Taalfout gezien of andere suggestie hoe we dit artikel kunnen verbeteren? Laat het ons weten!
Artikelcorrectie, spelfout of -aanvulling doorgeven?
Reacties: 14 reacties
hjh
Tuurlijk, en dan meteen een paar euries d’r bij op tellen…
jochem Oldemans
Doe verstandig en neem geen losse telefoonverzekering maar gewoon een goede totaal verzekering.
Paar maanden geleden een totaalpakket afgesloten bij ABN-AMRO. Kort daarna werd de telefoon van mijn vriendin gestolen op haar werk, maar de verzekering heeft het gewoon vergoed. Geen gezeik met wie we of niet schuldig is. Daarbij zijn al je andere gadgets ook verzekerd dus niet alleen je telefoon.
Tim van Lieshout
stukje heb ik geschreven op The Post nav slechte ervaringen met ProAssist. Lees dit maar
Jeroen Greitemann
Leuk dat mijn forum topic nog steeds veel gebruikt wordt ๐
Toen ik dit topic opende was ik positief over pro-assist, maar de laatste keer heb ik 4 maanden moeten wachten. Zelfs t-mobile heeft mij gebeld met excuus en ik kreeg 3 maanden een flinke korting. Mijn rechtsbijstand heeft zelfs te hulp moeten schieten…
Ze hebben op de site van t-mobile zelfs een aparte pagina om je klacht over pro-assist kenbaar te maken. Ze ontkennen het, maar als je als provider een pagina met klachtenformulier voor een externe partij neerzet is er meer aan de hand.
Blij dat ik er van af ben, wat een slecht georganiseerd bedrijf.
MNijmeijer
Eindelijk dat ook t-mobile het initiatief neemt om van verzekeingsbmaatschappij over te stappen. KPN heeft dat een tijd al gedaan en heeft nu afhandeling binnen Smartcare! Dat is voor hen kwa service een goede overstap geweest, maar neem van mij aan dat ook deze service bijna niet maar behoren verloopt. Er zijn zo veel dingen die dat bedrijf kunnen en moeten verbeteren naar hun klanten toe. En ik kan je zeggen dat dat ook uitgebreid gecommuniceerd word vanuit de klantenservice naar hen toe. De medewerkers zijn veel te laks met het omgaan vd problemen vd klanten van KPN. Het zou een vooruitgang moeten zijn maar…..
Dennis van den Hout
Mooi, vond het al een stelletje onprofessionele oplichters ๐
Nien
Pro assist is zooo vervelend. Goed om daar mee te stoppen. Ze hebben mij echt slecht behandeld. Ben sowieso anti telefoonverzekeringen, algemene verzekering afsluiten is much better!
Mike
Eindelijk stoppen ze met proassist, wat een slecht bedrijf met slechte service! Ik ben in totaal 6 maanden me iphone kwijt geweest, omdat hun hem kwijt waren en allemaal fouten maakten!
peter
werd tijd , pro assist , wat een irrrrrrri bedrijf, krijg er nog de rillingen van!
gise
Ikzelf heb tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen gehad met ProAssist, afgelopen 2 jaar heb ik (HELAAS!) een verzekering bij een andere maatschappij lopen (Conner Davis Insurance) en daar is het een en al drama, voor mij in ieder geval NOOIT meer Conner Davis en liever gewoon pro-assist, die komen na melding tenminste gewoon snel je telefoon halen, repareren en brengen ‘m weer netjes terug!
Neptune1
Mijn dochter had ook via tmobile bij conner davis afgesloten.
Ook haar telefoonzijn ze iets van acht maanden kwijt geweest, in eerste instantie werd na twee maanden wachten glashard beweerd dat ze hem niet had opgestuurd. Terwijl ze dus een ontvangstbewijs had van de bodedienst die notabene door conner davies was gestuurd.
Na een maand of acht duikt haar toestel ineens op met de mededeling waterschade dus valt niet onder de dekking, wij weten voor een feit dat dit niet zo was, bovendien hadden we een net en krasvrij toestel opgestuurd, maar wat we terugkregen leek wel of het een week bij iemand onder zijn schoen had gezeten. Ook klagen bij tmobile winkel konden ze niets doen want het lag bij de verzekeraar. Maar ondertissen wel acht maanden obbo doorbetalen voor een toestel wat je gedurende die tijd niet eens in bezit had.
En ik altijd gedacht dat dubbel genaaid houdt beter toch een andere betekenis had.
Pinjataaa
Een telefoonverzekering werkt niet (meer) omdat mensen vlak voor het einde van het contract de telefoon kapot gaan gooien.
J3roen
Dynafix heeft toch de licentie om iphones van tmobile en voda te repareren in Nederland?
Alex
@jochem Oldemans: Is dit een aparte gadgetverzekering dan bij de abn? Hoe heet die verzekering precies?
Tuurlijk, en dan meteen een paar euries d’r bij op tellen…
Doe verstandig en neem geen losse telefoonverzekering maar gewoon een goede totaal verzekering.
Paar maanden geleden een totaalpakket afgesloten bij ABN-AMRO. Kort daarna werd de telefoon van mijn vriendin gestolen op haar werk, maar de verzekering heeft het gewoon vergoed. Geen gezeik met wie we of niet schuldig is. Daarbij zijn al je andere gadgets ook verzekerd dus niet alleen je telefoon.
stukje heb ik geschreven op The Post nav slechte ervaringen met ProAssist. Lees dit maar
Leuk dat mijn forum topic nog steeds veel gebruikt wordt ๐
Toen ik dit topic opende was ik positief over pro-assist, maar de laatste keer heb ik 4 maanden moeten wachten. Zelfs t-mobile heeft mij gebeld met excuus en ik kreeg 3 maanden een flinke korting. Mijn rechtsbijstand heeft zelfs te hulp moeten schieten…
Ze hebben op de site van t-mobile zelfs een aparte pagina om je klacht over pro-assist kenbaar te maken. Ze ontkennen het, maar als je als provider een pagina met klachtenformulier voor een externe partij neerzet is er meer aan de hand.
Blij dat ik er van af ben, wat een slecht georganiseerd bedrijf.
Eindelijk dat ook t-mobile het initiatief neemt om van verzekeingsbmaatschappij over te stappen. KPN heeft dat een tijd al gedaan en heeft nu afhandeling binnen Smartcare! Dat is voor hen kwa service een goede overstap geweest, maar neem van mij aan dat ook deze service bijna niet maar behoren verloopt. Er zijn zo veel dingen die dat bedrijf kunnen en moeten verbeteren naar hun klanten toe. En ik kan je zeggen dat dat ook uitgebreid gecommuniceerd word vanuit de klantenservice naar hen toe. De medewerkers zijn veel te laks met het omgaan vd problemen vd klanten van KPN. Het zou een vooruitgang moeten zijn maar…..
Mooi, vond het al een stelletje onprofessionele oplichters ๐
Pro assist is zooo vervelend. Goed om daar mee te stoppen. Ze hebben mij echt slecht behandeld. Ben sowieso anti telefoonverzekeringen, algemene verzekering afsluiten is much better!
Eindelijk stoppen ze met proassist, wat een slecht bedrijf met slechte service! Ik ben in totaal 6 maanden me iphone kwijt geweest, omdat hun hem kwijt waren en allemaal fouten maakten!
werd tijd , pro assist , wat een irrrrrrri bedrijf, krijg er nog de rillingen van!
Ikzelf heb tot nu toe alleen nog maar positieve ervaringen gehad met ProAssist, afgelopen 2 jaar heb ik (HELAAS!) een verzekering bij een andere maatschappij lopen (Conner Davis Insurance) en daar is het een en al drama, voor mij in ieder geval NOOIT meer Conner Davis en liever gewoon pro-assist, die komen na melding tenminste gewoon snel je telefoon halen, repareren en brengen ‘m weer netjes terug!
Mijn dochter had ook via tmobile bij conner davis afgesloten.
Ook haar telefoonzijn ze iets van acht maanden kwijt geweest, in eerste instantie werd na twee maanden wachten glashard beweerd dat ze hem niet had opgestuurd. Terwijl ze dus een ontvangstbewijs had van de bodedienst die notabene door conner davies was gestuurd.
Na een maand of acht duikt haar toestel ineens op met de mededeling waterschade dus valt niet onder de dekking, wij weten voor een feit dat dit niet zo was, bovendien hadden we een net en krasvrij toestel opgestuurd, maar wat we terugkregen leek wel of het een week bij iemand onder zijn schoen had gezeten. Ook klagen bij tmobile winkel konden ze niets doen want het lag bij de verzekeraar. Maar ondertissen wel acht maanden obbo doorbetalen voor een toestel wat je gedurende die tijd niet eens in bezit had.
En ik altijd gedacht dat dubbel genaaid houdt beter toch een andere betekenis had.
Een telefoonverzekering werkt niet (meer) omdat mensen vlak voor het einde van het contract de telefoon kapot gaan gooien.
Dynafix heeft toch de licentie om iphones van tmobile en voda te repareren in Nederland?
@jochem Oldemans: Is dit een aparte gadgetverzekering dan bij de abn? Hoe heet die verzekering precies?