T-Mobile is op de eigen website begonnen met een iPhone-weblog. Daarop staat op dit moment één bericht, waarop de lancering van de iPhone in Rotterdam wordt besproken. Een blogger met de naam Ruud (hallo Ruud!) schrijft dat er sinds de eerste verkoopdag veel hoogtepunten, maar ook hobbels waren. T-Mobile volgt op internetfora en websites welke onderwerpen actueel zijn en wat er voor gebruikers onduidelijk is, zodat ze hier rekening mee kunnen worden.
Vanaf nu kun je ook terecht op de blog van T-Mobile voor je vragen, klachten en problemen. Het eerste spambericht van een simkaartverkoper is ook al binnen, dus het is te hopen dat de T-Mobile-medewerkers er bovenop blijven zitten… ook met het oplossen van de problemen die mensen melden!
Meer info: T-Mobile iPhone-weblog
Met dank aan tipgever Edward!
Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Dit lijkt me een goed plan van T-Mobile. Zo kunnen ze ons beter op de hoogte houden. Zou dit plan komen door Apple met het Mobile Me weblog?
hopelijk doen ze ook echt wat met de klachten…
Het enige wat die Ruud loser doet is mensen bannen met klachten, hoe bedoel je klanten behandelen?
T-Mobile zijn een stelletje i-di-o-ten.
…maar er komen ook posts binnen die echt een ban verdienen…knap onbeschoft. Ik vind het initiatief goed, laten we eerst even afwachten hoe dit uitpakt en vooral…wat T-Mobile er mee doet. Zelf heb ik van de gelegenheid gebruik gemaakt om zowel in de blog als via mail een aantal vragen te stellen.
Het is jammer dat er gelijk van die klootmong*len rare posts gaan maken. Wees blij dat T-Mobile de confrontatie aan gaat met de gebruikers. Ze doen dat volgens mij niet omdat ze er NIET van willen leren!
over dat bannen, ik vind het niet zo raar dat mensen zo reageren. ik vind het zelfs nog beschaafd. Ik vind het raarder dat dat ze zomaar een IP ban krijgen, waardoor ze niet eens meer op de website kunnen kijken.
T-Mobile eigen weblog?
Volgens mij heeft Wouter van Pocket Info hem gemaakt!
Maar het is wel super dat ze dit doen.
Daar mogen de andere een voorbeeld aan nemen.
zeer goed initiatief
maar waarom meteen weer gezeik en meteen weer over het feit dat niet-iphone bezitters ‘benadeeld’ zijn… aanstellers…
echt kom op… als je een nieuwe pc koopt en een maand later is er een beter model voor dezelfde prijs ga je toch ook niet zo overdreven over de zeik om maar iets te noemen
Moderator Ruud is al druk bezig het nut van deze blog om zeep te helpen door klanten met klachten als “zeurpieten die je het best kunt negeren” neer te zetten. Wat een ongelovelijke domoor.
pfff gister gebeld door icentre dat ik mn iphone kon ophalen. Ik daar 45 min gewacht, blijkt dat ik geen abbo kan afsluiten. Ben net 2 weken 18. Ksnap et hele probleem echt niet. Kheb nooit een abonnement gehad. Zegt T-Mobile dat ik schriftelijk contact moet opnemen over het probleem. Ik baaaaal als een stekker!! Kl*tezooi