Reacties voor: T-Mobile stopt met iPhone-blog, stapt over op algemeen forum

T-Mobile stopt met de iPhone-blog, waar ze 5 maanden geleden mee zijn begonnen. In plaats daarvan komt er een algemeen forum voor vragen, problemen en suggesties.
Gonny van der Zwaag | iCulture.nl - · Laatst bijgewerkt:

Reacties: 19 reacties

  1. Hmm ik had nog wel wat te klagen..
    Ze mogen die abbonementen van mij wel wat veranderen, elke maand 800 belminuten over en 150 euro aan extra kosten door die smsjes ><

  2. waarom?

  3. @rick
    Lees het bericht nogmaals. Lijkt me vrij duidelijk toch?

  4. ben blij als alles je krijkt van de moderator als je iets tegen het netwerk of t-mobile klantenservice was niet professioneel antwoorden , meestaal tut tut of idioot ( dat is geen manier om je klanten te spreken ) , denk t-mobile moet geen forum als die wil geen negative antwoorden of vraagen , het kun niet altijd goed dit en dat , ik denk t-mobile als die wilt klanten te helpen moet op alle groote forums aanmelden , zelfde als alle netwerken doet in engeland ( modaco.com has members supporting their networks and that works and helps ) T-mobile wil niks tegen het netwerk zo denk ik een waarloos forum , beter hier op iphoneclub.nl .

  5. Ik wil SMS Maximaal met mij T-mobile abo. ZAL IK ZEKER ZEGGEN OP DAT FORUM!

  6. @thezahir – ik denk dat hij engels is en een vertaalmachine heeft gebruikt;)

  7. Origineel geplaatst door Jules
    Ik wil SMS Maximaal met mij T-mobile abo. ZAL IK ZEKER ZEGGEN OP DAT FORUM!

    Dan zou ik zeker mijn caps lock aan laten,dan luisteren ze vast beter.
    Je zal toch maar helpdesk medewerker zijn en netjes moeten blijven……

  8. Over 5 maanden stoppen ze toch maar met het forum en dan krijgen we weer wat anders! Misschien een “GOED” 3G netwerk?

  9. Origineel geplaatst door Fabian
    @thezahir – ik denk dat hij engels is en een vertaalmachine heeft gebruikt;)

    Ja ik ben engels maar heeft geen vertaalmachine , misschien een app dat nederlanders kun maken voor buitenlanders als ik vind nederlanders echt racist , jullie geeft niemand een kans , als een nederlandse scrijft op een engels forum je krijk did sort of reactie niet , bijna alle nederlanders kun geen goed engels scrijven zelfde als ik in nederlands , maar als je probeerd op engels websites je krijk dit sort reactie niet . Give people a chance and stop acting like a prat it makes me wonder why i try and live in a land of zuur piets

  10. @Pieter,

    Wie wil dat nou zijn..? 😉

  11. Het probleem is dat T-mob eigenlijk niets te melden heeft buiten de uitbouw van hun netwerk. En dat is dan weer confidentieel.
    Dus fijn dat die roze vlag gestreken wordt.

  12. @Thumper
    Ik vind het juist heel goed dat je probeert om nederlands te praten. Het is wel niet zo makkelijk leesbaar maar toch begrijpbaar dus toch goed genoeg voor dit forum vind ik.

    On-topic: die blog was echt niet goed hoor. Ik hoop dat het forum beter word

  13. Maarja als je dan toch voor tmobile gaat terwijl je overal hoort dat ze een brak netwerk hebben vraag je er gewoon om…

  14. @Thumper – Just don’t respond to those idiots who have absolutely no respect for people that try to speak the language of the land they’re in. Most dutch people think that if they just speak very loud abroad, the people there will understand them.
    Ik ga nu ff in het Nederlands verder; heb gewoon een beetje respect voor mekaar hier! De meeste Nederlanders zijn nou ook niet bepaald taalwonders, als je kijkt naar de spelling en grammatica van velen. Let eerst maar eens op jezelf, dan nog steeds niet op anderen.

    T-Mobile, slimme zet. Op deze manier kunnen gebruikers ook zoeken in het forum, of iemand anders hetzelfde probleem heeft en eventueel zelfs zonder hulp van T-Mobile het probleem oplossen!

  15. Ik had nog een goed woordje willen zeggen in het voordeel van Thumper en hij gelijk heeft met het slechte Engels dat veel Nederlanders in buitenlandse fora schrijven (en vaak ook slecht NL in NL fora) en dat ik niet hem, maar vertaalprgramma’s ridiculiseerde, maar Thumper heeft mijn reactie bij voorbaat al overbodig gemaakt.
    Dus laten we de flamewar stoppen en maar weer on toppic gaan.

  16. Origineel geplaatst door sNicker
    @Thumper – Just don’t respond to those idiots who have absolutely no respect for people that try to speak the language of the land they’re in. Most dutch people think that if they just speak very loud abroad, the people there will understand them.

    don’t give up on us… we are not all the same here, not iphoneclub, not the netherlands, not europe, not the world.
    Hopefully is my english not as bad as expected,

    Regards,

  17. Sorry dat ik te ver gaat met mijn reactie maar ik was boos ( niet met alle nederlanders als 99% zijn leuke mensen dat is waaroom ik woon hier ) , stoom van mij , maar ik heb alleen 3 maanden Nederlands les , zo als goed is gaat het beter in het toekomst ,misschien beter op mijn laptop te scrijven niet op mijn iphone, terug op topic 🙂

  18. @Thumper

    Sorry voor de reactie en vind het super van je dat je het probeert en voor 3 maanden doe je het echt goed!!!

    on topic:

    Zal het forum ook niet stoppen omdat t-mobile samen met google nu een nieuw toestel op de markt brengt en dat prioriteit nummer één hebben? dus dat ze geen tijd meer willen steken in alleen de iPohne?

Reacties zijn gesloten voor dit artikel.