67. lol, het is gewoon een luxe probleem

  68. Een formulier invullen voor een probleem wat al bekend is. Onzinnig! Tussentijd wel de volle mep betalen voor een dienst die je niet eens krijgt

  69. Tip; http://www.collectiefonrecht.nl en daar je klacht deponeren. Zij hebben speciaal rondom TMobile een verzamelpunt gemaakt. Dus mocht je last hebben, teken in! Wie weet helpt het.

  70. Consumentenbond en T-mobile over de problemen in NOS Headlines video http://headlines.nos.nl/forum.php/list_messages/20369

  71. Ik heb antwoord gekregen:

    Beste mevrouw […],

    Wij hebben deze week via e-mail uw klacht ontvangen. Helaas hebben wij uw klacht nog niet kunnen verhelpen.

    Wij kampen op dit moment met capaciteitsproblemen op ons 3G netwerk. De oorzaak van dit probleem is de enorme groei van dataverkeer op het 3G netwerk, vooral door het succes van smartphones zoals de iPhone.

    T-Mobile heeft voorbereidingen getroffen om deze toename op te kunnen vangen. De groei loopt echter harder dan verwacht waardoor u op dit moment problemen ervaart. Wij betreuren dit en doen er alles aan om de problemen binnen de komende 2 tot 3 weken op te lossen. Dit houdt in dat we hard bezig blijven met de aangekondigde verdubbeling van de capaciteit van ons 3G netwerk. Ook zullen we ons 3G netwerk met 30% extra antenne installaties gaan uitbreiden.

    Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij verwachten dat er de komende 2 à 3 weken een merkbare verbetering optreedt. Zodra dit geldt in het door u opgegeven postcode gebied brengen wij u hiervan op de hoogte.

    Met vriendelijk groet,

    Alexander Hamel
    Directeur Klantenservice T-Mobile

  72. Origineel geplaatst door Sabina
    .Onze excuses voor het ontstane ongemak. Wij verwachten dat er de komende 2 à 3 weken een merkbare verbetering optreedt. Zodra dit geldt in het door u opgegeven postcode gebied brengen wij u hiervan op de hoogte.Met vriendelijk groet,Alexander HamelDirecteur Klantenservice T-Mobile

    Die meneer Hamel zou nu iedere klant maar eens een maandje korting moeten geven voor de ontstane ellende!

  73. Goh, zou er een nieuwe iPhone aan zitten te komen dat T-Mobile iedere dag in het nieuws komt dat de dekking die ze de afgelopen 5 jaar niet hebben kunnen realiseren nu opeens in 3 weken wel gerealiseerd kan worden? Ik heb een gekraakte iPhone met Hi van KPN en kan melden dat ik altijd overal bereikbaar ben en het scheelt ook nog eens flink wat knaken.

  74. Problemen NIET melden bij T-Mobile, dat is alleen maar een uitlaatklep voor ontevreden gebruikers. Ze weten heus wel waar en wanneer het netwerk tekort komt. Je kunt beter twitteren met #tmobile #fail of bij een onafhankelijke instantie melden.

  75. Jullie allemaal willen direct gaan overstappen, terwijl jullie zelf weten dat dit elke provider kan overkomen..

    T-Mobile is nu bezig met het uitbreiden van meer antenne’s voor beter 3G bereik.
    Wedde als dit klaar is dat je lekker weer kan internetten!
    Als Vodafone zou uitbreiden, zou Vodafone deze problemen ook voorkomen!

  76. Origineel geplaatst door Radj
    Jullie allemaal willen direct gaan overstappen, terwijl jullie zelf weten dat dit elke provider kan overkomen..T-Mobile is nu bezig met het uitbreiden van meer antenne’s voor beter 3G bereik. Wedde als dit klaar is dat je lekker weer kan internetten! Als Vodafone zou uitbreiden, zou Vodafone deze problemen ook voorkomen!

    Inderdaad, ik heb hiervoor eigenlijk nooit problemen gehad met T-mobile. Het viel mij erg mee vooral gezien de slechte reputatie die zij hadden. Het zou handiger zijn geweest als ze vooraf hun klanten hadden ingelicht wat er ging gebeuren en de consequenties die het voor de dekking zou hebben (en er meteen iets tegenover hadden gesteld dan had niemand gepiept!).

  77. Ik moet eerlijk zeggen dat ik echt nergens last van heb! hier in het zuiden, Maastricht, Heerlen, volle ontvangst van T-Mobile, zowel gewoon bellen als 3G, geen vuiltje aan de lucht.

  78. Prima verbinding hier in Berkel en Rodenrijs, heb soms zelfs in de kelder 3G verbinding! (op 3GS) maar een tijdje terug toen ik in Zeeland was verloor ik voor een tijdje de verbinding, of tenminste onderweg naar Zeeland. Volgens mij was het vanaf de Haven van R’dam… not sure though

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.